Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #61
    naravno da nece pojeftiniti ali kapiram da ce se potriditi da naprave nesto slicno ako ne i bolje. u principu, meni to sve deluje nekako instant. en sumljam da je auto lood skroz pogotovu sto brojke to kazuju a slike tek potvrdjuju ali sta cemo onda kad nam tih 480ks postane malo? kez
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #62
      Ne sumnjam da ce da naprave nesto bolje, ali za te pare - ni blizu.

      Najjaca fora je u tome sto GTR nikako nije nekvalitetan ili jeftino napravljen auto sa nikakvim enterijerom, do sada rak rana Japanaca...upravo surpotno, u SVEMU moze da parira duplo skupljim konkurentima...

      A ako 480KS bude malo...dolazi V-Spec
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #63
        znaci jeftino radna snaga je i ovaj put ucinila svoje ili je nesto drugo u pitanju...
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #64
          ...nesto je drugo u pitanju

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #65
            pls, you may enlighten us...
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #66
              (napeta muzika u pozadini)...

              Mislio sam da si procitao na drugom mestu gde smo to spominjali - cena odrzavanja...10-15000 dolara kosta obavezni godisnji servis koji vise lici na generalni remont. Pored toga postoje gomila ogranicenja sta sve ne sme da se radi, i tako...bez obzira na tu bitnu stvar auto je u dinamickom smislu cudo.

              http://www.cannonballforums.se/viewtopi ... 7&start=50

              ...ima o tome dosta na internetu, citava se polemika otvorila o tome, pa ko hoce moze da se nacita...recimo ovo pored ostalog...ovo bi trebalo da je izbalansirano, ali ko pazljivo procita nisu bas dematovali iz Nissana ono sto kola unaokolo...

              http://www.caranddriver.com/reviews/hot ... d_car_news

              Posto ste spominjali Porsche i BMW evo jednog dobrog uporednog testa


              http://www.youtube.com/watch?v=XzEivL1K ... re=related

              Comment

              • zverko
                CBC Senator XXL
                • 19.08.2005
                • 7085
                • BGD
                • Audi A4

                #67
                ne , cini ti se... ozbiljan sam. nije valjda cena odrzavanja razlog zasto mu je bazna cena toliko niza od konkurenata.
                deutsche gemacht-gut gemacht...

                Comment

                • starac vujadin
                  CBC Senator XXL
                  • 27.08.2005
                  • 2617
                  • Stari grad

                  #68
                  Pa, jeste. Vec je dobro poznato da glavna zarada u danasnje vreme cesto lezi u odrzavanju, postprodaji, itd.

                  Auto nije jeftino napravljen, naprotiv, ima izuzetnu tehnologiju, pazljivo je konstruisan od nule i sve to mnogo kosta. Japanci su dobro procenili situaciju - hteli su da na prave drugaciji auto od Skyline, ozbiljniji...auto koji nece da bude tuning testbed, vec jako ozbiljan i svuda postovan sportski auto koji treba da se prodaje globalno, za razliku od Skyline. Pored toga su shvatili da ne mogu da ulete sa super sportskim autom i da se po ceni tuce sa preskupim "evropljanima", vec su hteli da utrosena sredstva nadomeste na drugi nacin. Njima je bio glavni cilj da ugroze i pobede Porsche 911 koji je globalno popularan auto, univerzalan, pobedjuje na trkama i Corvette koji isto ima odlicnu prodaju (pre svega u Americi), jeftin je i uspesan na trkama.
                  Napravili su fantasticnu kampanju, ali pre svega napravili su fantastican auto. Trebace vremena da steknu imidz i postovanje svuda, ali za bilo kakav pocetak je potreban odlican auto.
                  Videcemo sta ce uraditi na trkama jer je to bitno polje na kome se gradi imidz, a njegov motor se ne uklapa u specifikacije nijednog bitnog sampionata. Koliko znam testira se atmosferska varijnata za trke koja jako obecava. Ne bi bilo lose da uleti na DTM...

                  Comment

                  • Bane R
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2006
                    • 1769
                    • Beograd

                    #69
                    Ma zašto bi išli u DTM. Pa tamo neće ni Porsche ni BMW da odu. Što Merc i Audi ne dođu u Super GT .

                    Fala bogu ima idealno takmičenje da se GTR pokaže, a to su GT1 i GT2 trke u Le Man seriji, pa i samom Le Manu...

                    Samo je pitanje gde će, odnosno u američku ili evropsku seriju.

                    Mada ako će to biti GTR s drugim motorom, menjačem i pogonom... čemu onda sve to osim reklame za neobaveštene .

                    Comment

                    • zverko
                      CBC Senator XXL
                      • 19.08.2005
                      • 7085
                      • BGD
                      • Audi A4

                      #70
                      tesko da ce bilo gde sa 4wd pogonom...
                      deutsche gemacht-gut gemacht...

