Veliki pozdrav od mene.Pre dva dana mi je stigla Alfa sa 2.0 T.S motorom (91).Imam i jedan problem sa njom.Naime pumpa za gorivo ne radi, u stvari radi ali kada se prikljuci direktno na aku.Dali neko moze da mi objasni gde se nalazi relej za pumpu jer sumnjam da je on problem.Hvala.
ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
Dobro ali kod mene nije bas tako.Na tom mestu kod aku. gde su tebi releji kod mene nema niceg a i posuda za servo ulje je iza do pregradnog zida.Sve u svemu raspored nije kao kod mene.Ali nasao sam neke releje kod mene su iza usisne grane sakriveni iza tapacira na pregradnom zidu,isto su cetiri u paru kao kod tebe samo koji je od njih za pumpu.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
Isto , na ts-u su to jedina 4 releja sa te strane i uvek imaju istu funkciju... samo na modelim aza svajcarsko, evropsko i americko imaju drugaciji polozaj...
dakle prvi sa leve strane je pumpa...
osim ako ih neki retard pre tebe nije premestao mada ne vidim zasto bi
vidi samo po bojama zica... lako je...
ali prvi je 100%
Comment
-
-
a da nije varijator faze pa zvoni malo vise
inace nastelovati ventile je citava nauka,pogotovo ako nemas punu kutiju plocica za stelovane,mikrometar,spijune i gomilu volje,premeris,skines bregastu,povadis soljice pa ispod soljica plocice,pa premeris pa trazis odgovarajucu,pa sve vratis pa ako si malo omano aj sve ponovo,pa uzbcis kako bi trebalo sa varijatorom,pa to je da popi...sko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
samo premjeris zazor koji je sada i onda premjeris ugradjenu plocicu, malo matematike, zbrojis oduzmes i dobijes debljinu plocice koja tebi treba. mozda se lanac razvukao ili nije dotegnut.
probaj dat zivi plus i minus na okidac varijatora faze , ako se auto ugasi ili pocne tresti onda je ispravan. mozda su ti injektori zastopani, mozda je filter pun smeca, mozda su svijecice za bacit, probijaju kabeli, rotori i kape,
izmjeri tlak goriva, pogledaj debimetar da nisu kontakti unisteni, postelaj ga po poterbi, istekaj lambda sondu. ima hrpa stvari zbog cega nemirno radi.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
Dali ima neko podatke o tezini 164 (2.0) naspram 75 sa istim motorom.Negde sam naisao na podatke da se 164 krece od 1200 do 1500 kg. a 75 bi trebalo da ima oko 1170 kg.To mi se nekako ne uklapa,mislim samo za 30 kila da je 75-ica laksa.Ipak je po dimenzijama 164-ka veca ma za klasu veci auto,ovako bih rekao da je bar u 150 kila razlika a one skoro iste,kako to.Alfa Romeo 75 1.6 I.E
Comment
-
-
Pazi... to je sve relativno od opreme... sasije od 75-ice.. gola golcata ima 330kg... bez haube, gepeka, krila, sa vratima i nista drugo... dakle ako stavis samo te delove plasticne i iscupas sve napolje moguce je dobiti magicnih 980 kg sa vozacem i benzinom koju su imale trkacke masine iz 90-ih... a sto se konkretnih cifara ticu ide nesto ovako... dakle poenta je imati sto manje kila... primetices da oprema vuce sve...
75 1.6, 1.8____1090kg
75 1.8i_______1100kg
75 1.8i Turbo__1240kg (moram da skinem ove amerika branike)
75 2.0 TS_____1160kg
75 2.5v6______1250kg
75 3.0 v6_____1300kg
164 TS Super__1380kg
164 v6 Turbo__1440kg
164 24v Super_1510kg
164 3.0 V6____1320kg
Superke su obicno dosta teze... zbog gomile opreme standardno... AT menjac je +80kg na celu pricu otprilike... onda koza, elektrika itd... nakupi se... 75ice nikada to nisu imale...
kad smo vec kod ovoga jel neko zna imaju li negde vagu...? zanima me bas da ozvezem oba u da vidim ko tu laze... mozda ima u bobanu?
Comment
-
-
Drugariiiii, sektasi, sta znate o ovom autu?
Nesto mi tu smrdi... Cim do sad nije prodat. I jel to 2.5 ili 3.0?
Znam da TS 2.0 ima 148KS, pa tom analogijom predpostavljam da je ovo 2.5
Comment
-
Comment