Opel Astra Classic II ili Dacia Sandero?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    Mada ako se vratim na prvi post astrin motor ostvaruje 125nm pri 4000 obrtaja dok renoov(u daciji) ima obrtni moment od 128nm pri 3000 obrtaja. Da li bi to fakticki znacilo da je renoov dugotrajniji (ako bi oba imala iste uslove eksploatacije) i kako bi se to odrazilo na potrsnju,koji bi manje trosio
    Reno ima jaci motor cime se omogucava bolje ubrzanje, rad na manjim obrtajima pa je time tisi i nesto udobniji, zbog bolje elasticnosti motora sam auto je vozljiviji i treba manje rada sa menjacem a sto je pogodnost za gradsku voznju.

    dugotrajnost motora vise nije u auto industriji pojam vredan obaziranja, pogotovu pri kupovini novog auta.

    i sa jednim i sa drugim, bar 10 godina prosecne upotrebe si miran i ne treba ocekivati posetu servisu usled problema istrosenosti- dugotrajnosti.

    potrosnja pre svega zavisi od potrebne energije za pokretanje vozila, a znatno manje od samog motora.

    prevedeno, potrosnja benzina najvise zavisi od mase vozila u gradu, otprlike 100kg zahteva oko 1litra benzina, u proseku.

    u prakticnoj eksploataciji Renoov motor ce imati bolji odziv na pedalu gasa, manje ces koristiti menjac, imace bolje medjuubrzanje, klima ce se manje osecati kao (pre) opterecenje motora pri kreni stani gradskoj voznji.

    8V motori su klasicne konstrukcije, laksi za odrzavanje i obicno jeftiniji.

    mana moze da bude nesto veca potrosnja, no to najvise zavisi u kojim uslovima se auto vozi.

    u gradu, veci obrtni moment dosta znaci, na autoputu vise znaci pogodnost za vise obrtaje od vise sati.

    jednostavno karakter 8V i 16V motora je razlicit, tacnije dovoljno razlicit da se to oseti u praksi.

    to ne znaci da je jedan bolji od drugoga, samo ukazuje gde se koji motor bolje oseca u kojim uslovima eksploatacije.

    probaj jedan auto, probaj drugi auto, sta ti se ucini da ti vise odgovara dalje razmatraj i poredi mozda i sa nekim trecim modelom.

    danas su automobili jako slicni medjusobno, bez obzira na nalepnicu u istoj cenovnoj kategoriji i tek nijanse ih razdvajaju u "bolje" ili "losije" po necemu.

    ako ti se ne zuri, prati kada se pojavi neka akcija neki popust pa mozda odaberes i neki model koji nisi imao u vidu a tog trenutka nastane dobra ponuda.

    nemoj robovati predrasudama, danas je proizvodnja auta globalizovana i mnogo toga dele proizvodjaci izmedju sebe a nalepnice lepe prema marketinskim motivima.

    Reno ce uskoro lepiti nalepnicu Lada na svoje modele, a opet ko zna kakvi ce to biti automobili i sta ce biti baza (Reno, Nissan, Lada ili nesto deseto).

    uostalom Reno danas pravi (i prodaje pod Reno nalepnicom) vozilo sa 4x4 pogonom a ispod nalepnice je cistokrvni Nissan zapravo.

    u Astri Klasik dizel motor 1.7 nije Opelov vec Isuzu, itd.... mnogo toga je pomesano a odabrati sta je optimalno za dati novac postaje sve veca slagalica/ puzzle sa mnogim kombinacijama.

    trazi popuste, cenjkaj se, trazi dodatnu besplatnu opremu, prati akcije...
    ti si njegovo velicanstvo kupac pa neka se prodavci potrude da te ubede da bas njima ostavis svoj novac
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Kole77
      CBC Član
      • 17.07.2008
      • 21
      • Beograd

      #47
      Ako bih birao automobil na osnovu prodavaca koje sam posetio onda to astra ne bi bila definitivno Prilikom posete 2 opelova salona,jedan kod autoputa a drugi u zemunu, odnos prodavaca je bio kao da ja njima treba da platim samo sto sam dosao u salon. Doduse u ovom drugom nisam bio udostojen ni prisustva prodavca a kamoli nekog dobar dan. Sto se tice dacie na sajmistu nisu se ni oni pretrgli tako da je sledeca destinacija salon u francuskoj ulici.
      Jos uvek nisam odlucio...

