Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    pa ne bih se miki slozio sa tobom ali neka bude. da su toliko napredni kolko kazes bili bi politicki nezavisni.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Jesse Jane
      CBC Senator XXL
      • 28.02.2007
      • 355
      • Zemun

      #32
      Originally posted by Kanarinac
      E da zar ne postoji nikakva mogucnost da se kod nekog od nashih dilera za nissan poruchi gtr?Jbg jeste da ce ga oderu ove nashe alavshtine al jbg.
      A ko da ga servisira?
      Honda all the LAG none of the BOOST..

      Comment

      • ĆOMI
        CBC Senator XXL
        • 31.08.2006
        • 1705
        • Braće Jerković,Vozd
        • Stilo JTD 16V

        #33
        Originally posted by Bane®
        Pa znam da niko nema da ti pokloni GTR, jer bi ti inače poklonio 50 evra da ofarbaš haubu da ti bude u boji automobila....
        Kakve veze ima sto mi je hauba crna?Ne znam sto se to smeta,nije tvoj auto,mogu da je ofarbam i u zeleno,opet to nije tvoj problem....Ne vidim poentu ovog komentara...Moj auto,moj problem...

        Originally posted by Bane®
        I šta ti na sve to imaš da dodaš "nije mi lep, više mi se sviđa ona kopija Alfe 8C u vidu Ferrarija California"... Mislim, koga briga da l je tebi lep ili nije...
        Opet suvisan komentar...A koga je briga za tvoj off i glupi komentar?

        Originally posted by Bane®
        GTR je u ovom trenutku veoma bitan automobil jer je lepo pokazao šta japanski automobili mogu da urade od kada im je skinuto ograničenje u veličini motora i snazi. GTR ne samo da će sada poterati Porsche i Ferrari da budu još bolji, nego će isto tako dati krila protipovima Honde i Toyote za naslednike (ili nešto nalik tome) NSX i Supre. Pored popularnosti i uspeha, potencialno je moguće da GTR napravi turbulencije i na trkačkim stazama. Hoću reći, GTR u ovom trenutku pravi talase i možda neku malu prekretnicu u skupim sportskim automobilima budućnosti. Bitne stvari će se dešavati ove i sledeće godine.
        Ovo je vec nije glupo...Sa ovim se slazem,napravili su super brz i dobar auto,ali je meni ruzan,i to je to...Ako se tebi svidja ne znaci da se svidja i ostalima...

        A to da li sam ja neki auomobilski kriticar,dizajner ili novinar je ne bitno...Naravno da nisam,ali imam pravo da iznesem misljenje po pitanju ovog auta,isto koliko i ti...

        I da,postovi nisu obaveza,ali opet me teras da pisem jos gluplje postove i da jos vise ulazim u off...

        Stvarno nisam imao nameru da se raspravljam,ali eto,provociras bez razloga...
        OPEL CLUB SERBIA

        Comment

        • zverko
          CBC Senator XXL
          • 19.08.2005
          • 7085
          • BGD
          • Audi A4

          #34
          sta ima da se servisira kad je to cudo od tehnike, japanac napravio
          deutsche gemacht-gut gemacht...

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #35
            Pa ovlasteni zastupnik.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Jesse Jane
              CBC Senator XXL
              • 28.02.2007
              • 355
              • Zemun

              #36
              Bio sa drugarom pre metar dana da kupi 350z i pitali za GTR,kaze covek "Nema nista od toga,moralo bi da se salju ljudi u Japan da se obucavaju"
              Ne interesuje ih..
              Honda all the LAG none of the BOOST..

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #37
                Nema sta da ga interesuje ili ne.

                Ako se GTR bude zvanicno uvozio u Evropu, a hoce, svaki ovlasteni serviser i uvoznik za odredjenu zemlju ima OBAVEZU da servisira legalno kupljen i uvezen primerak tog auta. Nema sta da bira hoce li ili nece, ako drzi ovlasteni servis a i uvoznik i distributer je - mora da obezbedi servis. Nek' ga o svom trosku salje u Nemacku ako hoce, kupca to ne interesuje...

