ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nigy
    CBC Senator XXL
    • 13.04.2006
    • 921
    • BGD

    U Dedri je taj motor slabiji za 15KS, ubrzava do 100 za 8.30s (164 ide na 7.2 ili 7.6 u zavisnosti od izvora), Aleksa ima TS menjac (koji ce verovatno ici i kod mene ) + pogon na zadnje tockove, tako da tu nista nije sporno.
    Al' da prekinemo pricu o letenju, rezultati ce biti vidljivi, pa cemo onda pricati ponovo.

    Originally posted by Jovana
    Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

    Comment

    • TOKYO
      CBC Senator XXL
      • 17.07.2006
      • 1696
      • Beograd- NBGD

      Pa nije bas 15 ali ajde,nemoj da viris u carfolio!!!

      I stvarno ne znam koliko moze da ima ks-a ?? sa fino odvrnutom turbinom t.j prEtiskom???,ispod 180 nema,da se ne lazemo!!

      Price NOS i ostalo me ne interesuju,to je isto sto i steroidi!!!

      Sto se tice tih sekundi,sa obzirom da tvoja ide,ako se secam?? nesto oko 7,sitno onda nemamo sta da pricamo!

      Ako se secas NS skupa??,do sto sam te uzeo sa kankunenovim autom koji je isao kao traktor u poredjenju sa ispravnim v6 agregatom!
      MY ex RWD Alfa
      Drift & Donuts & Track

      Comment

      • Nigy
        CBC Senator XXL
        • 13.04.2006
        • 921
        • BGD

        Vidim da imas veliku potrebu da budes u pravu, a ja nemam zelju da se prepirem.
        Od sada cu svaki post vezan za ono sto nameravam da radim preseliti u temu u kojoj je predstavljena moja siva zverka, a ti nemoj da je citas i necemo se daviti glupostima. Deal?

        Originally posted by Jovana
        Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

        Comment

        • TOKYO
          CBC Senator XXL
          • 17.07.2006
          • 1696
          • Beograd- NBGD

          No deal!

          Nemoj zbog mene da ne predstavljas tvoje planove,ovde ima dosta ljudi koje interesuje ugradnja tog motora tako da sam ja najmanje bitan!

          I nemam veliku "potrebu" nego iznosim cinjenicno stanje koga definitivno neki nisu svesni i cak pripomazem da se ljudima ne smeju iza ledja.

          Dakle, sa dobro setapovanim 2.0 8v turbo moze da se izvuce zdravih 195-200 ks sto je i vise nego dovoljno za kvalitetnu voznju!

          Ako ti je rezon? Daj da moj bude veci to jest jaci od 24v onda batali posao!

          Ja se ne secam da sam, dok sam vozio 75 preterano pricao o turbinama i 24v motorima,iskreno bio bih najsretniji da svi sektasi vladaju sa tih 180-desetak konja onako kako sam ja vladao sa mojim! (znam da zvuci prepotentno)

          Uvek bi se pre odlucio za prave kocnice,balans stangle opruge i amortizere nego za neki "brutalni" motor koji ako bar znam da vozim ne mogu pristojno ni da zaustavim!

          No Ljutis,pricam iskreno i otvoreno,znam da nekima smeta ali takav sam prihvatili me ili ne!!!!
          MY ex RWD Alfa
          Drift & Donuts & Track

          Comment

          • superfly tnt
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2006
            • 609
            • Zagreb

            meni se osobo ne svidja taj motor. ima usko podrucje rada. 3000-5500. da je 16v bilo bi drukcije. imao sam dedru integrale i moja ts + 1.6 getriba ga jede. nakon 3000 silovito povlaci ali ne dugo. potrosnja me dotukla.prodao nakon 2 mjeseca. ici ce bolje od dedre ali sumnjam od v6. osim ako ga ne trpas zrakom i gorivom.

            moras dobro odabrat getribu za taj motor. usko podrucje.

            samo moje misljenje
            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
            nova stranica

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              superfly: Svaka chast za te "Lego kockice" ispod haube!
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • ljube-kugla
                CBC Senator XXL
                • 04.05.2006
                • 1531
                • batajnica

                na starim opel corsama za reli su iz 1.6 8v sa karburatorima izvlacili do 200ks,sa menjacima

                1.--2.5
                2.--1.9
                3.--1.5
                4.--1.1
                5.--1.0

                final drive
                4.5---5.5

                imama negde tih podataka,ali treba para za to planinarenje,najbolje je ubaciti vankel motor i eto resenja,jeftina registracija a preko 200ks iz 1.3 motora

                ko na nas krene iz mesta je naje&o
                a sto nas je vise,jaci smo

                Comment

                • superfly tnt
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2006
                  • 609
                  • Zagreb