      Comment

      • click
        CBC Veteran
        • 13.09.2007
        • 128
        • Beograd

        #48
        Moj prijatelj je imao Astru G (nemacku), a kolega isti taj auto, u classic izvedbi (made in Poland).
        Razgledajuci dva automobila jedan pored drugog zapazio sam par stvari:
        1. classic nema suspleh
        2. nemacka Astra ima lepo sve slozeno ispod haube, dok je kod classica sve razbacano tamo-amo, kao kod automobila iz osamdesetih godina. Za moj pojam novog auta, prilicno neuredno.
        3. sedista su u classicu nekako manja (cini mi se da su iz Corse C, mozda gresim).
        4. na nemackoj Astri koja je bila garazirana i u trenutku uporedjivanja imala 7 godina, nikada nije bila lupana, na zadnjim rubovima su bili tragovi korozije, rdja koja je probila boju i napravla bubuljice na par mesta.
        5. na classicu nema diskova pozadi.

        E sada, nekome je to bitno, nekome nije. Mene nikada nije fascinirao Opelov znak, niti sam imao bilo sta protiv njega, jednostavno, oduvek sam bio ravnodusan.
        Za Daciu nikada ne bih dao 11.500 evra, za te pare ima Clio III expression sa klimom.

        @Nebojsa : Felicia je identican Favorit, sve linije su istovetne, otvor za ventilaciju na haubi je istog oblika i polozaja, kao i sve linije karoserije, pogledaj malo bolje. Ne znam u kom smislu je bio kompletniji, samo usminkani Favorit. I jos nesto: dCi motor je savremen (commonrail), iako je predstavljen pre 8 godina. Uostalom, VW ih tek sad uvodi i odustaje od svog PD principa. U Daciu ide Euro IV motor, toliko o zastarelosti dCi motora.

        2overspeed
        placa se PDV, ne placa se carina


        Ako bih morao da biram nov auto za 11.500 evra, trazio bih dalje. Moje skromno misljenje.

        Comment

        • iwcham1979
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2007
          • 741
          • Nis
          • Seat Altea 2.0Tdi

          #49
          Ma i jedan i drugi nisu carevi medjuubrzanja i brzine... I sa jednim i sa drugim ima da se salta samo tako

          Nego Kole, izasla je nova Ibiza

          Comment

          • Kole77
            CBC Član
            • 17.07.2008
            • 21
            • Beograd

            #50
            Izvod iz renoovog cenovnika:
            EXPRESSION 1.2 16V / 5v 75ks 13,834e

            Izvod iz cenovnika nove Seat Ibize:

            Ibiza Reference 1.2L 51kW/70KS 5-stepeni manuelni menjač – cena 11.946 EUR

            Ibiza Reference 1.4L 63kW//85KS 5-stepeni manuelni menjač - cena 13.248 EUR

            Ibiza Stylance 1.4L 63kW//85KS 5-stepeni manuelni menjač – cena 14.219 EUR

            Comment

            • click
              CBC Veteran
              • 13.09.2007
              • 128
              • Beograd

              #51
              Duty free akcija

              Pogledaj gornji link sa popustima.

              Comment

              • Kole77
                CBC Član
                • 17.07.2008
                • 21
                • Beograd

                #52
                Korekcija cena za reno sa uracunatim popustom:

                klio II legend 1.2 16v/75ks/5v ---11.480e

                klio III expression 1.2 16v/75ks/5v---12.340e

                Comment

                • gt nebojsa
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 348
                  • Preljina,Cacak

