Informacije o birokratiji: Dozvole, uvoz, registracija...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa_gsi
    CBC Veteran
    • 25.05.2007
    • 101
    • Svrljig (Nis)

    #46
    Definitivno se ne isplati registrovati auto u SL, jeste da su jeftina ali ta razlika od 1000-1500E se istopi za 3-4 godine, a ja planiram da vozim auto bar 10-tak godina...
    170 naspram 550E je ogromna razlika jos zelena karta.... Osutajem jedino direktan uvoz i carinjenje.

    Zar nigde nepostoji spisak automogila koji je moguce uvesti...

    Comment

    • Wooodoo
      CBC Senator
      • 01.10.2005
      • 214
      • Beograd

      #47
      Evi imas ovde spisak svih motora koji su Euro-3.



      Sa leve strane, trece po redu.
      http://www.youtube.com/watch?v=GsfciiNU ... yUhUyImcwc

      Comment

      • dima
        CBC Senator
        • 14.02.2007
        • 200
        • Niš

        #48
        Posto vidim da se malo detaljnije razumete u problematiku...

        Prosle godine sam kupio auto od poznanika i do sada sam ga vozio na ovlascenje, ali sam sastavi i ugovor (mesetarski???) u agenciji za svaki slucaj rekose.
        E, sad mi se za koji dan blizi registracija i hteo bih da prenesem vozilo posto ionako trebam da menjam saobracajnu. U agenciji mi rekose da posto je ugovor sastavljen pre godinu dana treba da platim neku kamatu i da mi se vise isplati da sklopim novi u agenciji za 1200 din itd. Posto ugovor mogu da sklopim sam po ceni takse 280din interesuje me da li i prenos mogu sam da zavrsim a da mi tehnicki i osiguranje zavrsi agencija ili neka druga kombinacija ne znam ni ja sam
        Zna li se koliko iznosi prenos za 1300cc `85god 51kw bez ugovora, posto su mi ovi u agenciji malo sumnjivi - te ovo pa ono...
        OPEL ASTRA G 1.4 16V

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          spisak naravno postoji.
          98 godište ne može da se uveze, i bez gledanja u spisak.
          takodje, kao lice koje ima boravak u Srbiji ne možeš niti da voziš auto registrovan u Sloveniji.

          za auto star 15 godina cene koje si naveo su ogromne.
          takvi auti vrede oko 50-200 evra ma gde u EU, naravno ispravni.

          radi pojednostavljenja- možeš da uvezeš aute najstarijeg godišta 2001., generalno to je vremenska odrednica kada po?inje oficijelno Euro3 koji priznaje naša carina.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Veseli
            CBC Veteran
            • 23.09.2005
            • 107
            • Vreoci

            #50
            Naša carina zara?unava naplatu po katalogu AMSS u kome automobili vrede više nego u doma?im predstavništvima sa sve carinom i PDV-om. Za primer Pežo 407, je oko 20.000 evra sa dažbinama u zavisnosti od opreme, a osnovna cena za obra?un u katalogu je 2.450.000 ili 30.000 evra. Mislim da ne postoji ništa u ovoj državi, a da ?ovek ne pomisli jesam li toliko lud, pa da me ovoliko je@u!?

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              kakva doma?a predstavništva ?
              prvi put ?ujem da ijedna auto firma ima neko svoje predstavništvo kod nas.
              mi smo previše mala zemljica sa malecnom prodajom da bi se neko maltretirao da otvara predstavništvo.
              mislim da je je jedino Toyota ne tako davno deo operacija predstavništva za Srbiju koje je bilo u Be?u prebacilo ovde, sa jednim ili 2 službenika.

              ako pri?aš o trgovcima ovde lokalnim, oni uglavnom nemaju nikakvu ulogu predstavništva bilo kog principala.

              što se kataloga cena AMSS ti?e, on se odnosi na polovna vozila.
              i da, naravno da se unutar Srbije taj katalog uzima za procenu vrednosti vozila registrovanih u Srbiji.

              carina nema nikave veze sa doma?im automobilima, niti koristi AMSS katalog za bilo kakve obra?une vrednosti stranih vozila.

              pri uvozu se koriste katalozi domicilne zemlje, tako je to npr Schwacke orijentir za cene pri uvozu iz Nema?ke.

              ta?no se zna koji model auta kao polovni vredi na tržištu, i tu nema mnogo odstupanja ma koji da je izvor.

              ina?e su cene polovnih kola ve?e nego zu EU pa tako i kataloška vrednost doma?ih polovnih kola je ve?a. (osnova za porez na prenos apsolutnih prava).
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Veseli
                CBC Veteran
                • 23.09.2005
                • 107
                • Vreoci

