Iako je golf2 jedan od najomrazenih i jedan od retkih mrtvih automobila bez duse, svakako bih ti njega preporucio..delovi su stvarno dzabe, i ko prica da se kvari LAZE.. ja imam jednog koga sam do skoro vozio, i to onaj najgori moguci 1.6D sa 40kw.. dusu sam mu vadio. Vozio sam ga 160, 165 redovno na autoputu, vrteo ga, igrao se sa njim, cukao ga par puta i jedino od ulaganja imao sam ulje, gorivo i sredjivanje limarije..nista vise..i da...crko mi je regler koji kosta 450dinara.. znaci stvarno auto koji ne moze da se ubije.. inace na satu ima sad 205000km i dalje radi kao nov..ne pusta ni gram ulja, ne smrdi, i trosi 5l u gradu sa normalnom voznjom..
Pa stvarno ljudi covek hoce da kupi auto do 2500 evra u Srbiji.U Srbiji stanje trzista je takvo da je Golf 2 najbolja kupovina za te pare a ove opaske o Lazi
naravno uz podrzavanje moderatora ,pa to stvarno nema smisla i kako to Golf 2 nije dostojan popravljanja? O cemu se radi nedostatak argumenata ili je to jedno subjektivno mišljenje koje se sigurno ne zasniva na realnoj proceni kvaliteta vozila jer auto koji vredi 2500 evra posle 17-18 godina eksploatacije i uz to godisnje mu padne cena za 50-100evra sigurno vredi i pre svega dobra je investicija
Golfa 2 1.6D nisi vozio 165km/h sigurno..mozda je kazaljka tolko pokazivala..realno si isao max 150km/h ako si sam bio u kolima i put je bio prav ili mala nizbrdica....
Pa golf 2 ima takav dizajn i izgled da mu se ni veca cukanja ne primjecuju Po meni je to auto koje jedino moze da sluzi za neki rad ili prebacivanje s A na B ali da nije predugo jer odose ledja.... Za 2500? se moze naci auto mnooooogo udobnije..ima japanaca koji su udobniji i od golfa 3 za te pare, takodje i italijana...Pa kod nas mozes za te pare i Brava da uzmes, doduse ne nekog vrh ali solidnog a on je ljepsi i udobniji od g3 i bolji za voznju...Jes da ce se morati vise para davati na odrzavanje ali jbg..
Ma sve u svemu auto koje jeste kvalitetno i nista vise od toga..neudoban, ruzan itd... Ako ti je najvaznija stavka Ekonomicnost uzmi njega....ako je bar na drugom mjestu biraj nesto drugo..
A gdje jos to auto vrijedi 2500? ?
To je na bolesnom Balkanu tako i nidje vise...u DE ga biras za par stotina..
www.oltretutto-arcg.com - Alfa Romeo Klub Crna Gora
Alfa Romeo is not simply a car, it's a way of life.
Nisam ga palio jedno 3,4 meseca sigurno, ali evo, ako hoces, upalicu ga samo za tebe, i napravicu snimak da vidis, cisto da ne bude da lazem.. 160 100%..mozda je sat lagao.. Ne kazem da se to vozi toliko, suludo je vozi sanduk od auta tom brzinom ali cesto puta kada sam ranije isao na duze relacije autoputem, neretko se zalaufam i teram u proseku 140, 145 sve vreme..i nikad ni jedan jedini problem.. da je ruzan-ruzan je.. slazem se.. ali coveku koji daje 2500e za auto, naravno da mu je na prvom mestu ekonomicnost.. koliko bi recimo kostao regler za brava?
