Nema problema
Moja mašina je trenutno poprilično u rasulu i ne bi je bilo lijepo vidit kad jednom bude para bit će prva na redu za sređivanje (prije nego Alfa, sad će me ubit svi alfisti s foruma)
pokojni žućko koji je na 402 išao oko 16 sec s 1.3 motorom
Sada vlasnik žućka ima "zelenka"
Nije lijep ali je zakon
i popis šta je sve napravljeno na zelenku
Kovani Klipovi 2 Karike
Duze Klipnjace, Olaksavane Klipnjace - Ujednacene Mase - Izbalansirane Velike i Male Ruke - Sacmerene.
Kompresiski Omjer 11:1
Portana Glava na 30.5mm
Stabljike Ventila 7mm
Usisni Ventili 40.5mm - olaksani i napravljeno 5 Kuteva i O Ring na Ventilu.
Ispusni ventili 34.5mm Oblikovana - Olaksana uz 6 Raznih kuteva.
AL - Si Mg poklopci opriga ventila
315° Bregasta Osovina 11.5mm LIFT
Olaksana Radilica - Aerodinamicko Oblikovana - Ispolirana - Izbalansirana.
Olaksan Zamasnjak
4 X 45mm TROTLE BODIES
RP TUNING SPORT LABS MPI Sekvencialno WEBER MARELLI I.A.W.
Ispusni Sistem 4-1 ; 32mm - 55mm
Aluminiske Remenice
Kocnice 257mm Diskovi Prednji (CROMA - TURBO) - Celicna Kljesta.
Oprige prednje od Fiat 126 (zadnje)
List Zadnji od Peugeot Boxer
Amortizeri kraceni - prilagodjeni - otvrdnuti dvosmjerni uljni.
Ovjes Poboljsan ubacivanjem PA6 - Polijamida na mjesta selen blokova i gumenih masa.
Ojacan prednji ovjes s povezivanjem amortizera i donjeg ovjsa - GRADELE.
4 X Air Horn 150mm + 45° koljena 50mm + duzina ukupna usisnog kanala!
Zeleni kec je mnogo ruzan ali ove modifikacije su za respect...nisam razmisljao o tome da li pasuju zadnje opruge od peglice na pradnji amortizer kod keca ili juga u stvari sta se time dobija ako je precnik opruga isti,bar bi trebalo...jasno mi je to kod fice jer fica ima manji precnik opruge pa se stavlja od pegle......
e sad mozda se i kec i pegla razlikuju po debljini opruga moram da premerim da vidim razliku ako je deblja peglina onda bolje ona da se stavi ali to opet ispada kao i opruga od floride tako da se svodi na isto ....
ova varijanta zadnjih amortizera sa oprugama umesto gibnja mi se mnogo svidja a nije tesko ni napraviti ustvari treba napraviti novo kuciste amortizera sa navojem i platformama i staviti uske opruge od nekog auta ili recimo progresivne BILSTEIN sto bi i bila prava stvar kao sto je i na onoj slici samo im je i cena ali sasvim bi bile zadovoljavajuce i neke serijske opruge obzirom da ni jugo ni kec nisu mnogo teske pozadi.......treba razmisliti o ovome ......
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
cek bas nisam razumeo mislis da bi nazad moglo ici standardna opruga od keca ili juga
i da zar florida nema iste opruge ko jugo i 101. meni se cini da su iste bar po sirini
mada da imam jos uvek starog juga sigurno bi mu napravio kuciste sa svim dodacima....
to je znachi ta chuvena 128mica ..
pa taj motor mozhe u fiolu
polozhaj menjacha odgovara ..
a neko mi je jedno rekao zashto nisam nashao ovaj motor ...
a ja mislio na neshto drugo nisam kapirao da je to ova 128 ica ...
mislim da tju se odenuti u potragu za ovakvim motorom ..
da li neko ima predstavu gde mogu da naadjem tako neshto .. ?
i da li je motor iz nashe 128 ice isti kao i ovaj .. ??
onaj u zhutoj 8mici sa uzduzhnim menjachem kao na fitji ?????
Pod imenom SKALA proizvode se poznati modeli 128 i 101, sa motorima od 1100 ili 1300 cm3.
Sadasnji model 128 je u osnovi FIAT 128, koji je 1970. godine proglasen za automobil godine u Evropi. Nekada vrlo popularan automobil i danas ima kupaca, a razlog sto se jos uvek proizvodi je pre svega egipatsko trziste. U poslednje dve decenije, od kada datira saradnja sa tim izvoznim trzistem, izvezeno je 88.000 vozila i lotova. U Egiptu je ovaj model i danas vrlo popularan i trazen, pa je Kairo prakticno grad sa najvise ''osmica'' na svetu.
Model 101 je derivat 128, sa prakticnijim petim vratima nastao 1973.godine. Zbog svoje niske cene, prakticnosti, ali i jevtinog odrzavanja i danas je trazen model na domacem trzistu.
Ve? nekoliko godina se proizvode u neizmenjenim verzijama, a vece izmene su izvrsene pocetkom 90-tih, kada su modeli dobili novu instrument tablu sa prekidacem, centralnu policu i druge plasticne elemente enterijera, ratkapne, integralna stakla prednjih vrata... Sada je i standard za sve varijante petostepeni menjac, zadnje svetlo za maglu, svetlo u prtljazniku, a jace verzije (SKALA 65C) imaju dvogrli karburator sa polouautomatskim sauhom
cek bas nisam razumeo mislis da bi nazad moglo ici standardna opruga od keca ili juga
i da zar florida nema iste opruge ko jugo i 101. meni se cini da su iste bar po sirini
mada da imam jos uvek starog juga sigurno bi mu napravio kuciste sa svim dodacima....
nisam mislio na standardnu oprugu od yuga jer ona ne moze da se smesti u zadnji kos a mozda bi i mogla ali da se nesto prepravlja nego sam mislio na neku uzu oprugu koja je bas kao na slici jer bi tada mogla da stane pozadi a na amortizeru bi morala da se napravi platforma tj drzaci za te opruge gore i dole,sto se tice ojacanja kosa to mora u svakom slucaju i to bas na mestu gde izlazi amotizer.....e sad od cega bi mogle da se uzmu opruge ne znam znaci trebaju neke sto uze po mogucstvu samo da amortizer prodje kroz nju a i visina treba da se pogodi ali tu ne bi trebalo biti problema obicno su uvek i vise nego sto treba...imam kuci neke takve opruge koje mislim da bi legle do j*ja a inace su od NSU princa ....
Sto se tice floridine opruge jeste ona istog precnika kao kod yuga ali je deblja zica a sto se visine tice nije bitno,sto se tice kucista to malo pravi problem kako ga napraviti treba naci materijal debljeg zida nego kod standardnog amortizera da bi mogao da se ureze navoj a platforme nisu problem ili jednostavno da se ne pravi navoj i da se samo zavare platforme sto je jednostavnije i izvodljivije a verovatno moze i na standard amortizeru ali onda nema stelovanja visine kako zavaris tako je jedino posle da se krate opruge.......
Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji
Comment