Audi A6 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maglev
    CBC Član
    • 02.04.2008
    • 27
    • Josefstadt

    #61
    Audi kvalitetan!?

    pre neki dan su mi crkli podizaci prozora.tj. da tacno opisem kvar- ne rade zadnji podizaci (tasteri na vratima) ,ali kad malo cacnem onaj prekidac u vozacevim vratima za blokadu zadnjih podizaca,onda radi ! ocigledno je do tog prekidaca tj ,izgubio je kontakt!?

    sta da radim!?
    http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

    Comment

    • zverko
      CBC Senator XXL
      • 19.08.2005
      • 7085
      • BGD
      • Audi A4

      #62
      @maglev : prodaj auto eto sta da radis, nije to za tebe. kupi novu ladu ili daciju kodnjih se nista ne kvari.

      tuga je sto se mi moramo boriti sa tim. vozimo auta koje oni preko nece, ko sto rekoh A4 je doso od preko sa 120k na 155k su promenjene viljuske koje su bile fabricke. sta to govori da nije isto tamo i ovde a druga stvar pa od cega bi fabrika delova zivela i servisi kad se nista ne bi kvarilo na premium klasi. ne razumem, 2000. god sam kupio TV SONY 72cm i platio ga tada 1100DM. bio je najskuplji i istovremeno kupio i 52cm isto SONY. ovaj mali radi bez problema dan danas a veliki je pre godinu dana gecrkt tj otiso mu ekran poravke, nema... isto tako ako dam 100000e za auto garantovano da mu narednih 100k km necu dirati nista ali posle toga krece zezanje. taj isti audi je jos od nastanka jajeta preko B4 pa sve do A3 (mod.1999) imao problem sa servo pumpom centralne brave. mislis da oni to ne znaju ili su namorno to ostavili da bi servis imao od cega da zivi. ima masa primera gde su radnjeni delovi koji imaju vek trajanja maltene u km. audi, MB i BMW premijum klasom ne cini samo ime vec ono sto ja sve vreme potenciram a to je osecaj za volanom tako da istinskom ljubitelju ova tri brenda finig ne moze da pokvari neko tamo alu rame ili vazdusni system oslanjanja kod S klase MB. kapiram ja tebe sta ti oces da kazes ali ne mozes da se hebes a da ti ne udje i ta prica sto vise muzike za manje para ovde ne stoji. isto tako se zna kolko kosta redovan servis an odredjenim modelima a takodje i na koliko se radi. ne mozes da poredis pasata i A200. pominjes senatora, bio je dobar auto ali samo BIO, nema ga vise dok A200 jos mozes da nades i to u kakvom stanju. Secas se Fiata 132 2000cc. a kakv je to auto bio onda, svi su drkali na njega. i sta sad, gde je... nema ga , istopio se, raspao se ali nema ni jednog.....

      kad kazem da se na zpadu menja auto na 3 god mislmi na one koji taj auto kupuju nov. znaci ako mu je garancija 2 god voze jos godinu i menjaju staro za novo. naravno ti stari iddu u ruke nekom tamo trecem pa sve dok ne stignu ovde kod nas. ne verujem da bilo ko na zapadu ma problema sa tim alu vesanjem koliko mi ovde iz prostog razloga jer nema rupcaga, otvorenih sahti i ivicnjaka.
      deutsche gemacht-gut gemacht...

      Comment

      • Shicky
        CBC Član
        • 06.02.2008
        • 81
        • Ralja-BGD

        #63
        @maglev
        upravo tako,taj prekidač na vozačkim vratima je master tj kontroliše sve ostale,probaj da rasturiš tapacirung i skineš štampanu ploču ispod prekidača,ako ti je "seckao" sa podizanjem stakla,verovatno su i kontakti počeli da nagorevaju (pomalo "zavario") tj verovatno je problem u onim slotovima gde se ubada štampana ploča,a možda je i samo prašina upala pa ne pravi kontakt (očisti sa wd-40)mada bi ti preporušio servis ako nisi siguran u svoje znanje,nije to baš zezanje,a izgleda banalno

        momci sorry za off,pokušavam da pomognem čoveku
        Dobro vozim,kupio sam dozvolu za devize:-)

        Comment

        • Driver_GT
          CBC Senator XXL
          • 04.07.2007
          • 368
          • Beograd

