iz prostog razloga,koji imam kao problem je plin,nikako ne mogu da ga dobijem da sve radi normalno,na benzinu se pokida kako ide ali na plinu je katastrofa malo bolje ide nego 1.6 na benzin,e sad ja bi da napravim granu i da ubacim jedan dupli karb da bi dobio jaci vakum i u tom slucaju bi mogao na plin bez redukcije u**** i moze da se desi da bude zivlji motor,na vecini fiata je bio jedan dvogrli ili jedan dupli,i svi su bili zivahni na startu a imali su i krajnju brzinu,a oni sto su imali duple karbove bili su nesto lenji na startu ali su punili u svakoj,ja recimo uspem da ga dobijem na vecim obrtaima ali na leru i malim obrtajima trokira i ima kontra detonacije sto je znak siromasne smese,a ako radi na leru i pali na pola kljuca ide nezno,odziv na gas je jako slab,pa sam planirao da napravim usisnu granu od cetvrtaste cevi koja bi se direktno srafila na glavu a negde na pola jedan dellorto koji ce deliti (1-2) i (3-4) i mikserima plina od neke honde koja je ima dva jednogrla karburatora koje sam uspeo da nabavim
napravio sam probnu verziju usisne grane sa dva na jedan karburator
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Ja vec suze vreme razmisljam da nabacim jedno tri karburatora kod mane i da izbacim svu onu elektroniku .Sta vi mislite o ideji i koji bi karbovi bili pogodni za to?
Konkretno mislio sam na one sa fiata 132.Nekom prostom matematikom trebalo bi da budu dovoljni.Kod fiata je zapremina cilindra oko 500 ccm ,a kod Alfe je malo vise od 400 pa bi trebalo da ima dovoljno goriva.
Brizgaljke za farove i dalje ne rade.Probao sam sve varijante.Neznam dali ide preko nekog releja jer nikako nije bilo struje na konektoru .Inace sam motor radi.
kad su novi nosaci obicna letva moze bez diranja motora a servo kad se vadi posto ima duzi patrljak sto ide na kardanski zglob od volana mora da se povuce prema napred i malo na gore pa se tek onda cela zakrece u desno i tek onda moze da prodje kroz onaj prolaz,motor se podize par cm letvu na karter i krokodilka dizalica i ide gore,samo ja imam dizalice koje ne drze pa stalno moram da drukam,onda zaposlim jednog da druka dok ja vadim,samo ja razmisljam da ubacim od nekog drugog modela,s obzirom da je nemacke proizvodnje i ima slicnosti sa vw-om,a alfina servo letva ima kraci hod od obicne i to mi se odma nije svidjalo a i imala je luft u samom zubima bila je pojedena katastrofa,pa jos i procurila za kratko vreme i obelezavo sam teritoriju kao kuce kad zapisava
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Krajevi letve postoje kao deo, sad smo menjali na 156 i po izgledu su vrlo slični ako nisu isti.
Komad košta oko 1700 dinara ili manje a menja se za 10 minuta
Imam drugu letvu a imam i stare krajeve od 156 pa ću uporediti...
Inače ta kugla je genijalno zavrnuta bez ikakvog osiguranja....
u principu meni ti krajevi ne predstavljaju problem,svejedno bi ih pravio kakvi mi budu trebali ako nadjem slicnu letvu,ovih dana sam u guzvi a i nesto mi je hladno da sad lezim pod kolima i eksperimentisem,ali letva mi je najslicnija od golfa II,mada krajevi i spone ne lice ali sama letva je vrlo slicna,i eventualno sa malim prepravkama,sto kacenja kardancica volana,sto prikljucaka za ulje,koliko znam na golfu,nisam cuo da je nekom procurela
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Ja vec suze vreme razmisljam da nabacim jedno tri karburatora kod mane i da izbacim svu onu elektroniku .Sta vi mislite o ideji i koji bi karbovi bili pogodni za to?
Konkretno mislio sam na one sa fiata 132.Nekom prostom matematikom trebalo bi da budu dovoljni.Kod fiata je zapremina cilindra oko 500 ccm ,a kod Alfe je malo vise od 400 pa bi trebalo da ima dovoljno goriva.
Nemoj se ********t s tim, 125 koliko se ja sjećam ima karburator kao stojadin, dupli kojemu se drugo grlo otvara tek na pola gasa, ono šta bi ti mogao napravit je nabavit 3 karburatora od 33-ce, ali bojim se i pomislit koliko bi trebalo da se to uštima a i trebalo bi se kemijat nešto jer otvori u**** na V6 nisu paralelni, najjednostavnija varijanta mi se ćini uzeti one kromirane usise od 164 i staviti 3 dupla sa 75-ce s konfiguracije za 1.6 ali i tu je problem uštimavanja, jer ti karbovi kao i oni za 33 obično dolaze upareni.
Ako bi se i uštimalo, bojim se pomislit koliko benzina bi trošila ta tri čudovišta
Comment