ZASTAVA 101,128

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko_NS
    CBC Senator XXL
    • 02.12.2004
    • 557
    • Srpska Atina

    #16
    siro jel mozemo tebe da zaduzimo oko zastave
    pribavi malo ili ako imas slika od 101 ili 128
    pa ubaci .... a sto da ne i od tvoje masine

    Comment

    • NemaN
      CBC Senator XXL
      • 29.11.2004
      • 1560
      • munze

      #17
      jao ova zuta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      jao slikovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      jao al je spusten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      I'm not caucasian, I'm championship white

      Comment

      • sira
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2004
        • 322
        • Split

        #18
        Nema problema
        Moja mašina je trenutno poprilično u rasulu i ne bi je bilo lijepo vidit kad jednom bude para bit će prva na redu za sređivanje (prije nego Alfa, sad će me ubit svi alfisti s foruma)
        http://forums.cjb.net/alfa75.html

        Comment

        • Darko_NS
          CBC Senator XXL
          • 02.12.2004
          • 557
          • Srpska Atina

          #19
          e pa druze sira moras da biras izmedju dva tima... hehe salim se samo ti njega
          sredi, kad vidis ove slike stvarno pozelis tako nesto da imas.

          neman zuta je BOMBA, mora da je tvrda ko kamen

          Edit 012: Ne citirati post iznad.

          Comment

          • sira
            CBC Senator XXL
            • 03.12.2004
            • 322
            • Split

            #20
            Evo malo Riječkih stojki

            izvana:


            najbolja unutrašnjost stojke koju sam ja vidio:


            pokojni žućko koji je na 402 išao oko 16 sec s 1.3 motorom


            Sada vlasnik žućka ima "zelenka"
            Nije lijep ali je zakon





            i popis šta je sve napravljeno na zelenku
            Kovani Klipovi 2 Karike
            Duze Klipnjace, Olaksavane Klipnjace - Ujednacene Mase - Izbalansirane Velike i Male Ruke - Sacmerene.
            Kompresiski Omjer 11:1
            Portana Glava na 30.5mm
            Stabljike Ventila 7mm
            Usisni Ventili 40.5mm - olaksani i napravljeno 5 Kuteva i O Ring na Ventilu.
            Ispusni ventili 34.5mm Oblikovana - Olaksana uz 6 Raznih kuteva.
            AL - Si Mg poklopci opriga ventila
            315° Bregasta Osovina 11.5mm LIFT
            Olaksana Radilica - Aerodinamicko Oblikovana - Ispolirana - Izbalansirana.
            Olaksan Zamasnjak
            4 X 45mm TROTLE BODIES
            RP TUNING SPORT LABS MPI Sekvencialno WEBER MARELLI I.A.W.
            Ispusni Sistem 4-1 ; 32mm - 55mm
            Aluminiske Remenice
            Kocnice 257mm Diskovi Prednji (CROMA - TURBO) - Celicna Kljesta.
            Oprige prednje od Fiat 126 (zadnje)
            List Zadnji od Peugeot Boxer
            Amortizeri kraceni - prilagodjeni - otvrdnuti dvosmjerni uljni.
            Ovjes Poboljsan ubacivanjem PA6 - Polijamida na mjesta selen blokova i gumenih masa.
            Ojacan prednji ovjes s povezivanjem amortizera i donjeg ovjsa - GRADELE.
            4 X Air Horn 150mm + 45° koljena 50mm + duzina ukupna usisnog kanala!
            http://forums.cjb.net/alfa75.html

            Comment

            • Darko_NS
              CBC Senator XXL
              • 02.12.2004
              • 557
              • Srpska Atina

              #21
              ma covece kako to ide siro
              nije ruzan nego samo da stavi neku mrezicu izmedju farova

              jel ovo turbo ili...

              Comment

              • sira
                CBC Senator XXL
                • 03.12.2004
                • 322
                • Split

                #22
                Po ovome šta vidim trebalo bi da je, samo šta mi nije jasno koji je karburator, vjerovatno onaj iz Renaulta 5 GTT
                http://forums.cjb.net/alfa75.html

                Comment

                • luka.l
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 490
                  • Beograd
                  • ВАЗ 21213

                  #23
                  Originally posted by Darko_NS
                  neman zuta je BOMBA, mora da je tvrda ko kamen
                  Pa nije li to divota?
                  - "Dobar dan. Dobro ste. Kako sam ja?"
                  - "I vi ste dobro."

                  Comment

                  • OMP
                    CBC Senator XXL
                    • 15.11.2004
                    • 458
                    • Krusevac

                    #24
                    Zeleni kec je mnogo ruzan ali ove modifikacije su za respect...nisam razmisljao o tome da li pasuju zadnje opruge od peglice na pradnji amortizer kod keca ili juga u stvari sta se time dobija ako je precnik opruga isti,bar bi trebalo...jasno mi je to kod fice jer fica ima manji precnik opruge pa se stavlja od pegle......
                    e sad mozda se i kec i pegla razlikuju po debljini opruga moram da premerim da vidim razliku ako je deblja peglina onda bolje ona da se stavi ali to opet ispada kao i opruga od floride tako da se svodi na isto ....
                    ova varijanta zadnjih amortizera sa oprugama umesto gibnja mi se mnogo svidja a nije tesko ni napraviti ustvari treba napraviti novo kuciste amortizera sa navojem i platformama i staviti uske opruge od nekog auta ili recimo progresivne BILSTEIN sto bi i bila prava stvar kao sto je i na onoj slici samo im je i cena ali sasvim bi bile zadovoljavajuce i neke serijske opruge obzirom da ni jugo ni kec nisu mnogo teske pozadi.......treba razmisliti o ovome ......
                    Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                    Comment

                    • Darko_NS
                      CBC Senator XXL
                      • 02.12.2004
                      • 557
                      • Srpska Atina

                      #25
                      cek bas nisam razumeo mislis da bi nazad moglo ici standardna opruga od keca ili juga
                      i da zar florida nema iste opruge ko jugo i 101. meni se cini da su iste bar po sirini
                      mada da imam jos uvek starog juga sigurno bi mu napravio kuciste sa svim dodacima....

