Dizel ili benzinac na plin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • driverGT
    CBC Veteran
    • 29.09.2004
    • 154
    • Zemun

    #76
    Originally posted by -Miki-

    Po meni axiom je da su dizeli danasnjice daleko ispred benzinaca po potrosnji perfomasama i ostalom ALI opsta situacija kod nas cene servisi i ostalo (da se ne ponavljam) doprinose da covek vaga sta je bolje kod nas voziti ,i to je mrtva trka ali to tako i treba reci koliko god covek preferira benzince!

    Pozdrav
    Slazem se sa ovim i ne spadam u ljudekoji su zaludjeni za benzince ili dizele.
    Vozio bi bilo koja kola koja su dobro ocuvana.Mislim sto novija.Dizela bi vozio novog, ali ako je prevalio 200.000 nista od toga..

    Comment

    • bojanTI
      CBC Senator XXL
      • 04.01.2006
      • 870
      • Pancevo

      #77
      Kad bi se babe i zabe mesale onda bi i bili ispred...
      In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #78
        ali toyota pruis je seriski auto tako da...
        je isto tako sasvim poseban auto i nema dodira sa ostalima pomenutima po pogonu i načinu rada, pa nije uporediva potrošnja.

        da li je serijski ili nije nema nikakvog energetskog značaja, tehničko rešenje je isto.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #79
          nisi u pravu sto se tice nacina testiranja evo dokaza
          ja nigde ne vidim dokaz o načinu testiranja.
          pogotovu ne vidim realni test izvšen recimo u Beogradu, leti sa klimom i stajanjem u koloni pri prosečnoj brzini kretanja 6-10 km/h.

          izaberi model auta po želji, i navedi po tebi, ili navedi tabelu sa merenja, koja je potrošnja u tim (danas realnim) uslovima upotrebe auta.

          potrošnja koju inače mejdusobno poredimo, se odnosi i na takve česte uslove rada.

          ECE potrošnja je nepostojeći idealizovani super štedljivi način vožnje, neostvariv u praksi.

          sama ECE norma je očajna, i nema dodira sa stvarnošću a pisana je jako davno.
          više zavarava nego što informiše potencijalnog kupca, o kasnijoj potrošnji tokom eksploatacije.

          to ne kažem ja, to kažu svi, pa i vrapci na grani znaju.
          a prvi i osnovni razlog zašto je ECE gradski ciklus očajna imprpvozacija je što se vozi bez ikakvog ubrzavanja, i bez ijednog semaforskog starta i kočenja.

          a to je nemogući stil gradske vožnje, normalne vožnje.

          moguće je i tako super štedljivo voziti bez stiskanja pedale gasa ali je to onda više smetnja vožnji svih ostalih.

          poput one opisaen test vožnje AUdi 80 benzinca iz 80tih...

          mislim da si previse pristrasan benzincima
          ovde uopšte nije priča i benzincima nego plinašima vs dizel.

          tu je mrtva trka po potrošnji dinara, tj gotovo ista i dizel NIJE u nekoj pomena vrednoj prednosti.

          razlike ima, ali je jako mala.


          kada bi dizel kao nekada bio 0,25 evra tada bi tvoja priča svedena samo na litarsku potrošnju bila neprikosnovena.

          ne zaboravi da potrošnju dizela u litrima uvek pomnožiš sa korektivnim koeficijentom 9/5 da bi mogao da porediš sa plinskom potrošnjom u litrima.

          da do kraja budem jasan, ako je dizela potrošeno 7 litara u gradu (što je jako optimistički, i teško realno ostvarivo sa klimom itd) to je isto što i 12,6 litara plina.

          u dinar isto..
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          Working...
          X