BMW motori: greske u konstrukciji + poredjenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #31
    Da dodam:
    Koliko sam pristrasan SAABu? Nimalo, kad je u pitanju brljotina koju su napravili sa jednom generacijom motora. Dakle, SAAB kao ona klasika i robusna i izdrzljiva masinerija polako nestaje.
    Sve sto mi je ostalo je da se vatam pojedinih delova dakle zasebno i da mesim svoje recepte.

    Novinska kuca Auto Motor Sport je na svom forumu u kopanju istine sta je greska na motorima pokrenula lov. Kojekakva nagadjanja i slino .

    Posto ovi u SAABu tada sede zavezanih usta novinari kopaju i dobijaju tips kome da se obrate.

    http://www.automotorsport.se/phpbB2/vie ... =3336#3336
    http://www.automotorsport.se/phpbB2/vie ... =3364#3364
    http://www.automotorsport.se/phpbB2/vie ... =4054#4054

    Posle malo navlacenja nisam mogao da cutim:

    http://www.automotorsport.se/phpbB2/vie ... =4332#4332

    dobili su odgovor

    http://www.automotorsport.se/phpbB2/vie ... =4408#4408

    Nedelju dana posle toga SAAB priznaje to sto sam pisao i sve se sleze posto sab daje retroaktivnu garanciju na doticne motore 8 godina u nazad.

    Sta je po sredi, da li sam pristrasan? NE, samo OBJEKTIVAN.

    Ovi tekstovi gore su me kostali da 2 inzinjera iz SAABa bise nece da pricaju samnom?
    Mislis da me briga? NOPE
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • M-power
      Moderator
      • 10.01.2005
      • 10060
      • Bg; Banovo Brdo
      • CorsaC, astra H,

      #32
      Ja stvarno nisam u mogucnosti da desifrujem SWE a verujem ni niko od nas, zato ako ti nije tesko u kratkim crtama iznesi problem posto me stvarno zanima a verujem i ostale
      Originally posted by BOOST
      Dakle, SAAB kao ona klasika i robusna i izdrzljiva masinerija polako nestaje.
      Sve sto mi je ostalo je da se vatam pojedinih delova dakle zasebno i da mesim svoje recepte.
      Pa to je sve opsti problem svih a ne samo Saaba tj. stednje materijala i teranje kupaca kredom da stalno voze nove aute posle par godina.
      To date there has never been a faster car built for the public road and,
      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Zato sto sam izneo neke cinjenice da su novinari dobili mesa na kosti i imali cime da napadnu. To je nateralo SAABa da prizna gresku.
        Vidis kad se sve desavalo,pogledaj i ovaj link pa sklopi :

        http://idata4.network.biggnet.net/presh ... 0999#20999

        Nasli su na STCS kojom sam se problematikom bavio u pokusavanju spasavanja B205 i B235 motora drustvu na STCSu

        Ta 2 inzinjera su inace prisutni na STCSu i imao sam jako dobre kontakte sa njima do tada.
        No, manje vise bito, samo prikazujem negaciju na tvrdnju da ja smatram SAABa kao naj? Halooo !

        Nesvatam samo na koji nacin slepo verovanje u mehanicke sklopove napravljene da donesu profit akcionarima?
        Naivno.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Originally posted by M-power
          Originally posted by BOOST
          Dakle, SAAB kao ona klasika i robusna i izdrzljiva masinerija polako nestaje.
          Sve sto mi je ostalo je da se vatam pojedinih delova dakle zasebno i da mesim svoje recepte.
          Pa to je sve opsti problem svih a ne samo Saaba tj. stednje materijala i teranje kupaca kredom da stalno voze nove aute posle par godina.
          M , ovde je u putanju samo jedna bedna karika koja je tanja i umesto 1,895 je 1,5mm . Dovoljna greska.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #35
            Originally posted by M-power
            A kao tvoj je standard ili ti mozda onaj sa 800KS.
            Svi delovi u mom motoru su SAAB originalni delovi, neki segmenti se mehanicki svedeni na dimenzije uklapanja posto su delovi iz 5 generacija motora.

            Originally posted by M-power
            Steta sto ne znam swedski ali ipak je to BMW. Da ne pricam o 2,3T Koji ne lici ni nasta i sav je ogoljen :x . Ipak se E34 i E36 prepoznaje iz aviona i ima legal look.
            Heh.. sta da kazem na ovo, klasican kupac SAABa nije paun, nezeli ekspoziranje vec privatnost, otprilike kao sto su i ljudi koji ih prave.

