Pazi, vec sam objasnio, da jedan rail mora da ima protocnost.
Dakle greska je laka za uociti:
Rail je podeljen na 2 komada koji su paralelno spojeni .
Ulaz goriva u rail je na strani cilindra 5 i 10 .
Sam rail se zavrsava kod 1. i 5. injektora.
E , za jednoga koji zna sta prica, rail je trebao da bude otvoren za protok upravo na svojim krajevima i na njihovom kraju je trabo da bude regulator pritiska goriva i sam povratni vod u rezervar. Na taj nacin se izbegava da mikro partikli stvaraju naslage na kraju raila i jednog lepog dana kad mu dozvoni taloga ce biti dovoljno da krene da stvara smetnje injektoru 1 i 5.
Greska nije nova za BMW , ovo je samo nastavak. ostaviti filteru za gorivo da radi nesto sto nemoze
Trebao si odmah ovo da napises i ne bi bilo potrebe za ovako dugu polemiku.
I nema razloga da ti se ne veruje; to je tvoj stav zasnovan na iskustvu sa istim.
A i greska mi ne izgleda toliko velika za otkloniti.
Ma idi begaj ti si lud, on ima dizne samociscece i velikog protoka. Mislim sta pricati dalje BMW ima ogromne gorivne filtere i ciscenje dizni nije nista strano i sporno. A takva postavka raila sigurno je iz konstruktivnih razloga postavljena tako a ne iz ne znanja i proracuni i istrazivanja su doneli prihvatljive rezultate po tom pitanju talozenja prljavstine. Te ja zaista ne vidim sta bi dobio protokom kroz ceo rail. Jer ako gledamo prljavstina se ne spusta na dizne a ako se spusta onda to nema veze sa prvim ili zadnjim nego sa svim cilindrima koji zadrzavaju sitne cestice. Ti zaista imas profesionalnu deformaciju te po tvojim ovakvim konstatacijama ovaj motor ima niz slicnih ovakvih gresaka
To ispade ovako. Zasto Saab nije stavio turbinu sa zadnje strane motora jer prilikom ostecenja auta moze lako doci do njene havarije a veoma je bitna i skupa. (konstruktivna greska)
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Trebao si odmah ovo da napises i ne bi bilo potrebe za ovako dugu polemiku.
I nema razloga da ti se ne veruje; to je tvoj stav zasnovan na iskustvu sa istim.
A i greska mi ne izgleda toliko velika za otkloniti.
A takva postavka raila sigurno je iz konstruktivnih razloga postavljena tako a ne iz ne znanja i proracuni i istrazivanja su doneli prihvatljive rezultate po tom pitanju talozenja prljavstine. Te ja zaista ne vidim sta bi dobio protokom kroz ceo rail.
ako dozovljavas mesanje i misljenje....
ja mislim da je postavka takva kakva je jer je neki junosa inzenjer bez prakticnog iskustva koristio softver za razmisljanje( a ne svoju glavuili iskustvo koje mozda i nema iz prakse) i prihvatio zdravo za gotovo, pogotovo sto je tako mozda i jeftinjie kojih 1/2 evra ili 3 evra nebitno.
ja ne znam sta se dobija ali znam iz prakse 80tih da nije postojao bilo koji BMW ili bilo koji Mercedes bilo koje cene i klase sa bilo kojom opremom, kupljeni direktno u fabrici a pritom korisceni u tropskoj Africi u podrucju bliskom Sahari da su izdrazli vise od 15-18 meseci u radu bez tezeg kvara motora.
a uvek se kvar sastojao od toga da su nalazili pesak kao talog na svim mogucim i nemogucim mestima (imali su obicno ubrizgavanje jer su bili top modeli po pravilu u diplomatskoj sluzbi gde se ne gleda na cenu tako kruto).
za razliku Pezo 504 koji ima motor relativno primitivne konstrukcije sa karburatorom je nezaustavljiv, ekstremno pouzdan i nema bas nikakvih problema sa peskom.