          #64
          Ja ne znam dal su ovde svi cisti...ljudi bre, pa vi poredite AUDI sa nekom DACIOM???????? Ne, to nije predrasuda nikakva, nego realno stanje stvari. Poredite audi koji je luksuzan, IZUZETNO kvalitetan, lep i skup auto sa jednom daciom koja je tu da omoguci siromasnima da voze nova kola, koja je puna improvizacija, nekvalitetnih materijala, slaba, spora, i u svim mogucim, ali SVIM segmentima jednostavno neuporediva sa audijem. Dajte budite realni, neko ko dodje sa strane i cita ovo, pomislice da je postao jako neozbiljan forum.
          To sa trapom..to je cista prica.. ja sam imao a6, auto je bio savrsen. Znam dosta ljudi koje voze audija, konkretno audi a6 i dvojicu sa a4..
          Poenta je da to zabluda i da je to predrasuda jer je neko pustio buvu, jer je nas narod pun predrasuda i jer je prvi da pljuje sve sto nije golf.. Ista takva predrasuda stoji za Alfu, za neke amerikance...i ostalo.. tako da.. najbolje da poslusas savete ljudi koji pricaju iz prve ruke. Trap jeste osetljiviji, to je tacno, ali daleko od toga da propada posle 10000km ili tako neka nebuloza..
          Alfa Romeo 147 1.9JTD

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #65
            ja sam lepo reko sta ej kod mene. dakle nefabricki profil i 30000 lude voznje. ja sam prezadovoljan. osim toga, promenjen visko i hladnjak zbog cukanja. creva neka od igerlaufa koja su se raspala iiiii, nikad, nista vise.

            Brick mu ga dao po pisanju kao i obicno a posto svi znamo da je brick chuck norris tu nema zahebancije . ja pricam iz prve ruke pricu a voleo bi da i rajmax kaze kolko je preso sa njegovim i sta e sve i na koliko radio. ima tu jos jedna stvarcica a to je da se modeli za istocnoevropsko trziste mnooogo razlikuju od onih za recimo zapadnu evropu. manje su kvalitetni, delovi za njih se rade u kini, poljskoj, ukraini, madjarskoj...dok su recimo modeli za svicu jos bolji od svaba.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • GORAN 0211
              CBC Član
              • 30.03.2008
              • 68
              • feketic

              #66
              ovo je cisto prepucavanje.audi je klasa auta ali ima i tih mana.to vesanje je fabricki promasaj a sve ostalo se kvari kao i kod drugih auta.
              NEZNAM MOZDA I NISAM U PRAVU

              Comment

              • Zummm
                CBC Član
                • 21.04.2008
                • 17
                • Bijeljina

                #67
                Samo da dodam na ovo sto rece zverko,
                vjerovatno ije stina da za nase trziste pakuju auta sa manje kvalitetnim djelovima.
                Ja jos vozim 3ku pasata koji je uvezen iz Svajca i auto jos uvjek nije potrosen za razliku od nekih. Moj badzan je uvezao Audija 6cu 2.5tdi, takodje iz Svajca i auto je extrrra. Mjenjao je ta ramena jedanput a ima ga vec 2,5 god.Sa motorom nikakvih problema a on je sam pedantan vozac , znaci nema u obrtaje na semaforu isl.
                Pouka bi mogla da bude da je pozeljno kupiti auto u savrsenom stanju i od pravih ljudi koji to kvalitetno odrzavaju i po mogucnosti uvoz iz Svajca!!

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #68
                  pa i za US trziste su manje kvalitetni. jednostavno moraju da se prilagode ceni koju tamosnje trziste diktira da bi bili konkurentni a ne zele da budu na gubitku.
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • Car
                    CBC Senator XXL
                    • 07.07.2005
                    • 900
                    • Beograd

                    #69
                    Jedini problem je sto je dobar deo audija ovde iz uvoza.
                    Dakle, to otpada kao argument u vezi nekvaliteta...

                    Edit: Sad tek videh da sam dobio warn. Izgleda da je VAG (i SUV) lobi prejak...