                Po tom principu mogao bi uvoznik i serviser da kaze "ne isplati mi se da servisiram Micru, radicu samo Primeru" - pa nece da moze...
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Jesse Jane
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 355
                  • Zemun

                  #38
                  Daj boze.
                  Honda all the LAG none of the BOOST..

                  Comment

                  • Nenad
                    CBC Senator XXL
                    • 06.01.2005
                    • 1364
                    • BBgd/Mow

                    #39
                    Originally posted by mikimazda
                    datsun gt r .....nekada bio datsun sada je olicenje tehnologije i olicenje kvaliteta,i to koje dolazi iz tehnicki najnaprednije zemlje sveta...a to na zalost mnogih NIJE Nemacka.
                    i porediti koreju sa japanom je smesno,napredni su ali za japanom jos uvek kaskaju.
                    Datsun je bio dobra marka, zato je i postao Nissan. Poredjenje nije smeshno ako uzmesh u obzir da su se ljudi smejali i Japanskoj auto industriji pre samo 35 godina.Koreja sada mnogo brze napreduje nego Japan, takve su tehnologije i procesi proizvodnje. Kina ce da napreduje brze nego Koreja u auto industriji. Zakoni proizvodnje i tehnoloskog napretka.
                    Boost or bust...

                    Comment

                    • level3
                      CBC Senator XXL
                      • 29.01.2006
                      • 857
                      • BGD, V.B. Karaburma

                      #40
                      Za cenu sam cuo prosle nedelje u emisiji SAT ili VGi.
                      Bio je snimak GT-R voznje o kojoj upravo pisete
                      www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                      Comment

                      • X9
                        CBC Senator XXL
                        • 28.06.2005
                        • 3179
                        • Wien-Sabac
                        • RX-8 i X-9

                        #41
                        Originally posted by zverko
                        pa ne bih se miki slozio sa tobom ali neka bude. da su toliko napredni kolko kazes bili bi politicki nezavisni.
                        politika nema veze sa tehnologijom.politichki nisu nezavisni zbog USA.nisu ni vojno nezavisni jer od USA ne smeju da imaju svoju nezavisnu vojsku.off ende
                        @nenad
                        datsun je za svoje doba bio odlichan auto,samo sam nekako naslutio iz tvog texta dozu podsmevanja,mozda sam i pogresio.onaj ko se podsmevao per 35 godina japanskoj autoindustriji je bio slep covek.vreme je pokazalo i zasto.kada je jedan vw mogao da napravi vejrona zasto jedan datsun ne bi mogao jednog gt-r-a?razumemo se sada?
                        @zverko
                        zverko nisam samo mislio na automobilsku industriju-vec celokupan tehnoloski razvoj jedne zemlje.i tu nazalost japan je daleko ispred nemacke.i zato imaju mogucnost da odrade neke stvari koje mnoge zemlje mogu samo da sanjaju.ne bih da ulazim u neke dublje stavri ali u preradi metala su na daleko visokom nivou,elektronici i da ne govorimo.
                        ono sto mi danas standardizujemo ovde u evropi oni su imali kao standard pre nekoliko godina.ali su na zalost sa mnogim stvarima vezani za USA i sve prvo mora otici tamo,pa tek onda dalje.
                        @jesse
                        srbija brate,sve je moguce pogledaj samo svoj problem,ovde bi bio resen vrlo brzo.
                        @all
                        presrecan sam kada vidim da su ipak doterali auto na N-ring...ipak je to reper za najbolje moguce podesavanje auta ovakvog tipa.
                        isto tako kao i svakom drugom autu te klase treba dobro odrzavanje, a ne kako moj zverkan kaze da je to japanac...
                        i to kosta pogotovo za ovu klasu.bilo kako bilo auto je odlichan,poterace i druge da smanje malo svoje cene i povecaju ponudu ako misle da ostanu u poslu.
                        "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                        No ROTOR no MOTOR...