                  Originally posted by killaz
                  superfly: Svaka chast za te "Lego kockice" ispod haube!
                  nije to moje ljudi. ja imam nesto drugo u planu. nabavio sam 2.5 v6 i imam vizije.
                  TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                  nova stranica

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    24v ili 12v?
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Nigy
                      CBC Senator XXL
                      • 13.04.2006
                      • 921
                      • BGD

                      Ajd' onda redom.
                      Izbor motora je pao na bazi ponude, tj. onoga sto se zateklo. 2.0T 8v motor je u raznim modelima izvlacio od 150 do 175 KS. Alfa je imala naj jaci.
                      Na istom ce doci drugi ECU i dizne, a mozda i turbina. Povrh svega ce ici i NOS.
                      Kada se sve to skupi, 220KS na tockovima sumnjam da ce biti nedostizno.

                      Sto se menjaca tice, u opciji su 1.6, TS i 1.8T. Sta ce ici na kraju, utvrdice se teorijskim i experimentalnim putem. =]

                      @ superfly tnt
                      Znam za podrucije rada 1.8T motora, i to je odprilike to, ispod 3krpm je prakticno mrtav. Verovatno je slicno i sa 2.0 .
                      Ali za mesec i nesto dana koliko sam ga vozio, polako sam se i navikao da ga drzim u tim obrtajima kad je bilo potrebno. Cak je i serijski menjac lepo prilagodjen, pa sam odustao od stavljanja TS-ovog.

                      Makina koju spremam ce biti vozena u specijalnim prilikama. Bice spustena i olaksana.

                      Jedino pitanje koje se postavlja je kada ce sve biti gotovo.
                      Nece ove godine, to je sigurno, al' i nemam potrebe za zurbom.

                      @ TOKYO
                      Sreca te nemaju svi jedan rezon (bio on tvoj, moj ili bilo ciji), jer bi tako sve ono sto nije u njemu ostalo neotkriveno. Svoj sam vec izneo i, boze zdravlja i srece, ostvaricu ga.

                      Originally posted by Jovana
                      Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        Ja podrzhavam ovu transplantaciju i chak shta vishe, siguran sam da mozhe gurati dosta snage. Nadam se da cesh ceo motor osvezhiti i dooobro pregledati / pripremiti za ono shto ga cheka.


                        Nachuo sam da su uljne pumpe slaba tachka - pogotovo kod Lancie 8vT, obrati pazhnju na to...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • Nigy
                          CBC Senator XXL
                          • 13.04.2006
                          • 921
                          • BGD

                          Da, motor ce prvo biti otvoren i na njemu odradjeno sve sto treba. Karter mora drugi a sigurno i uljna pumpa, tako da laganica.
                          Motor kad se sastavi, prvo ce da radi bez turbine, pa onda u standardu, gde ce se voziti dok ne legne sve na mesto.
                          Tek onda ide 'budzenje'.

                          Originally posted by Jovana
                          Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                          Comment

                          • superfly tnt
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2006
                            • 609
                            • Zagreb

                            o kojim konjima pricas. na radilici? evo za dedru Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm. a 155 je bio jos jaci koliko znam.

                            ovo ti mozda pomogne http://www.guy-croft.com/phpBB3/index.php

                            ne zaboravi zaplombirat one debilne balansne osovine u bloku. to su besplatni konji.
                            TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                            nova stranica

                            Comment

                            • Nigy
                              CBC Senator XXL
                              • 13.04.2006
                              • 921
                              • BGD

                              To su podaci za motore sa 16V.
                              Cini mi se da su sa ovog motora skinuti balanseri.
                              Hvala, svaka pomoc je dobro dosla.

                              Originally posted by Jovana
                              Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

                              Comment

                              • superfly tnt
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2006
                                • 609
                                • Zagreb

                                Type: 4-S
                                Wet sumped
                                DOHC
                                2 valves per cylinder
                                Bore x stroke: 84.00 mm. × 90.00 mm.
                                Bore / stroke ratio: 0.93
                                Displacement: 1995 cc 121.74 cu in
                                Compression: 8
                                Aspiration: Turbo
                                Max. output: 182.4 PS (180 bph) (134.2 kW) @ 5500 rpm
                                Max. torque: 279 Nm (205.7 lbft) (28.4 kgm) @ rpm

                                ko tu koga...

                                stim da jeto podatak pri 0.8 bara. u overboostu sto je 1 bar ima i vise. ovo je integrale i motor e identican onom iz delte. 16v su davali 220ks. nije to slab motor da se razumijemo.

                                ipak puno je to posla i nebi se upustao. radije bi to gurnuo u fiat tipo i da vidis pjesme. zasto ne pretvors ts8v u turbo? ceka te isti posao a sjeda u 75 tvornicki.
                                TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                                nova stranica

                                Comment

                                Working...
                                X