                    Comment

                    • rajmax63
                      CBC Prijatelj
                      • 02.04.2005
                      • 1415
                      • Bačka Palanka
                      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                      #70
                      mogao bi da citiram bar 5 postova ,ali to je pišanje uz vetar
                      elem ne znam kako neko može da ocenjuje bilo koji auto ako ga nije vozio bar godinu dana.
                      ona piča čuo sam, rekli mi itd ne pije vodu
                      ja sam do sad promenio bar 10-12 auta i sa ni jednim nisam imao problema
                      bil je tu Citroen,Fita 132,Volvo240,Kadett "C",Kadet "D",Kadett "E",Astra,VW Passsat B3 itd itd itd i sad vozim Audi A6 1.8T
                      kao prvo ni na jednom autu nisam menjao korpu i lamelu.
                      ajmo od zadnjeg tj Passata B3.auto je do sad prešao oko 680.000km i do sada mu nije otvaran motor što bi rekli sve je original
                      ulja troši oko 0.4-0.6L na 9000-10.000km.troškovi odrzavanja su minimalni
                      godišnje prelazim oko 60.000-70.000km sa bilo kojim autom što znači da je auto kod mene max iskorišćen
                      smatram i tvrdim da auto više propada i kvari se što se manje vozi
                      propada isto i u vožnji na kratke relacije ,a pogotovo u gradskim sredinama
                      to što neko ode jednom godišnje do mora i nazad ne znači ništa
                      momci koji voze firmina auta nisu merodavni za ocenjivanje istih jer ih voze kao da su ih ukrali a i svi smo svedoci kako se ponašaju u saobraćaju i šta sve rade sa kolima(nije moj i imam malu platu))

                      ovo je jače od mene

                      Originally posted by Stojan
                      Slažem se da je A6 dobar auto, rado bi ga vozio. Medjutim, ako zanemarimo novčanu podršku koju moraš imati za održavanje takvog auta (što redovno...što vanredno), nije lep osećaj da voziš auto iz skuplje klase a visiš u servisima i gubiš vreme.
                      uopšte nisi u pravu,jer ne znaš koliko košta održavanje ostalih auta
                      evo ga moj primer
                      na 200.000 sam radio veliki servis na Audiju.kompletan set za moj motor u sam kupio u Porscheu da nebi rizikovao sa falš robom.kupio sam klinasti kaiš,španer ,i ostale kaiševe i to platio 120€ .da li je to skupo a to kupuješ na svakih 120.000km kod Audija

                      iz potpisa se vidi koji model vozim i samo ću reći da sam prezadovoljan i ne verujem da ću ga menjati u skorije vreme.za ovh 14 meseci koliko ga imam samo sam jednom menjao gornja ramena i potkovice što smatram srećom zbog ovih naših "fenomenalnoh puteva"
                      imajte na umu da se moj auto vozi da ne stoji u garaži i ne može biti merilo neko ko predje 10.000-15000 godišnje i kaže moj je trap u dobrom stanju jer taj auto više stoji nego li se vozi

                      e da još i ovo. za ovih 14 mes. koliko imam Audi još mi je crkla jedna sijalica od registarske tablice i jednom sam probušio gumu
                      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                      Audi ima crveno T

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        audi je klasa auta ali ima i tih mana.to vesanje je fabricki promasaj a sve ostalo se kvari kao i kod drugih auta.

                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #72
                          druga stvar pa od cega bi fabrika delova zivela i servisi kad se nista ne bi kvarilo na premium klasi
                          ne znam kako da te navedem da pogledaš na drugi način.
                          premium kvalitet se upravo razlikuje od robe prosečnog kvaliteta po tom pitanju.
                          ne živi se od kvarova, servisa i prodaje delova.

                          živi se od znanja, know how inovacija, od imidža, od reputacije besprekornog kvaliteta, od početne stoga daleko više cene.

                          kada fabrika počne da živi od delova i servisa ispada iz kategorije oju odredjuje pojam kvalitet, praktično iz prve lige seli se u drugu ligu.

                          Jaguar je perfektan primer.

                          to što kažeš za 120,000km i za 155,000km - to su brojke uobičajene za econo kategoriju.
                          kod premiuma se može očekivati 350,000km da bi se stiglo do istog stanja pohabanosti, istrošenosti, uopšte zamora materijala.

                          150,000 km nije danas problem ni za Ladu, ni za Daciu pa o tim ciframa pri današnjem stadijumu proizvodnje se gotovo niko i ne osvrće.

