Gledam sve opcije, ali nesto mi govori da ce se desiti situacija kao pre 8 godina: provozacu Mustanga, svidece mi se, zaboravicu na sve druge aute, i opet cu zavrsiti sa Mustangom. Tako je bilo i pre 8 godina kad sam kupio sadasnjeg Mustanga. Gledao sam bio i Camaro i Eclipse i mnoge druge aute. I onda sam provozao Mustanga, dopao mi se i isti dan ga kupio.
Volis mustanga, S197 se pokazao izvanrednim, ne vidim zasto razmisljas o drugim varijantama... pogotovo nekim 4-door sallon (grandpa) automobilima. S197 Mustang je cistokrvni muscle car, nekako mi se nabacuje kao logican izbor. Plus, ako budes imao da dodas malo i da uzmes GT, utom bolje!
P.S. Druze, 16L po gradu nije strashno, veruj mi... za V6 automobil od 3.5L. Kad bi cuo koliko trose matore BMW-ove 5-ice, frapirao bi se...
Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!
e ajde raci mi koliko je nirmalno da trosi auto sa v6 a koliko sa v8, jbt ispasce da bi mi mustang trosio manje nego moja alfa... moja 2.5 V6 alfa po gradu potrosi 16
Pa evo moj Mustang 3.8L, proslu sedmicu sam u proseku dobivao oko 22 mpg gradske voznje sto je oko 10.5 litara. To je neka granica, mogu preci preko kojeg litra vise-manje, ali 16 litara mi je bas mnogo. Posebno zato sto ja koristim auto i za posao. Doduse tu mi firma plati gorivo.
Gledam sve opcije, ali nesto mi govori da ce se desiti situacija kao pre 8 godina: provozacu Mustanga, svidece mi se, zaboravicu na sve druge aute, i opet cu zavrsiti sa Mustangom. Tako je bilo i pre 8 godina kad sam kupio sadasnjeg Mustanga. Gledao sam bio i Camaro i Eclipse i mnoge druge aute. I onda sam provozao Mustanga, dopao mi se i isti dan ga kupio.
Volis mustanga, S197 se pokazao izvanrednim, ne vidim zasto razmisljas o drugim varijantama... pogotovo nekim 4-door sallon (grandpa) automobilima. S197 Mustang je cistokrvni muscle car, nekako mi se nabacuje kao logican izbor. Plus, ako budes imao da dodas malo i da uzmes GT, utom bolje!
P.S. Druze, 16L po gradu nije strashno, veruj mi... za V6 automobil od 3.5L. Kad bi cuo koliko trose matore BMW-ove 5-ice, frapirao bi se...
Voleo bi preci na sedan. Mercury Marauder i Pontiac G8 su fantasticni, zadnja vuca, mocan V8 i izgledaju kao pravi sleeperi. Problem je sto je Maraudera jako tesko naci, a G8 je tek izasao u prodaju i poprilicno je skup.
E sad, Challenger prelepo izgleda, posebno kad se uzivo vidi, ali ima mnogo mana preko kojih tesko da bi mogao preci. Ogromne dimenzije, posebno kad gledas zadnji deo, izgleda glomaznije od Chargera, samo automatski menjac i to katastrofalni automatski menjac, jako jeftin interior, a i tek je izasao u prodaju, nebi da kupujem auto koji je u 1. godini proizvodnje.
Nasao sam danas na netu jednog 2007 Mustanga 4.0L sa Pony Package. Presao je samo 14,000 milja, 5 brzina manualni menjac. Diler trazi $14,000 za njega, ali to bi se moglo definitivno spustiti.
U utorak ne radim tako da cu ga otici provozati.
Ni sam ne znam sta da radim sa svojim Mustangom. Pare bi mi dobrodosle za ulog za ovog 2007 Mustanga, ali opet ga imam dugo, drag mi je, malo je presao (50,000 milja) i rado bi ga zadrzao.
e ajde raci mi koliko je nirmalno da trosi auto sa v6 a koliko sa v8, jbt ispasce da bi mi mustang trosio manje nego moja alfa... moja 2.5 V6 alfa po gradu potrosi 16
Pa evo moj Mustang 3.8L, proslu sedmicu sam u proseku dobivao oko 22 mpg gradske voznje sto je oko 10.5 litara. To je neka granica, mogu preci preko kojeg litra vise-manje, ali 16 litara mi je bas mnogo. Posebno zato sto ja koristim auto i za posao. Doduse tu mi firma plati gorivo.
3.8 V8 motor da trosi 10.5 l???Gde to, na otvorenom putu?
Pa taj motor bih sa srpskim gorivom i beogradskim stilom voznje(guzve i semafori na sve strane) trosio bar 15l.
Nema potrebe da menjam brzine na vecem broju RPM. Mustang razvija 220 lb ft torque (300 Nm obrtnog momenta) vec na 3,000 RPM, a na 2,000 RPM razvija sasvim dovoljno.
To je ono sto krasi muscle cars i sto drugi nemaju, iako mozda na papiru imaju istu konjsku snagu.
Vidio sam juce novi Dodge Charger u gradu - oduzeo sam kad je protutnjao kraj mene! Narandzasti sa crnim elementima i velikim natpisom HEMI
Aaaaaaaa...zelim ga!!!
Upravo sam se vratio iz Fordovog dilera, isao sam da testiram 2009 Mustang V6. Sta reci, auto je fenomenalan. Dosta udoban, ali i dalje nije izgubio onaj muscle zvuk i osecaj voznje. Dizajn i kvalitet interiora je veliki napredak u poredjenju sa mojim Mustangom. Snaga isto dosta bolja iako na papiru razvija samo 20 hp vise.
Comment