                      Comment

                      • starac vujadin
                        CBC Senator XXL
                        • 27.08.2005
                        • 2617
                        • Stari grad

                        #71
                        Originally posted by Bane®
                        Ma zašto bi išli u DTM. Pa tamo neće ni Porsche ni BMW da odu. Što Merc i Audi ne dođu u Super GT .

                        Fala bogu ima idealno takmičenje da se GTR pokaže, a to su GT1 i GT2 trke u Le Man seriji, pa i samom Le Manu...

                        Samo je pitanje gde će, odnosno u američku ili evropsku seriju.

                        Mada ako će to biti GTR s drugim motorom, menjačem i pogonom... čemu onda sve to osim reklame za neobaveštene .
                        Nisam to ozbiljno napisao za DTM...ako se bude takmicio to ce nalogicnije biti FIA GT sampionat...taj atmosferski trkac je rwd, ima V8 5litara i 500ks.

                        Comment

                        • Bzuva
                          CBC Senator
                          • 17.09.2006
                          • 269
                          • Bgd

                          #72
                          Gledao sam prilog o ovome u SAT plusu u kom je auto velican na sve strane, a prilog zavrsen komentarom da ovaj automobil vredi posedovati zbog brzine, lakoce upravljanja i prestiza. E, sad, za brzinu i lakocu upravljanja i mogu da im verujem, ali koji je prestiz koji ide uz Nissan? Ja ga nesto i ne vidim medju Ferrarijima, Lamborghinijima i ostalim italijanskim, britanskim i americkim automobilima. Takodje, u tom prilogu je i pricano o najboljem vremenu za jedan serijski automobil na ringu, iako je Carrera GT brza.
                          Alfista u povoju

                          Comment

                          • Cepa D
                            CBC Senator
                            • 28.09.2005
                            • 242
                            • Cerak

                            #73
                            Evo ja cu da iskoristim sve moje ovozemaljske moci da ti nabavim pare a ti idi i kupi Carreru GT. Jel moze tako? Ista je pricha za sledeci automobil ispred Carrere na listi vremena na Ringu, Zonda, uz koju dobijash papine cipele?!? Posle su open-wheeleri kao radikal shto nije ni auto.

                            Drugo, zverko reche shto ga testiraju na Ringu, svi rekoshe da je naj bolja staza shto isto potvrdjujem, ali niko ne pricha da je prvo auto testiran na Tsukubi koja koliko ja znam nije u nemachkoj ali je tamo uporedjivan sa prethodnim "Skyline" ovima i ostalim JDM legendama. Retko kad dovuku neku Porshu. I to je to, a ovde imash ko zna koliko godina istorije trkanja i kolekciju vremena automobila koje nije bash tako lako nabaviti.
                            NOC, KOLA, MItsubishi


                            ashes to ashes, dust2

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #74
                              moje pitanje u vezi ringa je bilo apropo mikijeve konstatacije o superiornosti japanca u odnosu na ostale. dakle, ne sumljivo je da je proboj na EU trziste u pitanju kao i ne svakidasnja strategija da se ulozenu trud isplati a kasnije i naplati ali opet ne moze bez nemaca. kez
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • X9
                                CBC Senator XXL
                                • 28.06.2005
                                • 3179
                                • Wien-Sabac
                                • RX-8 i X-9

                                #75
                                Originally posted by zverko
                                znaci jeftino radna snaga je i ovaj put ucinila svoje ili je nesto drugo u pitanju...
                                da zverko sigurno placaju 10-15 eura po satu kao nemci...ne vredi imas totalno drugacije misljenje i drugaciji ugao gledanja na sve to.jeftina radna snaga u japanu?
                                moja konstatacija je bila tehnicka prednost ,a ne da oni nemaju stazu za probanje auta.nemaju ni auto put jer je kod njih ogranicenje koliko 100-120 kmh?mozemo mi svi biti indiferentni prema autima koja nose plocicu made in japan,ali isto tako niko ne moze da im ospori ono sto danas pokrece njihovu industriju i sta je sinonim za njihove aute-kvalitet!!!!
                                i to po prihvatljivoj ceni.nisam ni mislio da ce porse da pojeftini zbog nissana vec ce samo da pogubi dosta svojih musterija,i nissan ce za koju godinu moci i sam da trazi vise novca za svoj proizvod.auto ce se valjda negde i takmiciti,inache ce biti dzabe ste krecili.
                                @206nisi jedini koji voli nemacku skolu auta,ima tako mnogo stvari koje ja sam zameram japanskim autima,ali vecinom kod kozmetickih delova auta.jednostavno nemci to nekako bolje osmisle ili se to nama evropljanima vise svidja.
                                i daj svi vi neverne tome,prestanite vise da pisete kojesta nigde nisam video da je neko dizao toliku polemiku kada je porsche carera gt napravila ono vreme,a sada kada jedan nissan to odradi svi skacete i pisete svasta.i na kraju-da zverko,ne moze se bez nemaca jer su oni i izmislili otto motor,i wankel,ali eto doslo vreme da to jednostavno neko bolje radi od njih
                                "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                                No ROTOR no MOTOR...

                                Comment

                                Working...
                                X