ako nemas cesto priliku bitna kanalu, onda pregledaj ono sta se neda ovako vidjet. znaci sve gume kardana, lezaj kardana, nosace getribe, provjeri luft u unibolima od poluge mjenjaca, pregledaj ispuh, zadnje kocnice da ne cure i plocice u njima, manzete na poluosovinama, provjeri i silent blok na zvonu i iza na getribi, ako treba podmetni zupcasti remen ili napuni sa ljepilom za stakla, obrati paznju na crijeva goriva oko filtera i pumpe.
uz to postezi sve sarafe, na zadnjem mostu, pogledaj da na kardanu se nije koji otpustio, isto tako na poluosovinama oni imbusi,
pregledaj hrdju i to je manje vise to, ako sam nesto zaboravio, neko ce dodat nadam se.
e da, pregledaj silente na zadnjem ovjesu, ima ih dosta i obicno su losi, pogotovo desni na balans stangi jer zna lupat u cijev od ispuha pa se strga, a i ispuh strada isto.
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
Pre neko veche sam ga malo poterao ono; prva - druga (nemam dovoljno dugachku ulicu za trecu)...
Auto je neregistrovan i bez tablica, tako da necu bash da se zezam. Pored toga, potrebno ga je prekontrolisati i odraditi servis - ko zna kad je sve to poslednji put radjeno a ne bih da rizikujem neku havariju. Proci ce neko vreme dok zapakujem sve shto planiram, dok auto ne bude operativan i registrovan...
Osecaj je definitivno drugachiji i zahteva privikavanje.
neznam ko je na forumu pravio granu za jedan karb,125 special ima dvogrli 34paia i drugo grlo se otvara na vakum,nego ja napravio ali mi na leru radi kao slogiran,imam utisak da negde vuce fals vazduh,prima gas kao lud i lepo ide ali tek preko 2500 rpm
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Hteo sam danas da zamenim servo letvu volana a sve se završilo tako da sam naduvao i prekontrolisao gume
Došao sam do zaključka da se mora podići bar malo motor, da li sam u pravu ili ne....
Dobro si zakljucio,ja sam na prosloj 75 karb dva puta menjao i to sam samcijat, da poludis
Prvi put sam skinuo servo i stavio mehanicku a posle opet nasao servo sa stranca koji je bio smesno smesno presao i kupio za neke veoma male pare!
Kad sam taj prvi put vadio,nisam mogao da izvucem "glavu" letve pa sam uzeo sekac i prosekao pola santimetra lima koliko mi je trebalo da je izvadim napolje! Morao sam tako posto nisam imao mogucnosti da dignem motor tacno koliko mi je trebalo da je jos malo zakrenem!
aj baci sliku da ako imas da vidim,kroz slike sto sam uspeo da nadjem,konstatovao sam da 1-4 imaju siromasniju smesu nego 2-3 cilindar,jer ova kutija sto je sa 4 na 2 grla,ispada da su 1-4 jako daleko,necu sutra ali prekosutra pravim sa malim kolektorom gde ce doci karb,a cevima da vezem cetiri cilindra u dva odnosno u jednu,ali za sad lepo ide i svaka puni na plinu,na benzinu mi nesto zatrokira na dodavanje gasa kao da mu je previse
ko na nas krene iz mesta je naje&o
a sto nas je vise,jaci smo
Comment