Octavia ili nesto drugo za 6-7000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nebojsa
    CBC Član
    • 28.03.2008
    • 57
    • Krupanj

    #61
    Evo iskopao sam da za te benzinske motore od 85Kw oznake motora pocinju sa AQY i AZH za EURO3, pa sam se i cuo sa drugarom u Nemackoj i on mi rece da ne brinem (kao sto ranije pomenuh odavno radi sa kolima) jer u nemackoj saobracajnoj ima upisana oznaka standarda, i da se ne moze desiti da se auto ne moze registrovati, ali se moze desiti da me cucaju mesec-dva po nekim zavodima za standardizaciju i usput naplacuju lezarinu (majko Srbijo ).
    P.S.
    Evo iskopao sam sa VW zvanicnog sajta:

    Year:2000
    Petrol engines: 1.6-ltr., 75 KW (102 bhp), 2.0-ltr., 85 KW (115 bhp), 1.8-ltr., 110 KW (150 bhp) 5V T, 2.3-ltr., 125 KW (170 bhp) V5 4V, 2.8-ltr., 142KW (193 bhp) V6 4MOTION. All petrol engines fulfil requirements of Euro 4.
    Sto ce reci da 'Svaba' sa placa nije bas lud, postoji motor od 85KW iz 2000 godine koji zadovoljava EURO 4 normu.

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #62
      Ok, dobro po tebe ako greshim u vezi ovog. Kao shto rekoh, taj dvolitrash sa osam ventila i jednom bregastom (115 ks, 160 Nm) je pocheo da se ugradjuje josh 1998. godine.

      Meni je samo malo chudno da je 1998. godine napravljen i pocheo da se ugradjuje motor koji je zadovoljavao Euro 4 standard, iako u to vreme Euro 4 standard nije ni postojao? =] Odnosno, tek je septembra 1997. godine uveden Euro 3 kao obaveza, a Euro 4 tek 2003., ako se ne varam...

      U svakom sluchaju ako ti je tako rekao prijatelj kojem verujesh, onda OK. Upozorio sam te da ne verujesh shvabama, iznenadio bi se koliko su i oni kvarni shto se ovakvih stvari tiche

      Naravno da cesh morati da podnesesh zahtev Institutu za standardizaciju za izdavanje mishnjenja/potvrde o ispunjenosti Euro 3 norme izduvnih gasova, odnosno za ispunjavanje uslova chlana 4. stav 1. Uredbe o uvozu motornih vozila (Sluzhbeni glasnik br 106/05). I naravno da ce to da potraje, znash vec kako to ide sa administracijom...

      Mislim da za sve automobile godishta do (zakljuchno sa) 2000. godinom to mora da se odradi, za mladje automobile od 01/01/2001 ne mora, odnosno ispunjenje Euro 4 standarda se podrazumeva za vozila mladja od tog datuma.

      PS. Ne zaboravi da se cenkash, tu se shvabe vec slabije snalaze od nas
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #63
        auto sigurno nije Euro 4 standard, iz prostog razloga što godine 2000,te taj standard nije postojao pa prema nepostojećem standardu nije niti bila moguća euro 4 homologacija.

        to što si citirao na engleskom, ne piše da JESTE euro 4 već da ispunjava uslove da bude.

        a to su veoma različite stvari.

        dalje, mislim da ste ti i drugar u Nemačkoj daleko podbacili sa procenom cene popravke.

        havarija na slici, košta barem 1,500 evra ako ne i više.
        sasvim su drugi normativi cena u Nemačkoj nego ovde.

        ja bih računao na do 2,500 eura kao maximumm tj toliko novca bi imao spremno za popravku ako zatreba.

        dakle, proveri eksplicitno šta piše u saobraćajnoj dozvoli od tog konkretnog auta. sajt i slično nema nikakvog pravnog dejstva.

        MORA da piše da je Euro 3.

        a ne euro 4.

        proveri i koliko je njegova cena osnove za carinjenje i porez. Schwacke cena.

        u svakom slučaju je povoljnija prilika uzeti tamo na izvoru pa da su troškovi pod tvojom kontrolom a i znaš šta dobijaš nego ovde gde je daleko veći rizik sa VWima.

        ne kažem da i ovde nema prilike, ali je daleko manje ponuda "čistih" u svemu primeraka nego u Nemačkoj.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Nebojsa
          CBC Član
          • 28.03.2008
          • 57
          • Krupanj

          #64
          Overspeed to nije jedan dvolitras, vec 5 razlicitih motora od kojih su neki istina krenuli '98 AQY i APK, ali imas i ATV koji se radio od '99-'02, i AZH od '00 - '04 i AZJ od '01 do '04, tako da nije bas sve tako crno-belo, a koliko sam ja uspeo da skontam od ovih su AQY i AZH EURO3, a AZJ EURO4, e sad i po tome gledano nema bas puno logike da ovaj golf koji je '00 godiste bude EURO4, trebalo bi da je bar '01, ali covek ce mi sutra poslati kopije dokumenata, pa cemo valjda videti o cemu se radi, a u svakom slucaju nije ni bitno da li je EURO4 (sto verovatno nije), vec da je bar EURO3.

          sw.brick sad me i ti baci u nesvet, pa kako izracuna 1500-2500 stete??? Valjda se podrazumeva da ce se auto popravljati ovde, a drugar bi mi sa autom poslao novo krilo (pocinkovano), polovan far i branik.