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #42
                          Originally posted by mikimazda
                          @nenad
                          datsun je za svoje doba bio odlichan auto,samo sam nekako naslutio iz tvog texta dozu podsmevanja,mozda sam i pogresio.onaj ko se podsmevao per 35 godina japanskoj autoindustriji je bio slep covek.vreme je pokazalo i zasto.kada je jedan vw mogao da napravi vejrona zasto jedan datsun ne bi mogao jednog gt-r-a?razumemo se sada?
                          Ako si mislio da se ja podsmevam, nisi bio u pravu. Ja se divim japancima kako su za relativno kratko vreme uspeli da dodju tu gde su. Za svo to vreme mi smo ponavljali "Zastava je proizvodila kola kada su Japanci jahali magarce". Zato i kazem da nije vazno gde je neko bio nego gde je sada ili ko se poslednji smeje najsladje se smeje.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • zverko
                            CBC Senator XXL
                            • 19.08.2005
                            • 7085
                            • BGD
                            • Audi A4

                            #43
                            eeee mikeli, tu sam te cekao. zasto kada su toliko tehnoloski napredni nisu testirali auto na nekoj svojoj stazi nego su to radili na ringu. tesko bi se oni razvili i napredovali da nije amerike. niti su oni izmislili preradu metala, niti elektronsku industriju. lako je biti prvi kad imas dobrog "sponzora" za koga radis.

                            elem, auto je tek izasao sa trake i obrnuo "par krugova". decije bolesti dolaze u kasnijim mesecima razvoja...

                            u svakom slucaju dobar ali ne pretezak domaci zadatak konkurenciji.
                            deutsche gemacht-gut gemacht...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              #44
                              Zato sto na nekoj svojoj stazi ne bi imali reper za poredjenje performansi GTR-a. Otkud znaju kakvo bi vreme napravio GTR na toj nekoj drugoj stazi u odnosu na stotine automobila koji imaju zvanicno postavljeno vreme na Ringu?

                              Osim toga, zasto ne na Ringu, gde ces bolje i teze mesto za proveru performansi vozila?

                              Sto se tice prerade metala, el. industrije, nisu to bas ni americki izumi, sve je to postojalo daleko pre nego sto je Amerika i otkrivena. Dobro, sad lupih za el. industriju, naravno da to nije slucaj, ali...znate vec sta mislim

                              A ovo za decije bolesti - pa ja bih nekako rekao bas obrnuto, decije bolesti se pokazuju u ranoj fazi zivota, ne kasnije.

                              A da je postavljeni domaci zadatak tezak - videcemo. Rekao bih da je IZUZETNO tezak, jer prvi konkurent po uporedivim performansama kao GTR na Ringu i upotrebljivosti van njega kosta najmanje 2x vise.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Van
                                CBC Senator XXL
                                • 16.02.2007
                                • 1425
                                • Nbgd

                                #45
                                Odakle vam podatak da je GT-R napravio najbolje vreme ?

