BMW motori: greske u konstrukciji + poredjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #16
    Originally posted by 206
    BMW uprkos uvrezeom misljenju kod nas je auto relativno jeftin za odrzavanje. Konkretno, ja na M3 imam seris svake 24-25.000 km, zamena ulja, filtera, jednom do sada plococe, i to je to.....
    Nisam bio vlasnik M3 masine ali znam ljude koji su ga imali.I oni (kao i mnogi drugi) su mi rekli da je auto strasno skup za odrzavanje.Tj. , mozda si ga TI tako servisirao i menjao mu nesto tek kad dotraje ali to nije servis kakav propisuje firma BMW.Koliko znam da bi vazila garancija (i bla bla bla...) morao bi da posecujes servis na 2-3 meseca.A na tim (redovnim) servisima udaraju po usima (pogotovo BMW).
    Drugo, na tom autu nesmes da stedis.Znaci ulje za njega - NAJBOLJE (od te vrste koje mozes da nadjes), gume (za njega) su extra skupe...ma bilo koji deo je 10 puta skuplji nego za neki normalan auto.Tako da mi je tesko da poverujem da je odrzavanje M3-a jeftinije od npr 206-ice.



    Originally posted by 206
    Ko to pa pravi bolje ATMOSFERCE od BMW-a?
    Vecina japanaca.Daj japancima V10 masinu od 500ks Pa ces da vidis atmosferca.

    Originally posted by 206
    Jos treba da vidim NJIHOV V10, ili bilo sta sto ima iole vise od 300-ak KS. Toyota? Ma daaaaj....
    I sam znas da je to zbog limita.A isto tako znas i da je skinut pre par meseci.Zato, sacekaj malo...Vec su u najavi Toyotini (model supra) atmosferci od 4L sa 500ks.

    A mogo si da vidis i topic koji sam postavio....Honda je vec izbacila atmosferca od V8 4L sa 600ks.

    http://www.torontostreetracing.com/onli ... php?t=3995

    Hmmm...bas se pitam kakav ce im onda biti V10?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #17
      Originally posted by Skyline
      Originally posted by 206
      BMW uprkos uvrezeom misljenju kod nas je auto relativno jeftin za odrzavanje. Konkretno, ja na M3 imam seris svake 24-25.000 km, zamena ulja, filtera, jednom do sada plococe, i to je to.....
      Nisam bio vlasnik M3 masine ali znam ljude koji su ga imali.I oni (kao i mnogi drugi) su mi rekli da je auto strasno skup za odrzavanje.Tj. , mozda si ga TI tako servisirao i menjao mu nesto tek kad dotraje ali to nije servis kakav propisuje firma BMW.Koliko znam da bi vazila garancija (i bla bla bla...) morao bi da posecujes servis na 2-3 meseca.A na tim (redovnim) servisima udaraju po usima (pogotovo BMW).

      Drugo, na tom autu nesmes da stedis.Znaci ulje za njega - NAJBOLJE (od te vrste koje mozes da nadjes), gume (za njega) su extra skupe...ma bilo koji deo je 10 puta skuplji nego za neki normalan auto.Tako da mi je tesko da poverujem da je odrzavanje M3-a jeftinije od npr 206-ice.
      Pa vidi se da ga nisi imao...Ko god da ti je rekao da je skup, ocigledno se protegao vise nego sto je dugacak i vozi pogresan auto. Za nekog ko je navikao na Juga, jeste skup. M3 kao i svaki drugi BMW ima servisni indikator koji sam odredjuje intervale servisa u zavisnosti od nacina voznje i uslova eksploatacije. Znaci, lepo ti sam kaze kad treba da ode na servis, i nema tu puno razmisljanja. A servisni indikator mi na autu pokazuje da je servisni interval (do sada je slucaj nio takav) na 24-25.000 km. To za garanciju na 2-3 meseca ne znam ko te slagao, ali nije istina. Za garanciju ti treba nulti servis, prvi na 15.000 i dalje prema indikatoru, i to je to. Redovni servis (ulje i filteri) za M3 kosta oko 240-250 EUR, ne secam se, bese pre oko 2 meseca. Tesko da je udaranje. A prvi servis za X5 4.8 kosta oko 200 EUR. Ako je to puno, onda...