                          činjenica je da je tokom niza godina kvalitet polako klizio u nekim segmentima a u nekima se popravio kod sklopova na autu.

                          dosta toga je krenulo u pravcu zarade pre svega od servisa i delova, a to je medalja sa 2 strane.

                          kada neko drugi napravi auto koji ima istih ili sličnih 150,000km na primer radni vek a ponudi ga po jeftinijoj početnoj ceni, jedan deo kupaca će sigurno preći na tu drugu ponudu.

                          jednostavno, kvalitet košta. tačnije kupuje se osećaj kvaliteta i očekivanje.
                          izgubi li se taj osećaj kod kupaca, cena robe počinje da pada i klizi ka ceni proseka i za novu buduću produkciju robe.

                          kiks sa vešanjem se dogodio i to valjda nije sporno. jedan kiks nije problem.

                          ako se produži i proširi praksa štednje do te mere da utiče na krajnji kvalitet proizvoda, problemi će itekako biti očigledniji.

                          pa setimo se odnosa italijanske i recimo nemačke auto industrije u 60tim godinama.

                          u bukvalno svemu su italijani bili bolji.

                          a znamo kako je danas, i kakav imidž prati italijanske proizvodjače.

                          ne samo ovde u lokalu kod nas.

                          jako teško se ponovo vraća na stare pozicije osećaja da je nešto dobro, kvalitetno, pouzdano napravljeno.

                          pričam generalno, uopšte ne vezujem za ovaj ili onaj brend.

                          dosta je teško danas u doba jake konkurencije pronaći balans koliko ići u štednju na materijalu nauštrb očekivanog MTBF a da se ne ugrozi očekivanje kod kupca koji to treba da plati i sada a i ubuduće da se veže za isti brend.

                          ni sa autima nije ništa drugačije. svaka ušteda pri većem broju komada dosta znači.

                          ako se pretera, gubi se na budućoj prodaji to što je uštedjeno.

                          ako se setiš, bila je tema o tzv Lopez efektu i posledicama u GMu na prodajne rezultate.

                          sve ovo o čemu piskaramo je već vidjeno u raznim delovima sveta, u raznim branšama kod raznih brendova.

                          jednostavno tokom nekoliko godina u VAGu su previše prištedeli i kvalitet je opao što se svuda u Evropi pokazalo kroz praksu eksploatacije vozila.

                          to je prošlo, kvalitet se popravio i to se posledično već primećuje u praksi.

                          ja nisam rekao da se izbegava Audi pri kupovini, već da objektivni pokazatelji navode da se dobro razmisli koji model i iz koje proizvodne godine.

                          iako deluje čudno, ponekada su stariji modeli ili starije godište kvalitetniji od novijih i naravno pouzdaniji (i jeftiniji za upotrebu) u praksi.

                          kada se kupuje novi model auta kupac ne zna ništa o kvalitetu.
                          kada se kupuje polovan model koji je već pokazao i mane i dobre strane, na kupcu je da proceni da li su mane preveliki rizik i optrećenje.

                          ne postoji bezgrešna fabrika, poenta je koliko košta kupca nešto i da li to što plaća ima pokriće u kvalitetu zaista ili je prazna priča (viša) cena.


                          isto tako ako dam 100000e za auto garantovano da mu narednih 100k km necu dirati nista ali posle toga krece zezanje

                          e u toj percepciji su razlike.

                          za 100k km da ništa ne takneš treba da košta 10,000 /20,000E.
                          to je ta econo klasa.

                          za 300k km da ništa ne taknše košta 100,000 E.

                          to je premium, iliti dokazani kvalitet.

                          razlika u ceni je 90,000 /80,000 E

                          tih 80,000 E je ono od čega živi fabrika a nisu redovne posete servisu i magacinima delova.

                          audi, MB i BMW premijum klasom ne cini samo ime vec ono sto ja sve vreme potenciram a to je osecaj za volanom tako da istinskom ljubitelju ova tri brenda finig ne moze da pokvari neko tamo alu rame ili vazdusni system oslanjanja kod S klase MB
                          pa ok je ti to tako vidiš i potenciraš, ali u svetu je malo drugačije.