                  #53
                  E ne vredi,opet moram da repliciram:
                  @brick:
                  Bilo bi za promenu lepo kad bi te citate koje redovno koristis citirao u potpunosti.A onda nakon toga da ih ne tumacis kako tebi odgovara,nego onako kako je autor napisao.
                  Sam si pomenuo da je Sandero globalno rasprostranjen,i da se kao takav proizvodi i u J.Americi, i Evropi.Ja sam napravio paralelu sa Astrom koja se takodje proizvodi i u Evropi i J.Americi,kao Sandero,pod razlicitim brendom,tj.znakom.Gde si ti tu video da sam poljsku Astru strpao u J.Ameriku,ne znam sta si citao pa dobio ovakav utisak...
                  CD+2 zvucnika vise vrede jedno 150e,jer je to Sony mp3 i 2 zvucnika.
                  I to tek uz Laureate.A kolika je stvarno doplata,verovatno vise.
                  Bocni vazd.jastuci su doplata.
                  Ovo sa liste za Sandero iz avgusta.
                  Sandero 1.6 87ks , Astra 1.4 90ks.I opet Sandero jaci?Obrtni moment?Skoro isti.Bas ce da oseti razliku.

                  @kole:
                  E dobro je da si tako postavio stvari oko Felicije,mada nije tacno.Isto je vesanje i 1.3 motor i menjac.
                  Ali je dobra paralela primeniti taj isti zakljucak na Logan i Sandero,i dodati u analizu da je Logan iskoristio Renoovu tehnologiju iz 90ih...
                  I nisam ni rekao da je dci zastareo,nego da u direktnom poredjenju,ni to nije savremenije nego kod Astre.
                  I to sto je Isuzuov dizel,to je plus.Opel i dizeli-samo ako je japanski...ili eventualno italijanski.

                  Zadnji slucaj korozije na Astri G koji sam ja video je bio na modelu iz 2000-e.
                  Ako te to brine,mislim korozija,nije ni Dacia tu nesto jaka...Dosta tu supljina i pregrada postoji koje uopste nisu pokrivene,nemaju nikakve obloge.Usteda.A nije ni motorni prostor nesto preterano uredan.

                  I nemojte pogresno da me razumete,jer sam vec napisao,i to velikim slovima.I ne favorizujem ni jedan ni drugi auto.
                  Moje misljenje koji je bolji izbor,je na osnovu iskustva u voznji jednog i drugog,i na osnovu onoga sto bih ja ocekivao da dobijem za taj novac.
                  A analize,elaborate,itd... na ovu i onu temu,ostavljam drugima.
                  Toyota Čačak

                  Comment

                  • Kole77
                    CBC Član
                    • 17.07.2008
                    • 21
                    • Beograd

                    #54
                    btw nisam ja pisao o feliciji i koroziji na astri al nije ni vazno

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      Bilo bi za promenu lepo kad bi te citate koje redovno koristis citirao u potpunosti.A onda nakon toga da ih ne tumacis kako tebi odgovara,nego onako kako je autor napis
                      upravo sam tako i do sada radio, ali ti ne zelis da se pridrzavas tih pravila koja sam postavljas.
                      kako sledi...
                      Sam si pomenuo da je Sandero globalno rasprostranjen,i da se kao takav proizvodi i u J.Americi, i Evropi
                      ne, ja nigde nisam nikada pomenuo da se Sandero proizvodi u J . Americi.

                      jeste globalno rasprostranjen, i jeste da se pravi van Evrope, ali J. Ameriku i proizvodnju ja nisam pomenuo niti povezao.

                      tvoja tvrdnja
                      Ja sam napravio paralelu sa Astrom koja se takodje proizvodi i u Evropi i J.Americi,kao Sandero,pod razlicitim brendom,tj.znakom.Gde si ti tu video da sam poljsku Astru strpao u J.Ameriku,ne znam sta si citao pa dobio ovakav utisak



                      swbrick"pomenuti Opel je tu slican, njega nece ni u Africi niti u Juznoj Americi jer je previse zastareo model, za taj novac."


                      Kako nece Astru u Juznoj Americi,tamo se jos prodaju stari Passati sa novim farovima i sl.Ili Peugeoti 405,505,itd?...sta li se vec jos sklapa,znam da su se do skoro sklapali.
                      A da,Astra je tamo Chevrolet

                      ako tebi nije jasno da je bila prica o poljskoj Astri koja je "pomenuti Opel" i koja se jedino razmatra, a da nikako nije bilo pomena o Astri 2008.- me modela sada je i ta dilema razjasnjena.


