Audi A6 1.8t

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #76
    a ti si jos jedan od strucnjaka koji dizela tera 200+km/h. tj ti si od onih sto bi da se hebu a da im ne udje. da se voze 200 a da auto trosi 5L pa ne moze to...

    25k nije nikakva para za auto a ako oces da teras 200 kupi benzinca i slobodno nemoj da izlazis iz crvenog. ovo ne vazi za audi nego za bilo koji dizel.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • rajmax63
      CBC Prijatelj
      • 02.04.2005
      • 1415
      • Bačka Palanka
      • AUDI A6 2.0TDI 170KS

      #77
      Originally posted by Rendjo
      Evo primjerice ovaj 2.0 140 pd motor što se ugrađuje u a3 mnogim vlasnicima zadaje muke..zašto?Zato što prilikom dužeg forsiranja po autoputevima poloće preko litru ulja na tisuću km..ako ne želiš da troši ulje nemoj ga vozit 200 po autoputu kažu audi fanovi E pa ako svaki put prilikom vožnje autoputem brzinom od oko 200km/h moram skupa tankirat auto i nadolijevat ulje..xebem ti premium onda Slažem se da auto ne treba forsirati non stop ali ako ja platim kompakta preko 25000eura onda se treba računati s tim da sam ja zahtjevan klijent koji je iskrcao tolke pare da ne mora mislit koja mu je temperatura ulja u motoru ili kolko ga je potrošiuo prilikom malo jaće odvezene dionice..ako mi marka ne može osigurati da bezbrižno krstarim na brzinama oko 200 to za mene nije premium marka..
      kada smo već kod fosiranja auta na autoputu samo da kažem da ja konstatno vizim izmedju 160-180 km/h i niti se diže temperatuura ulja niti ga troši
      ne vidim čemu jurnjava od 200km/h i više
      pa zar mislis da je leva traka bogom dana za iživljavanje a i oni što voze u srednjoj gledaju u retrovizor kada treba da obidju kamion ili još gore kada se obilaze dva kamiona
      do sada sam uništio dva puta prednje gume zbog takvih kretena i nepada mi napamet da vozim 200 i + km/h
      ništa nije bolje ni u HR jer sam često na putu prema ZG RI i PU
      to možeš voziti samo kada odeš preko jer je tamo kultura na putu mnogo bolja
      blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
      Audi ima crveno T

      Comment

      • maglev
        CBC Član
        • 02.04.2008
        • 27
        • Josefstadt

        #78
        al se ovde svasta moze procitati, a najvise zverko iznosi neke pausalne i neutemeljene tvrdnje! al neda mi se ulaziti u raspravljanje!

        radije se vratite na temu i pomozite coveku!

        Pozdrav
        http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #79
          ovo ne vazi za audi nego za bilo koji dizel

          a Mercedesi, Bmw, Pezo dizeli kao ne mogu da idu 200
          i da im ništa ne zafali.
          može i AUdi 3,0 ili 3,3 (koji već beše) litra bez problema.

          nisu dizeli danas kao oni stare škole, generalno toliko osetljivi na opterećenje.

          ali mali i slabašan dizel nije za jurcanje

          rado bih jednoga BMW dizela ali da neko drugi plaća
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #80
            Originally posted by maglev
            al se ovde svasta moze procitati, a najvise zverko iznosi neke pausalne i neutemeljene tvrdnje! al neda mi se ulaziti u raspravljanje!

            radije se vratite na temu i pomozite coveku!

            Pozdrav
            decaku, verovatno si "juce" kupio auto , zverko audi vozi od kad je polozio tj 11god. tako da to sto vi pricate nema veze s'vezom. ovo sto brik radi je vec nesto drugo i oni koji ga poznaju znaju o cemu se radi. ti taj auto vozis 6 godina a ja sam ih za 6 godina promenio 6 komada...

            samo da te podsetim sta si pisao u temi za predstavljanje:
            Originally posted by maglev
            ovako...... pokusacu da svakome dam odgovor!

            kad je auto kupovan- po savjetima momak koji rade u servisima motori 1.8T benzinac i 2,5tdi su u startu precrtani! na izbor su ostali 2.4 , 2.8 i 1.9Tdi !

            probao sam sva 3 motora....i na odrenjenon dionici puta, 2.8 je trosio 17L ,a 2.4. 14L benzina! meni se to ucinilo puno,s obzirom na kilometrazu kou sam namjeravao napraviti!

            na kraju sam probao 1.9 Tdi ,iako mi je on u ocetku bio zadnja opcija! i na probi je sasvim zadovoljio moje kriterijume!

            dalje, ja sam DEFANZIVAN vozac, znaci vozim mirno i polako, na autoputu nikad ne vozim preko 150Km/h ! nisam neki zivcani vozac koji bi stalno preticao, uletao u makazice i meni jaci motor ne treba!

