ALFA ROMEO 75 - Rising Of The Legend!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    Da, ova cela je od 1.8 i bice mi prekratka (nisam je pregledao od kad smo je uzeli, mislio sam da je TS). Nishta ova ce ici u delove za sinhrone itd... Ako se ne snadjem za TS, onda u krajnjoj liniji samo cu raditi reparaciju i olakshavanje zupchanika na V6 i to je to.

    Nashao sam strugara, a i choveka za balansiranje sklopa kada se skine masa, samo da vidimo na koliko ce sve to izaci...

    Uskoro krece kupusanje.
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • superfly tnt
      CBC Senator XXL
      • 29.05.2006
      • 609
      • Zagreb

      kako se ponasa tvoja sadasnja getriba? jel krci? ako je dobra otvori ju i eventualno zamjeni koji sinkron ili zupcanik, onako na oko se vidi jel dobro.

      kad ju otvoris jednostavno stavi cijeli piramidni sklop na osovinu od 1.8 i ubaci u KUCISTE od 3.0 . i napravi ono sa distancom na lsd diffu. ustedio si problem sa prilagosjavanjem poluosovina i prednjim krizem, znaci plug n play. vjeruj ici ce auto ko mutav, a sa 1.8 mozes doci do 200kmh.

      napravi to, ajde

      da ti kazem da se ovi moji pomalo zale na TS da je preduga. evo ovaj sa filma na grobniku mece 1.8 getribu.

      probaj nista te ne kosta. a poslije mozes skemijat getribu po svom ukusu. ovo ti je 3 sata posla. laki poluuudi

      ps jos nesto, uvijek mozes kompenzirat za vecim gumama da produzis getribu. recimo meni sa 205/55/16 ide kao TS a imam 1.6 getribu.

      evo kako izgleda, meni puno bolje, pomalo ko monstrum


      TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
      nova stranica

      Comment

      • kilson
        Moderator
        • 09.10.2004
        • 3216
        • NoviBGD
        • AR 75 GT

        Malo zastane pri shaltanju prva-druga, a i samo gadjanje brzine dok je hladna nije bash najbolje. Kada se dobro zagreje i baci u obrtaje, pri brzom shaltanju radi odlichno.

        Hocu da je skinem i pretresem komplet, sigurno ima tu par stvari da se osvezhi + gornji nosach je gotov sigurno.
        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

        Comment

        • superfly tnt
          CBC Senator XXL
          • 29.05.2006
          • 609
          • Zagreb

          ovo si trazio, siguran sam. zeleno 1.8 getriba, crveno 3.0 razne varijacije sa gumama pa vidi




          TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
          nova stranica

          Comment

          • VOR75
            CBC Veteran
            • 10.02.2007
            • 134
            • BG

            Laki,

            Zovi kada budes skidao menjac. Obavezno.

            Poz

            Comment

            • Nigy
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2006
              • 921
              • BGD

              Laki, Laki, pa imas na forumu sve uslikano, koristi Search.

              LM, evo kako prepoznati da li je diferencijal sa LSD-em:

              LSD je zatvoren i ne vidi se 'sadrzaj'.

              Originally posted by Jovana
              Samo mi je pukla neka gumica (to je uvek nezgodna stvar i chini da se ljudi osecaju nelagodno)

              Comment

              • kilson
                Moderator
                • 09.10.2004
                • 3216
                • NoviBGD
                • AR 75 GT

                Znam, gledao ranije... Ja sam ovo moje chudo zabo u kanal i nisam ga ni gledao do pre neki dan. Btw, chuo sam da se mogu naci TS i bez shpera, e sad da li je to neka postprodukcijska budzevina ili shta, ne znam.

                Btw, samo pretrazhivanje i chitanje je zeznuto jer se sve pakovalo na po 75 strana sa masom offtopic-a, zato kada budem radio svoj menjach - otvaram novu temu a vi komentarishite ovde.
                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                Comment

                • superfly tnt
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2006
                  • 609
                  • Zagreb

                  pa misha mu yebem, to se razumije da je ocita razlika izmedju open i lsd. nego jel vidis sada razliku u visini povrsine na koju nasjeda kruna. ti moras metnut distanc plocu na lsd( izmedju krune i diffa) da bi dobio onu ljevu krunu da bude visoka kao sto se nalazi na originalnom diffu.

                  evo malo sam preradio sliku
                  TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                  nova stranica

