I nemojte više, ebo vas plin, imate ceo forum o tome pa se tamo raspravljajte.
type r FN2
Collapse
X
-
-
Originally posted by 206Mozda Megan izgleda kao pregazena dzukela, ali ne postoji bolje sredjena sasija i lezanje na FWD pa jos sve uklopljeno sa odlicnim motorom.
I dodajem da meni Megane R26 - crveni, izgleda predobro. Kod Renaulta me fascinira to sto naprave auto koji bolesno dobro lezi, a uopste nije tvrd ni neudoban. A takav setup ovjesa, osim vece ugode kod normalne voznje, donosi i vecu sigurnost prilikom voznje po neravnoj cesti, kada automobil nece "letiti" preko neravnina, nego drzati tockove vise "zaljepljene" za podlogu.
Comment
-
-
Originally posted by DoraI nemojte više, ebo vas plin, imate ceo forum o tome pa se tamo raspravljajte.
naravno, svestan sam toga
zato smo i prestaliKada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
mikimazda - mozda me nisi dobro shvatio, ne palim se ja na izgled auta, to što sam se zapalio na type-r je zato sto to zavrijeduje i ostalim stvarima i zato sto ima karakter i zato sto je poseban po necemu.. To je auto koji je na mene ostavio jak dojam a da ga nikad nisam ni provozao i to mi se nije nikada prije dogodilo..
Ipak bez neke vožnje ništa od odluke... Megi je još uvjek prvi izbor za sad.
VR6 - Da kod megana su išli na malo mekše opruge i debele stabilizatore tako da auto ležerno prelazi preko ravnina a takozvani body roll se sveo na minimum.. Dok su kod type r-a opruge jako tvrde pa skče na neravninama (barem ep3) ..
Comment
-
-
Re: type r FN2
Evo da malo ozivim temu... nakon podosta vremena napokon sam kupio auto, izbor je pao na r26, zlatni... auto je pre****n, presao sam s njim vec 4,500 km i nije mi ni malo zao sto sam se odlucio upravo za njega.... špera radi prebrutalno ovjes je ugodan za svaki dan, mozda mrvicu premekan za glatku cestu sa zavojima ali body roll je minimalan... potrosnja je 13-15 l ovisno kako se poklopi ali nikada ispod 12,5l, vecinom grad a kad odem van grada opet gas gas pa dode na isto, cak se i pogorsa...
Kako auto planiram zadrzati 2-3 godine bacio sam racunicu i ispada da bi mi se isplatila ugradnja plina nakon godinu dana.... Nisam jos načisto odlučio sta da napravim pa vas molim ako netko ima sličnu masinu s plinom da mi kaze iskustva... molim bez komentara kako nisam normalan i tako to, nisam jos nista odlucio, samo ispitujem teren..
Comment
-
-
Re: type r FN2
cestitam na kupovini, fantastican je auto kako sam cuo
elem, obzirom da nije motor sa direktnim ubrizgavanjem, sasvim je izvodljiva instalacija plina
potrosnju ocekuj kao na benzinu ili za nijansu vise
performanse zavise od same instalacije, podesenosti instlacije, kolicine plina u boci, godisnjeg doba....
za instalaciju se bolje obrati ekipi koja ugradjuje plin ili ekipi koja fura vece snage na turbacima sa plinom
kod mene je 8mm cev od boce do motora, rasplinjac je do 185kW, i dizne su razbusene na 200ks
ali moracu da popricam sa nekim iskusnijim, jer nemam dovoljno ophranjivanje motora kad pocne boost-anje, tako da ce nesto morati da se pojaca malo
ali zato i ovako, sa povremenim prebacivanjem na benzin, ekonomska racunica je.....
evo, malo procitaj ovu temu recimo
viewtopic.php?f=302&t=7494Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: type r FN2
Pročitat cu, hvala..
Inače auto je pod renault garancijom do 2012 god. tako da ugradnja ako bi i bila, morala bi da bude izvedena iskljucivo u renault servisu... nisam jos pitao kakav sustav ugraduju... Na renaultsport.uk sam procitao da imaju dvije vrste ... LPG i LPI.. LPI je novija verzija i kao bolja.... Nijam imao nikada iskustva s plinom pa ne znam točno u čemu je razlika... Par frendova mi se kunu da im auto ide bolje na plin, dok s druge strane čitam po raznim forumima o manjim gubitcima snage.. Neki pojačavaju smjesu pa kao ide malo bolje... opet to su priče i svako svog konja hvali, tako da ne treba vjerovati svemu..
Comment
-
-
Re: type r FN2
zavisi od mapinga, jer plin i benzin razlicito sagorevaju
kakv je to LPI sistem??
posavetuj se sa nekim pre nego odes u Renault-ov servis, jer radnici po tim "ovlascenim" servisima su obicno imali posla sa klasicnim instalacijama na klasicnim motorima, tak da bi valjalo da im prenese uputstva nekoga ko je radio instalacije na nestandardnim agregatima
postavi pitanje na ovu temu, veca je sansa da ce neko iskusan procitati nego na tvojoj temi
viewtopic.php?f=300&t=28816Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.
Comment
-
-
Re: type r FN2
LPG je skracenica za gas-plin, a LPI je sistem tecnog ubrizgavanja istog. klasican sekvencijalni sistem ubrizgava gasnu fazu, i kod njega moze postojati mali gubitak snage, dok kod LPI sistema se snaga cak moze i povecati.
ako imas mogucnosti ugradi LPI, ali su sistemi jos dosta skupi, i nemaju majstori mnogo iskustva s njima, tako da lose odradjen LPI moze i da pokvari stvarihttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
Comment