            (ovom prilikom da iznesem veliku kritiku na saobracajnu NEkulturu u Srbiji)

            Troskovi; troskovi za 1.9Tdi su duplo manji nego za 2.5tdi ili sestak benzinac! naci ce se neko ko ce reci suprotno, ali nek dokaze tu tvrdnju ako moze! + svi ostali troskovi, osiguranja, itd. su kod jacih motora veci!

            Trajnost; kod mene je presao skoro 200.000km !a znam i za primjerke koji vrte i po 400.000 ! 2 glavna razloga za trajnost nekog auta su redovno odrzavanje, i neforsirana voznja! znaci, mjenjanje ulja u filtera na 8-10.000 km ! i ne oktretanje kazaljke obrtomjera u crveno!


            moji utisci: A6 ionako nije za gradsku voznju! sa ovim motorom je malo kilav u kretanju tj. startu zbog velike mase! ali ja za gradsku voznju koristim drugi auto! A6 je na svome kad je na autocesti, na 150 km/h , i samo cujes hujanje zraka! motor se ne cuje puno! ujutro ,na hladni start brekce,ali kad se zagrije ,onda je ok,jer je izolacija dobra!

            sto se tice RWD ili FWD , cinjenica je da autu ovog formata bolje lezi RWD ,ali meni FWD nikad nije smetalo,jer ionako ne vozim ofanzivno!

            kod ovog auta najvise volim sto je udoban, stabilan,ulijeva ti neku dozu sigurnosti , te... napravis 500km u komadu i iza auta izadjes odmoran! lool



            ah da , zaboravio sam kvarove! pa ovako, od kvarova sam imao crkavanje modula na fabrickom radiju , onda, klima me zadnje vrijeme zeza! i ,neki zamasnjak mi se sjebao! prednji kraj mi iskvrcan kamencicima sa nasih cesta po zimi, pa mi je i prednja sajba pukla! mislim da je to sve od nekih vanrednih "kvarova"!

            zarulje, kocione obloge i ostale potrosne dijelove u to ne racunam!
            dakle i ti si jedan od onih koji bi da se hebe a da mu ne udje tj da se vozi sa 5L nafte u limuzini od 10k eura.


            heeebo te brik, coveke je napisao za 1.9TDI a ne 3.0 ili 3.3...
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #81
              moracu da ti nacrtam. auto je doso od preko sa 120k pravih i trap je bio u savrsenom stanju. da je ostao tamo verivatno bi odgurao do tih tvojih 350k mada cisto sumnjam posto takovog nema vise, bilo nekad tj evo moj auto gazi 300k sa fabrickim trapom, netaknutim. dakle, poenta je bila da se trap shebao kod nas za 30k
              pa lepo ti crtaš, ali pogrešne su ti pretpostavke.

              ajmo redom.
              auto došao sa 120k i savršenim trapom.
              taj 1 primerak o kome znaš da je tako.

              ok.

              kažeš da je ostao tamo odgurao bi 350k.

              na osnovu čega tio pretpostavljaš, tvrdiš, imaš utisak, stav, sta već ?

              činjenice širom Evrope a najviše u Nemačkoj govore suprotno od te tvoje tvrdnje.
              dakle utvrdjeno je pouzdano na dovoljno velikom broju uzoraka da tamo alu trap sa veoma malom verovatnoćom može da dogura do 350k.

              tvoj auto je koje beše godište.
              iz serije sa alu trapom, tim oslabljenim ?

              niko ne kaže da SVAKI Audi ima problem sa trapom, već odredjeni modeli odredjenih godišta.