            Originally posted by M-power
            Uz duzno postovanje, ipak nisi ti taj koji je progutao svo znanje ovog sveta i postoje ljudi koji prave jace motore i bolje tunuju i to ne mozes da osporis pa makar pitali tebe za neke savete....a za neke i NE.
            Nema sta da se izrazava postovanje ni na jedan nacin, smisao foruma nisam JA , cak ni ove teme.
            Naravno da nisam pokupio sve znanje sveta, cak sto vise mislim da imam definitivno neku gresku u ocima pa sve vidim naopako

            Znas, skim si takav si
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • overspeed
              CBC Senator XXL
              • 24.05.2005
              • 2779
              • Kosovska Mitrovica

              #36
              Uz duzno postovanje, ipak nisi ti taj koji je progutao svo znanje ovog sveta i postoje ljudi koji prave jace motore i bolje tunuju i to ne mozes da osporis pa makar pitali tebe za neke savete....a za neke i NE.
              @ M-power:

              Kazhem tebi, bash kao shto sam rekao i 206 u odgovoru na njegov post: nema svrhe, manite se "corava posla"...

              BTW: otishlo se u tezhak off, chak i kad je ovakav naziv teme u pitanju - treba da se pricha o greshkama u konstrukciji BMW-a, a ne Saab-a.

              Samo da podsetim da je sve pochelo zbog ovog:

              http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... stnew.html



              Pozz
              http://www.bmw.tv

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                http://idata4.network.biggnet.net/presh ... ?p=176#176
                :

                "Naravno i jedna stavka koja treba da se objasni, je naime, da ce se sigurno desiti da dosje do diskusije koji je auto bolji od kojeg ?

                Za sta? Komparacija modela je cesto segmentalna u startu ali se zavrsi sa diskusijama koje globalizuju model sveobuhvatno. Rado se drziti cinjenica da se izjasnite da je neko auto bolji u tom i tom segmentu.

                Posebno kad su budzenea auta u pitanju, jer onaj koji vozi standardni auto ima jednu veliku knedlu da guta ako se neizjasni direktno na cega se misli.

                I jos nesto: Upravo iz navedenog razloga, poredjenja BABA i Zaba su dozvoljena na ovom forumu , samo da napomenem jos jesdnom, segmenti uporedjivanja su vrlo vazni da se navedu.

                Ja znam da jedan BMW M3 i M5 su auta koja su sveobuhvatno bolja od moga auta , ali to je taj deo sto se zadovoljava sa fabrikatima, meni nimalo nesmeta sto ih derem na putu kako mi drago i nisam ja taj sto zelenim od muke sedeci u boljem autu. Kapirate me"
                ============================================
                BTW: Ti znas ko sam ja ja neznam ko si ti.
                Razlog tome je necija kultura i nista vise, sto se dokazuje kroz celu konverzaciju.
                Iz nekog razloga ste sami sebe ubedili da treba da se borite protiv mene i da dokazete na CB forumu da Vi znate da postoje bolji tuneri od mene???

                Ha... boze koje gubljenje vremena, pa naravno da postoje!!!!
                Eto, vi ih izgleda licno znate , nazalost nisam imao prilike da se upoznam sa tom elitom, no mozda jednog dana, jos sam zelen

                EGO je cudna stvar, kako moze da pomuti sve kvalitete neke licnosti te u jurenju za slamcicom spasa nebira sredstva za opstanak.

                Zalosno.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  Originally posted by overspeed_1976
                  Uz duzno postovanje, ipak nisi ti taj koji je progutao svo znanje ovog sveta i postoje ljudi koji prave jace motore i bolje tunuju i to ne mozes da osporis pa makar pitali tebe za neke savete....a za neke i NE.
                  @ M-power:

                  Kazhem tebi, bash kao shto sam rekao i 206 u odgovoru na njegov post: nema svrhe, manite se "corava posla"...
                  Hehe.. zasto dobijam utisak da ste neka braca po ... gvozdju

