ZASTAVA 101,128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Miljan
    CBC Senator XXL
    • 18.01.2006
    • 459
    • Nis

    Onda je Special, ali je vrlo moguce da je neko ubacio 1,1 motor ili da je 1,3 DMB-ov kasniji koji ima 65 KS, on ima jednogrli.
    Broj na motoru je sa zadnje strane bloka, ispod izduvne grane (oznaka motora), a sam broj motora je pored kucista termostata.

    Comment

    • paki
      CBC Član
      • 09.05.2006
      • 48
      • Nish

      E sad sam gledao auto,ima jos jednu plocicu pored kutije za ventilaciju bila neka kantica pa nisam gledao,pise: ZASTAVA VX1128A00
      A na bloku pise: 128A000 pa pored broj motora!!!
      Ovaj limar nas za.... za medalju stavio i neki s*eban razvodnik ko zna jos sta je menjao uslikajte molim vas ono sta vidite kod specijala kada otvorite poklopac za dolivanje ulja...
      Cini mi se da je menjao glavu!!!
      Auto je 81 god tako mi sad rekao kum!
      pozZ

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        Kad skines cep za dolivanje ulja vidi se bregasta.
        Kako mislis limar menjao glavu i stavio drugi razvodnik, ako si mu ostavio auto da radi limariju sta ima da dira razvodnik a tek glavu .

        Comment

        • Miljan
          CBC Senator XXL
          • 18.01.2006
          • 459
          • Nis

          Originally posted by paki
          E sad sam gledao auto,ima jos jednu plocicu pored kutije za ventilaciju bila neka kantica pa nisam gledao,pise: ZASTAVA VX1128A00
          A na bloku pise: 128A000 pa pored broj motora!!!
          Ovaj limar nas za.... za medalju stavio i neki s*eban razvodnik ko zna jos sta je menjao uslikajte molim vas ono sta vidite kod specijala kada otvorite poklopac za dolivanje ulja...
          Cini mi se da je menjao glavu!!!
          Auto je 81 god tako mi sad rekao kum!
          pozZ
          E to je u redu, oznaka sasije je ta, motor je italijan, ali je 128A.000 motor 1,1.
          Kad skines poklopac za dolivanje ulja vidi se bregasta i isto se vidi i kod Speciala i kod svakog drugog (1,1 1,3 1,4 1,5 i 1,6 motora).

          Comment

          • paki
            CBC Član
            • 09.05.2006
            • 48
            • Nish

            Ma taj lik hteo navodno da kupi auto pa ga odslepao da ga pregleda,a kum posle toga kada je ovaj vratio auto i rekao da se ne isplati da ga radi nije ni otvarao haubu! Od ljudi sam kasnije cuo da je petljao oko motora!
            Mislim da je stavio glavu od nekog drugog stojadina ili nebitno cega vec,sinoc koliko sam uspeo da vidim glava je sa hidro podizacima,opet kazem mozda mi se ucinilo polazio sam iz garaze i mobilnim osvetlio ispod poklopca...
            Moze li tako nesto da se odradi,mislim pasu li srafovi???
            A razvodnik neki skroz felerican,kapa polomnjena unutra nema one ruke razvodnika...
            Miljane koliko ks je ovaj motor,koji karburator ide... 1.3 bi trebao da ima oznaku 128AC000 ?

            Comment

            • Miljan
              CBC Senator XXL
              • 18.01.2006
              • 459
              • Nis

              Nije sa hidropodizacima sigurno, nisu ugradjivane glave sa hidropodizacima na te motore, jedino postoji 1,4 motor sa hidropodizacima kao prototip u DMB-u, jos se ne proizvodi.
              Jedino je mozda stavio glavu od 1,1 ona ima manji kompresioni prostor (precnik klipa je 80mm) od 1,3 motora (precnik klipa je 86 ili 86,4mm) i kad 1,1 glavu stavis na 1,3 motor dobijes vecu kompresiju i bolje ide.
              Ventili su isti kod obe, a kanali, mislim, da su nesto veci na 1,3 ali nisam siguran. Bregaste su skoro iste na 1,1 i 1,3, uglovi su isti, a na 1,1 ima vece podizanje ventila, ali Special ima ostriju bregastu u odnosu na serijske 1,1 i 1,3.

              Razvodnik i bobina su Magneti Marelli kod italijana, razvodna kapa je na sraf. Taj motor (128AC.000) ima 73KS, ima karburator WEBER 30/32 DMTR 90/250
              Noviji modeli Special-a sa DMB-ovim motorom (128A6.064) imaju jednogrli karburator IPM 32 MGV 25/250, serijsku bregastu i imaju 65 KS

              Comment

              • paki
                CBC Član
                • 09.05.2006
                • 48
                • Nish

                Hm... To je odprilike ista fora kao i kada obrijamo serijsku glavu motora za 1-1.5mm
                A italijan od 1100 kubika ima isto 65 ks kao i DMB?
                Mislim da glavudza nije promenjena lose se vidi ali lici na klasicnu na kojoj se ventili steluju,nazire se pomalo ona plocica ispod brega osovine,znas na koju mislim.
                Malocas sam mu sipao wd u cilindre,videcemo sta ce reci za par dana,motor mu zaribao od stajanja a ne u toku voznje pa se nadam da ce da odpusti!

