type r FN2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • X9
    CBC Senator XXL
    • 28.06.2005
    • 3179
    • Wien-Sabac
    • RX-8 i X-9

    #46
    Originally posted by dds
    Fr u benzinskoj varijanti je dobar, po nekim testovima za nijansu brzi od gti-a, osobno mi se vise svida golf.

    Mazdu ne bi nikad uzeo prvenstveno zbog izgleda a i ima šlampav mjenjač, glup zvuk i prelagan volan. I onaj njen LSD ne radi kako treba, to je auto za autoceste..
    e sad mi lepo objasni sta je to slampav menjac?drugo kako to LSD ne radi kako treba?za izgled se slazem ,mazda nije vristalica"alo vidi me ,spojleri chuda muda" vec jedan opasan "sleeper".ovo vazi i za zvuk
    "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

    No ROTOR no MOTOR...

    Comment

    • skyline
      CBC Senator XXL
      • 31.07.2007
      • 3149
      • Cacak

      #47
      da, tacno tako, MPS je pritajeni ubica
      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

      Comment

      • dds
        CBC Član
        • 02.09.2008
        • 24
        • bjelovar

        #48
        Kada sam rekao da mazda 3 ima jako loš volan, mislio sam na to da kada ga vozite po zavojima daje loš osjećej i nemate pojma šta vam kotači rade i da li podupravljate ili preupravljate, jednostavno ima neki tup osjećaj.

        Lsd, ako to uopce mozemo nazvati pravi Lsd ne radi dobro na većim brzinama nego je tu samo da bi smanjio okretni moment u prve 3 brzine a ne da bi ga raspodijelio na kotač s manje gripa i to u svim brzinama, ako se ne varam...

        za mjenjač sam negdje procitao neke negativne kritike ali ne znam gdje, potrazit cu pa cu napisati...

        Inače, naravno da dolazi u obzir i polovni auto...

        Comment

        • skijash
          CBC Senator XXL
          • 07.09.2007
          • 1354
          • Beograd
          • wrx

          #49
          Pa ako dolazi i polovan u obzir onda ti se izbor povećava mnogo. Za 30k evra imaš svašta. Pogledaj video koji sam poslao, testiranje novog i starog ctr-a u top gear-u, možda ti pomogne da se odlučiš. Novi je svakako lepši, ali po njima nije i bolji...

          Comment

          • skyline
            CBC Senator XXL
            • 31.07.2007
            • 3149
            • Cacak

            #50
            ako polovni dolazi u obzir, onda je moja topla preporuka Civic EP3
            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

            Comment

            • dds
              CBC Član
              • 02.09.2008
              • 24
              • bjelovar

              #51
              Ne bih Ep3. Znam da je mnogima bolji od novog ali meni nije. auto je mozda sekundu brzi na stazi on fn2 ali, to meni ne znaci puno. auto je u suštini ostao nepromjenjen osim što u starom imate osjećej da auto bolje ide jer je v-tec zona bila jače izrazena, i ajde zbog zadnje osovine, ali je zato unutrašnjost prebrutalna i za 2 klase bolja..
              Nisam ga nikada vozio ali imam osjećaj da ne bi nikad dosadila voznja u njemu.

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #52
                meni EP3 pruza mnogo jace adrenalinske shotove nego FN2, koji je takodje nabrijan, agresivan, brz, ali...
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #53
                  Originally posted by dds
                  Kada sam rekao da mazda 3 ima jako loš volan, mislio sam na to da kada ga vozite po zavojima daje loš osjećej i nemate pojma šta vam kotači rade i da li podupravljate ili preupravljate, jednostavno ima neki tup osjećaj.

                  Lsd, ako to uopce mozemo nazvati pravi Lsd ne radi dobro na većim brzinama nego je tu samo da bi smanjio okretni moment u prve 3 brzine a ne da bi ga raspodijelio na kotač s manje gripa i to u svim brzinama, ako se ne varam...

                  za mjenjač sam negdje procitao neke negativne kritike ali ne znam gdje, potrazit cu pa cu napisati...

                  Inače, naravno da dolazi u obzir i polovni auto...
                  lsd ne moze da smanji obrtni moment moze samo da ga prenese na drugu stranu osovine,tj. raspodeli.momenat u prve DVE brzine regulise elektronike tj.ECU radi samog boljeg starta(chitaj launch control),i radi samog chuvanja prenosa i sto duzeg opstanka istog.i da u menjacu je PRAVI LSD,ne postoji NE PRAVI Lsd,vec LSD sa razlicitim procentom zakljucavanja.i da te na kraju informisem MPS 3 ima i te kako dobar LSD,chak u klasi mozda i najbolji.Sto se tiche upravljanja MPS 3 ima elektricni volan ,pa ako nisi vozio takav auto moze da ti se chini malo chudan.idemo dalje:mps3 ima podupravljivu zadnju osovinu,ako znas sta to znachi(na nemackom selbstlenkende hinterachse) koja je pravi odlichnim autom za krivine za onoga ko to zna da vozi!medjuubrzanja ovog auta su na nivou nekih drugih sportskih auta mnogo vece klase.
                  primer:

                  ne primam se na to kada neko pise Mazda shit ili tako ali kada neko bez prethodnog znanja napise e ovo je lose ili ovo ili ono,i nalupeta se tako kao ti u samo dva posta,onda moram da reagujem ,bez obzira sto je sada slucaj sa MPS-om.MPS 3 je jedan decentni sportski hatch,i tako treba da bude.imas video,nadji nekog da ti to prevede,pa onda uporedi tvoje izjave i izjave ovog vozacha ,koji sigurno zna sta pricha...
                  e sada koliko vidim zalepio si se za izgled auta,onda je CTR FN2 pravi izbor za tebe,i mozda ces i videti koliko znaachi nedostatak LSD-a na prednjoj osovini!saltanje u ctr je brutala,kao i kod svake honde,menjac je precizan,mada zna da bude i malo jogunast pogotovo ujutro i izmedju prve i druge brzine,ali se moze resiti menjanjem ulja u hondinom servisu.
                  fn2 je tezi od ep3 modela,ali je i dosta napredovao sa enterijerom,i s elektronikom.motor je pravi dragulj,iako ima samo 1 hp vise od ep3,mogu reci da je dosta elastichniji i da imas utisak da vozis auto sa motorom vece zapremine.inache dobar izbor,ako bih se ja morao odlucivati sta da uzmem tipa hatch i to atmo nista osim ctr-a ...ako bi to morao da bude turbo zna se...2,3l DISI turbo...
                  pozdrav
                  miki
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  • dds
                    CBC Član
                    • 02.09.2008
                    • 24
                    • bjelovar

                    #54
                    Oprosti mikimazda ali onda ti ne znas sta je lsd, jer to sta je u mazdi je čista elektronika koja smanjuje obrtni moment a ne mehanički diferencijal. znam ja dobro sta je elektro mehanicki servo jer ga ima i astra opc i megane, pa dok probas sva tri auta, znat ces o cemu pričam.. nisam rekao da je mazda loš auto, svaki od tih auta ima svoje mane i prednosti

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #55
                      Pa nije tacno. MPS3 ima mehanicki LSD koji, naravno, aktivno rasporedjuje snagu na tocak gde je potrebna, umesto prostog limitiranja viska snage kao sto rade kvazi-LSD-ovi. Pored toga ima i elektronski limitator momenta u prve 2 brzine, ali to nema veze sa LSD-om.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • Jesse Jane
                        CBC Senator XXL
                        • 28.02.2007
                        • 355
                        • Zemun

                        #56
                        DDS Sta si odlucio?
                        Honda all the LAG none of the BOOST..

                        Comment

                        • dds
                          CBC Član
                          • 02.09.2008
                          • 24
                          • bjelovar

                          #57
                          Onda se izvinjavam ako sam pogriješio, uglavnom, nisam rekao da je mazda loš auto, samo stojim kod toga da je više auto za autoputeve nego za stazu odnosno zavojite ceste..
                          No to nije ni bitno jer ne bi uzeo mazdu nikad..

                          Comment

                          • VR6
                            CBC Senator XXL
                            • 31.10.2004
                            • 512
                            • Sarajevo

                            #58
                            Tebe ocito CTR najvise privlaci, onda uzmi Hondu pa sta bude

                            Jest da je najslabija, al ako nista drugo i najmanje ce trositi

                            Comment

                            • dds
                              CBC Član
                              • 02.09.2008
                              • 24
                              • bjelovar

                              #59
                              Ne vjerujem da ce najmanje trositi, ustvari mislim da ce trošiti najvise od svih oko 12-13 l (neka me netko ispravi ako grijesim) jer se stalno mora terati u obrtaje...
                              Kada bih uzeo megana (koji trosi 12 l) stavio bih plin u njega i trosio bi oko 13l LPG. Mozda ce se netko smijati i reci mi da ne ide plin u takav auto, ali zasto ne? troskovi ce se smanjiti za vise od duplo.
                              Testirali su r26 sa plinom u jednom od zadnjih brojeva EVO magazina i bili su jako zadovoljni..
                              A u hondu ne bi plin, ne znam ni da li ide....

                              Comment

                              • VR6
                                CBC Senator XXL
                                • 31.10.2004
                                • 512
                                • Sarajevo

                                #60
                                Moze se ugraditi i u Hondu, al nije tako jednostavno, cuo sam da trebaju i neke posebne "mazalice" za V-TEC A to sam i ja nesto kontao za potrosnju, al dok se ne zagrije masina nece vidjeti visokih obrtaja, tako da ce ti u gradu jako malo trositi. Na otvorenoj ces snagu opet kod preticanja koristiti i za povremena ganjanja, inace ce biti najvisa brzina da smanjis buku u kabini. Sve u korist niskoj potrosnji... Na Mazdu 3 MPS se ne moze ugraditi plin.

                                Comment

                                Working...
                                X