Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • legenda
    CBC Senator XXL
    • 28.03.2009
    • 1345
    • Beograd

    #46
    Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

    Kakva postavka i zasto nece proci...usrafi se metalni nosac u gepek...mislio sam popreko(90 stepeni u odnosu na desno zadnje sediste)

    Comment

    • Droopy D
      CBC Početnik
      • 06.11.2009
      • 7
      • Cacak

      #47
      Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

      Vlasnik sam slicne Honde, dakle Honda Civic 1,6 sport i taj menjac je toliko dobro pozicioniran da niste svesni- i ne treba 20.000km da se naviknes nego manje od dva dana. Stavi sekvent, meni potrosnja oko 9 u gradu (1,6 110ks), pazi na rupe, limariju, redovan servis i dobre delove uzimaj i bices veeeoooma zadovoljan - spaner i kais odmah promeni da te glava ne boli posle. Do sad presao 18.000 i prezadovoljan sam autom. Nije najudobniji ali zato pegla krivine bas fino. Meni je sport model pa je mozda i tvrdji nego taj Civic- stvarno ne znam. Ako te jos nesto interesuje pitaj.
      Aj zdravo

      Comment

      • legenda
        CBC Senator XXL
        • 28.03.2009
        • 1345
        • Beograd

        #48
        Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

        @Droopy D Ajde ako mozes postavi slike svoje honde,a posebno gepek i bocu u njemu...koliko kosta veliki a koliko mali servis za taj auto...da li ti je ugradjen flash lube i kako se ponasa na plinu

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #49
          Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

          Originally posted by Droopy D
          taj menjac je toliko dobro pozicioniran da niste svesni- i ne treba 20.000km da se naviknes nego manje od dva dana.
          Ja napisao 20km, a to je manje od 2 sata

          Kada smo vec kod prostora, taj civic je unutra kao mini van, a i gepek mu uopste nije za zanemariti, moze da se komotno stavi i klasicna boca za tng.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • Droopy D
            CBC Početnik
            • 06.11.2009
            • 7
            • Cacak

            #50
            Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

            Jedna napomena, moj auto se ne uklapa u ovu cenu i nije pomenuti 1,4, ali eto koliko bilo da priblizim iskustvo sa ovim autom.
            U auto ugradjen Prins sekvent uredjaj, mada je mogla i neka jeftinija varijanta- drugova preporuka koji inace i bavi ugradnjom ovih uredjaja. Tocak boca od 42l (valjda) koja prima oko 34, 35l i malo je izdigla patos u gepeku ali nista strasno . Da sam stavio manju bilo bi bezmalo u nivou (32l boca prima 25l). Malo je teze da se stavi obicna boca, moze ali bi valjda trebali nosaci da se odrade. Flash lube nemam. Atest dobio bez problema,... Ide kao na benzin ne oseca se neka razlika.
            Kais i spaner su bili oko 15.000din (zbog spanera koji je sam negde oko 12000) jbg ali sad zato ne mislim na te dve stavke. Ulje mobil s2000 (10-40) oko 2500, filter ulja 300-350, za gorivo se menja na 4 servisa i kosta cini mi se 2500, filter vazduha stavio panel pipercross 3200 (miran neko vreme),... Dal mnogo il' malo ne znam, procenite.
            Slike gepeka nemam, mesta pozadi ima i to bas komotno da sedi dvoje odraslih ljudi i da ima jos malo mesta (mama i tata se ne bune ), prednja sedista se obaraju i komotan je ulazak na zadnju klupu (naravno da su uvek vrata bolja, sta me briga ja se vozim napred ), pa moze i dosta prtljaga da stane ako je bas frka (obaranjem zadnje klupe), inace gepek za moje potrebe i vise nego dovoljan. Ono cime ne moze da se podici ovaj auto je krug zaokreta. Za voznju po gradu vrlo dinamican i zivahan, za otvoreno uvek moze jos konja mada meni i ovo dosta ja sam od onih smirenih

            Comment

            • legenda
              CBC Senator XXL
              • 28.03.2009
              • 1345
              • Beograd

              #51
              Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

              Hvala na informacijama,samo me interesuje koji motor imas 1.6 od 110ks ili nesto jace...gde si ugradio Prins i za koliko novca,u taj uredjaj se Hrvati kunu...

