1-2 k vise manje...
type r FN2
Collapse
X
-
Fr u benzinskoj varijanti je dobar, po nekim testovima za nijansu brzi od gti-a, osobno mi se vise svida golf.
Mazdu ne bi nikad uzeo prvenstveno zbog izgleda a i ima šlampav mjenjač, glup zvuk i prelagan volan. I onaj njen LSD ne radi kako treba, to je auto za autoceste..
Comment
-
-
Sta sad vozis ili sta si do sad vozio?? Svakako uganjaj test voznju i odluci, tako ces biti najsigurniji u izbor. Rijec je o dva potpuno razlicita auta, kad govorimo o CTR-u i R26. Megane je garant mnogo bolji sto se udobnosti tice, osjecaja opustenosti, a i turbo masina pridonosi svemu tome. Na otvorenoj cesti kad budes htio nekoga prestici, neces morati saltati brzinu-dvije nize, samo poklopis gas i papa. Takodjer, zbog vise Nm-ova, Megane ce i opterecen (sa vise putnika) ici mnogo bolje. S druge strane, CTR je atmosferac, treba ga vrtiti da bi isao, cesce saltati - ima super mjenjac, a i to sto je Honda je neka prednost, jer je pouzdanost, posebno tog motora izvanredna. Vjerovatno ce Honda htjeti ponekad potrositi vise ulja, ako drzis motor cesto blizu crvenog polja. No Honda ima ovjes cestovnog bolida, a kako puno prelazis, to bi ti mogao biti problem. Kad vidis svaku malo vecu rupicu, sa hondom ces se traumirati i spremiti na jak udar. Dok ce Megane predpostavljam to preci sasvim opusteno. Honda je vjerovatno i nesto bucnija.
Evo jedan video klip, CTR...
Comment
-
-
alfa gt 2.0jts početna cena u cro je oko 35k evra. možeš misliti onda koliko košta 3.2. pošto čovek ne daje više od 30k onda ti je jasno zašto to nije izbor po pitanju cene.
Ako ti je osecaj u voznji, lezanje na putu i zvuk motora najvaznijiex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
mislim da stvarno nema potrebe.....
mogao si lepo da napišeš npr "preporučujem ti da pogledaš još i alfu gt 3.2 iz razloga što ima odličan zvuk dobro ležanje i osećaj u vožnji" a ne da napišeš kako su svi sranje (indirektno) a alfa je najjača od svih (a nije) pa uzmi nju.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
FN2 sasvim lepo poteze i sa ler obrtaja i ima sasvim zavidnu rezervu snage u celokupnom opsegu obrtaja
naravno, ne vuce ludo na srednjim obrtajima kao neki TFSI koji je iste zapremine, ima direktno ubrizgavanje i odlicno dimenzionisanu turbinu, iluzorno je i za ocekivati, ali sasvim lepo ide
video sam jednom prilikom dyno rezultat za Civic EP3
pre 3stage VTEC-a ima nesto preko 160ks, sto je za bilo kakvo preticanje sasvim dovoljno, a ako bas zafali, pri ruci je odlican menjac
ali je definitivno auto koji ne moze lezerno da se vozikaKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
Comment