                                6:55 Radical SR8 360 PS/650 kg Michael Vergers 2005-09-28 Video
                                7:12 Radical SR3 Turbo 320 PS/500 kg Phil Bennett Test Drive 07/03
                                7:14 Donkervoort D8 RS 398 PS/760 kg Michael Düchting sport auto 11/05
                                7:18 Donkervoort D8 RS 370 PS/670 kg Michael Düchting Sport Auto 12/04
                                7:27.82 Pagani Zonda F Clubsport 650 PS/1230 kg 2007-09 video Semi-wet conditions.
                                7:28 Porsche Carrera GT 612 PS/1380 kg Walter Röhrl 2004 Autobild 07/04
                                7:29 Nissan GT-R 480 hp/1740 kg Toshio Suzuki 2008-04-16 *manufacturer claim.Press release Standard run-flat tires. Dry track. The conditions were perfect according to the driver.
                                7:32.02 Porsche 911 GT2 2008 530 PS/1440 kg Walter Röhrl 2007 *manufacturer claim.Motor Authority,
                                video
                                Semi-slicks tires.
                                7:34 Koenigsegg CCR 817 PS/1180 kg Horst von Saurma 2005-10-17 Sport Auto Cold conditions
                                7:38 Mercedes-Benz SLR 722 GT 680 PS/1390 kg Horst von Saurma 2008-04 Auto Motor und Sport
                                7:40 Mercedes-Benz SLR McLaren 626 PS /1768 kg Klaus Ludwig AutoBild
                                7:40 Bugatti Veyron 16/4 1001 PS/1888 kg Wheels Magazine Australia, 12/05
                                7:42 Porsche 911 GT3 415 PS/1440 kg Walter Röhrl Automobil 05/06 sport auto 05/06
                                7:42 Ford GT 550 PS/1521 kg Octane magazine, 11/05
                                7:42.9 Chevrolet Corvette C6 Z06 505 hp / 1450 kg Jan Magnussen 2005 Motor Trend[8] Muggy conditions
                                7:43 Lamborghini Murcielago LP640 ()
                                7:44 Pagani Zonda S 550 PS/1280 kg Horst von Saurma Sport Auto 02/05
                                7:46 Lamborghini Gallardo Superleggera 530 PS/1330 kg 08/07
                                7:46 Porsche 911 GT2 462 PS/1450 kg Horst von Saurma Sport Auto 06/01
                                7:47 Porsche 911 GT3 RS 381 PS/1321 kg Horst von Saurma Sport Auto 08/04
                                7:47 Ferrari 599 GTB Fiorano f1 620 PS/1690 kg Horst von Saurma Sport Auto
                                7:47 Lamborghini Murcielago LP640 E-gear 640 PS/n/a Horst von Saurma Sport Auto 01/07 Sport tyres
                                7:49 Chevrolet Corvette C6 Z06 512 ps / 1440 kg Horst von Saurma 2007-06-22 Sport Auto
                                7:50 BMW M3 E46 CSL 360 PS/1421 kg Horst von Saurma Sport Auto 08/03
                                7:50 BMW X5 E53 LM Hans-Joachim Stuck 2000 EVO magazine 08/2005 BMW M70 S70B56 engine from a V12 LMR producing 750 bhp
                                7:54 Mercedes CLK DTM AMG 582 PS/1678 kg Sport Auto 03/05
                                7:55 Caterham R500 Superlight 233 PS/460 kg Robert Nearn EVO magazine 07/2000
                                7:55 Ferrari F430 scuderia F1 490 PS/1493 kg Horst von Saurma Sport Auto 01/06
                                7:56 Porsche 911 GT3 MK2 stock 381 PS/1397 kg (3075 lbs) Walter Röhrl 01/03
                                7:56 Chevrolet Corvette C5 Z06 405 PS/1409.1 KG (3100 lb) Dave Hill [1]
                                7:56 Honda NSX-R (NA2) 280 PS/1270 kg Motoharu Kurosawa Best MOTORing 08/02 Omit the safe equipment model No Airbags No ESC No Spare tire
                                7:56 Porsche 911 Turbo 420 PS Horst von Saurma Sport Auto 06/00
                                7:56 Ferrari 360 Challenge Stradale f1 Horst von Saurma Sport Auto 02/04 Sport tyres
                                7:59* Chevrolet Corvette C6 Z51 405 PS/1481 kg driver Dave Hill *manufacturer claim.
                                7:59 Cadillac CTS-V (2nd Generation) ~550 HP/ ~4200 John Heinricy 2008-05-09 manufacturer claim[2]
                                7:59 Porsche 911 Carrera S Walter Röhrl WHEELS 06/04 PASM setting “Performance”
                                7:59 Nissan Skyline GT-R R33 Dirk Schoysmans Autocar magazine 1997 Without speed limiter
                                7:59 Dodge Viper SRT-10 2005-11 Motor Trend
                                7:59 Subaru Impreza wrx Sti Spec-C 280 PS/1370 kg
                                8:01 Nissan Skyline GT-R R33 280 PS/1540 kg Motoharu Kurosawa Best Motoring - Video Special DVD Series Prototype (weight/horsepower different from production car)