malo off, Canon foto aparati SLR (analogni naravno) top cenovne klase su stalno imali problema te se zaglavi motor za transporrt filma- usao pesak, te se zaglavi zum objektiva-opet usao taj pesak, ili prestane da radi automatika tek tako iznenada- usao pesak i baterije nemaju kontakta.
tek, uopste nemas osecaj pouzdanosti da ce raditi i za 3sata ili za 2 dana kada si totalno van civilizacije jedno 2000km.
za razliku ruski najobicniji i najjeftiniji Kiev 4 sa Zeiss optikom koji jesve "na kurblu" to jest totalni manualac bez baterija, zuma bilo cega radi savrseno bez greske i nema teorije da mu zasmeta pesak.
jeste to je onaj sa ruznom koznom crnom futrolom koja je demode dizajna ali koja ga savrseno stiti.
mozda je smesno, mozda je glupo bio sam u Sahari, koristio i fotoaparate i vozio 3 razlicita modela auta i zaista detaljji u konstrukciji se itekako primete u praksi, i narocito onda kada je najnezgodnije i najmanje se nadas.
zamisli, predivan pejzas a foto aparata zakaze a kosta recimo ko Jugo. razocaranje, blaga rec.
ili vozis auto, a usled vetra Harmatana koji duva po 3-4 meseca non stop iz Sahare na jug dodje do toga da ti negde u 10 nocu u sred nedodjije stane auto u mrklom mraku a najblizi telefon ti je 50 km a nesto sto se zove grad recimo 500-600km gde ima makar nekakav servis, alat, slep sluzba.
pozelis da takav auto odmah na licu mesta zapalis, ili da ga vise nikad ne kupis kao ideju za osnovno prevozno sredstvo.
neke stvari se tesko predvidjaju tako napamet, u konstrukcionom birou bez prakse ili iz softvera.
ne mislim konkretno ni na koju vrstu proizvoda, cak ni samo na auto ven na princip.
pre neki dan na TV Discovery kanalu bio izvestaj o razlozima eksplozije i pada Space Shuttle-a sredinom 80tih.
utvrdjen razlog- konstruktori su verovali pretpostavkama softvera koji je simulirao izdrzljivost kremickih plocica kojima je satl oblozen na udare stiropora.
a prakticni test je pokazao i dokazao da dovoljno veliko parce stiropora od 40cm x40cm pri brzini udara od nekih 750 km/h ko od sale razbija krilo spejs satla. da stiropor/purpena a glupi softver i jos naivniji tim inzenjera koji mu je verovao nije mogao da tako nesto ni smisli kao mogucu opciju za proveru.
Volvo je prvi sestak u modelu 960 komplet projektovao sa softverom koji koriste amerikanci i krenuo u proizvodnju. motor je sirom sveta kada se pojavio dobio najvise ocene, posebno za balansiranost odnosno odsustvo vibracija, miran rad, odlican raspon obrtnog momenta, za ekonomicnost i bas je BMWov sestak bio mera-etalon sa kojim se poredio i bio procenjivan kao adekvatan.
ali, softver je smislio neke svoje konstrukcione mere, Volvo verujuci u kompjutere i softver napravio motor B6304 i... pokazalo se da zupcasti kais puca nakon samo 20.000-30.000km i da mora da se menja svakih 20.000km, ili jednom godisnje.
glupost, tragedija, smejurija te prve serije motora u prvih 6 meseci proizvodnje. inace taj motor je konstrukciono uradjen po svim ekstra vrhusnkim parametrima trkackih motora po primenjenim resenjima (nekim) i bio je izlagan po sajmovima kao svetsko cudo za 21. vek.
da li je potrebno naglasiti da je Volvo shvatio brzo, povukao sta je mogao, redizajnirao razvod preko zupcastog i to cak 2 puta sve dok nije kroz praksu i testiranje uzivo korigovao softverske gluposti, i naivnost inzenjera kao i menadzera da zbrzaju pustanje nove konstrukcije na trziste pre temeljite prakticen provere.