              Comment

              • Droopy D
                CBC Početnik
                • 06.11.2009
                • 7
                • Cacak

                #52
                Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                Da da 1,6 110ks d16v1, Prins ugradjuje moj drug iz Cacka. Pre godinu i malo jace je kostalo 1050eura i za sad stvarno radi bez i jedne primedbe, presao 18000km. Kostalo jeste ali sam ga iskljucivo stavio zbog drugove preporuke (nije imao reklamacije na taj uredjaj) i bas sam zadovoljan kako sljaka. Ne znam za druge uredjaje ali se neka znacajnija razlika ne primecuje u odnosu na voznju na benzin. Bar je ja nisam primetio.
                Nego da ne zracimo vise temu coveku nastavicemo na nekoj drugoj temi.
                Moj glas ide za Civic u svakom slucaju, ili neku varijantu Japanac (benzin)

                Comment

                • JoMan
                  CBC Član
                  • 25.04.2008
                  • 42
                  • BG

                  #53
                  Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                  Javlja se mali problem. Ovih 1.4, posebno jaca dva modela bas slabo ima dobrih u ponudi
                  Uglavnom je na papiru jeno a u realnosti potpuno drugo. Ukoliko smognem vremna i snage treba da odem i do ns da pogledam jedan.

                  Sta mislite o 1.2 motorima? Njih vec ima dosta vise? Cini mi se da bih i znatno noviji auto mogao da uzmem ako budem gledao i 1.2htp. Znam da je slab u odnosu na 1.4 100ks, ali kakav je on realno za voznju? Kvarovi? Potroshnja? Generalno zahvalnost ovog motora?

                  Ne bih ni razmishljao o 1.2 ali mi deluje da njih ima daleko vise u ponudi!

                  Comment

                  • legenda
                    CBC Senator XXL
                    • 28.03.2009
                    • 1345
                    • Beograd

                    #54
                    Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                    1.2 je trocilindricni motor,koji deluje prilicno zustro,ali samo deluje...kod njega mora da se menja polumotor,plin ne vidim svrhu ugradjivati,jednostavno je preslab...ako imas mogucnosti,kupi novu fabiju za oko 8000e,bas upravo sa tim motorom i do 150k km si miran...ja sam ti preporucio 1.4 68ks skodin motor a ne od 75 i 100ks...ti motori,isto kao i 1.2 imaju aluminijumski blok,uske uljne kanale i mora full sintetika,bez preterivanja u long life servisima...cena delova uopste nije naivna(alternator je 450e)...u 5 000e tesko ces da uklopis dobru skodu,sekvent plin,prenos vlasnistva,veliki servis i sl...gledaj ti punta 1.2 16v...jeftin je za odrzavanje,brzi od skode od 100ks po gradu,a ni na autoputu nece da se postidi,ima vise opreme i jeftiniji je...pozz

                    Comment

                    • JoMan
                      CBC Član
                      • 25.04.2008
                      • 42
                      • BG

                      #55
                      Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                      I sada potpuni preokret (kao i obicno verovatno ). Sada jurim DIZELA!!!

                      Racunica jednostavno ne ide u prilog benzin + ugradnja plina na km koju ja planiram da predjem u sledecih par godina (2-4). Samo razmishljam da li uzeti TDI ili SDI, ali sam vec procitao neke teme i kako mi performanse nisu primarna stvar, SDI mi i te kako ulazi u igru, pa mislim da cu uzeti primerak koji bude naleteo bolji (bilo tdi ili sdi). Znaci jurim Fabiju dizela, samo da je sto bolji primerak do oko 4.5k

                      Citao sam i temu u vezi sa kvalitetom goriva i dizel motorima, nadam se da danas situacija nije bas tako crna?
                      Da li mislite da je ok odluka? Kakve su fabije dizel generalno?
                      Kako sam promenio gorivo, gledam malo i druge automobile Ponovo totalna konfuzija