      Dalje, sto se tice toga da "...menjam samo kada nesto dotraje..." ili napomene da "...njemu treba samo najbolje..." - ocigledno me ne poznajes Svako ko me poznaje, ili me upoznao, ili mi je video bilo koji od auta, zna koliki sam ja FANATIK sto se toga tice. Da DOTRAJE? Na MOM autu? Haa...Veruj mi, sto se tice zamene i kvaliteta delova i ulja, tu sam definitivno malo udaren mokrom carapom Zadnje gume, koje mu traju oko 35.000 km, u toj dimenziji su 280 EUR. 10x skuplji delovi...? Ne znam ko te kljuka tim glupostima, ali veruj mi na rec, kad se sve sabere 206 je DOSTA kuplji za odrzavanje, i to nije pausalna ocena nego cinjenica. Ako te bas TOLIKO interesuje, prvom prilikom cu da ti skeniram servisne knjizice 206 i M3, pa sam uporedi. Ako ne baratas cinjenicama, nego nekim poluinformacijama, onda ne ulazi u raspravu.

      Originally posted by Skyline
      Originally posted by 206
      Ko to pa pravi bolje ATMOSFERCE od BMW-a?
      Vecina japanaca.Daj japancima V10 masinu od 500ks Pa ces da vidis atmosferca.
      Da im DAM? Pa sto je ne naprave SAMI? To i jeste moje pitanje. Vidis, BMW i pravi V10 atmosferac od 5 litara i 500KS...a japanci? Tesko.

      Originally posted by Skyline
      Originally posted by 206
      Jos treba da vidim NJIHOV V10, ili bilo sta sto ima iole vise od 300-ak KS. Toyota? Ma daaaaj....
      I sam znas da je to zbog limita.A isto tako znas i da je skinut pre par meseci.Zato, sacekaj malo...Vec su u najavi Toyotini (model supra) atmosferci od 4L sa 500ks.

      A mogo si da vidis i topic koji sam postavio....Honda je vec izbacila atmosferca od V8 4L sa 600ks.

      http://www.torontostreetracing.com/onli ... php?t=3995

      Hmmm...bas se pitam kakav ce im onda biti V10?
      Limit? Koji limit? Onaj administrativni, koji kaze, citiram: "proizvodjaci NECE IMATI problema sa registracijom vozila ako snaga motora ne prelazi 280KS" - sto u prevodu znaci jaci motori ce imati problema, ali ce i dalje moci da se registruju. Upravo to je i bio slucaj, te su proizvodjaci deklarisali snagu motora na 276 KS dok su oni u stvarnosti bili daleko jaci. To je bila administrativna i dobrovoljna granica, koja je postala toliko besmislena jer je niko nije postovao, pa su resili konacno i da je sa papira ukinu jer nicemu nije ni sluzila.

      Taj Tojotin motor je u najavi, znaci nije izasao. Kad izadje, o tom potom.

      A ovo sto si postavio...pa mislim, stvarno "Toronto Street Racing" tesko da je kredibilan izvor informacija. Kako god okrenes, ovo sto je na slikama je MUGEN Honda. Znaci, tesko da je serijska. Znaci, nesto slicno Alpini, znaci budzevina a ne serijski auto. Sad ako krenemo u takve ekstreme, imao je BMW na primer 6.0 V12 masinu od 700KS u X5, ali i to je bila teeeeska karabudzevina, a ne serijski auto, kao i ovaj Mugen - znaci mani babe i zabe. Onog trenutka kad Honda, a ne Mugen, izbaci V8 od 600KS, ja zakucavam M3 u banderu, i jedem iskljucivo pirinac do kraja zivota.

      Dajte da ovo ne prerasta u ponovnu raspravu sta je bolje. Japancima svaka cast, STVARNO prave genijalne motore (pogotovo Honda koja pravi ubedljivo najbolje 4-cilindrase na svetu) i sve su bolji u pravljenju kompletnih automobila, ali Evropa (iako se slazem da u poslednje vreme idu americkim putem sto se tice filozofije nabijanja snage kroz kubikazu) je i dalje Evropa.

