Prakticno da, ali imaj u vidu da se od modela do modela nalaze razliciti nosaci za razlicite uredjaje (alternator, servo pumpa, kompresor za klimu i gomila drugih sitnica) pa se moze desiti da neka sitnica zeza.
Lancia Delta - Suvereni Sampion!
Collapse
X
-
a sta onda mislite o sledecoj ideji: Postoji jedna lancia sa motorom 1.6, sasija je od integrale sa 8 V, nema grbu na haubi, nema zadnji diferencijal, tip trazi 2000 evra! Kupim taj auto pa kupim motor pa ako bog da nadjem zadnji dif i ste to kompletiram? Ima li to zdrave logike i smisla?
Comment
-
-
Postoji 1.6 HF turbo sa 130ks, a kasnije sa 140ks i ona je pri kraju svoje proizvodnje licila na Integrale, ali nije imala napumpane blatobrane i jos dosta stilistickih sitnica Imala je vrlo slicne felne kao 8v i napred 4 okrugla fara, pa na prvi pogled je mogla da se pomesa sa Integrale.
Pored toga postojala je i slabija 1.6 GT sa 105, tj. i.e. sa 108 ks
Comment
-
-
Originally posted by Arsaa sta onda mislite o sledecoj ideji: Postoji jedna lancia sa motorom 1.6, sasija je od integrale sa 8 V, nema grbu na haubi, nema zadnji diferencijal, tip trazi 2000 evra! Kupim taj auto pa kupim motor pa ako bog da nadjem zadnji dif i ste to kompletiram? Ima li to zdrave logike i smisla?
Comment
-
-
dedra je bila samo 8v turbo
Inace, svi fiatovi DOHC su isti u osnovi (stara serija 84mm klip). Na svaki dohc blok moze da se stavi 16v glava, bilo da je to 1.6, 1.8 ili 2.0 blok. Cak i na stare fiate 132 i ostale.
16v glava je isla na integrale i themu (turbo motori) i tipa 2.0 i 1.8, cromu 2.0, coupe 2.0 i dedru 2.0 (atmosferci). Dedra postoji i sa 1.8 16v ali to nije ista serija motora (ovaj ima varijabilnu fazu bregaste).
SVI ovi motori mogu da se ubace u deltu. Preporuka je da se nadje najjaci motor. Ili iz delte, ali pre iz coupe-a ili theme. Budi obazriv za themom jer postoji serija koja ima manje usisne ventile od izduvnih. Rezultat je bolestan odziv na niskim obrtajima, ali jasno je da je takva glava sranje za vise obrtaje i bilo kakav budzing.
@Arsa, kao sto starac rece, bolje nadji celu deltu integrale nego da u 1.6 hf pakujes sve i svasta... Ima puna razloga za to. Ako si sposoban da uradis takvu konverziju, onda si sposoban i da sredis neku integrale koja nije u sjajnom stanju, a takvih ima do 2000e nekoliko u bg.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Urose, znas li kakvu bi mi uslugu ucinio kad bi mi pomogao da nadjem te Delte do dve hiljade?! Pa ja bi se usr'o od srece!
Ja znam samo za Sedef belu iz NS od 7000 evra, EVO Sajlinu od 8000 evra i jagodinsku od 3200 koja ne vredi toliko! Unapred zahvalan spremam pelene!
PS. Ako nadjes nesto pusti mi na PM
Comment
-
-
Originally posted by Uros PiperskiZna neko ovu? Video je danas u paviljonima na NBG-u.
Auto je bio u srednje ocuvanom stanju,dok covek nije odlucio da ga uradi,inace auto je radjen kod Nese menjaca u paviljonima (predpostavljam da ga znas)
1.Motor je izvadjen i kompletno odradjen ( sta tacno ne znam?, iako sam se motao svaki dan u radionici dok je radjena )
2.Kompletna instalacija!
3.Izduv od pocetka do kraja!!
4.Cela limarija,skroz je bio ogoljen do lima i vrlo je pazljivo uradjen sto se tice korozije, ali nije bas perfektno ofarban!
5.Radjen mu je i menjac i nesto na diferencijalima???
Ostale su neke sitnice da se zavrse ali sve je sad ok!
Poslednja informacija je da se auto prodaje ali nemo da me vatas za rec, nisam video Karla bar metar dana??
I nije malo para
toliko...........
Comment
-
-
Originally posted by ArsaUrose, znas li kakvu bi mi uslugu ucinio kad bi mi pomogao da nadjem te Delte do dve hiljade?! Pa ja bi se usr'o od srece!
Ja znam samo za Sedef belu iz NS od 7000 evra, EVO Sajlinu od 8000 evra i jagodinsku od 3200 koja ne vredi toliko! Unapred zahvalan spremam pelene!
PS. Ako nadjes nesto pusti mi na PM
Comment
-
-
@tokyo
Miroslav - Karlo? Predaje na muzickoj akademiji? Ako je to on ovo mu je druga integrale, zar ne?
@Arsa, pokusacu da se raspitam. Pre godinu i po dana kada sam ja trazio bilo je dva komada u bg-u za ispod 2k.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
To je on Karlo Bubnjar!
Ta druga je otisla za limariju ove, za nekih 1000-1200evra!
Nije bila u nekom stanju,ali je vredela te pare!
Druga nije bila "evo" nego samo integralka , razlika je bila u cetri srafa po tocku,haubi masci. . . . .
Taj decko sto je uzeo sredio je da bude u voznom stanju i menjao je za Dedru od Mladje sto radi na otpadu na ledinama,gde je posle otisla ne znam???
Znas Mladju sigurno!
Comment
-
Comment