Ha.. znam, deluje malo kao Motor-porno , nije cudo sto si se zapalio
Nego... stabilitet radilice... Pa to sam i mislio . Zar nije i na Skyline-u taj deo prisutan zbog stabilnosti radilice u dugackom R6 bloku koji bi se bez toga uvijao?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
. Zar nije i na Skyline-u taj deo prisutan zbog stabilnosti radilice u dugackom R6 bloku koji bi se bez toga uvijao?
Pa jeste, zato i sam znas da je skyline najbolji tuning auto tj. najvise trpi a da se ne razleti [/quote:2d2udqsy]
Nja.. ima i drugih metoda
Naprimer sa prelaskom preko 10K rpm na SAAB mashinama ide se sa srafovima i to gde isti sraf ide kroz blok.
Dakle, ovaj motor koji sada radim koristi kroz blok prolazne srafove koji drze radilicu i glavu u isto vreme
// Cannon
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
pre neki dan na TV Discovery kanalu bio izvestaj o razlozima eksplozije i pada Space Shuttle-a sredinom 80tih.
utvrdjen razlog- konstruktori su verovali pretpostavkama softvera koji je simulirao izdrzljivost kremickih plocica kojima je satl oblozen na udare stiropora.
a prakticni test je pokazao i dokazao da dovoljno veliko parce stiropora od 40cm x40cm pri brzini udara od nekih 750 km/h ko od sale razbija krilo spejs satla. da stiropor/purpena a glupi softver i jos naivniji tim inzenjera koji mu je verovao nije mogao da tako nesto ni smisli kao mogucu opciju za proveru.
najgore od svega je sto je krilo oblozeno, tj, njegove prednje ivice sa carbonom koji kako oni kazu izdrzava temperature preko 3000C°...a koji se razlece kao plasticna kanta kada se sutne nogom!
gledao sam...brick
neznam ali mi deluje, da ce se i ovde ponovo voditi polemika za koju godinu kada, kako stvari stoje ...bice i knjige picane sa potpisom CannonBall?
Sta si ti zaista uspeo da vidis tu sa slike. Dal je to vizuelno onako na prvi pogled ili znas kakav je tacan promer cevi iznutra spolja krivine
@ M-power:
(Boost - NHF) ma, sve je Boost video, i promer-prechnik (od oka), i problem u vezi promera. Ko mozhe sa jedne SLIKE da utvrdi bilo kakav konstrukcioni problem a da pri tom ne zna ni gabarite, prechnike i mere podsklopova, pitam se... Iskustvo... Hmmm, iskustvo se zasniva na rutinskim ponavljanjima ustaljenih radnji, ili saznanja/motorichkih radnji, kako mozhete imati iskustva sa nechim shto je NOVO???
smes naravno, ali ti niti si dao bilo koje svoje misljenje, a nigde ni argumenata odnosno kontraargumenata.
papagajski ponavljanje marketinskih flajera ne spada bas u neke nivtete, vijdano je to i ranije..
@ brick:
uz duzhno poshtovanje, sad sam se vratio kuci "iz grada", i uz svu volju da do kraja prochitam tvoj post, ipak za isto nemam vremena jer cu da osvanem pored kompa, a i onaj Tuborg me cima... tako da... Ipak, mogu samo da kazhem da ja nemam argumenata da ocenjujem da li je V10 by BMW toliko dobar ili toliko losh kao shto ga kude ovde. Ali, zashto ne pitash onoga koji njegov kvalitet osporava koji su njegovi argumenti? Da dobro vidi??? Da je "iskusan"??? Shta, BMW-ovi inzhenjeri nisu iskusni (mozhda ne vide dobro, to je druga pricha...). Stvarno ne razumem ovoliku "solidarnost", zashto umesto toga ne sagledate realnost na pravi nachin? Nemam argumente, ali imam izveshtaj svetski priznate agencije za izbor najboljeg motora godine, shto CEO SVET PRIZNAJE kao reper. TO IMAM umesto argumenata, a taj ko tvrdi da postoji greshka ima ... shta? Takozvani "argument" koji je "provalio" posmatrajuci sliku dimenzija 5 x 5 cm? Ma daaaajjjj...
