Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Suspencija je potpuno nebitna. Najbolji dokaz je 2005+ Mustang. Zar on ima dobru suspenziju? Nema sigurno, ali se prodaje bolje od svih Japanskih sportskih automobila zajedno. Jel ima Charger dobru suspenziju? Nema sigurno, ali mu nijedan automobil u klasi nije ni blizu.
    Jeste, gorivo je krivo za kvalitet motora. Amerikancima nikad nije bio problem da naprave kvalitetan V8 motor, a da nije bilo krize sa gorivom takve motore bi pravili i dan danas. Pogledaj samo automobil kao sto je Crown Victoria. Tehnologija stara 30 godina, ali su neunistivi. Tako da - da, gorivo je krivo za los kvalitet motora.
    Jesi li video interior kod novog Challengera? Katastrofa, kao da su skupljali plastiku sa otpada. Ali taj automobil ce biti ogroman hit.

    Pogledaj samo koji automobili su u centru paznje sada - Challenger i Pontiac G8. Zadnja vuca, V8. To je sve vredno paznje kod njih. Nemaju lep interior (posebno Challenger), nemaju suspenziju. I opet su u centru paznje.
    To samo potvrdjuje da Amerikanci imaju iste zelje kod automobila i sada i preko 40 godina.

    Tako da - da, cena goriva su glavna krivica. Da cene goriva nisu ovoliko skocile Amerikanci bi i dalje pravili automobile sa V8 i zadnjom vucom i kupci bi ih kupovali, a Japancima dzaba njihova suspenzija, interior ... Spusti gorivo na $1.40 (koliko je i bilo pre samo 4-5 godina) i videces hoce li iko vise kupiti Prius.

    Comment

    • jomini
      CBC Senator XXL
      • 11.03.2007
      • 490
      • Novi Sad

      Ovo oko prodaje, pričaš za tržište u USA? Ili globalno?

      A kada se porede vozne karakteristike, ne gleda se samo pravac, valjda je za sportski auto bitnije kako savladava krivine? Evo na testu ZR1 pominju kako su baš mnogo unapredili model u odnosu na Z06. Gomili mana ispravili (mada je i onako bio brutalan). Kapiraš šta hoću da kažem?
      I jedno pitanje, kad god čitam o Korveti, uvek se vezuje jedan motor u modelu. Npr u Z06 je bio samo jedan motor ili par varijanti (mislim na stock)? I za ZR1 isto pitanje...
      San ispunjen. Impreza Turbo.

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        Moze i za samo US, moze i globalno. Kako gledao da gledao nema sanse da 350Z, RX-8, Eclipse i slicni prodaju 150,000-200,000 koliko Ford proda Mustanga.

        Corvette dolazi u 3 razlicite verzije - osnovna ima 6.2L sa 420 hp, Z06 ima 7.0L sa 505 hp, ZR-1 ima 6.2L supercharger sa 620 hp. I samo su tako dostupne.

        Amerikance nikada nisu interesovale krivine, zato je jedan Plymouth Road Runner bio toliko popularan iako ima suspenziju goru od mog pickupa. Prodavao se odlicno u svoje vreme i danas se masovno restorira.

        Comment

        • HEMI 426
          CBC Senator XXL
          • 23.12.2005
          • 1833
          • Novi Sad -United States of Liman

          Vidi, jomini, sportski automobili kao sto je Vette i slicni u njenoj klasi, uvek imaju samo jedan motor. Kod takvih automobila ti ne mozes da biras 1,2 ili 1,4 ili 1,6 a mozda i 1,5 dci. Svi konkurenti u klasi imaju jedan motor i jednu snagu. Izuzetak je 911 i 430. Kod prvog postoji Turbo ili neka jaca atmosferska varijanta a kod drugog postoji Scuderia. Posto sada Vette postoji u tri varijante ( obicna, Z06 i ZR 1 ), znaci da postoje i tri snage 420, 507 i 620 KS. Prvi motor je 6.2 a druga dva su 7.0 ali u ZR 1 ima i kompresor. I Z06 nije imala nikakve mane koje bi zahtevale ozbiljniju paznju, brutalan je, dobar i izbalansiran auto. Zbog toga je posao na ZR 1 bio samo pojacanje motora, smanjenje tezine i fina podesavanja kocnica i ogibljenja zbog povecanja snage

          Comment

          • jomini
            CBC Senator XXL
            • 11.03.2007
            • 490
            • Novi Sad

