Niti ce te banovati, sa ovog foruma jos niko normalan nije banovan, cak sto vise samo jedan chlan koji je neumoljivo zagadjivao forum off topicom kojii nema veze sa automobilima uopste. Uistinu je to radio na off topicu ali nije smisao biti chlan Cannona i samo biti off topicar. Nije se obazirao na upozorenja cak je sto vise trazio da bude odstranjen jer je rekao da nema mogucnost samokontrole i da ga vuce da oiskara.
Ok.. taj je slucaj prihvacen jer je i sam insistirao.
Sto se tice nekih stvari u vezi konstrukcija, svaka chast na usmerenoj kritici.
Ja nisam tip koji se pali na guranje tako da jedan forum i bilo kakvo postavljanje znaka pitanja na moje rezone i iskustvo nema i niti ce dovesti do toga da se licno uzbudim, veruj mi.
Jedan vazan segment u dijagnosticiranju svega oko nas je upravo stalozenost i uvek samo logika.
Vidim , emocije su se umesale da pokvare zdrav razum i to nije dobro.
Samo polako , sve ce doci na videlo, ja imam 2 godine fore da sacekam da to sto tvrdim kao gresku bude i obelodanjeno i , veruj mi da cu podici ovaj topic na videlo kad se to desi , jer znam da takva konstrukcija raila mora da dovede do problema sa injektorima.
Inace poznata stvar za upravo nemacke konstrukcije.
Dodavanje raznih aditiva u gorivo traze samo losa konstrukciona resenja i to je koliko god ti to voleo ili ne , tako biva
Rekao si da je ceo ovaj Topic OFF?
Pa, u pravu si, da je pocelo kao Off na jednom drugom topicu a da je odatle iseceno. Posle dolazi Off i u ovome, ali, KO GA PRAVI?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
overspeed, to sto si "mladi cannonovac" nema veze sa time da li smes da postujes, kritikujes, raspravljas se... Ali tvoj stva je cudan... Umesto da vidis da li je taj covek kompetentan da kaze tako nesto ti si odmah poceo da branis svoju omiljenu marku...
Pa koliko puta je ta marka (kao i mnoge druge) radila recall na modelima? Znaci tek kasnije su otkrili neku gresku i pozvali ljude da vrate vozila da se to ispravi... Ovo moze biti jedan od tih slucajeva.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Evo jedno pitanje za poznavaoce doticnog brenda;
Motor 2,7 eta, prednosti i mane i zasto je napravljen kada su i u pribliznom volumenu i u rangu snage vec postojali drugi motori, i da li je bolji za e30 ili u e28 karoseriji.
Posto pratim oglase video sam par primeraka sa oko 200kkm, prilicno jeftitino i ocuvano pa rekoh da priupitam za misljenja.
Nadam se da ovo nije off topic, jer se odnosi na konkretan motor, ali je relativno brzo povucen iz prodaje pa rekoh da nije zbog neke greske.
Prednosti trajnost, specificna potrosnja, NM, Mana koliko znam nema, sem sto se meni licno ne svidja 3 lezista za bregastu ali onako, jer nisam cuo dosad da je to igde bio problem.
Motor je produkt malih sestaka kombinacije 320 i 325 sa svojoim ECU.
Napravljen je za americko trziste ( putuj,putuj), krstari na malim obrtajima malom bukom i opterecenjima motora, jakim NM i sa malom potrosnjom.
Posle tih 200.000 on se tek razradio, veruj mi
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
overspeed_1976, kao sto Uros rece, trebalo bi da obratis paznju na kompetentnost ljudi cije misljenje kritikujes.