                      Kako nece Astru u Juznoj Americi
                      ovo si ti napisao, i to sam citao onako kako je napisano.


                      da ih ne tumacis kako tebi odgovara,nego onako kako je autor napis
                      kao sto se vidi, autor je napisao, i uopste uveo vezu Astre o kojoj pricamo, a to je iskljucivo i jedino poljska Klasik varijanta, sa Juznom Amerikom.

                      ne vidim zasto se bunis za tekst koji si sam napisao ?
                      nisi valjda pomislio da poredis novu Astru i Sandero

                      CD+2 zvucnika vise vrede jedno 150e,jer je to Sony mp3 i 2 zvucnika.
                      I to tek uz Laureate.A kolika je stvarno doplata,verovatno vise.
                      u pomenutom kondkretnom Sanderu CD + 2 zvucnika je oprema ukljucena u cenu. ne doplacuje se.

                      kolika je kod Opela doplata za ugradnju CD +2 zvucnika mozemo da se raspitamo, ali sasvim verovatno je najmanje par stotina evra kao sto je i inace cena slicnih fabrickih doplata kod drugih firmi.

                      Bocni vazd.jastuci su doplata.
                      Ovo sa liste za Sandero iz avgusta
                      nema nikakve doplate, 4 vazd. jastuka su ukljucena u osnovnu cenu ponudjenog modela.
                      molio bih te da citas opis ponudjenog auta kako je napisano bez tvog proizvoljnog tumacenja.

                      vec je nekoliko puta podvuceno da Sandero dolazi sa 4 airbaga, a Klasik Astra sa 2 airbaga u ceni za oba modela koja je data u pocetnom postu.

                      Sandero 1.6 87ks , Astra 1.4 90ks.I opet Sandero jaci?Obrtni moment?Skoro isti.Bas ce da oseti razliku.
                      Sandero 55KS pri 3000 rpm, Klasik do 48KS pri 3000 rpm.

                      pri tome je i 200 ccm razlike.

                      svakako da razlika postoji. to ne moze da bude sporno, pitanje je da li je to pri odabiru element koji utice na izbor ili ne.


                      samo je ukazano na cinjenicu da Sandero vs Klasik za manje novca nudi malo jaci motor, upravo radi objektivnog poredjenja.

                      ne razumem tvoju upornost iz posta u post se trudis da negiras 3 ocigledne cinjenicne razlike izmedju 2 ponudjena konkretna automobila iz upitog posta:

                      cena, Sandero je nize cene
                      oprema, Sandero je ima vise
                      motor, Sandero ima vozljiviji.

                      razlike nisu velike ali definitivno razlike postoje.

                      Klasik Astra odbrojava poslednje dane u prodaji, model je napusten od strane same fabrike kao prevazidjen i zamenjen novom Astrom koja ima svoj zivotni ciklus.

                      Sandero je tek uveden i sigurno ce jos najmanje nekoliko godina biti u aktuelnoj ponudi.

                      to je takodje razlika koja mozda nije bitna za izbor NOVOG automobila ali postoji.
                      ja sam jedino sa pozicije dobitak za novac poredio i to jedino 2 konkretna automobila iz prvog posta.
                      eto, da ne ostane otvoreno za tumacenja

                      I to sto je Isuzuov dizel,to je plus.Opel i dizeli-samo ako je japanski...ili eventualno italijanski.
                      saglasan.
                      Isuzu je pomenut u kontekstu @over-ovog kako nazva "frankestajna" Reno motora u okviru Dacia-Reno vozila.
                      dao sam primer da je jako mnogo "frankestajna" danas, skoro pa pravilo i da to nije adekvatan argument protiv ovog ili onog modela vozila, samo poreklo necega.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • RANK
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 1635
                        • Beograd
                        • FIAT MAREA WEEKEND 1

