ja probao da skinem i odustao,radapciger krivi glavu,ja vukao volan a cale udarao cekice po centralnom srafu,kad me nije ubio,prodje mi cekic pored glave i u krov,nije spao volan,nego sa na slican fazon kao superfly,glavu na glavu ali od nege fiatove aluminijumske prepravio na oko 2cm i izbusio nove rupe,za abarhov volan
ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!
Collapse
X
-
neznam kako je vama , ali meni je volan uvijek bio predaleko. vozio sam uvijek sa krajnje izvucenim volanom, i sada s ovim reducirom ga uguram do kraja i dolazi na polozaj max izvucenog originalnog. kad trebam neke zesce manevre izvest samo ga povucem ksebi.
sto se tice vadjenja glave 99% da nece ic. odvrnite maticu i ako neide udaranjem rukama onda nemojte ni pokusavat dalje. 4 zakovice se probiju i naprave novih 6 rupa. ali ako idete radit ono sta sam ja onda se taj reducir zasarafi na postojece rupe stim da se mora zakrenut za 45 stupnjeva. tada i 2 rupe na reduciru pasu na volan. manje posla a i preciznije ispadne.
2 nigy: neznam zasto , ali pretpostavljam zbog lakse izrade a i zbog deformiranja celika pri temperaturi, iako bi bilo idealnije da ima flanđe za svaki cilindar posebno i da su spojene tanjim komadom celika. no ko ce to izradit, bilo bi tokarenja ko u prici. tezina kompletne grane je kao jedna gusnata za 2.i 3. cilindar,mozda i malo laksa
dihtunzi su od Jugelita
edit: da ne ispadne da nisam rekao. komande za zmigavac i brisac vise nisu na dohvat ruke, osim ako nisi kosarkas.TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
Ja sam vec 2 puta skidao volan i ok je... posle drugog puta sam razvio jednostavan princip... trokraki radapciger kada ga postavim malo stegnem uzmem vojni debeli kozni kais... i obmotam da oko radapcigera , donje strane, da ne moze da spadne i stegnem dobro... onda ga samo zavrnem i spadne volan kao nista...
@Nigy link:
Link1
Link2
I ako te zanima varijator faze... mada je na italijanskom... jbg..:
Link 3
Comment
-
-
-
Originally posted by superfly tntneznam kako je vama , ali meni je volan uvijek bio predaleko. vozio sam uvijek sa krajnje izvucenim volanom, i sada s ovim reducirom ga uguram do kraja i dolazi na polozaj max izvucenog originalnog.ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Skidao sam komplet tablu- konzolu da bi ustanovio gde mi curi freon iz klime,majstor ustanovio da curi na dovodu,pritegao,ja sve vratio na mesto sem konzole koja je na tunelu.
Sve je funkcionisalo normalno.Posle par dana montirao sam i konzolu na tunelu i tad pocinju moje muke, cuje se neko pistanje kao na radiju bez stanice,i ne radi mi onaj prekidac za klapnu koja regulise da li se vazduh dovodi spolja ili kruzi unutrasnji.
Verovatno sam nesto poremetio gurajuci konzolu preko rucne,sa teskom mukom sam je prevukao na silu.
to pistanje utice na mozak,trenutno ga ponistavam pojacanjem radija i sumom ventilatora,ali me nervira a gledajuci nisam uspeo da ustanovim sta sam pokarabasio guranjem(silovanjem)konzole preko rucne.
Ima li neko ideju sta pisti????
Comment
-
-
Originally posted by vlastaSkidao sam komplet tablu- konzolu da bi ustanovio gde mi curi freon iz klime,majstor ustanovio da curi na dovodu,pritegao,ja sve vratio na mesto sem konzole koja je na tunelu.
Sve je funkcionisalo normalno.Posle par dana montirao sam i konzolu na tunelu i tad pocinju moje muke, cuje se neko pistanje kao na radiju bez stanice,i ne radi mi onaj prekidac za klapnu koja regulise da li se vazduh dovodi spolja ili kruzi unutrasnji.