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    Ma sve je to jasno odavno - Nigy samo unosi konfuziju
                    Nemoj sad ponovo da se vracamo na pinjon
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • superfly tnt
                      CBC Senator XXL
                      • 29.05.2006
                      • 609
                      • Zagreb

                      a gle ako te ista zanima u vezi takvih prerada, onda smo ti nigy i ja tu da te uputimo, radili smo oboje to, svako na svoj nacin. nejgov nesto nesto jednostavniji, moj nesto skuplji. ali eto nigyu se poklopilo da je bas tu razliku kompenzirao onim prstenovima na lagerima od diffa. tebi vjerojatno nece to odgovarat jer nece bit ista razlika. sa 2.0 na 1.6 je bilo 3.5mm, ko zna kakva je sa 3.0 na 1.8. treba premjerit. uglavnom tokarenje takvog prstena te moze kostat 20-30 eura najvise. nije puno u odnosu sta se dobije. siguran puno vise nego olaksavanje zupcanika. a i to mozes napravit ako ti se bas da i onda u kombinaciji sa 1.8 i olaksanim zamajcem na motoru ( obavezno moras i zamajac na getribi olaksat jer ce trgat zadnju gumu kardana) + gume 225 45 17 pozadi, neke ljepljive potenze . yebate, nesmijem ni pomislit kao ce ic
                      TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                      nova stranica

                      Comment

                      • kilson
                        Moderator
                        • 09.10.2004
                        • 3216
                        • NoviBGD
                        • AR 75 GT

                        Proshao sam Nigyeve prepravke tri-chetiri puta do sad, ali naravno bice razlike sigurno.

                        Sad si potegao pitanje oba zamajca i gume kardana. Zashto mislish da ce stock zamajac iskidati gumu? Zbog sile koja utiche na kraci prenos ili..?

                        Razmishljao sam o skidanju mase, konkretno sa prednjeg (tezhak oko 11Kg) ali nisam bash neshto voljan to raditi. Ne zhelim da gubim na momentu generalno. Druga stvar, oba zamajca i kardan su vec fabrichki balansirani, pitanje je na shta ce izaci kada obradim oba i balansiram ih...
                        Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                        Comment

                        • Gruja
                          CBC Senator XXL
                          • 09.02.2006
                          • 614
                          • Bgd
                          • Alfa 75 TS

                          ehhh....

                          75 Turbo
                          Transaxle u krvi...

                          "ne mozu oni da nam oduzmu kol'ko mi moz' da namocamo..." - Pretty Diana

                          Comment

                          • TOKYO
                            CBC Senator XXL
                            • 17.07.2006
                            • 1696
                            • Beograd- NBGD

                            E ovog bi mogli da pitamo sta je uradio na trapu

                            http://www.youtube.com/watch?v=OTWQ9V84 ... re=related

                            http://www.youtube.com/watch?v=FbGpX5R5 ... re=related

                            Liznuo branik!

                            http://www.youtube.com/watch?v=KDZIOAFL ... re=related

                            Nije alfa ail srce me zabolelo za kola! ( snimite ajnslag )

                            http://www.youtube.com/watch?v=vBWw6te0 ... re=related
                            MY ex RWD Alfa
                            Drift & Donuts & Track

                            Comment

                            • srdjan_p
                              CBC Senator XXL
                              • 01.12.2004
                              • 1915
                              • ZR

                              Jebote onaj ko da je zavario trap pa ono se ne naginje ni malo...

                              Comment

                              • superfly tnt
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2006
                                • 609
                                • Zagreb

                                kad je auto u driftu puno se manje naginje nego kada lovi grip. ali da, ovjes je krut. sta je mogao napravit? jace opruge, tvrdji amortizeri(nije jako spustena) deblja balanstanga, i eto auta koji se ne naginje. jeli to dobro za stazu? do jedne granice da, dalje gubis trakciju. za drift? odlicno. cilj je gubit trakciju, zar ne?

                                ono za zamajac- ako olaksas prednji moras i zadnji. uglavnom ekipa olaksa prednji samo, jer zadnji oce i puknutkod brusenja, treba pazljivo. ako olaksas samo prednji imaces vrlo mali otpor napred, znaci razvrtavat ce se i stvarat ce dosta momenta na zadnjoj gumi jer je tamo ostao tezak zamajac. ko ce trpit? zadnja guma.
                                na tvom mejstu nebi nista dirao zasad, nije tezi zamajac nuzno i losiji. pa onda bi ga u tvornici vec napravili laganog, ionako sluzi samo za anlaser. negativne posljedice ce bit da ce bit teze krenut , tj moraces imat filigranski osjecaj na gasu i kuplungu, za cas ti mogu past okretaji i onda pushish.
                                ovo za getribu , nevidim bas nekog smisla, to je zadnje sta bi radio. pogledaj samo koliko su te rupe udaljene od centra, a cilj je maknut sto vise materijala sto dalje od centra rotacije. a i ruku na srce, sumnjam da se bas puno materijala ukloni sa tih zupcanika.
                                TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice
                                nova stranica

                                Comment

                                Working...
                                X