Kako bre odose ledja u Golfu 2 ,on ima odlicna sedista i prilicno su izdrzljiva .Kad kupis Italijana Francuza tog godista sedista su im uglavnom slomljena pa varena izvitoperena.Sto se udobnosti tice sa dobrim amortizerima i adekvatnim gumama po mom misljenju nije uopste neudoban auto i mogu reci da je udobniji od alfe 33 koju sam isto tako vozio koja naravno bolje lezi na putu od njega jer je prilicno spustena i ima bolje uradjeno vesanje ali definitivno manje traje
Ljudi pa koliko razumem vi savetujete da kupi izakan auto jer će lako popraviti motor ako ne valja, a ne može d motor da valja na tom godištu, jer su jeftini delovi, jer je dobra investicija... Kako može biti dobra investicija dati mnogo za najstarije na tržištu u nadi da će kupci za par godina u eri savremenih auta biti naivni? Vajda treba kupovati jeftino a dobro? A sad, ako treba motor i sve delove stare 18 god menjati jer su jeftini pa se isplati, na koliko se to penje? Pa ako je toliko jeftino nek sve pokupuje po radnjama deo po deo pa ono uradi sam- sklopi auto, noviji će biti.
I sve ovo pišem jer ne mrzim golfa, objektivan sam jer sam ga vozio i znam koliko vredi.
PS. Ako običan d. ide 160 km/h nek se javi obavezno fabrici da preštampaju tehnička uputstva
Ima golf za te pare da se kupi da ne mora ni filtere ni ulje da promeni. Ja sam moju belui dvojku ako se secate prodao za 3000e sa sve plinom i 60k na satu i to original.
a sad...
alo crnagorac, mi cemo na bolesnom balkanu da vozimo golfa 2-3-5 a ti iz zdrave crne gore da nam javis kad svoju alfu budes saranio, promenio, popravljao... zelim ti ciste puteve bez odrona i kamenja posto su recimo farovi za tvoj auto vrrrrlo jeftini ali, to je 'talijan... mora da se plati sminka koja se btw brrrzo razmaze od suza... nego ne zavlaci vise decka i ne nagovaraj ga na samo ubistvo sa kojekakvim bravama i sta ti ja znam jer nisi dao ni jedan argument zasto bas fiat vec na sve nase predloge odgovaras pljuvanjem a velicas "svoga konja". a ja ti jos jednom kasem i odgovorno tvrdim da golf ne 2 nego 4 kosta manje za popraviti ako ga slupas nego bilo koji japanac, bilo koj fiat ili ajde ako oces da butnem i u tvoj dzep bilo koja alfa. i za kraj, decku treba prevozno sredstvo a ne produzen polni ud pa da njime vitla po gradu sve dok mu ne padne a onda pomoci vise nema...
i jos nesto, imam ortaka koji dovozi auta iz italije i on kaze da se do sada nikad nije desilo da sedne u nekog italijana da ga doveze a da se uz put nesto nije pokvarilo. toliko o puzdanosti i kvalitetu koju ti preporucijes.
Druze idi gledaj sta ima i kupi koji je u najboljem stanju,a to nece svakako biti golf2, imas (sad cu ja na svoju vodenicu) mazdi 323 koliko hoces u odlicnom stanju(mislim za to godiste ali su u mnogo boljem stanju od G2), da ne pominjem cuvenu totoyu corolu, imas ovde na forumu koliko hoces o njoj, kakvog su kvaliteta i sta zahtevaju od odrzavanja.
a sad malo off-a koji se tice golfa 2 pa jos i dizel.
Imam tog cuvenog golfa vec 9 godina, presao sam u njemu oko 200k, istina je da se ne kvari nista preterano, ali to je zato sto nema sta da se pokvari, motor je prostiji da nemoze biti, 165 ne ide u zivotu, a ako je vozen sa tom tendencijom brzine onda ga zaobidji siroko. Sto se tice drugih delova, sada nemas da kupis nikakav kvalitetan deo za njega, znaci pomiri se da ce brave, podizaci i sve takve sitnice da ti riknjavaju nonstop, ima da se kupe na svakom cosku ali su krs kvalitet, delovi oko trapa su isto krs kvalitet. Generalna ne moze da se uradi za 500evra, to mozda u nekoj bajci, sve sto je kvalitet mora da se plati mene je izasla 800evra, a delove sam uzeo preko firme sa rabatom prodavca u pitanju je
Mahle(znaci radjena je puna generalna, ne neka osvezenja i nazovi generalne). Neudoban je katastrofa, mozda malo udobniji od yuga, ali to i nije neko predjenje, mene su obavezno bolela ledja posle duze voznje, a to mis e nije desavalo u npr mazdi 323BG 92 god., ili fordu escort IV.