                          MB recimo model čuvene 123. ili model 124.
                          kakav je to osećaj za volanom.
                          jedan Golf iz tog doba ima daleko bolji osećaj za volanom.

                          ali MB 123 je premium a Golf 1 nije.

                          složićeš se da jednoj Hondi ili Alfi teško može da se ne prizna odličan osećaj za volanom.

                          ali njih ne svrstavaju u premium, pogotovu ne ALfu a Honda se probija u to društvo.

                          nije ovde pitanje jednog alu ramena, to je samo konkretan primer.
                          upitno je i da li postoji ikakva prednost alu ramena u odnosu na čelično.

                          isto bi bilo i da recimo crkava sijalica u kabini iznad glave vozača.

                          recimo kod Toyote je bilo brojnih pritužbi na tu sijalicu, na pad kvaliteta koji se ne očekuje kod jedne Toyote.

                          jednostavno, kupac koji kupi robu na kojoj piše Toyota, Audi, MB, ne očekuje i ne toleriše posetu servisu zbog bilo čega.

                          da li je to MB A klase ili MB S klase koji su potpuno različiti po filingu vožnje ne utiče na stvar.

                          kvar nečega koji zahteva popravku je objektivna stvar. merljiva. prebrojiva.
                          statistika. realna cena koštanja.

                          osećaj za volanom je emocija. subjektivna stvar. zamišljena stvar od individue do individue. teško ili nikako merljiva.
                          ne košta ništa.

                          Audi 80 jaje recimo sa dizel motorom je očajnih voznih osobina, osećaj za volanom loš, auto izrazito debalansiran u nosu, perfomanse katastrofa.

                          (od 0-100 km/h treba mu 22 sekunde).

                          ali taj Audi 80 je spadao u premium u svojoj kategoriji veličine, poprilično skuplje je koštao od rodjaka VW Jette, pedantnije sklopljena unutrašnjost, luksuzniji materijali itd.

                          hoću da kažem da je osećaj u vožnji tek jedan deo priče o kvalitetu vozila sveukupno i da dopre par godina i pojave navijačkih novinarskih tekstova i testova je malo ko naglašavao ekstremme uslove upotrebe vozila.

                          mislim na to da danas prave test vozila i ako nije auto prošao kroz krivinu od 130 stepeni sa 211 km/h onda to kao ne valja auto, nije dovoljno "sportski".

                          to što nema gde, nema ko, niti kada se igra sa takvim stilom vožnje kao da se zaboravlja.

                          ok, perfomasne jesu bitne ali nisu i jedini faktor odabira automobila.

                          današnji modeli auta gotovo svi su sasvim dovoljno i stabilni i upravljivi i dobro koče, i dobro drže na pravcu, i imaju dobre motore, i idu 200km/h bez mnogo muke itd..


                          razlike su u nijansama.
                          a kada pročitaš tekstove onako kako piše strogo, mogao bi da stekneš utisak da ovaj što ide 211 km/h kroz krivinu nije dovoljno dobar jer neki sledeći model /brend ide 214km/h kroz krivinu.

                          danas jednostavno nema lošeg auta, ili ako ga i ima treba ga tražiti.

                          ali ima auta koji se više i koji se manje kvare, odnosno više ili manje koštaju po predjenom km.

                          o tome novinari jako malo pišu ili potpuno preskaču.

                          naravno svi znamo odakle se finansiraju novinari i ti tekstovi pa to i ne čudi.

                          mi kao obični kupci ne moramo da robujemo sprezi auto industrije i novinara, i da plaćamo njihove bajke.

                          udobnost vožnje se danas nekako izgubila.

                          prosto sedneš u današnji neki model auta, provozaš se neko vreme koa vozač ili putnik i umoran izadješ.
                          neshvatljivo je da je tu tako malo napretka ili čak i nazadovanje.

                          a auto je pre svega alatka za prevoz za ogromnu većinu ljudi.

                          tek veoma malobrojni će imati priliku gde i kada da isprobaju onih 211 km/h kroz krivinu. a i to samo u kratkom ograničenom datom vremenskom trenutku/ intervalu.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            Secas se Fiata 132 2000cc. a kakv je to auto bio onda, svi su drkali na njega. i sta sad, gde je... nema ga , istopio se, raspao se ali nema ni jednog.....
                            da sećam. odliačan auto na papiru ali kvalitet katastrofa.

