Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    I to sto kazes. Turbo opcija je u Evropi, pa i kod nas, dosta popularnija. Sumnjam da se veci broj ljudi kod nas susretao sa Superchargerima...
    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

    Comment

    • luci
      CBC Senator XXL
      • 13.03.2006
      • 1103
      • odzaci

      od poznatijih fabrika koliko ja znam samo mercedes koristi kompresore, i ja ne znam vise za nikog da je to nesto rasprostranjeno.... znam da autodelta radi za alfe ali to je tunerska kuca a ne fabrika... u svakom slucaju je turbo za veliko povecanje snage bolji na manjim motorima...

      Comment

      • V-Tec
        CBC Senator XXL
        • 30.06.2006
        • 1615
        • Beograd
        • '89 Civic d16a6

        Nema to veze, turbo je idealan za skoro sve kubikaze, znaci i za one od 800 kao i za one od 8000 kubika...
        Samo naravno, nece se ista velicina turba stavljati na razlicite kubikaze...
        shuto-expressway.com

        Comment


        • Horsepower to ne treba da te cudi oni se i u Evropi tuku sa VW iz sve snage sa tim motorom u hot hatch segmentu.Izgleda da je unutra opel 2.0 turbo kao u astri OPC.To je motor koji vuce korene od 2.0 I4 razvijenog u saradnji sa cosworthom 80tih (popularni redtop).Puno tehnologije je preneseno od saab-a u poslednjim verzijama.Sada,ako neko zna da napravi turbo motor to je GM.Za trziste u USA bi to mogao biti pravi izbor u bliskoj buducnosti.

          Comment

          • Pro_Touring_Mopar
            CBC Senator XXL
            • 13.11.2007
            • 684
            • Sabac

            Originally posted by V-Tec
            Nema to veze, turbo je idealan za skoro sve kubikaze, znaci i za one od 800 kao i za one od 8000 kubika...
            Samo naravno, nece se ista velicina turba stavljati na razlicite kubikaze...
            Upravo tako. Primera radi, trenutno je za '69 Camaro prilicno popularna opcija LS1 sa Twin Turbo konfiguracijom iz koje izvlace i preko 1.000 HP.

            Evo ga, na primer, Charley Lillardov "Mule" Camaro, koga je napravio Mark Stielow. Automobil ima gore pomenutu konfiguraciju, sposoban je za brzine preko 200mph i ima lateral force preko 1g.



            http://www.detroitspeed.com/projectpage ... w_main.htm
            Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

            Comment

            • jomini
              CBC Senator XXL
              • 11.03.2007
              • 490
              • Novi Sad

              Originally posted by Horsepower
              R32 je nevidjeno precenjen.
              VW je u Evropi precenjen u svim modelima.

              Originally posted by Horsepower
              $10,000 jeftiniji Americki automobili.
              O cenama ne bi trebalo pričati kod poređenja. Na jednoj temi sam napomenuo da je na sajmu Korveta koštala 107000 eura, a znamo da je cena u US dvostruko manja.
              San ispunjen. Impreza Turbo.

              Comment

              • jomini
                CBC Senator XXL
                • 11.03.2007
                • 490
                • Novi Sad

                Originally posted by luci
                od poznatijih fabrika koliko ja znam samo mercedes koristi kompresore, i ja ne znam vise za nikog da je to nesto rasprostranjeno....
                Neko od Engleza ima modele sa kompresorima. Da li Jaguar ili Aston Martin...?
                San ispunjen. Impreza Turbo.

                Comment

                • Pro_Touring_Mopar
                  CBC Senator XXL
                  • 13.11.2007
                  • 684
                  • Sabac

                  Ako me secanje i dalje sluzi, cini mi se da je Aston Martin DB7 sa rednim setocilindricnim motorom imao supercharger. Mislim da ga je prosla generacija V8 Vantage, takodje, imala. Posto je mehanika motora blisko bazirana na Jaguarovom AJ-V8 motoru, trebalo bi pomenuti i neke Jaguarove modele koji koriste supercharged opciju: Jaguar XJR/Super V8, Jaguar XKR, Jaguar S-Type, Jaguar XF... Cak se i Range Rover u jednoj od verzija isporucuje sa doticnim Jaguarovim motorom i ima supercharger.
                  Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                  Comment

                  • starac vujadin
                    CBC Senator XXL
                    • 27.08.2005
                    • 2617
                    • Stari grad

                    Daleko od toga da je turbo idealno resenje za sve motore...Ima dosta tipova motora kojima uopste ne prija turbo, ili ne postize nikakve bitne pomake u perfomansama, a medju njima su i ohv V8 americki motori. Za njih je kompresor (supercharger) mnogo bolje resenje, sto se uostalom i pokazuje.