Ne kapiram zasto si kritiku na konstrukciju BMW motora shvatio tako licno, pa odgovaras podsmevanjem coveka. Kritiku na svoj racun nisi dobio, da bi odgovarao kritikom na racun nekog clana. Konstruktor BMW-ovih motora, koliko znam, nisi, da bi to mogao da nekako shvatis kao licnu uvredu
@ BRABUS:
Niti mi je cilj, niti pokushavam da dovedem u pitanje kompetentnost nekoga ko se, po svemu sudeci, i ochigledno dokazao!Nisam sumanut do osporavam rad i znanje o tuningu nekoga ko ochigledno zna vishe od mene o tuningu motora, jer priznajem da je bolji po tom pitanju. To je normalan, razuman stav, po meni nikako poguban po lichni stav. Samo mi nije jasno zashto po istom principu neko ne mozhe, ili uporno nece da prizna da ima bolji i jachi od njega?! Niko, bre, nije svemoguc do Boga pa da sve zna najbolje i da mu "niko nishta ne mozhe"... Secate se pricha kako cemo "da polupamo NATO samo ako se priblizhe", znamo kako smo proshli... Da, BMW je trenutno proglashen za najbolje konstruisani motor, treba svako da prizna, ne boli. Ja sam bez ikakvih pretenzija samo preneo isechak sa interneta o dodeljenoj nagradi (btw isti je u temi izneo i gordi14 na temu "Noviteti"), a onda krene kanonada o konstruktivnim greshkama na istom tom motoru! Inache je "dijagnoza" izvrshena na osnovu slike, "od oka", a meseci tj godine koje je BMW potroshio na konstrukciji se ne broje... E, to mi nije jasno, kako mozhe da neko tvrdi da lichno zna vishe od celog razvojnog tima jednog od najvecih i najuspeshnijih proizvodjacha automobila na svetu?! I onda da to aminujem, bez pogovora??? Malo mi je to tendenciozno, sve neka se radilo i o znalcu auto-tuninga ovog ili onog kalibra. Ne mogu da nemo priznam jedno tako tvrdjenje, ma shta ko rekao...
@ M-power:
Da, u tome je izgleda moj problem: ponekad mnogo, bre, razmishljam...
Onako od oka, se zove ISKUSTVO i nista vishe , veruj mi
Doboljno je da bacish pogled na nesto i da vidis potencijalni problem.
@ Boost:
E, to me chudi: kako to da toliki inzhenjeri u BMW-u niti imadoshe dovoljno iskustva niti uvideshe taj problem, pa makar i "od oka", kako to da je svima do tebi promakao???
NHF, ali: ili problema nema, ili mnogo dobro vidish =]
Zhao mi je ako ti lichno, ili pojedini stichu suprotan utisak, ali ja ZAISTAnemam nishta lichno protiv bilo koga na forumu, inache shta bih radio tu "po ceo dan??? Ova svojevrsna "rasprava" iliti "prepirka" je odavno u odnosu na pochetnu temu u "debelom" off-u shto je manje-vishe irelevantno zbog toga shto je na drugi nachin malo vishe "zastranila" forum (bitni su medjuljudski odnosi, na kraju krajeva). Da pojasnim:
Fabrika BMW A.G. nije moje privatno vlasnishtvo, iako je moj lichni favorit u svetu auto-industrije. Isto toliko mi je drag Ferrari, ali ne mogu da ga kupim. I pored toga, ako neko kazhe da je Ferrari penzionerski automobil i ima da mu se suprotstavim i "tvrdo" branim svoj stav pa makar izvuko i deblji kraj. Isto tako bih reagovao i da neko pokushava da dovede u pitanje aktivnu i pasivnu bezbednost Volvo-a, naravno... Dakle, nije u pitanju BMW, Volvo ili Ferrari, bitan je stav koji uvek "tvrdo" branim, naravno ako imam argumente i dokaze na mojoj strani. A mislim da u ovom sluchaju zaista imam.
Dakle, nije BMW u pitanju, vec karakter. Takva sam osoba, nekad mi je to pomagalo, cheshce odmagalo, ali nikad nisam znao da cutim "kad treba da cutim"... Ili si "borac" ili nisi. I to je to, otprilike... Valjda je sad jasnije...
Vec sam objasnio da nije u pitanu nikakav drugi odnos vec samo ono sto neke stvari MNOGO DOBRO VIDIM
Nije BMW ni prvi ni jedini na tapeti kod mene kad je u pitanju upravo ovako nesto.
Sta ja sad da radim sto opet da navedem vidim jedan FUEL RAIL koji pravi probleme.
Mislim, shvati, mozemo svi da gledamo u jednu istu tacku i da vidimo razlicite stvari. Nadam se da ti je bar to jasno
Ja licno napadam SAABa kad naprave gresku jer volim dobre konstrukcije i kad zaseru sa malim detaljima onda se probudi kreativni deo u meni i zavrsistim.