                Obrada glave sa stelovanjem i svim ostalim kosta oko 50E,kada bi hteo da glavu skine za koji mm da li cena ostaje ista?
                Jel kod speciala ide stari tip zatezaca zupcastog kaisa?
                pozZ

                Comment

                • Miljan
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2006
                  • 459
                  • Nis

                  Originally posted by paki
                  Hm... To je odprilike ista fora kao i kada obrijamo serijsku glavu motora za 1-1.5mm
                  Nije bas isto, ali slicno.

                  Originally posted by paki
                  A italijan od 1100 kubika ima isto 65 ks kao i DMB?
                  1100 ima 65 KS sa dvogrlim i 4-2-1 granom, 60 KS sa jednogrlim 24mm difuzor i 4-2-1 granom i 55 KS sa jednogrlim 21mm difuzorom i 4-2-1 granom (postoji jos kombinacija ali nije bitno) i isto je bilo da je italijan ili DMB.

                  Originally posted by paki
                  Mislim da glavudza nije promenjena lose se vidi ali lici na klasicnu na kojoj se ventili steluju,nazire se pomalo ona plocica ispod brega osovine,znas na koju mislim.
                  Malocas sam mu sipao wd u cilindre,videcemo sta ce reci za par dana,motor mu zaribao od stajanja a ne u toku voznje pa se nadam da ce da odpusti!

                  Obrada glave sa stelovanjem i svim ostalim kosta oko 50E,kada bi hteo da glavu skine za koji mm da li cena ostaje ista?
                  Jel kod speciala ide stari tip zatezaca zupcastog kaisa?
                  pozZ
                  Sve su takve glave, sa plocicama, nema sa hidropodizacima i ne mozes da vidis koja je dok se ne skine, na motoru sve izgledaju isto, jedino su srafovi razliciti stari i novi tip.

                  Mislim da nece biti visa cena kad se vec obradjuje glava, i vodite racuna da ne preterate, koji mm je previse, to se radi vrlo malo, max 1-1,5 mm.
                  Ne bih ti savetovao da bude vise od 0,5 mm jer ipak je to serijski motor, a zbog loseg goriva postoji moguci problem zbog pojava detonacija (sto bi rekli "kliktanje ventila").
                  Kod koga radis obradu glave, kod Popadica ?

                  Najverovatnije je stari tip zatezaca, mislim da je 60 mm, novi tip je 56 mm

                  Comment

                  • paki
                    CBC Član
                    • 09.05.2006
                    • 48
                    • Nish

                    Mozda POPADIC,a mozda i neki lik iz Jelasnice danas mi rece drug radio njemu i kaze da je OK,a ima i neki lik na banjskom putu da li je MILOSCIC ili MILOSIC neznam,raspitacu se malo... Kog mi ti preporucujes???

                    Comment

                    • Miljan
                      CBC Senator XXL
                      • 18.01.2006
                      • 459
                      • Nis

                      Dosta majstora nose kod Popadica i kazu da dobro radi, a znam da neki nose i u Krusevac kod nekog.

                      Comment

                      • paki
                        CBC Član
                        • 09.05.2006
                        • 48
                        • Nish

                        Samo da vas obavestim da je sam pre 10 minuta skinuo motor,wd je odradio svoje,ali ce ipak ici nove karike lezajevi i sve drugo sto bude bilo potrebno!!! Zanima me kako se skida ono cudo na bloku,ima dva davaca mislim da je za pritisak ulja i mozda temperaturu ulja,da li se odvrce iz bloka i kako???
                        Sta mislite koji farovi mu stoje bolje okrugli ili kockasti stari tip?
                        PozZ!!!

                        Comment

                        • Miljan
                          CBC Senator XXL
                          • 18.01.2006
                          • 459
                          • Nis

                          Normalno se odvrce kljucem, prvo skines zicu sa buksne.
                          Gornji davac na glavi je za temperaturu motora, a donji na bloku za pritisak ulja.
                          Farove stavi kockaste kao fabricki.

                          Comment

                          • paki
                            CBC Član
                            • 09.05.2006
                            • 48
                            • Nish

                            Bruka ljudi!!!
                            Za*ebo nas onaj lik sto uzimao auto!!!
                            Na bloku pise 128A6064 pozadi pise fiat kao sto vec rekoh znaci 1.3!
                            Na glavi 128A000 sto je od 1.1 motora!
                            Bregasta je DMB
                            Uljna pumpa DMB 128A000
                            Za razvodnik vec znate!
                            Motor otvaran nema karika na klipovima,a i srafovi na radilici bili su samo rukom pritegnuti,stavljena glava sa pokrivljenim i polomnjenim ventilima bez par soljica,neki delovi za koje jos sumnjam da su promenjeni pravio je 21 maj....
                            Na sta vam ovo lici,molim vas odgovorite mi sta da radim??? HITNO
                            E da PxH je 86x55!

                            Comment

                            • Kenno
                              CBC Senator XXL
                              • 21.08.2006
                              • 460
                              • Zenica, BiH

                              Kakvih idiota ima
                              Uh sta bih mu uradio, nadams e da znas gdje stoji dizalica

                              Comment

                              • paki
                                CBC Član
                                • 09.05.2006
                                • 48
                                • Nish

                                Sta da mu radim ima da se saplete od neke batine!!!
                                Hod je 55.5 a precnik 86!
                                Neznam koliko kosta glava od specijala 1.3 talijana sa sve bregastom?
                                Ili ako je moguce da se na glavu 1.3 DMB napakuje bregasta od 256 stepeni,tako bese valjda...

                                Comment

                                Working...
                                X