Audi A6 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zummm
    CBC Član
    • 21.04.2008
    • 17
    • Bijeljina

    Audi A6 1.8t

    U pregovorima sam da kupim navedeni audi 1999god. koji mi se veoma dopada ali nisam nasao na forumu nista o ovom motoru pa bih zamolio ako neko ima iskustva da me posavjetuje o kvalitetu i mogucnosti ugradnje LPG ili da idem na 1.9 TDI??
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #2
    uzimaj i ne razmisljaj vozices se mnoooogo brze a jeftinije nego sa 1.9TDI a i ako budes teo da cackas taj motor moze da ide i duplo vise nego sto je sad.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #3
      upravo se vratio sa probne voznje LPG instalacije, koja je legla pre par sati
      2.0t 200ks

      moj savet
      kupuj turbo benzinca i letiiiii
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • jevtic
        CBC Senator XXL
        • 26.11.2006
        • 729
        • beograd

        #4
        ali ako je izbor izmedju 1.9tdi od 130 ks i 1.8t od 150ks i pri tom nemas nameru da cackas taj motor i ako te ne zanima da se vozis brzo onda je logicniji izbor tdi. a i posle ces ga lakse prodati.

        ali ipak najlogicniji izbor je da kupis onaj koji je u boljem stanju, ipak su 9 godina stari automobili i ti kasnije treba da zivis sa njima i da ih odrzavas. verovatno je taj tdi presao mnoooogoo vise od tog 1.8t tako da opet je logicnije da uzmes 1.8t.
        ex - fabia 1.9 tdi
        golf 2.0 tfsi

        Comment

        • ToNcA
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2006
          • 868
          • Klagenfurt am Wörthersee / Beograd
          • Mazda 6 2.0d

          #5
          U potpunosrti se slazem! kod 9 godina starog auta se ipak pre gleda stanje. A cenim da je benzinac u boljem tsanju nego dizel jer se prosecno manje voze ali ipak - sve zavisi od prethodnog vlasnika!

          Na plin se kuva, na dizel se greje a na benzin se vozi - a ja krenuh da se bavim grejanjem...

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #6
            kad ti TDI pane napamet, samo pomisli na zamenu zamajca koja te ceka u dogledno vreme... zemi benzinca i trk kod gasadzije.
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              1.9 TDI je promašen motor konstrukcijski u mnogo čemu i nije pogodan za napore, i ne može se koristiti njegovih 130KS u kontinuitetu....
              za razliku 1.8 TB je dokazivan decenijama motor, neuporedivo dugotrajniji od pomenutog dizelaša u svakom pogledu, konstrukcijski veoma dobar i može se voziti satima i satim u kontinuitetu punim gasom.

              1.8 motori glatko prelaze 500,000+ km PRE prvog servisa motora, za 1.9 TDI je retkost da uopšte dožive 500,000km bez posete servisu a kamoli bez popravki.

              mana 1.8 motora je cena vožnje tj troška goriva, što je rešivo dogradnjom LPG sistema.

              pričam o klasičnom 1.8 sa indirektnim ubrizgavanjem.

              još nešto, 1.9 TDI je napušten motor, isto kao i njegov TDI sistem ubrizgavanja od strane samog VWa, u svim varijantama motora tako da cene delova verovatno neće biti povoljnije kako vreme bude odmicalo.

              ja dileme nemam pri ponudjenom izboru, taj dizel motor ako baš mora a ako biram benzinac kao daleko pouzdanija varijanta polovnog vozila što se preostalog radnog veka tiče.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #8
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #9
                  ja imam Octaviu tdi 90ks

                  na 90 000 radjeno osvezavanje motora, a na 150 000 full generalna
                  nikome ne preporucujem 1.9tdi

                  znam da su novije generacije kvalitetnije uradjene, ali opet, neka hvala
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • Zummm
                    CBC Član
                    • 21.04.2008
                    • 17
                    • Bijeljina

                    #10
                    Hvala svima na savjetima, negdje sam cuo da 1.8t u audiju nije bas sjajan motor ali vidim da ima drugacijih misljenja.