            Originally posted by Horsepower
            Moze i za samo US, moze i globalno. Kako gledao da gledao nema sanse da 350Z, RX-8, Eclipse i slicni prodaju 150,000-200,000 koliko Ford proda Mustanga.
            Opet zbog specifičnosti tržišta i cena, je l' tako?
            Originally posted by Horsepower
            Amerikance nikada nisu interesovale krivine, zato je jedan Plymouth Road Runner bio toliko popularan iako ima suspenziju goru od mog pickupa. Prodavao se odlicno u svoje vreme i danas se masovno restorira.
            Onda ovo objašnjava stvari što se tiče filozofije ''sve na snagu''. Međutim, takvi automobili ne spadaju baš u grupu sportskih ako su dostigli vrh u samo jednom ogranku bitnom za sportski automobil?
            San ispunjen. Impreza Turbo.

            Comment

            • HEMI 426
              CBC Senator XXL
              • 23.12.2005
              • 1833
              • Novi Sad -United States of Liman

              a sta su? polu sportski, malo sportski?

              Comment

              • jomini
                CBC Senator XXL
                • 11.03.2007
                • 490
                • Novi Sad

                @Hemi

                Znači, praktično imamo jednu Korvetu, ali u tri verzije motora? Plus ostalo što ide uz pojačanje mašine, naravno. Ali jedan auto, nisu naredni modeli, naslednici?
                Ja sam mislio da sad posle ZR1 više neće da se pravi Z06.


                Pa nisu sportski kada su mlitavi na nekoj stazi. Evo npr ovaj sa slike gore... Džaba mu i 600hp ako nema normalan kontakt s podlogom i krivinu prolazi kao tvoj Polo...

                PS
                Samo se nemoj nervirati, pričamo. Može?
                San ispunjen. Impreza Turbo.

                Comment

                • Pro_Touring_Mopar
                  CBC Senator XXL
                  • 13.11.2007
                  • 684
                  • Sabac

                  Originally posted by Skyline GT-R
                  OSTAVI GORIVO po strani.Ostavi velicinu motora...sta je sa ostalim stvarima automobila koji ne valjaju a koje sam pomenuo.

                  Jer gorivo krivo za zaostalu suspenziju?Jel gorivo krivo za los kvalitet motora.Jel gorivo krivo za ruznu i nekvalitetnu unutrasnjost auta?


                  Originally posted by Horsepower
                  Jesi li primetio kakvi su interiori bili tokom 1960ih? Niko se nije zalio na njih.
                  To i jeste problem.TAD se nisu zalili...ali u 2000-itoj im se bas i ne svidja to isto


                  Nesto se razmisljam ...vama - muscule cars nostalgicarima - je extra...vi u koj god auto da sednete...ko da ste seli u neki old timer
                  Vidim da tebi ne vrede ni upozorenja ni dobronamerni saveti, ti jednostavno teras svoje...

                  Pominjes ruzan enterijer i zastarele suspenzije?! A zaboravljas da su modeli u koje se ti kunes: Supra, RX7, 3000GT, svi poceli da se proizvode pre 15, ili vise godina. Dakle, u poredjenju sa modernim vozilima, i te kako imaju zasterela oslanjanja. A da ne pominjem katastroficno ruzan enterijer (plastika ko iz Yuga), i smesan dizajn... Stock mk4 Supra je imala 0.91 lateral g-force. To je '93 svakako bilo OK, ali za danasnje pojmove nije nista... Pa SRT8 Cheeroke ima 0.96 lateral g, koji je tezak 2 i po tone.

                  Eh, da. Zbog cega su Supra, 3000GT i sl. prestali da se proizvode? Mozda zato sto im prodaja nije bila najsjajnija poslednjih godina? Supra je u Canadi prestala da se prodaje '95 godine, a u USA '98. Jedino se u Japanu nastavila prodaja sve do 2002. kad je i stavljena tacka na Supru.
                  Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    Originally posted by jomini
                    Pa nisu sportski kada su mlitavi na nekoj stazi. Evo npr ovaj sa slike gore... Džaba mu i 600hp ako nema normalan kontakt s podlogom i krivinu prolazi kao tvoj Polo...
                    Nisu sportski vec muscle car. Napravljeni za drag racing i za ovalne staze kao sto su Daytona i Talladega. Zato su Amerikanci pre vise od 40 godina imali automobile od 2 tone koji su dostizali 200 mph.

                    Comment

                    • HEMI 426
                      CBC Senator XXL
                      • 23.12.2005
                      • 1833
                      • Novi Sad -United States of Liman

                      Sto se Vette tice, ogromna je razlika izmedju obicne i ZR1, Z06 je tacno na pola puta...