      Mozda imaju gresaka, mozda nisu savrseni, mozda ima i boljih, ali BMW motori i automobili generalno spadaju u sam vrh svetske ponude - i to je neosporno. Svaka prica da je ovo ili ono bolje ili losije, po meni vec spada u domen raspravljanja o ukusima, sto je pomalo bez veze.
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Salu na stranu, znam vrlo dobro kakve greske pravi BMW i sa cime kuburi, osetio sam to na rodjenoj kozi vise puta. Nimalo nisu zlatni. Ali, ko jeste? Hocu da vidim i cujem, konkretno, ko i koji motor misli da je bolji od ovog? Ne shvatite pogresno, ja obozavam japance, pogotovo one manijake iz Honde jer su stvarno tate za 4-cilindrase, a i Ferrari je prica za sebe, Porsche je takodje genilajan. Ima tu dosta igraca, ali dajte realno malo. V10, 5000ccm, 507KS, vrti se...koliko, 8, 8500? dajte malo da vidimo jos neki motor koji misliteda je vredan paznje, pa da pravimo poredjenja, a ne ovako, los BMW losi mu motori. Sve tu to bre masincine najobicnije, sve isti djavo



        Edit 009
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Skyline GT-R
          CBC Senator XXL
          • 13.02.2005
          • 806
          • Chicago - My Kind Of Town

          #19
          Originally posted by 206
          Pa vidi se da ga nisi imao...Ko god da ti je rekao da je skup, ocigledno se protegao vise nego sto je dugacak i vozi pogresan auto.
          Vlasnik M3-a je vlasnik jdne od izuzetno jakih firmi u BG-u.To (kad je bila prica sa tim M3-em) je bilo pre 6-7 godina.Znam da je na (neka bude) 3 meseca iso na servise i znam da su se kretali oko 500 maraka.
          To kakav si ti - neznam.Ja nisam reko da si ovakav ili onakav, samo sam reko - MOZDA.


          Originally posted by 206
          Da im DAM? Pa sto je ne naprave SAMI? To i jeste moje pitanje. Vidis, BMW i pravi V10 atmosferac od 5 litara i 500KS...a japanci? Tesko.
          Ja u klin ti u plocu.ja ti kazem da imaju limit a ti kazes "ne interesuje me, neka naprave".


          Originally posted by 206
          Limit? Koji limit? Onaj administrativni, koji kaze, citiram: "proizvodjaci NECE IMATI problema sa registracijom vozila ako snaga motora ne prelazi 280KS" - sto u prevodu znaci jaci motori ce imati problema, ali ce i dalje moci da se registruju.
          Hoces da kazes da japanci nisu znali da naprave jaci motor, tj. bio bi LOS (nestabilan, nesiguran...) pa se zato ogranicavaju na 6 cilindra i 280ks.Da li je neko odavde shvatio da "ako japanci naprave jaci motor imace problema".Ako si ti TO shavtio iz tvog citata ......onda.....


          Originally posted by 206
          Onog trenutka kad Honda, a ne Mugen, izbaci V8 od 600KS, ja zakucavam M3 u banderu, i jedem iskljucivo pirinac do kraja zivota.
          Za pirinac necu moci da cekam da te gledam ali dolazim da vidim crash test BMW-a. DRZIM TE ZA REC!!!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #20
            206 >> Nezanosi se.

            Znas i sam da je V12 ustvari 2 komada motora iz 325 ,

            Sta mislis ovako:

            Honda uzme da sushi motora iz S2000 i uradi isto.

            Imas odma najmanje 500KS iz 4000 a be iz 5000 ccm i sa cela 2 cilindra manje.

            Slusaj, mozda neki ziti cita ovo sta pises, pa se bas zainati i dodje na ispunjenje tvoga obecanja

            I odma su 8500 rpm postale blede i smesne

            Sta je Vanos2 nego ustvari pokusaj simulacije VTECa
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #21
              He he mnogo smo jaki u pretpostavkama sta mogu da urade druge fabrike
              Pa nek urade to sa duplim motorima i samim tim stave skoro duplo tezi motor u njusku ili kako vec, pa da vidimo onda poslusnost, pa da vidimo onda ojacanje karoserije koje je potrebno, pa samim tim i vecu masu a slabije performanse, Pa normalno jaci donji postroj da nosi sve to duplo jace, pa mora i povecana aktivna i pasivna bezbednost a na kraju svega da vidimo zadrzanu malu cenu pa ce se odmah i razjasne neke stvari iz proslih tema
              Sta, kao tebi nije jasno- moze to svako da napravi nije nikakav problem. Pa sto ne prave. Same jacine govore o kvalitetnoj i zahvalnoj konstrukciji.
              Digao si Saabu snagu na 500+KS i motor se pokidao razvalio haubu i umalo da .......Znaci ajde nek se usude fabrike, a i pored toga sto sve znas kao i tim inzinjera, se to dogodilo i sa tom snagom neocekivano i nisi uspeo da previdis. I sam znas sta bi se desilo sa jednom fabrikom kad bi se musterijama dogodio takav kiks .
              Zato postujte veliku snagu I duplo veca opterecenja pogona karoserije i transmisije i to na kakve je sve probleme naisla fabrika prilikom izrade jednog takvog snaznog auta i resila ih .Tako da malo oladite.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #22
                Joj bre Boost...ne zanosim se ja toliko BMW-om koliko ti japancima, izgleda

                Nije 2x325 nego 2xM3, ali nije ni bitno, na kraju krajeva. Daj bre budi MALO realan...Znam ja da je Honda JAKO dobra firma ali i ti pravis neka...pa recimo bleda poredjenja...

                Prvo, VANOS jeste kopija VTEC-a, ali ni VTEC nije toliko napredan koliko je nekad bio. Ajde bude realan pa reci da li je taj famozni prvenac VTEC u stvari ista bolji od VANOS-a (na stranu greske i problemi koje je BMW imao sa tim sistemom)? Jeste Honda bila prva, ali da li je sada i najbolja u tome? Hmmmm...

                Dalje, ta tvoja genijalna S2000 zaista ima 240KS iz 2000 ccm...ali moze da se vozi samo preko jedno 7000, sve ispod toga je apsolutno MRTVO. To ne bih bas i nazvao jako fleksibilnim, svestranim i dobrim motorom...na stranu to sto trosi ulje kao i gorivo, i sto im taj motor MASIVNO zakucava usled nenaviknutosti korisnika da svakih 1000 km dospu po pola litra ulja u motor. I uzmu 2 takva, i dobiju V8 koji se vrti do 9000 i ima obrtni moment od 300NM, na primer....****s V8 bez obrtnog momenta, volim i ja luuude obrtaje, ali ipak, to ipak ne bih nazvao extra klasom motora koja bi mogla da se meri sa M5...Kazes iz 2 cilindra manje? Pa realno, mogli su istu snagu da izvuku i iz starog V8 (koji je tolio relaksiran da ce da traje bog zna koliko, sa 400KS iz 5000ccm), ali oni cudaci iz BMW-a imaju trip da im je nekako odnos rotacionih i pokretnih masa nekako najbolji sa 500ccm cilindrima, kao i da je V10 rafiniraniji i izbalansiraniji motor od V8...Mozda su i u pravu, a?

                A uzmi cuveni i po mnogima najbolji motor ikada, V12 iz Mc F1 - jos malo pa ne treba mu ni menjac, ti po gasu on zalepi. E TO je motor. Verujem dane i M5 slican. Znas i sam da dobar motor nije samo snazan motor, vec i elastican, pouzdan, itd...

                Ko je sad pristrasan?
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #23
                  Kome se nesvidja sto sam dosad zaklao 5 BMW motora ? Nesvidja se ni meni pa sta?

                  Frekventno najnezniji sklopovi kojima smeta svaki K.

                  Radjavom K i dlaka smeta
                  @ Boost:

                  Kao prvo: lepo sam napomenuo "NHF" iliti No Hard Feelings, ako treba pojasnjenje... Zato ne razumem ovakav "ton" u tvom postu.
                  Kao drugo, ono tipa smeta svaki K i Radjavom K i dlaka smeta je odraz kulture kakve sam mislio da nema u Swe i kakvu nisam ni ochekivao na ovom forumu. Toliko o ovom gore citatu.
                  BTW: to shto se stalno "pecnesh" kad se BMW ili bilo ko drugi (osim, naravno, Saab-a ) dokazhe na svetskom nivou, shto btw "bode ochi" svakom ko realno prati ovaj forum, da mi stvarno nije jasno u chemu je problem? Shto nema ni jednog Svedskog motora na "International engine of the year award" listi? Shto je BMW najuspeshniji u istoriji ove RENOMIRANE I SVETSKI PRIZNATE LISTE NAJBOLJIH MOTORA GODINE? Kazhesh da je taj BMW-ov V10 "izvikan" pa je zato najbolji i na vrhu liste??? ALA DOBRO VICHU IZ BMW-a, SVAKA IM CHAST!!! Shatro, zeznushe ceo svet na foru, a ono V10 ne mozhe ni 100 k km, ma raspad zhivi... Stvarno, shta je u pitanju? Shta je razlog ovakvih komentara? Imash neki, to je definitivno...

                  Kad vec pominjesh narodne izreke, imam i ja jednu koja prilichi ovde:

                  "koga svrbi - taj se cheshe"

                  @ 206:

                  dzabe, brate, i pokushavash da vodish razgovore i polemiku sa pojedinim ljudima koji znaju sve "a priori". Ovde se zakljuchci donose pre nego shto se i pochne sa razgovorom. Realno si izneo situaciju o cenama servisiranja, 206 i ta klasa je "tu negde" sa vecinom BMW-a serije 3, i realno si izneo stanje stvari. Ukljuchio bih se u diskusiju ali vidim da zbog ovog ranije napisanog nema smisla, jer su rezultati i rezime ove (buduce) polemike vec doneti, zakljuchci doneseni, a tema zakljuchana... Chemu onda tripovanje...???
                  Josh kad bi se mogle "zakljuchati" i pojedine informacije sa interneta kao pojedine teme, kud bi nam lepa sreca...

                  Pozz
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #24
                    Ha.. znaci zakacio si se:
                    Nisi procitao da sam napisao SUSHI za Hondin S2000 motor.
                    Vidi, ne, nije honda moj tip motora, samo sam probao da vidim kako reagujes, sve mi jasno
                    A kad je u pitanju fleksibilnost? Heh.. sta mislis zasto sam pravio svoj motor?

                    BTW: Sve sto si naveo stoji za S2000 motor, nema geometriju za te obrtaje, problem sa ventilacijom motora i ulje izlazi kroz iberlauf u usis , toliko o tome...

                    Da li ti ja licim na Japanca pa si stvarno poverovao

                    Strpi se mesec dana pa ces da vidis sta je flexibilnost a i sacekaj jedno 2-3 godine da cujes sta se desava sa V10 by BMW .
                    Znas i sam da me neinteresuju ****vci , samo anabola naduvani mali ali kruti

                    Oces iskren odgovor koji motor je najbolji i sta mislim?

                    Nijedan !
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Uaaa prevarantu.
                      Svi su najbolji.....mislim zastavini
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #26
                        overspeed_1976 >> Vidi, kad citas, citaj sve i kad citiras, citiraj sve sto je relevantno.

                        Opet pokusavas da nametnes da ja rezonujem kao ti. Ne.

                        Razmisli zasto moj stav, nemoram bas sve sa serviram.
                        Korekcija? Nema, niti ce iko da zakljuca temu, samo je podeljena kao Off iz jedne druge.

                        Ovde je slobodno dizati BMW do Boga, da ima i on vec jednom cime da se provoza

                        Nisam ja kriv sto SAAB hardware podnosi 2 puta vise maltretiranja od BMW-ovog.
                        To je razlog zato nevozim BMWa vise, jer zelim da stignem nazad sa istim autom sa kojim i krecem na godinji odmor. Sa BMW motorima mi to nije poslo za rukom, ama bas ni jedan put
                        Mora da sam neki maler pa dobio neke primerke koji se prave ponedeljkom posle napornih pijanki vikendom

                        Dakle, ako uspevas da shvatis iz mojih izlaganja da ja govorim da je SAAB blji od BMW onda neznam na koji nacin da ti objasnim da to nisam rekao.