Ti zaista imas profesionalnu deformaciju te po tvojim ovakvim konstatacijama ovaj motor ima niz slicnih ovakvih gresaka
@ M-power:
ima taj motor jednu jedinu "greshku" - napravio ga je BMW...
pre neki dan na TV Discovery kanalu bio izvestaj o razlozima eksplozije i pada Space Shuttle-a sredinom 80tih.
Moram opet da napomenem da se ovde otishlo u debeli off, jer treba da se pricha o konstruktivnim greshkama motora BMW. To jest, ako ima dovoljno "materijala" da se pricha o istom, shto bash i ne vidim neshta narochito...
PS. Sve kazhem necu vishe, ali me pojedini "povuku za jezik" tako da...
.:OFF:. @ overspeed: Ukoliko ti se ne dopada tok diskusije, ne morash odgovarati na istu.
Shto se tiche tvojih konstantnih sugerisanja da je tema u offtopic-u, slobodno se obrati bilo kome od moderatora privatnom porukom ukoliko mislish da isti ne nadgledaju temu.
Nadam se da vishe ne mislish da je u offtopic-u? Ovo je retorichko pitanje i odgovor na isto je ne potreban.
Zanimanje: Student, ali ne josh zadugo
Interesi: Masinstvo, automobilizam, IT...
Kad se poveze ovaj boldovani tekst, sta se dobije?
Kao student, pretpostavka masinstva, treba da imas bar malo uvida u protok fluida?
Da te pitam odmah:
Da li si nekada video kad odvrcu shahte na vodovodu i ispustaju radi ispiranja?
Da li ti je IKAD palo napamet da se ventil za ispiranje nalazi na "slepom crevu" u sistemu gradske mreze?
Da li ces probati bar jednom da razmislis o ovome sto sam napisao?
Da li vidis paralele?
Da li smo zavrsili?
Ako nismo, idi u gradski vodovod, pitaj nekog komunalca koji radi sa otvaranjem ventila i ispustanjem taloga iz mreze, on ce ti objasniti.
Bojim se da ako pitas inzinjera da nece imati blage veze u cemu je stvar
Over & Out
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
eh da, trebalo je toliko vremena da se sustina pojavi i izdigne iznad predubedjenja o tome da je softver simulacija svemoguca.
ja za racunar kada mi se neko zali da je nesto krenulo po zlu sa njim, obicno kazem da je PC isto sto i sporet- najgluplja obicna masina koja radi samo ono sto si ti uradio isto kao i sporet. kafa se nece sama skuvati a na milion je nacina i ukusa moguca.
racnuar i simuliacija je veliki pomocnik ali ideja u glavi, iskustvo, proba uzivo je nesto sto jepo meni nezamenljivo kada se juri kvalitet.
Ali, zashto ne pitash onoga koji njegov kvalitet osporava koji su njegovi argumenti? Da dobro vidi??? Da je "iskusan"??? Shta, BMW-ovi inzhenjeri nisu iskusni (mozhda ne vide dobro, to je druga pricha...). Stvarno ne razumem ovoliku "solidarnost", zashto umesto toga ne sagledate realnost na pravi nachin?
nista, kada budes imao vremena polagano red po red na tu dilemu - zasto koju imas.
a sto da pitam kada je kristalno jasno objasnio.
sto se tice realnosti- evo prostih stvari. recimo jedan vodovodni sistem i recimo jedan vodokotlic. kada budes imao vremena baci pogled u njega i viedec da se talog peska i ostaloga napravio tacno na jednom odredjenom mestu unutar vodoktolica. a dimenzije dovoda i odvoda su ogrooomne u poredjenju sa cevima benzina pa opet postoji taj fenomen taloga u nedostatku PROTOKA. poenta sa fuel rail je u protoku od ulaza ka izlazu a ne u velicini cevi, krivine bilo cega, cim je stajace stanje fluida talog ce se napraviti. to kaze i praksa i fizika pa ne vidim zasto to ne bi vazilo bas specijalno za BMW.
to sto je boost znao gde da gleda, a ja ne u biti ne menja stvar- konstrukcija je takva kakva je.