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #11
                      kakav je ne znam
                      ali znam da je sigurno bolji od dizela po svemu, sem po potrosnji, sto opet regulises LPG-em

                      mnogo tisi i mirniji rad, lepse mirise ( cak i na plin ), ide kao mecava, super voziv i sasvim zadovoljavajuce elastican u uslovima svakodnevne voznje.....
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • Zummm
                        CBC Član
                        • 21.04.2008
                        • 17
                        • Bijeljina

                        #12
                        Sky jel znas nesto o vjesanju i amortizaciji kod 6ice??
                        Kazu da je osjetljiv na los put i jako skup za odrzavanje!

                        Comment

                        • zverko
                          CBC Senator XXL
                          • 19.08.2005
                          • 7085
                          • BGD
                          • Audi A4

                          #13
                          pa i nije skupo. 30000 predju ramena. tako je bar kod A4 na 225/45-17. kapiram da ce A6 sa nekim tolumbama na 16'' i duze da traje. jesu ti trepovi osetljivi ali ne i nekvalitetni. imas kopiju za 30e i original 100e za rame.
                          deutsche gemacht-gut gemacht...

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #14
                            ja sam cuo da je za razliku od VW, Skode i Seata, Audi dosta osetljiviji na nase puteve, ali opet, vidis koliko ih se vozi po Srbiji

                            znas kako kazu
                            "jedite govna, nemoguce da milioni muva grese"

                            zezam se

                            ni jedan nisam (bar ovako sa strane) cuo da mu lupa vesanje, skripe gumice na balans stangli, tresu amortizeri....
                            verujem da stradaju trapovi, posebno sam cuo da je A6 podlozan, ali nece se desavati na svakih 5000

                            sedi, probaj, nateraj na kanal da ti majstor pogleda vesanje, pakuj bocu u gepek i pun gas

                            samo stavi dobru zastitu, jer ti to moze zadati mnogo vecu glavobolju od potrosnje ili trapova
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • jevtic
                              CBC Senator XXL
                              • 26.11.2006
                              • 729
                              • beograd

                              #15
                              Originally posted by sw.brick
                              .

                              1.9 TDI je retkost da uopšte dožive 500,000km bez posete servisu a kamoli bez popravki.

                              svaki auto mora da poseti servis makar jednom godišnje. servisni intervali se kreću u srbiji na 10 k km ili jednom godišnje u zavisnosti šta pre dođe. uostalom uradi search na mobile.de passat na 1.9 tdi sa 400.000km + i videćeš da lista automobila koja će da izađe uopšte nije mala. a to što neki delovi kratko traju kod nas je upravo iz razloga što večina tih 400k km+ završi kod nas ovde samo sa drugčijom kilometražom (između 100k i 150k).

                              ali evo jedan renomirani engleski sajt pa tamo pročitaj kritike
                              http://www.parkers.co.uk i mislim da je to dosta verodostojnije.

                              Originally posted by sw.brick
                              .
                              još nešto, 1.9 TDI je napušten motor, isto kao i njegov TDI sistem ubrizgavanja od strane samog VWa, u svim varijantama motora tako da cene delova verovatno neće biti povoljnije kako vreme bude odmicalo.
                              nije on napušten nego se još uvek proizvodi sve u šesanes samo u sada u nekim drugim varijantama. a što se sistema ubrizgavanja PD tiče nije on napušten zato što je loš nego zato što je zastareo. ako si čitao neke testove mogao si da pročitaš da je dosta bučan i nije rafinisan kao CR motori ali zato uglavnom ima manju potrošnju i veču snagu od konkurencije. međutim to danas nije dovovljno dobro pa se prelazi na CR što ne znači da se TDI koncepcija napušta već se samo unapređuje.


                              i golf 2 se ne proizvodi već više od 15 godina pa delovi za njega još uvek nisu poskupeli.

                              i da od KG do BG pun gas u TDI po satu je bilo oko 200km/h i pazi ništa mu ne fali. čak šta više......






                              a što se zamajca tiče samo ne treba davati pun gas ispod 2k rpm i trajaće dosta dugo.
                              ex - fabia 1.9 tdi
                              golf 2.0 tfsi

                              Comment

                              Working...
                              X