                        #56
                        Originally posted by click
                        Moj prijatelj je imao Astru G (nemacku), a kolega isti taj auto, u classic izvedbi (made in Poland).
                        Razgledajuci dva automobila jedan pored drugog zapazio sam par stvari:
                        1. classic nema suspleh
                        2. nemacka Astra ima lepo sve slozeno ispod haube, dok je kod classica sve razbacano tamo-amo, kao kod automobila iz osamdesetih godina. Za moj pojam novog auta, prilicno neuredno.
                        3. sedista su u classicu nekako manja (cini mi se da su iz Corse C, mozda gresim).
                        4. na nemackoj Astri koja je bila garazirana i u trenutku uporedjivanja imala 7 godina, nikada nije bila lupana, na zadnjim rubovima su bili tragovi korozije, rdja koja je probila boju i napravla bubuljice na par mesta.
                        5. na classicu nema diskova pozadi.
                        1. doplacuje se i zove se XL4-paket za lose puteve, 50e
                        2. sa istim motorom je i isti raspored
                        5. koji je motor u nemackoj astri, posto diskovi idu, valjda u benzince preko 1.6.
                        "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                        Comment

                        • gt nebojsa
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 348
                          • Preljina,Cacak

                          #57
                          @brick:
                          Prvo,nesporazum.Ja nisam naglasio da nije,a ti si podrazumevao da je Astra H u pitanju.

                          http://cars.about.com/od/detoursanddive ... -Astra.htm

                          http://cars.about.com/od/detoursanddive ... -Astra.htm

                          http://www.cheersandgears.com/forums/lo ... 18635.html

                          Za 2009,Brazil.


                          Dovoljno?
                          Znaci,Astra H samo u Meksiku.






                          I da,mozda nisi konkretno pomenuo da se Sandero proizvodi u J.Americi.Ali neko ko na ovakvom forumu napise 8000 postova,sigurno nije toliko neobavesten da ne zna gde se sklapa auto koji je povod temi u kojoj postuje 8 puta po ekran teksta.Meni je ovo vise delovalo kao odgovor u maniru politicara,izvini ako gresim.
                          Toyota Čačak

                          Comment

                          • oooo quattro
                            CBC Veteran
                            • 01.08.2007
                            • 126
                            • Zrenjanin

                            #58
                            Prvo i osnovno pravilo u svemu je ne porediti babe i žabe!
                            Bez obzira na starost modela (i jednog i drugog) ova dva automobila ne pripadaju istoj klasi automobila i kao takvi su neuporedivi!

                            Astra pripada C klasi (golf IV, 307, mazda 3 megane, impreza...)
                            Sandero pripada B klasi (logan, punto, mazda 2 fabia... )

                            Astra toliko košta kod nas jer je oslobođena carine i izašao je novi model pa su nju premestili u druge pogone van Nemačke što ne znači da je kvalitet smanjen. Inače je bila značajno skuplja (koštala je koliko i astra H sada). To rade i druge fabike. Recimo škoda odavno ne proizvodi oktaviu u Češkoj već u Kazakstanu, prostoi to im je jeftinije, i niko se ne žali.

                            Dakle ako kupuješ nov auto odluči se koje klase auto ti treba. Spram klase sledi i kvalitet samog vozila.

                            Što se tiče brendova to je priča za sebe. O tome bi mogli ceo poseban forum da napravimo

                            Comment

                            • gt nebojsa
                              CBC Senator XXL
                              • 11.05.2007
                              • 348
                              • Preljina,Cacak

                              #59
                              Samo ispravka u vezi Octavie-Octavia se sklapa u Ceskoj- i A4-Tour,koja ima slicnu ''sudbinu'' kao Astra G i A5,ove sto se kod nas prodaju.Gde sve jos,Boga pitaj...
                              Ali to svi rade,npr Hyundai i10 nam stize iz Indije,Accent iz Turske,Kie iz Slovacke,X3 iz Steyr-ove fabrike u Gratzu,koja sklapa i Voyagere...itd...To nema veze.
                              Ovde po meni,nije brend problem.Vec ono sto se dobija za ulozene pare.
                              Zato i kazem,pogledati ostale opcije.
                              Toyota Čačak

                              Comment

                              • oooo quattro
                                CBC Veteran
                                • 01.08.2007
                                • 126
                                • Zrenjanin

                                #60
                                Oktavia se sklapa u Kazakstanu. Znam 100%. Ja prošao pored fabrike.

                                Comment

                                Working...
                                X