Audi A6 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    ima tema o zederu , pronadji je pisao sam tamo sve sta i kako da se ne ponavljam. ne mora da se ugradjuje zeder, ima drugih nacina da se osigura auto.

    ne znam na sta mislis kad kazes da se cuje ali ako mislis na to da kad pomeras bravu ona se klati tako treba da bude.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Zummm
      CBC Član
      • 21.04.2008
      • 17
      • Bijeljina

      #32
      Drugar ima 6cu i ugradio zeder u Bijeljini, prilikom okretanja volana u voznji cuje se kik ili tako neki zvuk kao da prelazi letva prekonekih zupcanika. I kad motas lijevi i desno, nimalo nije prijatan zvuk ali kao to tako treba.

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #33
        ne, to nesto ne valja. ne sme da klikce kad je otkljucana brava a okreces volan. ja mislio ako rukom pomeras sam zeder pa se klati.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • MesijA
          CBC Član
          • 25.10.2007
          • 18
          • Beograd

          #34
          Originally posted by zverko
          Originally posted by MesijA
          Originally posted by zverko
          pa i nije skupo. 30000 predju ramena. tako je bar kod A4 na 225/45-17. kapiram da ce A6 sa nekim tolumbama na 16'' i duze da traje. jesu ti trepovi osetljivi ali ne i nekvalitetni. imas kopiju za 30e i original 100e za rame.
          osetljiv i kvalitetan??? kvari se na 30.000 a kvalitetan??? ne kapiram?

          Evo moja dacija ima preko 30.000 i nema nikakvih problema.
          Znaci nula, nista, ramena nista, trapovi nista, i jeli ona kvalitetna ili ne?


          Bas me cudi sto tako skup auto se tako bruka, treba da ga sramota od dacije...
          cekaj bre , ti mene zahebavas. poredis Daciu i Audi. Dacia koja je pravljena za njive i audi koji je pravljen za pistu...
          Ih pa to jeste problem, toliko je nekvalitetno uradjen, tj ustekano je toliko da moras po pisti da ga vozis. To je stvarno sramota za jednog prozivodjaca kao sto je audi. Za te pare ne sme da se zali ni posle 100.000...

          Originally posted by zverko
          nemoj da si smessan covece. da mi je poklonis ne bi je vozio a na audiju bi menjo ramena na 5 iljada ako treba samo radi zadovoljstva u voznji.
          Ma znam ja da je ne bi vozio, ne hvalim ja daciju, ona jeste low budget auto i ne moze da prismrdi audiju po klasi i ceni. Bas zbog toga ja kazem da je sramota da jednom takvom autu kao sto je dacija duze traju odredjeni delovi od Audija. I naravno za to treba kriviti Audi koji steka kao neki lihvar...

          Ono sto mi jeste skrenulo najvise paznju jeste tvoja izjava da nesto sto se kvari svaki cas moze da bude kvalitetno... nije mi jasno. Mislim definisi mi rec kvalitetno?? Ja sam kapirao da ako je nesto dugotrajno i cvrsto da je to kvalitetno a ne samo ako mu pise neki fensi znak od cetiri kruga.

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #35
            ti verovatno nikad nisi vozio nista drugo osim te dacije. ko je reko da je nekvalitetno, samo nije prvaljeno za njive... uostalom ne znam stvarno sato ja tebi objasnjavam bilo sta. teraj tu daciju i uzivaj a ja cu menjam ramena kad god bude bilo potrebno posto to nije kvar vec potrosni materijal.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • jevtic
              CBC Senator XXL
              • 26.11.2006
              • 729
              • beograd

              #36
              ne mozes da imas i dobro drzanjena putu i da je lako i da mnogo traje i da pruza odredjen stepen konfora a pri tome da je jeftino. negde se moraju napraviti kompromisi. ali da ne shvatis pogresno vesanje na audiju traje ono sasvim dugo ali kad se vozi na evropskim putevima. i traje duze od nekih drugih proivodjaca. a prilikom konstrukcije vesanja dacije jedino se vodilo racuna da mozes da preteras preko dzombi, da je auto dovoljno visok da mozes po selima da ga vozis a da ne kacis dno cime su automatski dobili i konfor.


              jednostavno svako je imao svoje prioritete prilikom konstruisanja vesanja koje su i na kraju morali da uklope i u neki cenovni rang.