Kao sada , ali se na tvoju nesrecu nasao BMW na tapeti?
Sta sad, ljudi grese, favoriti , kupci placaju njihove greske.
Takav je svet u kojem zivimo
Ja pokusavam da se izborim i da ukazem na sve greske koje vidim ma gde i kod koga bile, dok je materija u pitanju.
Ljudi me neinteresuju jer su nepopravljivi za razliku od motora
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Obzirom da ochigledno ne popushtash u svom tvrdjenju da si uvideo konstruktivnu greshku na jednom motoru i to sa slike dimenxija 6 x 4 cm , a mozhda je to i na iskustvo , ipak cu ja da popustim, neka bar ostane utisak da je tvoja poslednja (bar na ovom forumu).
Shta da kazhem, zhao mi onda shto taj motor ipak nije najbolji za ovu godinu, moracu nekako da javim ovima iz "International engine of the year" da ponishte rezultate...
PS. Nadam se da nece opet sad neka navala kritika. Evo, ja se lepo "skidam" sa ove teme. Pravo da vam kazhem umorih se od "borbi sa vetrenjachama", nema svrhe...
PS (opet): sve ovde napisano ne treba razumeti kao bilo kakvu vrstu uvrede i sl., jer namera zaista ne postoji. Vetrenjacha je upotrebljena samo kao imaginarni komparativni pojam, i ne dovodim je u vezu/poredjenje sa nekim licem.
PS. (opet): drago mi je da sam dospeo na M-power-ovu listu "Romanopisaca", glasajte za mene
Pazi, vec sam objasnio, da jedan rail mora da ima protocnost.
Dakle greska je laka za uociti:
Rail je podeljen na 2 komada koji su paralelno spojeni .
Ulaz goriva u rail je na strani cilindra 5 i 10 .
Sam rail se zavrsava kod 1. i 5. injektora.
E , za jednoga koji zna sta prica, rail je trebao da bude otvoren za protok upravo na svojim krajevima i na njihovom kraju je trabo da bude regulator pritiska goriva i sam povratni vod u rezervar. Na taj nacin se izbegava da mikro partikli stvaraju naslage na kraju raila i jednog lepog dana kad mu dozvoni taloga ce biti dovoljno da krene da stvara smetnje injektoru 1 i 5.
Greska nije nova za BMW , ovo je samo nastavak. ostaviti filteru za gorivo da radi nesto sto nemoze
Sto se tice motora kao mehanickog sklopa nemam sta da kazem jer nemam iskustva sa njim, ko li ga ima u danasnje vreme kad se bore da sto pre izadju na trziste i budu prvi sa novom modelima
Nije u pitanju da izgleda da sam ja u pravu. Pogresno tumacis izgleda svaki moj stav
A sto se pisanja tiche, samo pisi Trebace sve ovo nekad nekome
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Mislim, shvati, mozemo svi da gledamo u jednu istu tacku i da vidimo razlicite stvari. Nadam se da ti je bar to jasno
E to za istu stvar a drugacije vidjenje znam da lose vidis , Onomad sam zaradio veceru na onim kockicama crno-belo i jedva cekam da dodjes.
E sad sto se tice raila. Zanima me kakva je konkretno stvarna greska tu. Sta si ti zaista uspeo da vidis tu sa slike. Dal je to vizuelno onako na prvi pogled ili znas kakav je tacan promer cevi iznutra spolja krivine, i kuda sve prolazi gorivo i kako i da li mozda ima nekih novotarija koje su zaobisle taj problem a ne vide se na slici [gorivna pumpa(kakva) regulatori,kompenzatori itd. Objasni brate na srpskom jer malo mi glupavo deluje napamet pricati o tim problemima na prvim cilindrima a da deo nije pogledan sveobuhvatno i sta i koliko jako gura gorivo, kakve su dizne, dal ima to veze sa onih +107 KS na dugme itd.itd.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
nemam pravo da dam oprechno mishljenje, i to argumentovano?
smes naravno, ali ti niti si dao bilo koje svoje misljenje, a nigde ni argumenata odnosno kontraargumenata.
papagajski ponavljanje marketinskih flajera ne spada bas u neke nivtete, vijdano je to i ranije..