          Novo krilo ~70
          polovan far ~50
          polovan branik ~70
          farba i rad ~ ?
          Sta jos ima u tom cosku? Cini mi se da mu je tu senzor spoljasnje temperature, eventualno sirena od fabrickog alarma i ja ne mogu vise da se setim niceg bitnog.

          P.S>
          Ima li kakvog efekta ova stara fabricka navigacija kod nas, mislim mogu li se kako update-ovati nase novije mape?

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #65
            auto je u Nemačkoj i tamo se nalazi.
            podrazumeva se da se i tamo popravlja gde se nalazi da bi mogao da se vozi.
            to je polazna tema na osnovu koje je procenjeno koliko bi mogla da košta popravka koja se efikasno (čitati brzo) obavi a to je servis.

            branik je u boji, to je negde oko 1.000 eura, zamena fara je oko 200-300 eura, zamena krila sa sve demontažama i montažama ne bi trebalo da je mnogo više od 500 eura.

            dodaj još razne žabice, šrafove, lajsne i sličan sitni materijal, jedno 200 eura.

            na sve to porez.

            računam da je radni sat majstora oko 70 eura (60-80) ako je negde u provinciji. ne znamo gde se nalazi auto, ako je u skupljem kraju radni sat lako dogura do 100+ eura.


            ako sada kažeš da ćeš ga popravljati ovde sa polovnim delovima, možda i samostalno to je sasvim druga priča i nema veze sa pominjanjem da je auto u Nemačkoj.
            prvo ga uvezeš pa ide sve isto kao i da je domaći auto.


            mogao bi trošak transporta preko špedicije da ti bude zahtevan, ne verujem da je to ispod 1,000 eura sve zajedno sa pravno papirološkim ulsugama špedicije.

            auto u takvom nevoznom stanju nemoj da računaš da ćeš sam ili tvoj drugar voziti, jer ako te u nekoj od zemalja do ovde zaustavi policija i naplaćaš se kazni, svodi se opet na isto- potrošeninovac.

            nevozno stanje je ovakvo sa slike, zbog fara. tačnije tehnički neispravno vozilo pa ne može u javni saobraćaj.


            još nešto, ne vidi se sa slike da li je i koliko opštećena poprečna greda, hladnjak, i tako to.

            ali, po pravilu kada se auto tako mladjeg godišta prodaje posle sudara nepopravljen, obično ukazuje da je podosta toga oštećeno pa se baš zbog stepena oštećenja i prodaje auto a ne popravlja od strane vlasnika jer je procenjeno kao neisplativo.

            ne kažem da je u ovom slučaju tako, samo da slika preko interneta ne govori skoro pa ništa, da taj koji tamo pregleda mora da bude vešt i objektivan u proceni koliko šta košta sveukupno do faze ključ u ruke.

            možda može da prodje i tvoja računica popravke u idealnom slučaju tamo na licu mesta da ima polovnih delova u neposrednoj blizini i nekoga da odradi posao a da te ne košta mnogo.

            u stranoj zemlji, (možda ni jezik baš ne poznaješ najbolje pa da se lako sporazumevaš tragajući po tamošnjim otpadima) ja bih ipak pre išao na manje idealan slučaj pa imao para za prosečnu cenu popravke a jako bi se radovao ako bi pare ostale u džepu.

            ne želim da te plašim, samo ukazujem da sve dobro proveriš, proračunaš što objektivnije možeš sve troškove, pripremiš varijante da sve bude legalno i sprovodivo, presabereš koliko to ukupno izadje do stanja ovde registrovanog, i odlučiš se.

            možda je auto tako malo udaren da možeš rukom da vratiš blatobran (ili laganim udarom čekićem), možda nosači fara nisu iskrivljeni itd.
            ali to sve ne može iz daljine da se precizno analizira i zaključi stepen oštećenja i potrebnih popravki.

            obično kada je sitna popravka već bi to vlasnik sam uradio i time povećao prodajnu cenu vozila, nisu oni tamo u fazonu bacanja para...
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Nebojsa
              CBC Član
              • 28.03.2008
              • 57
              • Krupanj

              #66
              Kupljeno!

              O.K. Sw.brick, nisam ni mislio da ti je konstatacija zlonamerna, ali ovaj covek vec godinama radi sa kolima, tako da ima dosta iskustva iza sebe, a sva kola koja je poslao, bar u moje mesto su bila O.K.(cena-kvalitet), rizik naravno uvek postoji kod kupovine bilo kojeg polovnog automobila, ali ja sam ipak 'prelomio' i kupio automobil. Nisam pomenuo da je na satu ~116000, a i dokumentacija koja ga prati to potvrdjuje, a po mom misljenju je to veoma mala kilometraza za taj motor, e sad, ne haba se samo motor, ali mislim da nije realno ocekivati da se moze naci automobil star 8 godina sa bitno manjom kilometrazom. Oznake motora pocinju sa AQY, sto bi trebalo da znaci da je EURO3 (po svim listama EURO3 motora koje sam nasao na netu), ako je neko carinio VW sa ovim motorom neka se javi cisto da potvrdi.

              Comment

              Working...
              X