                            raspadali se ekspresno, isto kao i Argenta naslednik.

                            to i kažem kvalitet je presudan za opstanak u gornjem domu.

                            kad kazem da se na zpadu menja auto na 3 god mislmi na one koji taj auto kupuju nov
                            da i ja mislim na njih.

                            takvih je jako malo na zapadu kao privatnih lica.

                            morao bih da potražim podatke ali ako bih rekao da tek 1/6 gradjana tako menja automobile mislim da ne bih mnog pogrešio.

                            onih ostalih 5/6 ljudi kupuje na duži vremenski interval, recimo.
                            druga je stvar kupovina službenih vozila.

                            ne verujem da bilo ko na zapadu ma problema sa tim alu vesanjem koliko mi ovde iz prostog razloga jer nema rupcaga, otvorenih sahti i ivicnjaka.
                            ne znam zašto ne bi verovao zvaničnim podacima.

                            upravo na zapadu je uočen taj problem. većina vlasnika ima taj problem.

                            redovno se problem pojavljuje na tehničkim pregledima vozila.

                            i to sve bez rupčaga, šahti, ivičnjaka.

                            tamo su ta vozila prva i kupovana i prva krenula u eksploataciju.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #74
                              prvo kako te ne mrzi da cuketas ovoliko, drugo gde su ti podaci koje navodis a trece opet vadis moje reci iz konteksta i tumacis ih onako kako tebi odgovara da vi mogo vodu da navedes na svoju vodenicu. moracu da ti nacrtam. auto je doso od preko sa 120k pravih i trap je bio u savrsenom stanju. da je ostao tamo verivatno bi odgurao do tih tvojih 350k mada cisto sumnjam posto takovog nema vise, bilo nekad tj evo moj auto gazi 300k sa fabrickim trapom, netaknutim. dakle, poenta je bila da se trap shebao kod nas za 30k. ja tu ne vidim problem premium ili ne znam kakve klase vec stanja na putu i uslova u kojim se taj auto trosi. sve ovo sto si napisao nema mnogo veze sa realnoscu vec mi lici na ono kako mali perica zamislja da treba da bude premium klasa i kolko ce sta da traje a ja ti odgovorno tvrdim da onaj ko danas ima da iskesira 100k eura za neki auto, njega savrseno ne interesuje ni garancija ni kad se sta na njemu kvari i da li se kvari posto verovatno ima para da kupi jos 3 komada. banalan primer je kad je 206 ili ne znam ko reko da bi BMW X5 trebalo da kupuju oni sto imaju para za jos jedan pride. sve ima svoje. lada prelazi 50k bez i jednog kvara ali kakvih 50k.znam sad zvucim kao alfista posto su oni poznati da ne pitaju sta kosta kad je u pitanju taj brend samo sto meni to njihovo teranje cefa k*rcu prelazi u maltertman sto kod audija nije slucaj. opet ponavljam, uvek govorim u svoje ime i kad kazem osecaj za volanom ne mislim samo na osecaj u voznji vec ono kad udjes prvi put u neki auto i reakcija bude: "u hebote..." tj mislim na ovo




                              ili



                              ili



                              i za kraj



                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Rendjo
                                CBC Senator XXL
                                • 26.06.2006
                                • 340
                                • Zadar HR

                                #75
                                Evo primjerice ovaj 2.0 140 pd motor što se ugrađuje u a3 mnogim vlasnicima zadaje muke..zašto?Zato što prilikom dužeg forsiranja po autoputevima poloće preko litru ulja na tisuću km..ako ne želiš da troši ulje nemoj ga vozit 200 po autoputu kažu audi fanovi E pa ako svaki put prilikom vožnje autoputem brzinom od oko 200km/h moram skupa tankirat auto i nadolijevat ulje..xebem ti premium onda Slažem se da auto ne treba forsirati non stop ali ako ja platim kompakta preko 25000eura onda se treba računati s tim da sam ja zahtjevan klijent koji je iskrcao tolke pare da ne mora mislit koja mu je temperatura ulja u motoru ili kolko ga je potrošiuo prilikom malo jaće odvezene dionice..ako mi marka ne može osigurati da bezbrižno krstarim na brzinama oko 200 to za mene nije premium marka..

                                Comment

                                Working...
                                X