              prema tome uopste porediti daciju sa audijem u bilo kakvom pogledu je smesno. dacija je jeftin auto koji je pravljen da pruzi dosta prostora i da traje. na audiju se prilikom konstruisanja automobila ipak gledaju neki drugi prioriteti.
              ex - fabia 1.9 tdi
              golf 2.0 tfsi

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #37
                i paciotti cipele su skuplje od kondura a kladim se da ce jedne kondure da sahrane deset paciottija na nekom selu.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • Zummm
                  CBC Član
                  • 21.04.2008
                  • 17
                  • Bijeljina

                  #38
                  Vjerovatno nisi imao priliku da vozis audija pa onda tako pricas. Danas sam namjerno zaustavio covjeka sa 6com i to 1.9 tdi da ga malo ispitam, i on kaze da je prezadovoljan, mjenjao je ramena 3 puta za 180k predjenih koliko ga on ima sto je prihvatljivo za bilo koji automobil. Pitanje je kako ga vozis, odnosno da li si agresivan vozac ili ne. Jos sam ispitao neke ljude za odrzavanje i svi govore drugacije, odprilike onako kako i koliko ga voze.
                  Ja sam vozio i cc85to, i B4 95to, pa cu sad ako bog da i 6cu 99to.
                  Najbolji je!!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    samo nije prvaljeno za njive
                    želiš da kažeš da nemački, francuski, švajcarski, austrijski putevi nalikuju njivama

                    ja cu menjam ramena kad god bude bilo potrebno posto to nije kvar vec potrosni materijal.
                    jeste da voliš Audija, volim i ja ali svašta je moguće napisati.

                    pazi štosa, trap je potrošni materijal na autu


                    pa što je onda Audi priznao grešku, promenio konstrukciju i opet napravio auto gde je ukinut taj potrošni materijal

                    zaista, zašto je teško priznati da je prevagom ekonomije nad kvalitetom ceo koncern VAG napravio loše rešenje, dokazano loše rešenje koje je vidljivo na nemačkim putevima i dokazano praktično kao problematično, koje je trajalo nekoliko godina i na nekoliko modela.

                    sve fabrike imaju uspone i padove kvaliteta (konstrukcije, izrade, finalne montaže, izbora materijala) ali srećom ozbiljne firme kada shvate problem brzo se trgnu i krenu u ispravljanje problema na trajno održiv način.

                    kao što sam već milion puta napisao, putevi ili kako ti kažeš njive su potpuno iste i za Mercedes, i Audi, i Reno Daciu pa u tom smislu i za Juga.

                    tako velike razlike u posledicama kretanja po putevima dakle ne mogu da budu logički usled jednih te istih puteva ( i to širom Evrope) već pre usled razila samih vozila.

                    naravno, inženjeri u Audiju znaju kako da naprave vrhunski ali isto tako oni iznad inženjera na kraju odrede presudu koliko treba da košta.


                    i u sudaru toplo hladno desi se ponekada i možda pogrešna procena dokle prištedeti.

                    TUV-u u Nemačkoj mislim da možemo verovati kada navodi da Audi sa vešanjem ima problema na nemačkim putevima od strane nemačkih vlasnika.


                    i dalje volim Audija, premium kategorija
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #40
                      nisi ti mene skapirao pa da pojasnim. za mene je potrosni materijal, ja ga tako dozivljavam kao recimo silenblokove na stotki. a to sto kazes da su putevi isti za sve, jesu ali ne svugde. ne vidim razlog zasto si te dve moje recenize izvadio iz konteksta. kako objasnjavas to da svaki polovan A4 koji dodje od preko dodje sa fabrickim ramenima. tek ovde krenu da se menjaju... na kraju krajeva, zasto na frasncuzima takodje tek kad dodju kod nas stradaju kugle, jednostavno napravljene su tako da nisu za penjanje po ivicnjacima. toga preko nema, ne radi se...
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        ne mozes da imas i dobro drzanjena putu i da je lako i da mnogo traje i da pruza odredjen stepen konfora a pri tome da je jeftino. negde se moraju napraviti kompromisi
                        kompromis da prevagnu u svemu tome nosi jeftino se pokazao kao ne najbolje odabrano rešenje.
                        ---------------------------

                        uveren sam da takava odabir nije niti prvi niti poslednji put, ni prva ni poslednja firma koja se pomalo "preračuna" na ime stare slave.