                #52
                Mislio sam na ovlаš?ene dilere. A što se ti?e kataloga, izgleda da sam pogrešno informisan. To ne menja ?injenicu da nas jašu po pitanju uvoza.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  jašu, jašu na sve mogu?e na?ine. tu je još i Zastava koja zahteva takvo jahanje, još postoji i Šešelj/Sloba taksa na luksuz iz 90tih, još uvek nas jašu i osiguravaju?e ku?e koje napla?uju a ništa ne osiguravaju,....
                  pla?a se pri uvozu carina na auto, porez na auto i porez na carinu...genijalno osmišljeno
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Veseli
                    CBC Veteran
                    • 23.09.2005
                    • 107
                    • Vreoci

                    #54
                    Dobro je samo da ne ra?unaju po AMSS katalogu, ne bi mogao da se uveze auto bez milion evra. Carinu i nekako da objasniš, kao štite Zastavu, ali zašto bi se pla?ao porez na nešto na šta se ve? plati VAT tj PDV u inostranstvu!? Kao da od carine kupujem auto pa ide i porez. Nego, koliki su ta?no carina, porez i ostalo?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #55
                      svuda u svetu se pla?a domicilni PDV, tj i na VAT.
                      zato i postoji klauzula povrata PDV pri izvozu robe.

                      VAT nije pla?en državi Srbiji pa se i ne ra?una, što je i normalno i uobi?ajeno rešenje u svetu koje smo mi prepisali.
                      ve? sam naveo da katalog AMSS se odnosi isklju?ivo na doma?a vozila, dakle ona u Srbiji registrovana a da za svaku zemlju postoji sli?an lokalni katalog cena polovnih vozila.
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • observer
                        CBC Veteran
                        • 06.10.2005
                        • 196
                        • Novi Sad
                        • Polo1.6TDIGolf1.2TSI

                        #56
                        Originally posted by sri98
                        LK dobijas na osnovu bilo kakvog dokumenta sa slikom pod uslovom da izgubljena LK nije istekla vise od godinu dana. Ako je istekla vise od godinu dana. Ako je istekla vise od godinu dana onda se radi portupka utvrdjivanja statusa drzavljanstva, pa se tek nakon toga izdaje LK.
                        Hm, zasto onda za produzenje LK (na vreme, znaci nije jos istekla) traze potvrdu o drzavljanstvu i sto je jos gore, "svezi" izvod iz maticne knjige rodjenih (to je tek idiotski, kao da se neko mogao roditi vise puta...)?
                        (A rodjen u NS, roditelji iz NS, zivim u NS ... dakle 34 godine stanje bez promena...)

                        Po ovome sto si napisao bilo bi logicno da se nova izdaje SAMO na osnovu stare...

                        Ovo mozes shvatiti i kao retoricko pitanje, posto mi je odavno jasno da u ovoj zemlji nista nema nikakve veze sa bilo kakvom logikom.

                        Stavise, ovde je "logika" ruzna rec

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #57
                          Da se opravda uzimanje taksi i da onoliki cinovnicki aparat dobije prividan smisao.
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • 100j4n
                            CBC Član
                            • 06.07.2007
                            • 19
                            • Beograd, Srbija, Dorcol

                            #58
                            Registracija Punta

                            Koliko bi kostala registracija za sledece modele:
                            1. Fiat Punto 1.2 elx
                            2. Fiat Punto 1.3 Multi-jet
                            3. Fiat Punto 1.9 jtd
                            Troumim se da kupim auto sa jednim od ovihi motora pa me zanima koliko kosta registracija...
                            Vidim da je plin zbog ove akcize dosta poskupeo pa sam zato poceo da uzimam u obzir dizelase iako sam pocetno hteo benzinca (pa da mu ugradim plin)...
                            Napomena : Vozila bi bila starosne granice od 2001-2003
                            Punto II 1.9 JTD mk2

                            Comment

                            • Miljan
                              CBC Senator XXL
                              • 18.01.2006
                              • 459
                              • Nis

                              #59
                              Re: Registracija Punta

                              Originally posted by 100j4n
                              1. Fiat Punto 1.2 elx
                              11.060,25 din + tehnicki


                              Originally posted by 100j4n
                              2. Fiat Punto 1.3 Multi-jet
                              15.151,95 din. + tehnicki


                              Originally posted by 100j4n
                              3. Fiat Punto 1.9 jtd
                              19.208,95 din. + tehnicki

                              Comment

                              • dumbarajko
                                CBC Član
                                • 01.05.2005
                                • 19
                                • BeGe, Vracar

                                #60
                                tražio sam forum ali nisam našao ništa na ovu temu... naime, mobile.de (i ostali) su puni automobila tipa 96/7/8/... godište koji su EURO 3!? jel' nije EURO 3 samo za kola posle 2000+?

                                eno Audi A4 1.8T Quattro, '96, piše EURO 3 i tako brdo drugih... jel' ovo može da se uvozi?

                                Comment

                                Working...
                                X