...glupo je porediti ova dva automobila koja su totalno dva razlicita sveta, jedino ih spaja vreme u kome su svaki za sebe suvereno vladali !!! delta po reliju i brdu a M3 na kruznim trkama !
...treba ih oba obozavati na svoj nacin i po mogucstvu posedovati od svakog po jedan da ne bude prepirke !
overspeed je svojim prvim postom rekao suštinu, dodajem samo da objektivniji sud o ova dva automobila mogu doneti samo oni koji su se i jednim i drugim izvesno vreme služili.
Tačno je i da u dinamičkom smislu ne mogu konkurisati najnovijim modelima, ali u jednom su bolji - saradnji sa vozačem!
Možda nećemo dugo čekati kada će u autima biti "normalno" 500 ili 1000KS, ali čemu?
Meni se najviše dopao test koji su odradili u Evo magazinu sa 13 M modela, počev od M1 do najnovijih M3(V8), M5 i M6 (V10).
Sveukupno upravo M3 E30 odnosi pobedu, zbog svog balansa, predvidivosti i besprekorne saradnje između čeveka i mašine, i što sa tako malo postiže tako mnogo!
Uostalom cene ova dva modela samo dokazuju kakvi su "šmekeri" bili i ostali.
Bogami, na ovom forumu bas postoji veliki broj ljubitelja takvih automobila...
Mogao bi da padne neki podforum tipa "Past Masters from 80`s and 90`s" i da samo diskutujemo o M3/M5/M635CSi, 190 E 2.3/2.5 16/500E, Audi Quattro, Sierra/Escort Cosworth, Omega Lotus, 944/928, Golf VR6 (?), Delta Integrale/Thema 8.32, Alfa SZ/164 Q4, Maserati Biturbo, Supra, 300ZX, Sunny GT-R, Celica GT-4, Impreza I STi, Lancer Evo III, Volvo 850 T-5R...propustih li nekog...
Btw. Civic i CRX V-TEC ?
Znam da sam se opako lozio na tih 100ks/litri.
+ Corrado mora na ovu listu, VR6 verzija je bila jaca od Golfa a najvise beogradskih mangupa se lozilo upravo na ovaj auto
+ Renault Alpina
+ Mazda RX-7
+ Honda NSX
Comment