                      E sad, sto se tice musclea, sami konstruktori su znali da imaju velike automobile koji nikako skrecu ali lepo ubrzavaju pa su sve marke koje su imale i takve modele imale i manje automobile koji su daleko bolje skretali, u stvari odlicno skretali i koji su se trkali i pobedivali evropljane ( Trans Am sampionat ). Na primer: Plymouth je imao Roadruner ali je istovremeno imao i AAR Cudu. Ford je imao Torino Cobru ali je imao i Boss 302 Mustang, Chevrolet je imao Chevelle SS ali je imao i Z28 Camaro... Pa ko sta voli...

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        Originally posted by Horsepower

                        Nisu sportski vec muscle car. Napravljeni za drag racing i za ovalne staze kao sto su Daytona i Talladega. Zato su Amerikanci pre vise od 40 godina imali automobile od 2 tone koji su dostizali 200 mph.
                        Eto, u prvoj rečenici je razjašnjeno, bar meni.
                        Mada, umeće dostizanja 200mph se zasnivalo na velikom motoru ili nekim tehničkim rešenjima boljim od evropljana npr iz vremena pre 40 godina?
                        Ako jeste, verujem da je Evropa kaskala jer je bila urušena sa WWII, a ako nije - zašto nije? Nemoj mi reći da nije bilo potrebe usavršavati automobile i u drugom pravcu osim na snazi i veličini motora?
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • jomini
                          CBC Senator XXL
                          • 11.03.2007
                          • 490
                          • Novi Sad

                          Originally posted by HEMI 426
                          Na primer: Plymouth je imao Roadruner ali je istovremeno imao i AAR Cudu. Ford je imao Torino Cobru ali je imao i Boss 302 Mustang, Chevrolet je imao Chevelle SS ali je imao i Z28 Camaro... Pa ko sta voli...
                          Otkud se nisu opredelili za put jednog Ferrarija npr? Da spoje velik motor, brzinu, ležanje...? Sve u jedan auto?
                          San ispunjen. Impreza Turbo.

                          Comment

                          • HEMI 426
                            CBC Senator XXL
                            • 23.12.2005
                            • 1833
                            • Novi Sad -United States of Liman

                            To je bila Corvette...ili Shelby GT 350 65-66 ili Pontiac Firebird Trans Am ( 1970-72 )... fantasticno izbalansirani automobili u svakom pogledu, sposobni i da idu na drag i na krug

                            Comment

                            • V-Tec
                              CBC Senator XXL
                              • 30.06.2006
                              • 1615
                              • Beograd
                              • '89 Civic d16a6

                              Originally posted by Horsepower
                              Kako gledao da gledao nema sanse da 350Z, RX-8, Eclipse i slicni prodaju 150,000-200,000 koliko Ford proda Mustanga.
                              Normalno je da ce ford da proda toliko svoih mustanga i to verovatno veliku vecinu od tog broja u svojoj zemlji tj Americi jer je amerikanaca 300 000 000, jel tako? Oni se ja mislim i ne prodaju van amerike...A RX8, 350z i eclipse se prodaju po celom svetu. tako da sam siguran da su brojke tu negde.

                              Originally posted by Pro_Touring_Mopar
                              A da ne pominjem katastroficno ruzan enterijer (plastika ko iz Yuga), i smesan dizajn...
                              Dobro sada, nemoj lupetati na pamet.Taj auto nisi ni video u stvarnosti a vec znas da ima plastiku iz Yuga, daj molim te...
                              shuto-expressway.com

                              Comment

                              • Pro_Touring_Mopar
                                CBC Senator XXL
                                • 13.11.2007
                                • 684
                                • Sabac

                                Originally posted by jomini
                                Pa nisu sportski kada su mlitavi na nekoj stazi. Evo npr ovaj sa slike gore... Džaba mu i 600hp ako nema normalan kontakt s podlogom i krivinu prolazi kao tvoj Polo...
                                Standardni GT Mustang, ima lateral g na skidpadu 0.88g. Impreza STI, koja je i do $10.000 skuplja ima 0.92g force. Vidis, to i nije neka razlika. A sto se tice "loseg" ponasanja na stazi, uzmi bilo koji Rousch ili Saleen Mustang. Oni imaju lateral force preko 1g, sto je, slozices se, fantasticno. Da ne pominjem da kostaju daleko manje od bilo kakve Evropske konkurencije, a na pravom putu vec standardno razvaljuju.

                                Vec sam postovao ovaj video, ali evo ga opet, cisto da se vidi kako muscle cars "ne mogu da skrecu u krivine":

                                Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

                                Comment

                                Working...
                                X