                    Kompresor je nesto komplikovanija sprava od turba, daje manje snage, pa zbog toga i nije toliko rasprostranjen, ali ima i svoje prednosti.

                    Comment

                    • Skyline GT-R
                      CBC Senator XXL
                      • 13.02.2005
                      • 806
                      • Chicago - My Kind Of Town

                      Pa vidim...Hennessy, Lingenfelter i ostali "americki" tuneri se ubise od koriscenja kompresora

                      Bas su im losi oni Twin Turbo Viperi i Vette Nikako im ne odgovaraju turbine.



                      Btw , vreme koje je Cobalt postigo na 'Ringu je ujedno record za FWD aute .Bar bio..neznam da li ga je neko skinuo u zadnjih par meseci.

                      Imao sam zelju da probam tog malisu, ali nisam imao prilike.
                      Pre par meseci je jedan "pokusao" da me prati na hwy-u

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        Originally posted by starac vujadin
                        Daleko od toga da je turbo idealno resenje za sve motore...Ima dosta tipova motora kojima uopste ne prija turbo, ili ne postize nikakve bitne pomake u perfomansama, a medju njima su i ohv V8 americki motori. Za njih je kompresor (supercharger) mnogo bolje resenje, sto se uostalom i pokazuje.
                        Zašto je tako?
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • jomini
                          CBC Senator XXL
                          • 11.03.2007
                          • 490
                          • Novi Sad

                          [quotero_Touring_Mopar]
                          Originally posted by " Nurburgring Track Times":389lxvbb
                          8:22.85 147.49 km/h -- Chevrolet Cobalt SS, 260 PS/1349 kg

                          8:32 --- 144.84 km/h -- Volkswagen Golf R32 Mk. IV, 250 PS
                          Go Cobalt! [/quote:389lxvbb]
                          Koliko je težak Golf R32? To je bivši VR6?
                          San ispunjen. Impreza Turbo.

                          Comment

                          • V-Tec
                            CBC Senator XXL
                            • 30.06.2006
                            • 1615
                            • Beograd
                            • '89 Civic d16a6

                            Originally posted by jomini
                            Originally posted by starac vujadin
                            Daleko od toga da je turbo idealno resenje za sve motore...Ima dosta tipova motora kojima uopste ne prija turbo, ili ne postize nikakve bitne pomake u perfomansama, a medju njima su i ohv V8 americki motori. Za njih je kompresor (supercharger) mnogo bolje resenje, sto se uostalom i pokazuje.
                            Zašto je tako?
                            Bilo koji motor, nebitno I4(redni cetvorocilindras) ili npr. V12, koji ima kompresiju vecu od 9-10 nevalja za turbo...Npr hondin B16A motor (1.6 160ks fabricki) ima kompresiju 10.4:1, da bi na tom motoru turbo radio lepo, kompresija se spusti npr. na 9.4:1...
                            shuto-expressway.com

                            Comment

                            • jomini
                              CBC Senator XXL
                              • 11.03.2007
                              • 490
                              • Novi Sad

                              Pa nije valjda problem spustiti kompresiju da bi stavili turbo i dobili višak snage?
                              I koja je kompresija otprilike u ovim US V8 motorima?
                              San ispunjen. Impreza Turbo.

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                Originally posted by Skyline GT-R
                                Pa vidim...Hennessy, Lingenfelter i ostali "americki" tuneri se ubise od koriscenja kompresora

                                Bas su im losi oni Twin Turbo Viperi i Vette Nikako im ne odgovaraju turbine.



                                Btw , vreme koje je Cobalt postigo na 'Ringu je ujedno record za FWD aute .Bar bio..neznam da li ga je neko skinuo u zadnjih par meseci.

                                Imao sam zelju da probam tog malisu, ali nisam imao prilike.
                                Pre par meseci je jedan "pokusao" da me prati na hwy-u
                                Skyline druze, ovaj Cobalt jos nije ni izasao u prodaju.
                                Chevy je tek pre neki dan objavio cenu.

                                Sto se tice same price turbo vs supercharger ... licno sam i protiv jednog i protiv drugog jer there is not replacement for displacement.

                                Ali ako bas moram da biram ... ROUSHCHARGER.

                                Comment

                                Working...
                                X