da su motor testirali kao ranije tipove motora tako da ga vozaju jedno 2 milioina km po Texasu ili Nevadi ili Rovaniemiju ili Severnom Polu saznali bi na vreme da je kompjuter pomocnik a ne glavni kome se moze slepo verovati.
slicno je napravio i Mercedes sa konstrukcijom A klase, i doziveo blamazu da ceo konstruktorski tim jedan svedksi novinar poducava osnovama dinamike vozila.
hocu da kazem, da se gluposti desavaju cak i kada se ne vide tek tako jednostavno golim okom ali da iskusno oko i stecena praksa nisu za odbacivanje cak ni u danasnje vreme zaista mocnih kompjutera.
previdi se dogadjaju i najboljima, i ekskluzivnim prijektima poput spejs satla, tako da to sto bilo sta dobije bilo kakvu nagradu od bilo koga meni nije garancija da ce se u praksi zaista dogoditi ta obecanja i predvidjanja.
auto industrija je danas puna recall-a iz fabrike, a danas je znanje inzenjera nesumnjivo vece nego pre 30tak godina a racuinari nikada do sada tako mocni.
ono sto se forsira je brzina koju diktira marketing i profit po svaku cenu. tu prvi stradaju inzenjeri koji konstruisu, testovi u praksi se odbacuju kao skupi i spori i .... zablude nisu tako retke. ponavljam, bilo kome, bilo gde, za bilo koje pare u autu ima i danas gresakaza koje se mislilo da su izucene alekcije naucene odavno.
tako da sto se mene tice, very nice BMW samo da malo sacekamo praksu
E divim ti se
Naravno da mozes da komentarises naglas i da je svaki tvoj komentar dobrodosao
PS: Samo ne moras sa romanima zbog takmicenja jer ubedljivo vodis na listi
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Boost. Dal je ovo sa slike tip nosaca radilice kao donji deo bloka umesto polutki koji je zaduzen za njen stabilitet.
Jer to po principu nesto kao skyline-ov polublok.
NAGRADNO PITANJE koji delovi motora fale na slici
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Boost. Dal je ovo sa slike tip nosaca radilice kao donji deo bloka umesto polutki koji je zaduzen za njen stabilitet.
Jer to po principu nesto kao skyline-ov polublok.
Nisam boost, ali:
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Boost. Dal je ovo sa slike tip nosaca radilice kao donji deo bloka umesto polutki koji je zaduzen za njen stabilitet.
Jer to po principu nesto kao skyline-ov polublok.
Nisam boost, ali: [/quote:3ndfd0ed]
Puj.. puj.. nemoj mi prosipati japanske fazone ovde
Salim se, da ali i ne, avde je aluminijum, na Skyline je chelik
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Uros >> Legura tipa duraluminijum zna da bude stabilnija i da se manje uvika od celika, tehnologija napreduje
Jos posebno kad se sve "armira"
Nastrana tehnologija , ali mora zbog osnovnog izbora materijala.
A sto se tice nedostajanja, sve je tu ali se sve nevidi ,)
Dakle , na slici nedostaje lanac, ali ako cemo tako i vanos nije u delovima te se ni on nevidi Sve je spakovano u transmisionoj dekli pa zato.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Uros >> Legura tipa duraluminijum zna da bude stabilnija i da se manje uvika od celika, tehnologija napreduje
Jos posebno kad se sve "armira"
Nastrana tehnologija , ali mora zbog osnovnog izbora materijala.
Ehh... Za godinu dana cu sazvakati ono sto nas ovde uce po masinskim fakultetima i visim skolama, pa cu imati vremena da naucim kako se to zaista radi danas...
Cime se armira, ako mislis na klasicno armiranje? Da li to onda prelazi iz metalnih u kompozitne materijale?
I cemu, na kraju, sve sluzi taj donji deo bloka sa polulezajevima?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment