ne ne srednja bomba = mekanija voznja i bas vise naginjanja. Sport rezim upravo zbog toga iskljucuje srednju bombu da bi ukrutio auto i smanjio naginjanje. Inae resenje za smanjenje naginjanja citroen je primenio na xantiji activa.....
Slazem se sa tobom. Prelistao sam literaturu, tacnije Slovenacki Automagazin iz '89 godine u kome je predstavljen Citroen XM i oni kazu isto sto i ti Hvala na informaciji, jer bio sam u zabludi
Nemas setu bombu? Pa imas onda najosnovniji XM sa klasicnim hidropneumatskim ogibljenjem. Znaci nemas hidroaktivno ogibljenje. E sad da su nam auta nova mogao bi da mi zavidis zato sto imam mnogo vise opreme, ali posto su matori i jedan i drugi ja zavidim tebi
Pozdrav svima!
Konacno da vidim i jedan sjajan forum na temu XM-a na nasim prostorima super !
E ovako, ja imam XM-a otprilike rekao bih kao i djukicev (full) iz 1990 i vozim ga 5 godina , sta reci osim da je auto zaista sjajan.
Nedavno sam bio u dilemi da li da ga prodam posto sam morao da uradim neke intervencije na motoru i hidraulici (citaj morao sam malo vise da ulozim u njega) a i vec je dugo kod mene (obicno sam vecinu kola menjao posle par godina) ili da ga zadrzim , izabrao sam drugu varijantu i nisam se pokajao. Sad posle tih zamena (komplet srednjena glava,karike ,let. lezajevi dihtunzi) kao i svih 6 bombi koje mi je odradio gospodin Dragan iz Starceva kod Panceva (covek zaista zna posao radi to 35 godina i to ne samo punjenje bombi nego i zamene membrane) ne mogu da prepoznam auto jednostavno fenomenalan je !!!
Sad dolazim i do mog pitanja planiram da ubacim plin u njega radi se o motoru 2.0i, koji mi model preporucujete kao i servis gde bih mogao da dobijem kvalitetno odradjen sistem posto znam dosta ljudi kojima je plin ubacen "kao nogama" tako da to u Valjevu nebih radio iako ima bar njih 5-6 koji ubacuju plinske uredjaje.
Molio bih neka iskustva sa plinom (napominjem imao sam elplinov sistem u kapriju '92-ge znam sta je plin ) na XM-u sa multipointom i da li je samo onaj sistem od 1000e (sequent ) sa ubrizgavanjem u dizne ili ima i neka jeftinija varijanta sa ubacivanjem direktno na dizne (ne monopoint kao vecina) . Zainteresovan sam za brc ili lovato uredjaje pa molim vasa iskustva i predloge .
Cao, Miki, na pravom si mestu. Inace Mr. Djuka ce ti odgovoriti sto se plina tice, jer i sam vozi XM-a na plin.
Elem, stvari stoje ovako: ako tvoj motor ( a trebalo bi) ima metalnu usistnu granu, nije problem da se ugrade jeftiniji sistemi (reda 400 EUR). Ako je glava plasticna tada MORA da se ugradi sekvenciijalni sistem koji zapravo predstavlja brizgaljke plina do svakog cilindra + kompjuter koji ceo proces nadgleda.
Posle djukinog odgovora, otidji na: OVU TEMU i ako sa opcijom "trazi" ne uspes da nadjes odgovor postavi pitanje. neko ce ti vec odgovoriti, a najverovatnije je da ce to biti IvanT ili Dora koji su i moderatori date teme.
Zdravo
hvala na odgovoru alix ali mislim da se nismo razumeli , moj motor ima metalnu usisnu granu i znam da bez problema mogu da ugradim neke klasicne varijante plina ali u tom slucaju dobijam mono point ubrizgavanje ili ti kao karburatorski sistem na benzincima. E mene je interesovalo da li ima neka jeftinija varijanta plinskog uredjaja koji ide na svaku diznu posebno (jer to je onda prava stvar radi kao i direktno ubrizgavanje ) osim sequenta od 1000e jer bih zeleo da zadrzim slicne perfomanse auta kao na benzin a koliko ja razumem to je pravo resenje , ali mi se bas ne daju tolike pare s obzirom da je to malte ne pola od trzisne cene xm-ova.
Takodje sam zainteresovan za neku varijantu polovnog sequenta za neke normalnije pare pa ako neko ima neka mi se javi .
Pitanje i dalje stoji u vezi iskustva mozda i gresim sto trazim perfekciju od plina pa ako i nije toliko poboljsanje izmedju osrednjeg i sequent plin. uredjaja kazite savetujte predlazite
Heeej ne mogu da verujem da ovde nadjem nekog iz valjeva .
Hvala na dobrodoslici Gordi i naravno dacu svoj doprinos ovom forumu koliko je u mojoj moci a s obzirom da imam xm-a i 205 dizel (zenin) vise sam nego za francuske automoble i solidno ih poznajem. Posto si ti iz Va pretpostavljam da si mog xm-a vidjao (bordo VA 336-36) s obzirom da ih ima 3-4 svega ovde.Ok idem da se upisem u nove clanove
Moj xm je 1995 2.0i sensation.Ima podizace,klimu,cb,alarm,daljinsko...,nema hidroaktiv ogibljenje,ali se ipak oseca da je to xm pogotovu na rupama.Ja sam skoro ugradio plin ali meni je injection i kostao me je 340e i radi bolje nego na benzinu.Ja sam ubacio popreko bocu od 55l i staje u milimetar.
Sta ce ti sekvencijalni sistem. Ugradis najklasicniji venturi. Odnos performansi, cene ugradnje i vrednosti auto nikako nece opravdati ulaganje od 700tinak eura vise za sekvencijalni sistem. Auto ce ti najverovatnije ici kao i moj bolje na plin nego na benzin jer neverujem da su ti brizgaci i pumpa u najboljem stanju.
Citroen XM> Cudi me sto ti je kompletna oprema a opet nemas hidroaktiv. U svakom slucaju sto manje zica na matorom auto to bolje i pouzdanije.
Sta ce ti sekvencijalni sistem. Ugradis najklasicniji venturi. Odnos performansi, cene ugradnje i vrednosti auto nikako nece opravdati ulaganje od 700tinak eura vise za sekvencijalni sistem. Auto ce ti najverovatnije ici kao i moj bolje na plin nego na benzin jer neverujem da su ti brizgaci i pumpa u najboljem stanju.
Brizgaljke sam ocistio i u odlicnom su stanju protokomer nije zlatan doduse ali auto ide dobro (jos uvek puni 200km/h na auto putu bez problema) motor je sredjen a auto je presao 170.000km .
Zasto hocu sekvencijalno ubrizgavanje sam objasnio e sad koiliko je opravdana ta investicija ocekivao sam malo vise od tvog sturog odgovora za klasican sistem ( to sam vise manje znao i sam) ali neka iskustva ,potrosnja,priblizne perfomanse, model uredjaja , koji servis radi kvalitetno itd...
@citroen XM
Moj ti je predlog da svoj xm prodas jer tvoj je go kao pistolj i kupis drugog sa opremom ako ti se toliko dopada ,zaboravi na prepakivanje sa stranca mnooogo veliki posao ulaganje i nikad nece biti bas kao fabricki .
Možeš da prepakuješ sedišta, maglenke.... Ali gotovo je nemoguće prepakovati ABS i ostalu elektroniku. Pogotovo što je samo skidanje tih delova sa donatorskog auta rizično.
Uživaj i vozi, najveći problem XM u poznim godinama je upravo elektronika
A da prekucam stranca?Ma i onako nemam sad para mozda jednog dana...Vazno je da izgleda kao XM i to je dovoljno.
ccccc pazi sta pises ovo je javni forum NE NARAVNO , prijatelju vozi svog dok ne skupis malo para za doplatu jer po slobodnoj proceni dok platis stranca i jos nesto malo mogao bi menjati svog za auto sa vecinom opreme koju tako zarko zelis i da ti bude mirna glava.
Comment