                        aluminijum je skup materijal a treba ga više nego čelika za isti efekat, skuplja obrada....uglavnom cena je manje primamljiva.

                        sa druge strane aluminijum je skoro 3 puta lakši za istu zapreminu što nosi prednosti ali je problem zimi na nižim temperaturama a uz to se i bitno lakše deformiše od čelika.


                        uglavnom, praksa je pokazala da je aluminijum premekan za sile koje opterećuju jedno vešanje a da nije glomazan komad ko od brega odvaljen.
                        a ako je ko breg, onda više nije ni lagan...pa se gubi ta prednost a raste cena do visina.


                        tek, alu je odbačen za velikoserijsku proizvodnju automobila kao jedna loša epizoda i opet je čelik vraćen kao osnova.

                        i ovde nije u pitanju Audi, isti simptomi su se javili kod svih fabrika koje su odabrale alu, na svim putevima od ravnih pista do standardnih prosečnih, kod mladjih i agresivnijih vozača, kod penzionera i veoma lagane vožnje....samo je razlika u vremenskom intervalu nastanka havarije tj zamora materijala.

                        i od čelika se pravi vrhunsko vešanje takodje vrlo lagano.
                        odavno se prave šuplji čelični delovi pa su stoga vrlo lagani a istovremeno i vrlo otporno na torzije.

                        radilica, bregasta se i dalje ne prave od alu iako se obrću pa bi time manja težina alu bila čist dobitak.

                        niej alu baš za sve upotrebljiv

                        noseći stubovi za antene se ne prave od alu iako je tu težina jako bitna, na primer.

                        @zummm,
                        meni je nejasno kako je 60k km moguće prihvatiti kao vek trajanja osnove auta, kada toliko traju svećice, filter goriva ili gume..
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • MesijA
                          CBC Član
                          • 25.10.2007
                          • 18
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by jevtic
                          prema tome uopste porediti daciju sa audijem u bilo kakvom pogledu je smesno. dacija je jeftin auto koji je pravljen da pruzi dosta prostora i da traje. na audiju se prilikom konstruisanja automobila ipak gledaju neki drugi prioriteti.
                          Ok pa ja se slazem sa tobom, Dacija je napravljen da bude jeftin i da pruzi sto vise za tu cenu, i da traje, dok je audi nije napravljen da traje vec da bude luksuzan i da izmuze sto vise para od ljudi koji ga voze.

                          Ali hajde nazovimo stvari pravim imenima, nesto sto ne traje to je NEKVALITETNO i kraj price. Ne mozes da kazes e kvari se svakih 30.000 ali je zato kvalitetan nikad jace... To se jednostavno kosi sa svim logickim zakonima i samo je dokaz da previse lozenja na neki auto dovodi do gubljenja objektivnsoti.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #43
                            kako objasnjavas to da svaki polovan A4 koji dodje od preko dodje sa fabrickim ramenima
                            ne objašnjavam nikako jer jako sumnjam u to što navodiš, a sumnjam iz razloga što mi je neverovatno da baš takvi primerci završe ovde a oni daleko brojniji koji se kvare po Nemačkoj i širom Evrope ostanu tamo.

                            u svim zemljama Evrope auti sa alu vešanjem imaju problem, što pri statistici velikih brojeva mora da se uzme sa uvažavanjem da nije slučajnost.

                            uostalom, zašto je Audi napustio- napušta alu vešanje. kako to objašnjavaš ?

                            kada 10 komada automobila na 100,000 registrovanih se pojavi sa kvarom ramena može se smatrati da je put/ vozač/ održavanje vlasnika mogući problem.

                            kada 80,000 komada na 100,000 komada jednog modela se pojavi sa istim problemom kod širokog spektra vlasnika, širom Evrope na sasvim kvalitetnim putevima, može se sa istom logikom smatrati da postoji zajednički imenitelj porekla problema.

                            a ako je u tih 80/100 odnosno 80% slučajeva uočenih problema baš alu vešanje onda se verovatnoća da je uzrok put ili konstrukcija sama ukazuje.

                            raniji modeli Audija nisu imali takve probleme sa vešanjem, a voženi su po gorim i lošijim putevima...

                            ne mislim da vadim iz konteksta, samo ukazujem da mislim da je neadekvatno svesti poredjenje na brend Dacia ili bilo koji, vs brend Audi ili bilo koji po ovom pitanju već da je adekvatnije poredjenje alu vs čelik kao suštinski uzrok različitih posledica u praksi.