a ja ti jos jednom kasem i odgovorno tvrdim da golf ne 2 nego 4 kosta manje za popraviti ako ga slupas nego bilo koji japanac, bilo koj fiat ili ajde ako oces da butnem i u tvoj dzep bilo koja alfa.
Fiat Bravo, hladnjak + oba fara (oni fancy od maree) + hauba + krilo, sta mislis, kolko para? Koliko mislis/znas da bi kostalo isto to za Gnoja...2 i 4.
...nego ne zavlaci vise decka i ne nagovaraj ga na samo ubistvo sa kojekakvim bravama i sta ti ja znam jer nisi dao ni jedan argument zasto bas fiat...
Cak ni u retardiranoj srbiji, Bravo nije u Gnojovoj cenovnoj klasi, pa ga nisam ni spominjao al ako bas insistiras na razlozima, najmanji je problem da se napisu...
pa bolje i fush delovi nego nikakvi delovi... kod tih mazdi , tojoti i hondi su menjali delove za svaki mesec proizvodnje. nema sanse da nadjes dva ista. btw ima kvalitetnih delova za Gnoja, malo su skuplji ali ne toliko da bi te glava zabolela. Imas recimo plocice od 800, 1700, 2400din. ja sam naravno kupovao naj sluplje ili filter za vazduh ima od 150 i 400din pa biraj.
poz
Zverko nemoj da ********s, sta ti imas protiv fiata bravo/brava to su super automobili puno bolji od golfa 3 npr.Italijanska vozila imaju dusu, ona su za uzivanje u voznji, a kupac golfa je razmisljao da li da kupi traktor ili njega.
Evo jedan primer iz stvarnog(seksualnog) zivota, mozes da navatas neku gaborku(Golf u auto svetu.) i da je karas i da ti nista ne trazi nego cak i da ti daje sto joj to u opste radis, ili navatas neku super ribu(Italijanska vozila u auto svetu) i karas sa merakom, ali to ipak kosta.
Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
Konacno i ja imam auto :-)
a ja ti jos jednom kasem i odgovorno tvrdim da golf ne 2 nego 4 kosta manje za popraviti ako ga slupas nego bilo koji japanac, bilo koj fiat ili ajde ako oces da butnem i u tvoj dzep bilo koja alfa.
Fiat Bravo, hladnjak + oba fara (oni fancy od maree) + hauba + krilo, sta mislis, kolko para? Koliko mislis/znas da bi kostalo isto to za Gnoja...2 i 4.
[quote:3u68heex]...nego ne zavlaci vise decka i ne nagovaraj ga na samo ubistvo sa kojekakvim bravama i sta ti ja znam jer nisi dao ni jedan argument zasto bas fiat...
Cak ni u retardiranoj srbiji, Bravo nije u Gnojovoj cenovnoj klasi, pa ga nisam ni spominjao al ako bas insistiras na razlozima, najmanji je problem da se napisu... [/quote:3u68heex]
ko se bre tebi opste obaracao, sto se javljas i secas prozvanim jedino ako i ti nisi gorac. elem, za tvoju informaciju far za 4 hella 50e krilo 40e. el treba jos da nabrajam?
stefane, reko ja da si jos mlad pa ne verujem da moses dugo da karas a ne moze ni ta tvoja devojka da izdrzi ono karanje kako bi izdrzala ova moja. kazem, treba jos da ucis, ruzne ribe se mnoooogo bolje karaju od lepih, vazda bilo i bice evo ima ovde iskusnijih pa neka prozbore. a to d aimaju dusu imaju ali gde im je, u nosu... daj bre nemoj da se zanosimo...
Comment