                  Neverovatno, znas jednog , znas ih sve
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    Originally posted by overspeed_1976
                    Samo da podsetim da je sve pochelo zbog ovog:

                    http://www.ukintpress.com/engineoftheye ... stnew.html



                    Pozz
                    Da samo podsetim da je sve pocelo zbog OVOG:

                    http://idata4.network.biggnet.net/presh ... 4557#54557

                    ===============================================
                    Da otklonim svaku sumnju svakome zasto je tema zakljucana a NISAM JE ZAKLJUCAO LICHNO NITI DELOVAO NA NJENOM ZAKLJUHAVANJE , vec samo uputio na zalbe pojedinih chlanova:

                    Originally posted by TAZZZBOY
                    Pozdrav svima ... Koliko god Vas ima!!! Nadam se da ovo nije josh jedan forum u kome se prepucava koji je auto bolji od koga... Valjda je u fazonu "...i tako tu ima nekih problema ali se mogu reshiti ovako i ovako..." Respect !!!
                    http://idata4.network.biggnet.net/presh ... 3165#53165

                    Sad, sta je ostalo je sam autodijagnostichki segment i nista vishe.
                    ===============================================
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #40
                      Originally posted by BOOST
                      Ja znam da jedan BMW M3 i M5 su auta koja su sveobuhvatno bolja od moga auta , ali to je taj deo sto se zadovoljava sa fabrikatima, meni nimalo nesmeta sto ih derem na putu kako mi drago i nisam ja taj sto zelenim od muke sedeci u boljem autu. Kapirate me"
                      Ne smeta ni meni sto ih deres. Zasluzio si A sto se tice kvaliteta jednog i drugog ja samo mogu reci da su obe marke medju boljima i ni u kojem kontekstu nisam poredio kvalitet. Jedino sam hteo da poreknem prestavljanje BMW-ove palete motora kao lose kako se ovde predstavljaju. Ja znam za sve boljke i mane ali to je normalna pojava svuda u svetu. Svako ima svoje dobre i lose strane. Pricam o generalno dobrim motorima ali nisam strucan da govorim o kvalitetu izrade. Ali sam strucan da iz prakse znam da svaki auto koji sam dohvatio sam mu dzigericu vadio i da su se BMW-ovi motori pokazali medju najizdrzljivijima na svakodnevno masiranje.


                      Iz nekog razloga ste sami sebe ubedili da treba da se borite protiv mene
                      Ne govori u mnozini. Barem ja nemam sta tebe da ubedjujem jer nismo na istom tuning stage- nivou (ja sam na visem od njega, za one ne upucene i skorasnje na forumu ) a tesko da cemo ikada i biti. Neki su mozda pogresno protumacili moju slobodu govora i 206-ticinu posto se bolje i duze poznajemo pa su malo pogresno protumacili nasu slobodnu konverzaciju pomislili da je ovo neko takmicenje.



                      Da samo podsetim da je sve pocelo zbog OVOG
                      A sta je to pocelo?
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #41
                        Citat:
                        Da samo podsetim da je sve pocelo zbog OVOG

                        A sta je to pocelo?
                        @ M-power:

                        Pochelo je teshko i totalno off-topicarenje Ja sam samo postavio temu o tome kako su dodeljene medjunarodne nagrade za najbolji motor u godini 2005. a pogledaj u shta se to pretvorilo!!! Nekom su jako smetali rezultati, pa je "presekao" temu, a brzhe-bolje je ovde otvorena tema gde se pricha o greshkama u konstrukciji motora BMW-a!!! Ne veshanja, ne zadnjeg trapa gde BMW ima problema i to svi znamo, nego upravo o greshkama u konstrukciji motora. Sve mi je to malo providno...Ceo svet danas "odaje priznanje" BMW-u zbog tog, ovde isprozivanog V10 motora, u chiji kvalitet niko iz vascele auto-industrije ne sumnja a stoga valjda i priznanje , a neko pronadje (i to sa slike!!! ) "konstruktivnu greshku" na tom motoru i tvrdi da ce cilindri da mu poispadaju do prvog servisa . Shatro ceo razvojni tim BMW-a nema pojma , a niko iz auto-industrije da se nadje da im, jadnima i neukima, ukazhe na greshku zbog koje ce da im se M5-ice i M6-ice raspadnu "za chas posla"? Ma daaaaj, breee...

