Kontaktirao sam telefonom AMS osiguranje, Delta-Generali, Dunav, DDOR i Wiener.
Raspitivao sam se za kasko za nov automobil fakturne vrednosti 1.880.000 dinara, bez učešća u šteti, bez osiguranja od krađe.
AMS Osiguranje - http://www.ams.co.yu/
Operater: najuslužniji, sve informacije u pravom trenutku, odgovora na pitanja kratko i jasno. Kao da mi je dobar ortak dao informacije
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena: 89.540 dinara, na 12 rata, ista je cena i za keš.
Šteta nastala BEZ krivice osiguranika: neograničen broj puta.
Šteta nastala krivicom osiguranika: 2 puta, za treći put se plaća 20% premije (17908din), za četvrtu 30% premije.
Bonus: dobija se 0-24 AMS briga na put, 4 izlaska po pozivu za godinu dana, 2x besplatna šlep službu do 120km.
U slučaju udesa, šlep služba je besplatna bez obzia na kilometražu.
Delta-Generali - http://www.deltagenerali.co.yu/
Operater: možda je čovek bio prehlađen ili je jednostavno bio smoren činjenicom da ga u 10AM već zove potencijalni klijent. Zeva, nakašljava se, mrmlja...
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena: 80.934 na rate ili 72.841 dinar u kešu.
Bez obzira na krivicu, pokrivaju dve štete godišnje, u slučaju treće štete, osiguranik plaća 50% premije, u slučaju četvrte - 75% premije.
Dunav osiguranje - http://www.dunav.com/
Operater: prijatna, ali stvarno zbunjena, rekao bih, gospođa, koja se nekliko puta javljala na telefon i spuštala slušalicu, da bi na kraju rekla da je u gužvi, jer štampa jednu polisu, tako da je razgovor započet tek posle nekoliko minuta.
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena za keš 74.084 dinara.
Pokrivaju dve štete, a kod treće štete se plaća 20% od premije.
DDOR - http://www.ddor.co.yu
Operater je tražio osnovne podatke redosledom (u roku od 10 sekundi): marka automobila, fakturna vrednost, kontakt telefon i na pitanje čemu kontakt telefon...."PA zauazeti smo trenutno, pozvaćemo Vas čim stignemo"...alo, BRE, "PA"?
Pozvao je posle 20ak minuta, nije se predstavio i prvo što je progovorio je bilo "Koja je marka automobila?".
Opišimo ga kao zbunjenog i/ili nekulturnog.
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena je 71.064 dinara na rate, odnosno, 63.958 za keš.
Na cenu utiče i dužina vozačkog staža osiguranika, ovo je za posedovanje dozvole preko 8 godina (najveći popust).
Pokrivaju dve štete, a sledeća se odbija od premije tj. ako je premija 64.000, a šteta 100.000 dinara, oni plaćaju 64k, a osiguranik 36k. Predpostavljam da se u tom momenntu raskida ugovor o kasko osiguranju.
Wiener Städtische osiguranje - http://www.wiener.co.yu/
Operater: vrlo blizu uslužnosti kao u slučaju AMS.a, ali strogo poslovno. Kao kada hostesi na sajmu automobila postaviš neko pitanje i ona ti sve suvoparno, ali uslužno izdeklamuje (OK, ona odmah pomisli da hošeć da je startuješ/tražiš broj....ovaj lik je sam ponudio svoj broj
). Na kraju razgovora je ostavio svoj fiksni/mobilni broj i na poziv silazi u prizmelje zgrade gde su im kancelarije da dočeka klijenta.
Važi za Srbiju (baš me interesuje koliko je skuplje kada je obuhvaćena i Evropa).
Minimalno učešće u šteti je 5%!!! (ne može bez učešća)
Cena za keš je 58.659 dinara, a ukoliko se ugovor zaključi na dve godine, prva godina je 52.793 dinara.
Nema ograničenja u broju naplata štete.
Poredeći dva najjeftinija i računajući na to da je kod Wienera minimalno učešće 5%, šteta od 3000€ ih izjednačava u ceni, a ukoliko je šteta veća od toga, DDOR postaje najpovoljniji.
AMS daje ovaj dodatak pomoći na putu, što može da bude korisno, ali mi neko reče da je ta usluga do skoro (pre poskupljenja) koštala 700 din godišnje, tako da ne vidim opravdanje za ovoliku cenu kasko osiguranja.
Ako se ne varam, sada manje-više sva osiguranja korektno pokrivaju štetu, sve popravke se rade u ovlašćenim servisima i ne bi trebalo da bude većih problema.
Ranije je postojala mogućnost kupovine kasko osiguranja na granici na određeni period. Da li je to i dalje moguće i gde saznati cenu?
Wiener mi deluje kao najbolji izbor, jer kasko uzimaš "za ne daj Bože" i uvek računaš da nećeš imati štetu, ali opet, kod novih automobila 240k din ode za čas na delove.
Ja do sada nikada nisam imao neku veliku štetu, ali su me nekoliko puta "kvrcnuli". Branik, krilo, vrata, izgrebana hauba....i to svaki deo za sebe, tokom 9 godina, na više automobila, ja sam uvek stajao, a ni "udarači" se nisu kretali prebrzo (parking, semafor, uključenje na autoput), tako da štete nisu bile velike.
Voleo bih da čujem još nečije mišljenje
Raspitivao sam se za kasko za nov automobil fakturne vrednosti 1.880.000 dinara, bez učešća u šteti, bez osiguranja od krađe.
AMS Osiguranje - http://www.ams.co.yu/
Operater: najuslužniji, sve informacije u pravom trenutku, odgovora na pitanja kratko i jasno. Kao da mi je dobar ortak dao informacije

