Izgleda da su se stvari malko promenile na tržištu kasko osiguranja.
Već dva dana jurim kasko za moju novu mašinu i šokirao sam se što je opseg ponuda od 800 eur (sa 20 % učešća) kod Delta Generali do 2350 eur (sa 10 % učešća) kod Wiener Stadische. Tačne podatke ću postovati kad budem imao sve ponde ispred sebe. Trenutno mi je najprihvatljivija ponuda AMS osiguranja (oko 1100 eur sa 10 % učešća).
Ono što je zanimljivo, niko nije hteo da da konkretne podatke odmah, nego su slali e-mail ili zvali telefonom najmanje sat kasnije. Kolega je zvao AMS (drugu filijalu) i njemu su rekli sasvim drugu cifru u odnosu na ovu moju, a meni je lik iz AMS rekao samo da mu se javim i da će probati da sredi da bude još manje.
Čuo sam da se trenutno najviše uzima AMS i Dunav. Još čekam ponudu Dunava.
Po važećim pravilima, ponašanje ugovarača osiguranja i lica kojima je osiguranik prepustio upravljanje motornim vozilom ( a ako se ne dokaže suprotno, i lica koja sa osiguranikom žive u zajedničkom domaćinstvu) smatra se kao znanje i ponašanje osiguranika.
Drustvo, treba mi mala pomoc.. jutros sam zatekla na sofersajbni napuklinu i odmah zvala Winer, rekli su mi da dodjem sutra na procenu. Sad gledam polisu (ful osiguranje) i vidim da je ucesce u steti 5%, ali min. 100 eur??!! Da li to znaci da cu ja da ucestvujem u zameni te sofersajbne ili ce da mi to pokrije kasko??? Nesto mi nije jasno...
Apsolutno netačno. Ili da budem precizniji, zavisi od osiguravajuće kuće. Nedavno moja žena udarila auto na parkingu. Auto se vodi na mene, samim tim i kasko. Ne samo da je priznata šteta, već je ona sama u moje ime prijavila u DDOR, rekla da je ona vozila auto i u moje ime popunila odštetni zahtev.
Meni to ima smisla jer se osigurava imovina (auto), i šteta nastala na imovini. Ukoliko neko ima ovlašćenje za upravljanje tim autom, zašto bi bio problem ko je upravljao vozilom. Moja žena nije imala ni to ovlašćenje, by the way. Rečeno da se to toleriše kada su u pitanju srodnici prvog reda.
Sto se tice kaska ono vazi(bar u DDOR-u gde sam vec 6 godina kasko osiguran), da bez obzira ko je napravio stetu oni ce je namiriti,ali pod uslovom da mi nije auto ukraden pa slupan i sl. tj da je neko uzeo auto bez moje saglasnosti.
Iz licnog iskustva - 3 stete po par 000e na autu, nijednu nije napravilo lice koje je skloplio ugovor o osiguranju i naravno da nema nikakvih problema oko naplate stete. Sada sam i novi auto osigurao u istom osiguranju i bas sam pitao za ovo posto je mladji brat polozio i rekli su mi da nema veze ko vozi auto, nije vezano samo za jedno lice.
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
Ove godine su skoro sve kuce iskljucile opcije "bez ucesca u steti"
Ja sam zvao par osiguravajucih kuca, Generali trazi min 200e ili 20% ucesce, a winer 10% ili 100eur, a ponuda im je bila za 50 eur skuplja od delte, dok su mi u dunavu trazili 50 eur vise nego wiener i to bez ucesca u steti, bacivsi sve to na papir izracunao sam da se najvise isplati da uzmem u dunavu. To je bilo pre mesec i po, ne verujem da se nesto promenilo kod njih do sad.
Prvi auto mi je osiguran bez ucesca u steti i to moze da se dobije samo ako je auto uzet na kredit preko neke od banaka, naravno - zbog toga pplacam oko 12% vise nego sto bih placao sa minimalnim ucescem ali ovde ne mogu da biram. Za drugi auto sam uzeo sa 5% ucesca, manje nije moglo. Tako je u Wiener-u.
Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem
2008. u augustu(tako su mi rekli u DDOR-u) je promenjeno da vise ne moze bez ucesca u steti i sve su osiguravajuce kuce uvele obavezno ucesce u steti od 5% ili 50e neke malo vise,ali je minimum bio taj,tako je i meni u decembru 2008. na obnovi kaska pisalo da je ucesce u steti obavezno sa 50e u dinarskoj protivvrednosti.
Comment