                            kao što se od papira ne pravi džezva da se u njoj kuva kafa, tako se i vešanje ne pravi od alu koji je sam po sebi loš materijal (za tu namenu) kada se izloži velikim opterećenjima pogotovu silama smicanja.

                            rekoh, stubovi se po pravilu ne prave od aluminijuma koji ne rdja tako lako nego od problematičnog po pitanju rdje čelika.


                            mostovska konstrukcija se ne pravi od alu, a bilo bi mnogo manja težina i time lakše manipulisati...već od čelika itd.

                            jasnije ne umem, za sada da se izjasnim.

                            šta fali jednom Mercedesu AMG ako koristi čelik kao osnovu, nema dobre vozne osobine. ne bih rekao

                            Audi prošao jednu epizodu, jedan eksperiment koji nije uspeo, vraća se na proverena rešenja, pokušaj odlazi u istoriju, teramo dalje...

                            da li ćeš se šokirati ako ti kažem da je Volvo u sličnom vremenskom periodu pravio eksperiment sa vešanjem.
                            valjda bila moda tog vremena za ekstravagancijom, pustiti maštu na volju.

                            Volvo je napravio opruge vešanja od plastike, tačnije jednu oprugu poprečno na bazi fiberglasa i to uveo u serijski model.

                            rešenje potrajalo 3 proizvodne godine, baš se pitam što nije nastavljena takva ideja

                            misliš da bi kupio takav auto, naravno ne bih...
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              koko ja znam audi nije napustio alu vesanje vec ga je jos vise unapredio. pazi vako, na S-u je celicno vesanje koje traje evo 15 godina i 300k km. sta vise ni jedan silenblok nije nikad menjan a A4 smo uzeli sa 150k km i odma menjali oba ramena. bila su fabricka na njemu. kad vozis A4 kao da vozis karting dok S ima sasvim drugaciji secaj. A4 je mnooogo stabilniji i upravljiviji bas zbog takvog vesanja. poenta cele moje price je bila da je cena popravke smesno mala za ono sta takav sistem pruza. ima jos proizvodjaca koi rade alu vesanje pa ne traje upola kao kod audija.

                              btw, upravo gledam da kupim jednog sa takvim vesanjem i veruj mi da uopste ne razmisljam o tome da li cu i na koliko menjati ramena.

                              ja se izvinjavam nekim ljudima ali ovo moram da citiram :"Brickov Volvo je u fabrichkom stanju - jedino shto mu je promenjeno je ulje i antifriz. Da nije tako, izmislio bi vremensku mashinu i skoknuo u proshlost po isti takav.".

                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • rajmax63
                                CBC Prijatelj
                                • 02.04.2005
                                • 1415
                                • Bačka Palanka
                                • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                                #45
                                Originally posted by Zummm
                                Hvala svima na savjetima, negdje sam cuo da 1.8t u audiju nije bas sjajan motor ali vidim da ima drugacijih misljenja.
                                a gde si to čuo da nije od nekih nazovi majstora koji samo znaju da popravljaju traktore


                                Originally posted by zverko
                                ima jedan A6 1.8T ovde na forumu. bas prelazi dosta sa njim. poslednji put kad sam video taj auto na sati je pisao 270+km
                                pa jesam presao mnogo za 14 meseci oko 65.000km ali sam vozioo i passata oko 25.000km
                                auto ide savrseno i mogu reci posle voznje od 18 god naftasa preporodio sam se na LPG-u
                                inace ulja potrosi na 9000-10.000 km oko 1/5-0.8l ali treba iimati na umu da je to kod mene radni auto što znaci da je uvek u nekom malom režimu opterećenja
                                ne vozim auto penzionerski nego ga baš forsiram
                                plina toši izmedju 10-14l ma 100km zavisi od vožnje i tovara na prikolici i u samom autu.
                                uradjen je stage1 što bi znacilo oko 180-185ks a potrošnja ostala na bukvalno istom nivou

                                e još i ovo.jedina mana je što ga ebu ovi naši lepi putevi pa moraš na nekih 30.000-40.000 km da menjaš pojedine delove na prednjem vešanju
                                blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                                Audi ima crveno T

                                Comment

                                Working...
                                X