              činjenice o tome su utvrdili za nas sasvim relevantni TUV, Decra, AvD, ADAC i drugi.
              to je javno publikovano, svima dostupno i sasvim nesporno u samoj Nemačkoj. ne vidim gde tu ima mesta subjektivnosti.

              ne vidim zašto da njihovim iskustvima iz prakse mi ovde ne verujemo.

              dakle, poenta da je ovde uništen trap kao generalno pravilo ne stoji.

              naprotiv, problem trapa je svuda uočen, u raznim zemljama kod raznih vlasnika po starosnoj dobi u raznim geografskim okruženjima.

              i to samo kod tačno odredjenih modela.
              na identičnim putevima kojima se kreću i ostalo modeli, brendovi i godišta.

              ja bih kupio Audi PRE i POSLE proizvedenog od tog kiks perioda.
              tu problematičnu seriju bih prepustio onima kojima je to prihvatljivo.
              o tome pričam.

              i to važi i za bilo koji brend, uključivo i ono što vozim.

              pazi, nisam ja slučajno uzeo baš ovaj model stariji po konstrukciji od onog novijeg.
              meni ne treba druženje sa serviserima, bilo mi je dosta u životu te "pretplate" a treba mi 365 dana pouzdano prevozno sredstvo kojim ću uvek stići do cilja.

              naravno, to očekujem a da li će se ispuniti pokazuje vreme proteklo i buduće vreme.

              slike pokazuju koliko je dobro iznutra uredjen i napravljen Audi.
              nije sporno da je to vrhunski.


              sad možemo mi do sutra raspredati utiske šta jeste premium klasa a šta nije.
              u svetu su to odredili, dosta jasno definisali i tamo se zna šta podrazumeva paket kupovine auta od 100,000 E.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #82
                zverko ti znaš kakav je moj stav po pitanju 4 cil. VW dizela.

                oni su takvi kakvi su, imaju prednosti i mana.

                ja vozim 20+ godina, i promenio sam dvocifreni broj auta sa kojima ima iskustava.
                navodim ti činjenice, lako proverljive. ako ti to želiš verujem da ćeš pronaći podatke navedenih klubova.

                o kojim ti putevima pričaš, Napulj je u zapadnoj Evropi.
                visokorazvijenoj Italiji.
                nije neka selendra.

                u tom gradu je poveći broj ulica kaldrma. to kažu Italijani.
                tamo voze, na zapadu, i kola po tim ulicama.

                Alfe, Audije, itd itd.

                i šta se dešava. tamo, na zapadu, nastaju problemi sa vešanjem kod i samo kod odredjenih modela.

                mislim da previše idealizuješ stvari.

                problem kod Audija postoji što u Evropi nije sporno, rešenje tog problema je već u toku ili završeno.

                izmenjeni su trapovi na komplet VW grupaciji.

                sam zaključi šta i kako, i zašto
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • zverko
                  CBC Senator XXL
                  • 19.08.2005
                  • 7085
                  • BGD
                  • Audi A4

                  #83
                  brick, ni jedan svabo, talijan ili ne znam ko nece da vozi auto koji je preso 150+k km. odma uzim drugi osim ako auto nije sluzbeni pa ubije i do 400-500k. ovaj A4 o kome pricam je 98. i osim te jedne izmene gornjih ramena nikada nista dirano nije. tako da cu ja rado uzeti B5 model posto je to poslednji u nizu koji je jos uradjen na onja stari audijev prepoznatljivnacin. ti ga dledas kroz taj kiks u tapu a ja ga gledam u zelini jer se u tom brendu vozim od kad znam za automobile tj od kad sam bio dete pocev od daleke 82.god Audi 80 CL ili ti cuvena kocka , preko 90 kocke, jajeta, B4, stotke i td. B6 je totalni promasaj u svakom pogledu a vec se sa B7 modelom audi vraca na stari put kvaliteta. kad kazem zapad ne mislim na mrtvi napulj ili nko tamo selo vec na urbane gradove evrope gde nema kaldrme ivicnjaka i rupa. dakle, mislim na nemacku, austriju , belgiju, svajcarsku. i sad francisko i cikago su na zapadu pa su ima ulice oranje...
                  deutsche gemacht-gut gemacht...

                  Comment

                  • rajmax63
                    CBC Prijatelj
                    • 02.04.2005
                    • 1415
                    • Bačka Palanka
                    • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                    #84
                    Re: Audi A6 1.8t

                    Originally posted by Zummm
                    U pregovorima sam da kupim navedeni audi 1999god. koji mi se veoma dopada ali nisam nasao na forumu nista o ovom motoru pa bih zamolio ako neko ima iskustva da me posavjetuje o kvalitetu i mogucnosti ugradnje LPG ili da idem na 1.9 TDI??
                    ajmo se vratiti na temu

                    vidi ovako Zummm ajde ti nama daj detalje oko tog Audija 1.8 T da ti mozemo pomoći.što se tiče motra limarije o ostalih sitnih detalja
                    ugradnja plina za taj motor je sekvenc i fenomenalno se ponaša
                    eto ja sam sa njim prešao za 14 meseci oko 65.000 km a da nisam ni osetio
                    motor radi savršeno i ne troši ulje ako te to zanima
                    pilna troši izmedju 10-14 l ali to zavisi od exploatacije
                    blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                    Audi ima crveno T

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #85
                      ma deeee bre taj motor ne valja nista, vidis da su maglevu majstori tako rekli. 1.9 TDI zakon...
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • rajmax63
                        CBC Prijatelj
                        • 02.04.2005
                        • 1415
                        • Bačka Palanka
                        • AUDI A6 2.0TDI 170KS

                        #86
                        ma on je to možda bio u servisu za traktore
                        blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
                        Audi ima crveno T

                        Comment

                        • Rendjo
                          CBC Senator XXL
                          • 26.06.2006
                          • 340
                          • Zadar HR

                          #87
                          Originally posted by zverko
                          a ti si jos jedan od strucnjaka koji dizela tera 200+km/h. tj ti si od onih sto bi da se hebu a da im ne udje. da se voze 200 a da auto trosi 5L pa ne moze to...

                          25k nije nikakva para za auto a ako oces da teras 200 kupi benzinca i slobodno nemoj da izlazis iz crvenog. ovo ne vazi za audi nego za bilo koji dizel.
                          Ma da?Hdi-a cijedim kolko hoću i nisam mu nikad nadolio ni dec ulja tako da..ako tražim premium onda se za te radije ubodem neki 407 hdi i budem sretan čovjek..da ne ispada da samo pljujem po tdi-u evo jučer mi bio jedan poslivni partner koji je trgovački putnik i na godinu i po dana prevalio 180000 sa octaviom..ne vozi ju samo on nego i ostali kolege u firmi koji su takodjer trgovački putnici..gas u pod je na autoputu ali kvarova nula..1.9 105ks

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #88
                            ni jedan svabo, talijan ili ne znam ko nece da vozi auto koji je preso 150+k km
                            vozi ko koliko može /mora, ima puno njih.
                            ali se slažem, to je tih prosečnih 7 godina koliko i kaže statistika da se zadržava auto u privatnom posedu.
                            rekoh, za firme su druge brojke.

                            Napulj sam ti naveo kao primer da nije tačno da je problem lokalne prirode i zbog srpskih puteva. problemi se javljaju svuda F, D, CH, A, i svuda su primećeni bez izuzetka.
                            samo je pitanje od slučaja do slučaja kada se javlja kvar.

                            te Audije koje si pobrojao, i jesu osnova zašto je Audi postao cenjen širom sveta. za njih ne znam da ima primedbi na trapove kako ti kažeš izdrže 30,000km kod nas.
                            naprotiv, znam za mnoge primerke tih starijih Audija koji su prešli boga oca baš po našim putevima tokom 90tih kod kolega servisera u nemogućim uslovima.

                            mi ovde pričamo o svežijim modelima, kada je štednja tamo gde ne treba postala lajtmotiv.

                            isto tako, poslednje revizije modela su po svemu sudeći opet bez grešaka.


                            niko nije rekao da je AUdi loš generalno ili bilo šta slično.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • maglev
                              CBC Član
                              • 02.04.2008
                              • 27
                              • Josefstadt