                        Jedino sto uporno tvrdim je BMW drzi svoje motore na ivici opasnog (M serija .. ovi obicni nisu ni vredni pominjanja ) i da je ta granica koju dosezi za mene malo ironicna .

                        NHF 2u2

                        Ako malo prolistas forum videces koliko sam drvlja i kamenja bacio na SAABa sa B2X5 motorima od 1998 na vamo (GM sranje) pa mozda malo promenis shvatanja o meni.

                        Ceo moj vid na motore je kroz tuning ( kao sto i stoji u headeru foruma )

                        Ona narodna je bila namenjena neznoj i prefinjenoj konstrukciji a ne osobi na forumu!
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #27
                          Originally posted by BOOST
                          Ceo moj vid na motore je kroz tuning ( kao sto i stoji u headeru foruma )
                          Pa to tooo, Upuceni znaju za zanesene poglede gledalaca sa M5 1000+KS i NM gde se prestalo snimati sve ostalo. Isto tako upuceni znaju za kilandera i Fastes BMW in SWE crveni E36 sa prednjim gumama od motorcikla i glisiranjem sa starta pa do kraja A kako tek salta majku mu....
                          Toliko o tuningu i sta se najbolje pakuje- pored japancerosa.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #28
                            Ha.. slusaj sad: Sve motore koje pricas o njima je radio Niklas Persson (NP Inginjering) i ovako izgleda PM sa STCS foruma upucen meni u vezi radilice za BMW motore koje pominjes

                            Originally posted by NP
                            Tjenare!

                            Hur g?r det med ditt bygge?

                            Tänkte höra om du har n?gon bra kontakt som kan tillverka smidda vevaxlar?

                            Typ spec:

                            MATERIAL: EN40B (Nitroy 40B) B.S. 970; 1955
                            - 722M24 B.S. 970; 1983
                            - 32 CrMo 12 (Germany) W. No. 1.7361

                            HARDENED/ CORE STRENGTH: 850 - 1000 N/mm2

                            TEMPERED TO - (56-65 tons/sq.in.)

                            'T' CONDITION HARDNESS: 248 - 302 H.B

                            HARDENED/ CORE STRENGTH: 925 - 1075 N/mm2

                            TEMPERED TO - (60 - 72 tons/sq.in.)

                            'U' CONDITION HARDNESS: 272 - 331 H.B.

                            GAS NITRIDING PROCESS TIME: 90 Hours

                            PROPERTIES SURFACE HARDNESS 750/850 ('T') - 800/900 ('U') Hv
                            - CASE DEPTH: 0.5mm ('T') - 0.6mm ('U')
                            Od BMW nema ni celo B u tom motoru a kamo li ostatak

                            Sorry, the facts , BTW Niklas vozi onog Z3 sa SAAB B204 670Ks motorom, nekad je i tezina na prednjem trapu bitna ili?
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              A kao tvoj je standard ili ti mozda onaj sa 800KS. Naravno da sam znao da ces se uhvatiti za taj M5 ali ima i ovih drugih zar ne?
                              Steta sto ne znam swedski ali ipak je to BMW. Da ne pricam o 2,3T Koji ne lici ni nasta i sav je ogoljen :x . Ipak se E34 i E36 prepoznaje iz aviona i ima legal look.
                              Uz duzno postovanje, ipak nisi ti taj koji je progutao svo znanje ovog sveta i postoje ljudi koji prave jace motore i bolje tunuju i to ne mozes da osporis pa makar pitali tebe za neke savete....a za neke i NE.
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Skyline GT-R
                                CBC Senator XXL
                                • 13.02.2005
                                • 806
                                • Chicago - My Kind Of Town

                                #30
                                Originally posted by BOOST
                                Mora da sam neki maler pa dobio neke primerke koji se prave ponedeljkom posle napornih pijanki vikendom

                                Comment

                                Working...
                                X