Verovatno sam nesto poremetio gurajuci konzolu preko rucne,sa teskom mukom sam je prevukao na silu.
to pistanje utice na mozak,trenutno ga ponistavam pojacanjem radija i sumom ventilatora,ali me nervira a gledajuci nisam uspeo da ustanovim sta sam pokarabasio guranjem(silovanjem)konzole preko rucne.
Ima li neko ideju sta pisti????TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
al ova alfa nije piljena,nego je samo shtok pomaknut iza i vrata produzena. a escort je cijeli skracen
kad bolje pogledam neke sjene su mi cudne pa mi izgleda kao fotosop. ako je onda je dobro uradjen
kad povecam vidi se da je los fotosop
uglavnom nije neizvedivo a i kul bi izgledaloTS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
-
ma izgleda perverzno,ako poludim mozda i napravimo tako nesto,posto imam drugara savrsenog limara,koji moze od lima i coveka sto hoda da napravi samo mu kugle fale na kojima ce da se giba i pomera,ako nam finansije dozvole mozda i napravimo,moj cale je jos davnih 80-ih pravio zastavu 101 karavan,malopre sam se setio,posto mi je snimak na kinoprojektoru da prebacim na digitanu medijuko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment
-
-
Radi se o elektrinom zatvaranju otvaranju klapne preko prekidaca a ne
mehanickom preko sajle.Pistanje se javlja odmah po ukljucivanja kontakta na bravi za paljenje,nema veze sa radiom,zvucnicima. Pistanje je elektricnog porekla,a javilo se posle montaze konzole nad tunelom.
Pri toj montazi nesto se desilo,jer sam vozio par dana bez nje,sve je radilo, a po montazi se javilo pistanje i prekidac nema funkciju. Pokusacu
to da snimim dig.aparatom sa zvukom ali ne znam kako se to ubacuje na forum,slabo se razumem u kompjutere.
Comment
-
-
Realno najlaske je da odsrafis 3 srafa koliko drze konzolu sve opet lepo skines... uplais auto, vidis da li pisti... ako ne... pocnes da vracas stvari na mesto dok je auto upaljen i kada prikljucis sporni kontakt videces sta je... uzmes lepo el. semu u ruke i nadjes prave zice... za sta su i znaces koji ti je problem... kapiram da pricas o srednjoj konzoli sa naslonom za ruku... iznad rucne... u kojoj se nalazi nekoliko zica... od kojih su realno spojene samo davac signala rucne i mozda el retrovizori ako ih imas... mislim daje to to... sve u svemu ako ti auto radi i vozi se a jos se nisi zapalio [pu pu daleko bilo] kapiram da nije opasno... vec je neki kontakt...
Inace... imam sad ja jedno pitanje...
cuo sam juce detonaciju 2 puta kada pustim gas... dakle u izduvnoj grani... samo kada je motor zagrejan... mislim pretpostavljam jer ne idem preko 2000 kada je hladan... pucanje mi se javlja kada posle 4500-5500 pustim gas... cuo sam 2-3 puta puc iz auspuha...
Jel moguce da mi je samo paljenej pomereno ili moze nesto gore da bude... minus je preveliki napolju i ne mogu sad da rasklapam auto ali cim ode iznad 0 moram da vidim sta je... neki predlog?
Comment
-
-
pucanje je sasvim normalno na ts-u. moze bit da nisi skorz maknuo nogu s gasa pa ti se nije aktivirao cut-off koji gasi gorivo. tada se uljeva mala kolicina goriva i puca. ili ti pustaju injektori, al tada bi stalno pucao. meni je to cak i simpaticno, kad naletim na nizbrdicu samo ga usaltam da bude na 4000 i lagano drzim gas, iza mene rafali rokaju a ljudi bjeze
btw paljenje se nemoze pomjerit jer je regulirano elektronski. moze jedino bit nesto sa svjecicama pa da ne spale smjesu i/ili da imas visak goriva u ispuhuTS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
nova stranica
Comment
-
Comment