ZASTAVA 101,128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • No name
    CBC Veteran
    • 28.02.2005
    • 164
    • Novi Sad

    #76
    Ako je sediste puklo jedino ti pomaze da ga zavaris,ali tada gubis funkciju podesavanja naslona.

    Comment

    • Flavio
      CBC Senator XXL
      • 13.06.2006
      • 1926
      • 012 Centar
      • KaraWagon 1.4T.Spark

      #77
      To je mana,po meni!Ja i brat smo davno sj...li po jedno na Z-125pZ (ista pr. sedista).Meni su drugi u 128 slomili desno pa je zavareno.Ali ne skroz,tako da sad ipak ima 2 polozaja tj. za sedenje i skroz polozeno,sto i nije lose sobzirom da je budzeno/vareno.

      Comment

      • ABARTH
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2006
        • 364
        • Vršac,Banat,Vojvodin
        • SKALA 65

        #78
        Evo i ja cu se malo umesati sa mojim kecom









        Comment

        • paki
          CBC Član
          • 09.05.2006
          • 48
          • Nish

          #79
          JEDNO PITANJE
          Koliko bi ste vi platili zastavu 101 special (1300) sa talijanskim motorom odradjenom limarijom... godishte auta je 84'
          Moze li mi neko od vas reci nesto vise o motoru koji nosi ovaj stojca...
          Konkretno zanima me sta kada je u pitanju generalna koje karike lezajevi itd... P.S josh i cene kada bi znali ono okvirno!

          Unapred hvala! pozZ

          Comment

          • IglIg
            CBC Član
            • 12.11.2006
            • 37
            • Beograd

            #80
            Od 500 do 1500€, zavisi kako je uradjeno.
            Samo posmatram

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              #81
              Originally posted by paki
              JEDNO PITANJE
              Koliko bi ste vi platili zastavu 101 special (1300) sa talijanskim motorom odradjenom limarijom... godishte auta je 84'
              Moze li mi neko od vas reci nesto vise o motoru koji nosi ovaj stojca...
              Konkretno zanima me sta kada je u pitanju generalna koje karike lezajevi itd... P.S josh i cene kada bi znali ono okvirno!

              Unapred hvala! pozZ
              '84. god. nije italijanski motor, proveri oznaku i broj motora. Taj najverovatnije ima 65 KS, a ne 73 KS kao stariji Special i jednogrli karb IPM 32 MGV 25/250.
              Delovi za generalnu su kao i kod ostalih, ima ih svuda i cene su iste, karike idu za 1300 (ako je italijan 86 mm, ako je DMB 86,4 mm standard), a lezajevi su koliko znam, isto kao na 1,1

              Comment

              • paki
                CBC Član
                • 09.05.2006
                • 48
                • Nish

                #82
                Ispravi me ako greshim,italijanski motori su bili do 1980?
                I shta su to imali sem dvogrlnog karburatora,mislim gde su iskopali 73 ks...
                Provericu oznake,predpostavljam da kod italijana na bloku treba da pishe FIAT kao sto kod nashih pishe DMB!

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  #83
                  1,1 su Fiat-ovi bili do '74-75, a za Special 1,3 nisam siguran, mislim da je do '80. bio Fiat-ov.
                  Fiat-ov ima oznaku 128AC.000 ima dvogrli WEBER 30/32 DMTR 90/250, 4-2-1 izduvnu granu i bregastu 256 stepeni (nisam bas siguran za ovaj podatak), precnik i hod klipa je 86x55,5mm, znaci 1290 ccm i ima 73 KS, na poklopcu bregaste ima nalepnicu coupe 1300 lusso



                  Kasnije je ugusen zbog smanjena potrosnje i emisije izduvnih gasova i taj motor je DMB-ov, 128A6.064 precnik i hod klipa je 86,4x55,5mm, znaci 1301 ccm, jednogrli karburator IPM 32 MGV 25/250, 4-2-1 izduvna grana, bregasta 244 stepena (kao na 1,1), 48kW(65KS) pri 5800 o/min

                  Special je prestao da se pravi '83, mozda je to sto si ti gledao GTL 65

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #84
                    Miljane dali znaš,dali postoji neka oznaka na bregastoj ,mislim kako uociti razliku u stepenima,dali sada moze da se nadje neka bregasta iz nekog fiatovog vozila tipo.tepmra........ili neznam sta vec.
                    dali je ritmo od 105 konja imao motor od 1500kubika?



