I ovako je cena mnogo skocila, poslednje sto im treba je da skoci jos vise. 2004 Z06 je bila $51,000, a danas je $80,000.
Novi muscle cars
Collapse
X
-
Odgovor baš nije na mestu. Igraš na kartu cene. Ako ćemo tako usko da gledamo, izbaciti elektroniku (podizače, klimu, servo, nebitno) i cena opet ide dole. Kapiraš? Besmisleno je tako gledati. Ako će ono što sam naveo poboljšati rad motora, performanse, onda je investicija (mala složičeš se) opravdana.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Nisi razumeo, naveo sam banalne primere da ti ukažem da se može raditi dosta stvari da bi cena išla dole. Jer ipak se tu gleda prvo cena, pa onda ljubav iako je tle najpogodnije za upravo obrnuto.
Zato te i dalje pitam, da li bi i koliko poskupelo automobile kada bi imali savremeniju tehniku (mehaniku)? Eto npr. 4 ventila po cilindru. Ili nešto drugo, seti se ti, ti si u tim vodama više od mene.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Jomini, pro touring ili resto-mod se uglavnom bazira na modernizaciji motora i oslanjanja kod classic muscle cars. Oni ugradjuju u svoje automobile cak i sekvencijalne menjace. Cena ide na gore, cinjenica, ali ne nesto drasticno. Evo ti sajtova pa pogledaj tamo:
www.lateral-g.net
www.popularhotrodding.com
www.pro-touring.com/forum
www.detroitspeed.comOrthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Jomini, tvoje pitanje ima smisla kao kada bi dosao i pitao Muslimane zasto se mole 5 puta dnevno i predlozio im da to uopste ne rade jer je glupo i gubljenje vremena ili uleteo kod Kineza uzeo im stapice za jelo i dao im viljuske, nozeve i kasike...
Muslimanima je lepo i osecaju se ispunjeno sto se mole, a Kinezi se i sa stapicima najedu i budu siti.
Inace, Z06 ima neka izuzetno moderna i skupa resenja u svojoj konstrukciji...prouci to malo bolje.
Comment
-
-
Originally posted by HorsepowerChip Foose je radio slicnu stvar sa klasicnim Challengerom. Na kraju je kostao $180,000.Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinJomini, tvoje pitanje ima smisla kao kada bi dosao i pitao Muslimane zasto se mole 5 puta dnevno i predlozio im da to uopste ne rade jer je glupo i gubljenje vremena ili uleteo kod Kineza uzeo im stapice za jelo i dao im viljuske, nozeve i kasike...
Muslimanima je lepo i osecaju se ispunjeno sto se mole, a Kinezi se i sa stapicima najedu i budu siti.
Inace, Z06 ima neka izuzetno moderna i skupa resenja u svojoj konstrukciji...prouci to malo bolje.Pravi odgovor. Na kraju krajeva, sta ce Z06 pet ventila po cilindru, kad i ovako ide 3,6 sec. od 0-100kmh, a to su performanse koje vecina Evropskih i Japanskih automobila mogu samo da sanjaju.
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Originally posted by starac vujadinJomini, tvoje pitanje ima smisla kao kada bi dosao i pitao Muslimane zasto se mole 5 puta dnevno i predlozio im da to uopste ne rade jer je glupo i gubljenje vremena ili uleteo kod Kineza uzeo im stapice za jelo i dao im viljuske, nozeve i kasike...
Muslimanima je lepo i osecaju se ispunjeno sto se mole, a Kinezi se i sa stapicima najedu i budu siti.
Inace, Z06 ima neka izuzetno moderna i skupa resenja u svojoj konstrukciji...prouci to malo bolje.San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
[quotero_Touring_Mopar]
Originally posted by "starac vujadin":s6s6yb6zJomini, tvoje pitanje ima smisla kao kada bi dosao i pitao Muslimane zasto se mole 5 puta dnevno i predlozio im da to uopste ne rade jer je glupo i gubljenje vremena ili uleteo kod Kineza uzeo im stapice za jelo i dao im viljuske, nozeve i kasike...
Muslimanima je lepo i osecaju se ispunjeno sto se mole, a Kinezi se i sa stapicima najedu i budu siti.
Inace, Z06 ima neka izuzetno moderna i skupa resenja u svojoj konstrukciji...prouci to malo bolje.Pravi odgovor. Na kraju krajeva, sta ce Z06 pet ventila po cilindru, kad i ovako ide 3,6 sec. od 0-100kmh, a to su performanse koje vecina Evropskih i Japanskih automobila mogu samo da sanjaju.
[/quote:s6s6yb6z]
Kao i vecina americkih automobila(ako cemo tako)
Postoje automobili i sa mnogo manjim motorima pa imaju slicne pa mozda cak i malo bolje performanse...shuto-expressway.com
Comment
-
-
Originally posted by V-TecKao i vecina americkih automobila(ako cemo tako)Prouci malo one sajtove koje sam postovao malopre Jominiju. Uz savremenu tehnologiju i brutalnost old school big block-a, samo nebo je granica. Vecina pro street muscle cars idu 8-9 sec. na 400 metara, potpuno street legal. Sta mislis koliko onda tek idu od 0-100?
Originally posted by V-TecPostoje automobili i sa mnogo manjim motorima pa imaju slicne pa mozda cak i malo bolje performanse...Da ne pominjem da je ZL1 Camaro jos daleke 1969. isao ispod 4 sec. od 0-100 i oko 11,5 sec. na 400 metara. Zamisli samo sta moze da uradi sa savremenom tehnologijom i 575cid. motorom...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
Comment
-
-
Amerikance ne interesuje velika snaga iz malih motora.
Pre oko 20 godina je postojao Mustang SVO. Imao je 2.3L turbo sa 205 hp sto je za taj period bilo fenomenalno (radi poredjenja Porsche 911 iz tog perioda je imao 217 hp u najjacoj verziji).
Prodavao se katastrofalno i ugasen je posle samo 3 godine. Sa druge strane, zastareli 5.0L V8 sa 175 hp se prodavao fantasticno i on je prakticno odrzavao Mustang u zivotu.
Slicna prica je i danas. Pre nekoliko godina je postojao Dodge Neon SRT-4 sa 2.4L turbo i 245 hp. Taj automobil je leteo, moj jedan drug ga ima i bez problema je dobivao Camaro 5.7L i Mustang 5.0L iz ranih 1990ih. 0-60 mph za 5.3 sekunde za svega $20,000. U dve godine prodato svega ~20,000 primeraka.
Slicno je i sa Chevy Cobalt SS. 2.0L turbo sa 260 hp, pricali smo ranije o njemu jer je uradio Nurbergring za 8:22. Cena $23,000. Jos nije izasao u prodaju, a i kad izadje nema sanse da ce se prodavati u velikim brojevima kao bilo koji automobil sa V8 i slicnom cenom (to se pre svega odnosi na Mustang).
Comment
-
Comment