                      Edit 012: Ne citirati post iznad.

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #26
                        ...morale bi da se naprave solje na koje naleze takav set...a mora i da se ojaca posto je poznato da to pozadi uvek brzo istruli...

                        @sira
                        ...bregasta 315 stepeni sa podizanjima 11.5???...sto je mnogo mnogo je...

                        ...koliko se vrti taj motor?
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • itza
                          CBC Senator XXL
                          • 28.12.2004
                          • 658
                          • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                          • -

                          #27
                          to je znachi ta chuvena 128mica ..
                          pa taj motor mozhe u fiolu
                          polozhaj menjacha odgovara ..
                          a neko mi je jedno rekao zashto nisam nashao ovaj motor ...
                          a ja mislio na neshto drugo nisam kapirao da je to ova 128 ica ...

                          mislim da tju se odenuti u potragu za ovakvim motorom ..
                          da li neko ima predstavu gde mogu da naadjem tako neshto .. ?
                          i da li je motor iz nashe 128 ice isti kao i ovaj .. ??
                          onaj u zhutoj 8mici sa uzduzhnim menjachem kao na fitji ?????

                          ovo ako nedjem u pi****tju se od sretje ..
                          1300
                          "Brano sine , vozi POLAKO..."

                          Comment

                          • Darko_NS
                            CBC Senator XXL
                            • 02.12.2004
                            • 557
                            • Srpska Atina

                            #28
                            Nedaj se ICO

                            evo jos neki info:

                            Pod imenom SKALA proizvode se poznati modeli 128 i 101, sa motorima od 1100 ili 1300 cm3.
                            Sadasnji model 128 je u osnovi FIAT 128, koji je 1970. godine proglasen za automobil godine u Evropi. Nekada vrlo popularan automobil i danas ima kupaca, a razlog sto se jos uvek proizvodi je pre svega egipatsko trziste. U poslednje dve decenije, od kada datira saradnja sa tim izvoznim trzistem, izvezeno je 88.000 vozila i lotova. U Egiptu je ovaj model i danas vrlo popularan i trazen, pa je Kairo prakticno grad sa najvise ''osmica'' na svetu.

                            Model 101 je derivat 128, sa prakticnijim petim vratima nastao 1973.godine. Zbog svoje niske cene, prakticnosti, ali i jevtinog odrzavanja i danas je trazen model na domacem trzistu.

                            Ve? nekoliko godina se proizvode u neizmenjenim verzijama, a vece izmene su izvrsene pocetkom 90-tih, kada su modeli dobili novu instrument tablu sa prekidacem, centralnu policu i druge plasticne elemente enterijera, ratkapne, integralna stakla prednjih vrata... Sada je i standard za sve varijante petostepeni menjac, zadnje svetlo za maglu, svetlo u prtljazniku, a jace verzije (SKALA 65C) imaju dvogrli karburator sa polouautomatskim sauhom




                            Edit 012: Ne citirati post iznad.

                            Comment

                            • itza
                              CBC Senator XXL
                              • 28.12.2004
                              • 658
                              • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                              • -

                              #29
                              nego dare .. shta bi sa onim volanom ?
                              e da nije 1 sat sad bi ishao da gledam neku osmicu
                              da vidim polozhaj menjacha ...
                              "Brano sine , vozi POLAKO..."

                              Comment

                              • OMP
                                CBC Senator XXL
                                • 15.11.2004
                                • 458
                                • Krusevac

                                #30
                                Originally posted by Darko_NS

                                cek bas nisam razumeo mislis da bi nazad moglo ici standardna opruga od keca ili juga
                                i da zar florida nema iste opruge ko jugo i 101. meni se cini da su iste bar po sirini
                                mada da imam jos uvek starog juga sigurno bi mu napravio kuciste sa svim dodacima....
                                nisam mislio na standardnu oprugu od yuga jer ona ne moze da se smesti u zadnji kos a mozda bi i mogla ali da se nesto prepravlja nego sam mislio na neku uzu oprugu koja je bas kao na slici jer bi tada mogla da stane pozadi a na amortizeru bi morala da se napravi platforma tj drzaci za te opruge gore i dole,sto se tice ojacanja kosa to mora u svakom slucaju i to bas na mestu gde izlazi amotizer.....e sad od cega bi mogle da se uzmu opruge ne znam znaci trebaju neke sto uze po mogucstvu samo da amortizer prodje kroz nju a i visina treba da se pogodi ali tu ne bi trebalo biti problema obicno su uvek i vise nego sto treba...imam kuci neke takve opruge koje mislim da bi legle do j*ja a inace su od NSU princa ....
                                Sto se tice floridine opruge jeste ona istog precnika kao kod yuga ali je deblja zica a sto se visine tice nije bitno,sto se tice kucista to malo pravi problem kako ga napraviti treba naci materijal debljeg zida nego kod standardnog amortizera da bi mogao da se ureze navoj a platforme nisu problem ili jednostavno da se ne pravi navoj i da se samo zavare platforme sto je jednostavnije i izvodljivije a verovatno moze i na standard amortizeru ali onda nema stelovanja visine kako zavaris tako je jedino posle da se krate opruge.......
                                Ex Yu Racing - blog o istoriji auto trka u bivsoj Jugoslaviji

                                Comment

                                Working...
                                X