                              #89
                              zverko,
                              drago mi je da si me nazvao decak,posto se ja osjecam u djecakom,pa cisto iz kulture necu da prozivam,ipak si ti stariji covjek!
                              nego,prvo da se ogranicim da nisam nikakav pacenik ,kao neki ovdje, za bilo kojom markom,a pogotovo nisam za Audi marku! meni je auto potreba,i prevozno sredstvo od tacke A do tacke B! i auto za mene nema nikakvu imovinsku vrijednost, nije assets,nego je trosak.
                              ti neka vozis Audi 11 god., svaka cast! ali to su vjerovatno svi auti bili polovni,pa i taj zadnji iz 98! a 88.god je moj otac kupio u nov ,u salonu,audi 80, u Srbiji poznatiji kao jaje,placen tadasnjih 29.000DEM!taj auto je poslije ostao meni,sve dok nije ukraden!
                              posle rata smo imali Audi 100, onaj C4, 95 godiste,kupljen 1 godinu star,doduse malo ostecen! a ovaj sadasnji je kupljen 2 godine star,al sam auto vidjao cesto i znam u kakvim je rukama bio! eto,cisto da se zna koliko dugo se vozim u tom Audiju!
                              ovo pominjem usput,posto sam prozvan,a ne kao neki ovde da bi druge ljude omalovazavao.

                              to sto se u mojoj kuci vozio pretezno Audi (bilo je i stojadina),je obicna slucajnost.
                              sto se tice boldovanog,svi Audiji nasi su bili benzinci,osim ovog zadnjeg,i to cisto iz razloga sto ovdje gdje ja zivim je to bio prvi auto koji ja prijavljujem na sebe,pa zbog troskova poreza i osiguranja jer ne zelim nepotrebne suvisne izdatke.
                              jednog dana ce takav sistem doci i u Srbiju,pa cemo da vidimo koliko ce onda ljudi da vozi auta sa 4-5 lit.cm³ i preko 200KW kad mu godisnji fixni troskovi budu par hiljada eura!
                              porazgovaraj s nekim iz Danske,koliko su tamo troskovi za kupovinu jednog novog npr.Audija A4,kolike su dadzbine,i fixni troskovi!

                              potrosnja je manje vazna stvar...ali mene veseli cinjenica kad sa punim tankom napravim 1000km u komadu!
                              oni koji vise vole 100€ da spale kroz auspuh umjesto da zenu odvedu u restoran na veceru- to je njihova stvar!
                              al kad smo vec kod toga,zadnja cijena benzina u Njemackoj na autobahnu je 1,47€, sinoc provjereno! pa ti sracunaj koliko ti kosta pun tank benzina za tvoj auto!


                              a sad jos nesto....kad vec zivim u jednoj od tih zap.zemalja koju spominjes,samo cu ti kratko reci da si u zabludi u mnogo stvari koje si napisao u ovoj temi a koje se ticu automobila!

                              toliko,nadam se da nisam bio grub

                              pozdrav svima
                              http://youtube.com/watch?v=weWmTldrOyo

                              Comment

                              • zverko
                                CBC Senator XXL
                                • 19.08.2005
                                • 7085
                                • BGD
                                • Audi A4

                                #90
                                @maglev:

                                Originally posted by maglev
                                meni je auto potreba,i prevozno sredstvo od tacke A do tacke B!
                                ovde bilo kakva diskusija prestaje medju nama posto ne gledamo isto na neke stvari. isto tako to dalje sto si napisao meni ne znaci nista pogotovo sto kazes da zivis preko a ne ovde. po tvojoj slici mogu da zakljucim da sam stariji od tebe zato sam reko decaku, nisam mislio da te omalovazavam niti vredjam. sve sto sam napisao je iz mog iskustva za tim brendom za koji nisam zaludjen posto sam vozio i druge samo mi ni jedan nije priustio toliko zadovoljastva kao audi.hebi ga, to sto je tebi trosak meni je kapric i ako verovatno zivis lagodnije nego ja... cale ovo ono, zapad... bla bla... e da, jos nesto, audi jaje je kostao malo vise od tih 29k DEM koje navodis...

                                @brick
                                i...na karaju ispricasmo istu pricu samo drugim recima... eeeee brick, brick... dakle sta je zakljucak? da posto covek nije platezno sposoban da kupi A6(C7) moze slobodno da kupi C5 jerbo ta greska sa trapom ne zadaje toliko glavabolje kao sto su neki pokusali da opisu a btw ni ne voze taj auto a ovi sto voze ne vidim da su naveli to kao neki problem nego se zale na prekidace, potrosnju ulja, neznam ovo neznam ono... znaci auto koji i tekkako zavrsava poso za pare koje se daju za njega

                                to sto brick zeli da mu muzika svira do zore za jednu crvenu, to je vec nesto drugoooo , bilo nekad...
                                deutsche gemacht-gut gemacht...

                                Comment

                                Working...
                                X