btw, niko nije ni proveravao kvalitet niti BMW niti bilo kog motora, vec samo papirnate podatke onako kako ih je predstavio proizvodjac.
i sve to zajedno je veoma daleko od tvrdnje, citiram "ceo svet je rekao svoje" jer niti je to ceo svet niti je ista posebno receno.
a pravi test i jedini realni kvaliteta i konstrukcije i materijala i izrade dace upotreba kroz praksu, to jest kupci i korisnici. a da bi to saznali kao cinjenicu na bazi onoga sto se zove nauka statistike potrbni su neki preduslovi, ukljucujuci i vreme da protekne.
ja ne znam da li valja ili ne valja konkretan V10 motor, ali znam veoma dobro koje su mogucnosti naseg druga boost-a da proceni po osnovu izgleda/konstrukcionih resenja buduce ponasanje.
za moj auto mi je otrkio jednu tajnu, jednu konstrukcionu osobinu koja je naoko beznacajna i zbog koje obicno mora jedan deo oko motora da pocne da crkava svakih u proseku 170.000km. zamena tog dela kosta tacno 37 $ i uopste nije skupa, u pre tog saznanja uvek sam se pitao kako se to desava, tacnije zasto i uvek potpuno nebitno za kvalitet rezervngo dela i proizvodjaca istog.
to sam pitao i nekih 1700 vlasnika Volvoa u SAD, od kojih su neki sertificirani oficijelni Volvo trening serviseri (papir i licenca kaze da mnogo toga treba da znaju do detalja) i zadovoljavajuci odgovor nije se nasao evo vec 13 godina trajanja tog foruma.
boost, mi je objasnio u 4 reci- savrseno logicno.
inace kada crkne taj deo, a veoma lagano crkava, moze i dalje da se vozi auto bez problema u 70% klimatskih uslova. dakle nije kriticno.
i jos nesto, Volvo ( i Tojota koja je zapravo proizvodjac tog dela/sklopa) nisu zajednicki uspeli da za evo 31 godinu pronadju resenje koje je apsolutno trajno.
a postoji. ja ne znam da li je boost to saznao od nekoga pa meni "prodao" ili je sam ukapirao problematiku (verujem u ovo drugo poznavajuci ga do sada) ali sam zahvalan za zelju da se podele informacije bez zadnjih namera, uslovljavanja, prenemaganja, bajki ovoga ili onoga.
i ne, nemam niti nameru niti potrebu da branim boosta ni za sta, on je sam sebi vise nego dovoljan ali mislim da treba ipak pre necijeg omalovazavanja ipak biti egal barem po znanju teorije ako vec ne moze i prakticno.
ako je obavezna tema BMW, ja znam za jedan motor, i to dizel cije je eko testiranje izduvnih gasova na kraju zabranio sam BMW i TUV jer se ti motori redovno raspadaju tokom testa, i idu na generalnu/otpad.
ali, smatram da je to decija bolest, motor na kome se BMW ucio nekim novim tehnologijama i uz veoma nezno ponasanje vozaca, ekstremno pedantno odrzavanje taj motor moze dosta i sasvim ok da pruzi.
i necu da kazem nista lose o tom motoru, ni VW nije bolje napravio slican motor po konstrukciji iako nikada nije priznao fabrikce konstrukcione greske, a taj motor je VW cak 4 puta prepravljao i popravjao tokom proizvodnje da bi se izborio sa problemima. i na kraju ih je resio, tek motori posle13 godina proizvodnje su postali normalne izdrzljivosti i pouzdanosti.
ali to je proslost, i te greske vise nije napravio niti BMW niti VW.
svi prave greske, i najveci i najbolji. razlika je u tome sto oni savesni i najbolji priznaju i poprave sta i kako se moze, a oni drugi cute 'mudro'i prave se naivni kao englezi, sto bi se reklo.
toliko od mene, volim BMW ali ne toliko da zatvorim oci, usi, i usta, kao sto kaze cuvena africka poslovica o tri majmuna )
btw, poenta nije pridika, vec promisljanje o tome da nijedna marka nije vredna etiketiranja sagovornika. ni zbog cega.
pozdrav, da se malo ohladimo, vruce bre danas napolju
Comment