Važi za: Srbiju i Evropu
Cena: 89.540 dinara, na 12 rata, ista je cena i za keš.
Šteta nastala BEZ krivice osiguranika: neograničen broj puta.
Šteta nastala krivicom osiguranika: 2 puta, za treći put se plaća 20% premije (17908din), za četvrtu 30% premije.
Bonus: dobija se 0-24 AMS briga na put, 4 izlaska po pozivu za godinu dana, 2x besplatna šlep službu do 120km.
U slučaju udesa, šlep služba je besplatna bez obzia na kilometražu.
Delta-Generali - http://www.deltagenerali.co.yu/
Operater: možda je čovek bio prehlađen ili je jednostavno bio smoren činjenicom da ga u 10AM već zove potencijalni klijent. Zeva, nakašljava se, mrmlja...
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena: 80.934 na rate ili 72.841 dinar u kešu.
Bez obzira na krivicu, pokrivaju dve štete godišnje, u slučaju treće štete, osiguranik plaća 50% premije, u slučaju četvrte - 75% premije.
Dunav osiguranje - http://www.dunav.com/
Operater: prijatna, ali stvarno zbunjena, rekao bih, gospođa, koja se nekliko puta javljala na telefon i spuštala slušalicu, da bi na kraju rekla da je u gužvi, jer štampa jednu polisu, tako da je razgovor započet tek posle nekoliko minuta.
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena za keš 74.084 dinara.
Pokrivaju dve štete, a kod treće štete se plaća 20% od premije.
DDOR - http://www.ddor.co.yu
Operater je tražio osnovne podatke redosledom (u roku od 10 sekundi): marka automobila, fakturna vrednost, kontakt telefon i na pitanje čemu kontakt telefon...."PA zauazeti smo trenutno, pozvaćemo Vas čim stignemo"...alo, BRE, "PA"?
Pozvao je posle 20ak minuta, nije se predstavio i prvo što je progovorio je bilo "Koja je marka automobila?".
Opišimo ga kao zbunjenog i/ili nekulturnog.
Važi za: Srbiju i Evropu
Cena je 71.064 dinara na rate, odnosno, 63.958 za keš.
Na cenu utiče i dužina vozačkog staža osiguranika, ovo je za posedovanje dozvole preko 8 godina (najveći popust).
Pokrivaju dve štete, a sledeća se odbija od premije tj. ako je premija 64.000, a šteta 100.000 dinara, oni plaćaju 64k, a osiguranik 36k. Predpostavljam da se u tom momenntu raskida ugovor o kasko osiguranju.
Originally posted by Update 16.01.08.
Operater: vrlo blizu uslužnosti kao u slučaju AMS.a, ali strogo poslovno. Kao kada hostesi na sajmu automobila postaviš neko pitanje i ona ti sve suvoparno, ali uslužno izdeklamuje (OK, ona odmah pomisli da hošeć da je startuješ/tražiš broj....ovaj lik je sam ponudio svoj broj

Važi za Srbiju (baš me interesuje koliko je skuplje kada je obuhvaćena i Evropa).
Minimalno učešće u šteti je 5%!!! (ne može bez učešća)
Cena za keš je 58.659 dinara, a ukoliko se ugovor zaključi na dve godine, prva godina je 52.793 dinara.
Nema ograničenja u broju naplata štete.
Originally posted by Update 16.01.08.
AMS daje ovaj dodatak pomoći na putu, što može da bude korisno, ali mi neko reče da je ta usluga do skoro (pre poskupljenja) koštala 700 din godišnje, tako da ne vidim opravdanje za ovoliku cenu kasko osiguranja.
Ako se ne varam, sada manje-više sva osiguranja korektno pokrivaju štetu, sve popravke se rade u ovlašćenim servisima i ne bi trebalo da bude većih problema.
Ranije je postojala mogućnost kupovine kasko osiguranja na granici na određeni period. Da li je to i dalje moguće i gde saznati cenu?
Wiener mi deluje kao najbolji izbor, jer kasko uzimaš "za ne daj Bože" i uvek računaš da nećeš imati štetu, ali opet, kod novih automobila 240k din ode za čas na delove.
Ja do sada nikada nisam imao neku veliku štetu, ali su me nekoliko puta "kvrcnuli". Branik, krilo, vrata, izgrebana hauba....i to svaki deo za sebe, tokom 9 godina, na više automobila, ja sam uvek stajao, a ni "udarači" se nisu kretali prebrzo (parking, semafor, uključenje na autoput), tako da štete nisu bile velike.
Voleo bih da čujem još nečije mišljenje

Comment