                      Comment

                      • gogi11
                        CBC Senator XXL
                        • 26.10.2009
                        • 790
                        • Sever Srbije - Novi Sad

                        #56
                        Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                        Eeee pa tek ce da se pomuti
                        Ako mislis sta je bolje tdi ili sdi u smislu odrzavanja (cene pojedinih delova) onda je bolje odluka SDI , to je prakticno obican dizel motor bez turbo punjaca .
                        Jednostavniji-prakticniji ali i dosta slabiji-tromiji . Oko potrosnje nema bitnih razlika mada tdi manje trose u pitanju su decilitri !
                        Fabijica je mali lagan okretan auto tako da sdi ima da legne ko narucena samo treba naci .
                        Mislim da je veca ponuda 19 tdi motora. e sada ne znam kolika je snaga u kilovatima tih motora pa bi mene jedino brinula cena registracije za tako mali auto a kubikaza 1,9 no opet se vracam na kilovate -ne mora da znaci da ima dosta kilovata pa da ce registracija i biti paprena u odnosu na 1,2 ili 1,4 (koja ako je golfov motor ima poprilicno dosta kilovata 1,4 ).
                        U svakom slucaju racunaj na ekonomicnu voznju e sada onaj tezi deo sledi : kako naci fabiju DIZEL 7-8 pa i vise godina a da je presla 90,120,130 hiljada km gde kilometraze kao po dogovoru svi prodavci namestaju (citaj) vracaju, retkost je za dizela ali i benzince (u zadnje vreme) da se kilometraze ne vracaju.

                        Comment

                        • JoMan
                          CBC Član
                          • 25.04.2008
                          • 42
                          • BG

                          #57
                          Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                          Nasao sam ovaj auto: http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... ce_19_tdi/
                          Drugi su vlasnici i kod ovih ljudi je vec par godina ja mislim. Meni ovo deluje kao sasvim pristojna kupovina, naravno cena mora da se koriguje jer ovoliko ne mogu da im dam nikako. Boja je malo diskutabilna, ali prezalicu lepotu (vec jesam cim gledam fabiju za koju ne smatram da je preterano lepa u odnosu na konkurente).

                          Registracije sa novim tablicama i saobracajnom:
                          1.9 TDI 74KW ~24.300
                          1.9 SDI 47KW ~22.000
                          1.2 HTP 47KW ~15.000
                          1.4 MPI 50KW ~18.000

                          Pre bih gledao SDI generalno, ali ako naletim ne tdi a da je bas dobar primerak uzecu i gotovo.

                          Comment

                          • gogi11
                            CBC Senator XXL
                            • 26.10.2009
                            • 790
                            • Sever Srbije - Novi Sad

                            #58
                            Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                            Dobra je skoda ali boja je ....jebi ga ne moze sve. Izvlaci to sto je kupljena ovde pa moze neka provera da se uradi e sada zato je i sena jaka . Probaj ponudi cenu i idi da pogledas stanje auta pa opet koriguja ako treba. Nema sta da izgubis.

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #59
                              Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                              http://www.polovniautomobili.com/oglas3 ... t_5_vrata/
                              izvini ali sto je mnogo za tu skodu mnogo je..
                              to godiste mozes da uzmes DVA fiat punta (skoro) ili Saxo..itd..
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              • legenda
                                CBC Senator XXL
                                • 28.03.2009
                                • 1345
                                • Beograd

                                #60
                                Re: Kompakt benzinac za 4k-5k, mozda i uvoz, sta uzeti?

                                Slazem se sa Zokijem 100%...puntic za ovu skodu je pritajeni tigar,skriveni zmaj...plivajuci zamajac je 23000din,set kvacila oko 10000din,lanac + lancanik + 2 spanera od 13-18000din(kazu da se menja na 50000km,mada moze i vise)...staje mu 3l ulja 5w30 a menja se na 10.000km...trosi u proseku(realno 5.5 l ed-a)...boljeg dizela za manje novca neces naci...napisao si da ti performanse nisu bitne,ali cisto informativno moze da se cipuje na 90ks...

                                Comment

                                Working...
                                X