                                8:02 Mercedes CLK 63 AMG - Black Series 507 PS/ 1790 kg Autobild 07/07
                                8:03 Aston Martin V8 Vantage (2005) 380 bhp/1570 kg Horst von Saurma Sport Auto 10/05
                                8:03 Porsche 911 GT3 360 PS/1391 kg Horst von Saurma Sport Auto 08/99
                                8:03 Honda NSX-R (NA1) 280 PS/1230 kg Motoharu Kurosawa Best MOTORing 02/06 Omit the safe equipment model No Airbags No ESC No Spare tire
                                8:04 Audi R8 420 PS/1595 kg Sport Auto 07/07
                                8:05 BMW M3 E92 420 PS/1608 kg Horst von Saurma Sport Auto 12/07
                                8:06 Subaru WRX STi Spec-C 280 PS/1370 kg Motoharu Kurosawa Best Motoring Video "NISMO Beast Unleashed"
                                8:07 BMW Z8 E52 400 PS/1615 kg autobild.de 06/01
                                8:09 Audi RS4 420 PS sport auto 06/2006
                                8:09 BMW M6 E63 507 PS/n/a Horst von Saurma Sport Auto 12/05 Sport tyres, limited to 259 km/h
                                8:09 Honda NSX-R 320 PS/1467 kg Sport Auto 08/02 Sport tires, suspension modification
                                8:10 Chrysler Viper GTS Horst von Saurma Sport Auto 10/97
                                8:13 BMW M5 E60 507 PS Horst von Saurma Sport Auto 12/04
                                8:13 Ferrari 355 GTB Sport Auto 10/1994
                                8:22* Chevrolet Cobalt SS 2008 2.0 Turbo *manufacturer claim.
                                8:22 Nissan Skyline GT-R R32 280 PS/1430 kg Motoharu Kurosawa Best Motoring Video Special DVD
                                8:22 BMW M3 E46 343 PS/1584 kg Horst von Saurma Sport Auto 12/00
                                8:22 BMW M Coupe E36/7 321 PS/1445 kg Horst von Saurma Sport Auto 10/98
                                8:24 Audi S5 354 PS/1718 kg * Sport Auto 01/08
                                8:24 Subaru Impreza Sport Auto 05/04 Sport tires
                                8:25 Jaguar XKR Horst von Saurma Sport Auto
                                8:25 Porsche Cayman S Horst von Saurma Sport Auto
                                8:24 Mitsubishi Charisma GT Evo VI Horst von Saurma Sport Auto 11/99 Sport tires
                                8:25 Mitsubishi Charisma GT Evo VII Horst von Saurma Sport Auto 11/02 Sport tires
                                8:26 BMW 335i E92 Coupe 306 PS Horst von Saurma Sport Auto 306 hp
                                8:26 Nissan 350Z 290 PS Horst von Saurma Sport Auto 10/03
                                8:28 Porsche 911 Carrera (993) 272 PS Horst von Saurma Sport Auto 07/97
                                8:32 Porsche Boxster S 252 PS Horst von Saurma Sport Auto 12/99
                                8:38 Honda NSX Sport Auto, 08/97
                                8:39 Honda S2000 Horst von Saurma Sport Auto 01/00
                                8:39 Mazdaspeed3(MPS) 260 PS/1403 kg Mark Ticehurst 2007 Mazda News 06/07[9] Driver inexperienced on track.
                                8:40 Chevrolet Corvette C5 automatic 344 PS/1505 kg Sport Auto 07/97 Crash involving civilian later in the lap
                                8:42 Lotus Exige Mk1 179PS/796KG Horst von Saurma Sport Auto 11/00 Sport tires
                                8:47 Honda Civic Type-R 200PS/1204KG Horst von Saurma Sport Auto 11/01
                                8:49 Volkswagen Golf R32 250PS/1591KG Sport Auto 09/06
                                8:51 Ford Focus ST 225PS/1330KG Sport Auto 09/05
                                8:53 Volkswagen Golf GTi DSG Mk5 200PS/1421KG Sport Auto 11/05
                                8:54 Vauxhall Corsa VXR 192PS/1262KG Sport Auto 04/08
                                9:05 Ford Focus RS 215PS/1355KG Sport Auto 09/05
                                9:12 Jaguar S-Type Diesel 208PS/1722kg Sabine Schmitz Top Gear episode of Top Gear, (Series 5, Episode 5 Bridge to Gantry)[3]
                                9:59 Jaguar S-Type Diesel 208PS/1722kg Jeremy Clarkson Top Gear episode of Top Gear, (Series 5, Episode 5 Bridge to Gantry)[3]
                                10:08 Ford Transit (van) Sabine Schmitz Top Gear episode of Top Gear, (Series 6, episode 7;
                                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                                Comment

                                Working...
                                X