Nemam argumente, ali imam izveshtaj svetski priznate agencije za izbor najboljeg motora godine, shto CEO SVET PRIZNAJE kao reper.
izvnini, mozes li da posaljes taj izvestaj te neke agencije po pitanju fuel rail-a ?
ja ga nesto nisam primetio.
niko ne spori da je neko odabrao neki motor za najbolji, to je cinjenica o izboru po slobodno odabranim kriterijumima.
ali to nije cinjenica o kvalitetu konstrukcije, niti je iko ikada testirao u praksi, a kamoli taj fuel rail koji je predmet razmatranja.
kao sto je receno, malo strpljenja pa ce sve samo doci na mesto za par godina- videce se sta je dobro asta ne i koliko je dobro ili ne.
ih koliko je motora imalo na papiru i idejno odlicne konstrukcije pa nisu slavno prosli u praksi- hoces primer ?
evo cuveni italijanski dizel marke VM koji nema niti zupcasti kais niti lanac za razvod bregastih. pa opet nije to motor koji je sampion kilometraze koju moze da otrpi.
iako sija na prvi pogled, nije to uvek zlato
TO IMAM umesto argumenata, a taj ko tvrdi da postoji greshka ima ... shta? Takozvani "argument" koji je "provalio" posmatrajuci sliku dimenzija 5 x 5 cm? Ma daaaajjjj...
samo hladno, to nemas ti kao misljenje i tvoj zakljucak. imas copy& paste, onako ko clanak za novine.
vreme tece, motor ce uci u prodaju i upotrebu i videcemo prednosti i mane u praksi, zar ne
u mom poslu, ja pogledam izgled konektorskog spoja i skoro bez greske mogu da procenim koliko ce meseci izdrzati u radu pre nego sto nastanu problemi sa konekcijom. i pogresim ponekad, ali predividim tacno po osnovu konstrukcije u bar 80% slucajeva sta je dobro a sta lose izvedeno.
neki drugi to ne vide iz svog ugla gledanja, upravo ona praksa i raznoliko iskustvo sa raznim konstrukcijama koja daje bazu sta je dokazano odlicno a sta potencijalno sumnjivo.
ah da, bilo je slucajeve negiranja onoga sto vidim razlicito od mnogih i... posle 3-5 godina zovu oni "pravoverni" na spasavanje situacije jer im se sistem komunikacije raspao. i obicno kazu tek tako, samo od sebe, niko nije znao, nije moglo da se predvidi...s ve dok se ne izvade zapisnici ili gradjevinski dnevnik iz doba gradnje a tamo gle cuda sve pise o tim buducim dogadjajima....
praksa je najveca moguca nagrada, najbolji dokaz uspesne konstrukcije kod zadovoljnih korisnikia.
da li treba podsecati da je svojevremeno i Jugo (doduse pod imenom Fiat 127) bio proglasen kao najbolji automobil godine.
kakva je konstrukcija toga sto je proglaseno za najbolje pokazala je praksa kasnije tokom upotrebe.
da li je povucena nagrada, naravno ne.
dali su se ponovili tako teski propusti u procenama, naravno da.
da li da verujemo slepo izboru naj automobila godine, naravno ne.
sve je podlozno preispitivanju, malo brain storminga nikada ne skodi
ne znam sto te toliko pogodilo sve ovo, samo opusteno.
poz
Comment