                    Comment

                    • Flavio
                      CBC Senator XXL
                      • 13.06.2006
                      • 1926
                      • 012 Centar
                      • KaraWagon 1.4T.Spark

                      #85
                      Originally posted by Miljan
                      na poklopcu bregaste ima nalepnicu coupe 1300 lusso
                      a odavno me kopkalo kakva mi je to zuta nalepnica na poklopcu (tekst se izbrisao ) ... mada se vodi kao 1.1 .

                      @Abarth,Fiat Ritmo 105 TC ima 1.600 kubika sa 105ks i 2 bregaste.Motor od 1500 ccm je ishao u Ritmo 75 i Ritmo 85 i on je SOHC (1 bregasta).

                      Comment

                      • paki
                        CBC Član
                        • 09.05.2006
                        • 48
                        • Nish

                        #86
                        Na bloku motora sa zadnje strane pishe fiat krupnim slovima tu su i neke brojke slova itd...
                        Idem do auta da uzmem papir na kojem sam zapisao sve podatke sa one plocice(sasija motor...)
                        Auto je specijal 100% neznam koje godishte saobracajna je izgubljena!

                        Comment

                        • paki
                          CBC Član
                          • 09.05.2006
                          • 48
                          • Nish

                          #87
                          SASIJA: Z128AD164*BROJEVI*
                          MOTOR: 128A064*BROJEVI*
                          VERZIJA: 128AC2164

                          Koji je ovo motor???
                          Ja licno mislim da je fiatov ne zbog brojeva nego zbog natpisa na bloku!
                          A karburator mu zamenio neki limar koji je odslepao auto da ga "pregleda" mislim da je bio dvogrlni...

                          Comment

                          • Miljan
                            CBC Senator XXL
                            • 18.01.2006
                            • 459
                            • Nis

                            #88
                            Originally posted by paki
                            SASIJA: Z128AD164*BROJEVI*
                            MOTOR: 128A064*BROJEVI*
                            VERZIJA: 128AC2164

                            Koji je ovo motor???
                            Ja licno mislim da je fiatov ne zbog brojeva nego zbog natpisa na bloku!
                            A karburator mu zamenio neki limar koji je odslepao auto da ga "pregleda" mislim da je bio dvogrlni...
                            Ovo ti sve govori, znaci DMB.

                            Znaci, blok je 100% liven kod nas, kalup je FIAT-ov, zato je i ta oznaka na motoru, s'tim sto su italijani vrsili kontrolu kvaliteta.

                            Proveri ti to jos jednom, 128A.064 je 1,1 motor, a 128A6.064 je 1,3

                            I broj sasije kod 101/128 pocinje sa VX1128A00*BROJEVI*


                            Originally posted by ABARTH
                            Miljane dali znaš,dali postoji neka oznaka na bregastoj ,mislim kako uociti razliku u stepenima,dali sada moze da se nadje neka bregasta iz nekog fiatovog vozila tipo.tepmra........ili neznam sta vec.
                            dali je ritmo od 105 konja imao motor od 1500kubika?
                            Nema na bregastoj nikakva oznaka, Ritmo 105 ima 1600 kubika ali je Twin Cam motor (dve bregaste), tako da njegova ne odgovara. Od serijskih je najjaca 1,1 (ostale su slabije 1,4 1,5 i 1,6).

                            Originally posted by FlavioPO
                            a odavno me kopkalo kakva mi je to zuta nalepnica na poklopcu (tekst se izbrisao ) ... mada se vodi kao 1.1 .
                            Nije to to sigurno, posto je 1,1 motor, mozda je na njoj pisalo neko upozorenje, tip ulja ili tako nesto, kao na hladnjaku ili poklopcu zupcastog kaisa.

                            Uzgred, Flavio, koja je kod tebe oznaka motora, 128A.000 ?

                            Comment

                            • paki
                              CBC Član
                              • 09.05.2006
                              • 48
                              • Nish

                              #89
                              Uf,bio sam zagrejan da je talijan... Postoji li jos koja oznaka za italijanske motore,e da jesu li italijani na lanac ili na kais? Ovaj je na kais!
                              A sa broja motora moze li se videti nesto...
                              A ova verzija 128AC rekoste da je to oznaka fiat motora???

                              Comment

                              • Kenno
                                CBC Senator XXL
                                • 21.08.2006
                                • 460
                                • Zenica, BiH

                                #90
                                Svi motori fiat(ovog porijekla) sa oznakama bloka 128 i 138 su sa kaisom.

                                Comment

                                Working...
                                X