                        Pitash shta je pochelo? Nije nishta pochelo, samo se nastavlja - besomuchno i iznad svega smeshno "pljuvanje" po svemu i svachemu u auto industriji shto se ne uklapa u rezone kvaliteta i zadovoljava neke lichne standardne pojedinih chlanova foruma. I nije u pitanju samo BMW, tek da se zna, mada je on izgleda "najveci trn u oku"... Mislim, svi imamo afinitete i favorite, moji lichni su BMW i Ford, ali niti mi pada na pamet, niti sam ijednom "pljunuo" na neki drugi brend na ovom forumu zbog toga shto imam averziju ili mozhda paranoju od tog brenda. Ne kazhem da su generalno BMW i Ford najbolji (daleko od toga) ali definitivno ne mogu a da se ne usprotivim tvrdjenjima da BMW ne zna da pravi motore i to sve u momentu kad im ceo svet upravo odaje priznanje za najbolji motor godine! Kad vec prichamo o tome, moracu opet da napomenem da je BMW NAJUSPESHNIJI PROIZVODJACH MOTORA NA OVOJ MEDJUNARODNO PRIZNATOJ LISTI I IMA NAJVISHE OSVOJENIH PRVIH MESTA U ISTORIJI!



                        Toliko o tome da BMW ne zna da pravi motore...

                        Pozz
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #42
                          Covece, dosao si na ovaj forum pre 10 dana... Bolje malo procesljaj prethodne teme i nauci ko je ko, pa onda vidi kome ces da se podsmevas... Ma, kao sto Boost rece, stvar je u kulturi... Odnosno njenom nedostatku...


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #43
                            Evo jedno pitanje za poznavaoce doticnog brenda;
                            Motor 2,7 eta, prednosti i mane i zasto je napravljen kada su i u pribliznom volumenu i u rangu snage vec postojali drugi motori, i da li je bolji za e30 ili u e28 karoseriji.
                            Znam da je odavno prestao da se proizvodi, i da su to sada vec matori primerci, ali sam licno cuo da su kao nisko turazni veoma niske potrosnje i velike trajnosti tj. prelaze dosta. Imao sam samo jednom priliku da ga kratko provozam u 325e i snage ni brzine mu nije falilo. Posto pratim oglase video sam par primeraka sa oko 200kkm, prilicno jeftitino i ocuvano pa rekoh da priupitam za misljenja.

                            Nadam se da ovo nije off topic, jer se odnosi na konkretan motor, ali je relativno brzo povucen iz prodaje pa rekoh da nije zbog neke greske.

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #44
                              Bolje malo procesljaj prethodne teme i nauci ko je ko, pa onda vidi kome ces da se podsmevas...
                              @ Uros:

                              Nikome se ne podsmevam. Chudim se kako se upravo neki podsmevaju onome shto ih, iz nekog lichnog razloga, jako iritira. Ja se samo ishchudjavam...
                              A ako je u pitanju "stazh" - e to je vec neshta drugo. Mislim, tachno je da sam ja stigao pre 10 dana. I shta? Moram nemo da klimam glavom na sve shto prochitam, nemam pravo da dam oprechno mishljenje, i to argumentovano? Treba sve shto neko tvrdi da aminujem bez da malo koristim mozak? Pa onda to vishe nije forum...
                              Ja iskreno ne mogu sam sebi da ukinem slobodu govora i izrazhavanja. I mishljenja...
                              Jes' da sam gost na serveru, al i kad sam u gostima ne dozvoljavam da se prema meni ophode kao prema nekome ko nema "ni gram mozga".
                              A "secha" teme i "otpust" sa foruma je uvek opcija, tako da... Sila i zakon menja, shto jes' - jes'... Ne bih bio ni prvi ni poslednji sluchaj "nepozheljnih", jer se teme i topici mnogih redovno "seku"... Ipak, to ce mi mnogo lakshe pasti nego da slepo priznajem pojedine stvari koje nemaju nikakav "grip" sa realnoscu i onime shto chitav normalan svet zna i vidi.

                              Pozz
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • BRABUS
                                CBC Senator XXL
                                • 15.10.2004
                                • 2399
                                • London

                                #45
                                overspeed_1976, kao sto Uros rece, trebalo bi da obratis paznju na kompetentnost ljudi cije misljenje kritikujes.

                                Ne kapiram zasto si kritiku na konstrukciju BMW motora shvatio tako licno, pa odgovaras podsmevanjem coveka. Kritiku na svoj racun nisi dobio, da bi odgovarao kritikom na racun nekog clana. Konstruktor BMW-ovih motora, koliko znam, nisi, da bi to mogao da nekako shvatis kao licnu uvredu.

                                Comment

                                Working...
                                X