Originally posted by zverko
Kvalitet goriva u Srbiji
Collapse
X
-
-
-
I jos jedno pitanje na koje bih voleo da neko odgovori a ne tice se samo mene. Postoji puno octan boostera, aditiva, jel ima neko savet i iskustva koji da kupujemo da od ove nase dzibre napravimo benzin ukoliko je to uopste moguce. Evo pre par nedelja sam uzeo (na OMVu) neki aditiv koji pravi "premium" gorivo koji bi trebao navodno da mi da 3-5 oktana i da mi obogati gorivo svakakvim stvarcicama. Niti sam osetio neke oktane, auto se i dalje gusi na niskim obrtajima, smrdlja sumpor... Jedino sto mi se cini je da je potrosnja neznatno opala ali tek sam uzeo auto pa nemam osecaj. Jel ima neko neki savet, ja sam spreman da dajem +500din po rezervoaru (to su bile cene ovih aditiva na OMVu) ili kolko vec ako znam da cu time da imam pravu stvar i da necu da habam auto pa me interesuje znate li koji aditiv i gde da ga kupim? Vasa iskustva, misljenja...
Comment
-
-
Nijedan i nikakav aditiv nece povecati oktansku vrednost u toj meri da je to iole primetno, a smrad sumpora je i teoretski nemoguce otkloniti aditivima, jer je to jednostavno elementarna karakteristika nafte i tehnoloskog procesa kod nas.
Ima tema o aditivima za gorivo gde je do detalja rapredano koji i kakav i koliko vredi sipati, koristi Search opciju.
Comment
-
-
bas me cudi da novi bmwovi motori imaju problem sa niskooktanskim gorivom jer k sto rekh u nekom od predhodnih postova moj auto ima motor koji je knstruisan da radi na benzinu od 92 do 98 okt. desilo mi se da i pored sipanog boostera (mislim da je bio wurth ili wynns) smrdi sumpor i to na autoputu kad sam isao na more u GR i to je pocelo da smrdi tek kad sam poceo da ga jarim. do tad nikad nisam osetio smrad tj to je bio jedan jedini put da sam osetio ali se ne gusi. jedino sto sa boljim gorivom radi mirnije i manje trosideutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
@206
Vozio sam 206 1.4 75hp koji sam uspevao da naguram na 198-200km/h, kada sam stavio aditiv (jedan jedini put u njega) dostigao sam 204-205. Imajuci u vidu koliko je slab motor i da su sve gore navedene cifre daleko iznad njegove maximalne mislim da je to ogromna razlika. I delovao je zivlje (ne mnogo ali zivlje) u normalnoj voznji.
@Zverko
Po specifikcijama, minimum koji sme da mu se sipa je neki 91 sa cudnom oznakom (nije ni MB ni BMB nego nesto sedmo), maximum i preporuka je 98. I isto se problem javlja kada ga razvlacim, na mirnoj voznji jos nikada nisam primetio.
Comment
-
-
Svaki ti cast ako si mogao sa 1.4 motorom da naguras 200. Mada nesto cisto sumnjam. Ja sam dok sam vozio alfu 146 1.6 16V jedva nabacivao do 200.Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks
Comment
-
-
-
@vukmarko: ma nista,nema sta da uradis tu,jedino da cimas ove iz servisa bez neke nade da ce uraditi nesto. jer ja kad sam usao u njihovu garazu gde servisiraju kola,ono je uzasno kako smrdi... i to su uglavnom novi automobili,od serije jedan pa do petica,cak i mini kuper je jedan bio koji je kidao na sumpor
i meni se desava samo kad ga kidam,ali mora malo duze da ga drzis u visim obrtajima i onda krece taj specifican miris. nekad ga osetim i u kabini malo ako je ukljucena ventilacija, a znam da ljudi koji stoje pored kola ne mogu da disu bukvalno.
Comment
-
-
Google kaze da isti problem postoji svuda u svetu, s tim da u nekim zemljama ima benzina koji sadrzi bas malo sumpora i s njim ne smrducka ... (logicno) ...
Inace, u servisu to mogu da srede samo tako sto izbace katalizator, a mozes i sam da ga urnises (naprimer olovnim benzinom) pa ce prestati da smrdi, tj. prestace da vrsi svoj posao katalizator (ovo je samo sala, please nemoj stvarno da ti padne napamet ovako nesto).
Astra Classic II 1.4 Twinport (ex: Kadett E 1.3i )
Comment
-
-
Originally posted by HGT 2.4samo na OMVu i na EKO helenicu vredi necemu ovo ostalo je ocajNovi sport u Srbiji: http://www.floorball.org.rs
Comment
-
-
Inace, ne znam da li ste primetili (upuceno onima koji sami sipaju gorivo na pumpi) na OMV-u kako dok u toku tocenja goriva, ako drugom rukom drzite crevo, mozete osetiti trenutak kada gorivo prestane da tece crevom a brojac na pumpi se i dalje vrti.
To sam primetio pre 2 godine na OMV-u i skoro svaki put kad obratim paznju osetim taj trenutak, kada par sekundi gorivo ne tece crevom.
Par puta sam obracao paznju na Austrijskim OMV pumpama, ali nisam primetio isto.
Zanimljivo.
Bas me zanima da li je jos neko primetio ovo?Novi sport u Srbiji: http://www.floorball.org.rs
Comment
-
Comment