Alfa - lezhanje na putu - isechak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Alfa - lezhanje na putu - isechak

    odemo negde gde su krivine sa malo ostrijom voznjom posle mozemo da sednemo u Audija da uporedis sam a mozemo da povedemo i bricka zanemericemo razlike u motoru i gledacemo samo lezanje
    moze, samo da mi nadjes (nadjemo) slican auto po klasi sa Alfom pa onda poredjenje (ako si mislio konkretno na moj auto, on nije za trkanje ali tih 80 po krivinama savlada za dorucak )

    i naravno najvaznije, da je strogo fabricki model u svemu, od guma do svakog srafa vesanja da bi imalo smisla.

    a mesto koje najvise voliim je uspon na Venac sa kamenicke strane, odlican brdski autoput sa svim elementima za uzivanje u voznji.


    ne kazem ja da jeAlfa (bilo kojasa prednjim pogonom) nesto sto ne bih vozio ali ima podosta drugih auta koji su istih ili boljih osobina ponasanja na putu. pocevsi od BMWa, Jaguara itd istih godista i iste klase vozila.

    jeste da skuplje kostaju, mozda ima neki razlog zasto je tako trziste procenilo (?)

    uvek ce auto koji ima odnos masa 50-50% napred nazad da bolje lezi u krivini nego auto koji ima odnos 70-30 ili 60-40%, to je prosto prirodna osobina i ma kako se fabrika trudila sa vesanjem teziste auta uvek da bude odredjeno raspored masa na vozilu a polozaj tezista je osnova lezanja na putu. uvek i za sve marke i modele vazilo i vazi i vazice dokle god vaze osnove njutnove mehanike.

    uostalom, i u Alfi 159 nije bez razloga na top modelu osnovni pogon prebacen na zadnje tockove i pomocni pogon na prednje..znaju ljudi kako se mora krotiti poveca snaga motora.

    ili stare Alfe sa transaxle postavkom npr, 75 ili 90 model.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #2
    Re: Idemo opet... Alfa - lezhanje na putu

    Originally posted by brick
    ne kazem ja da jeAlfa (bilo kojasa prednjim pogonom) nesto sto ne bih vozio ali ima podosta drugih auta koji su istih ili boljih osobina ponasanja na putu. pocevsi od BMWa, Jaguara itd istih godista i iste klase vozila.
    Brick, ako TAKO gledamo; bilo koji automobil sa integralnim pogonom i cenom manjom 5x od tih Jaguara i BMW-a (koje je trzhishte procenilo da koshtaju posle dve godine 2xmanje nego nov), 50x bolje lezhi u krivinama. Da li si svestan da si upravo poredio prednji pogon protiv zadnjeg?

    Misliiiiiim stvaaaaaaaaaarnooooo...
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • 156V6
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 415
      • BEOGRAD

      #3
      Jaguar gde iskopa samo Jaguar i kakve veze u klasi on ima sa Alfom ,na stranu sto je firma pukla i bankrotirala a u F1 su bili samo dno dna, zadnjih 5 sezona su se blamirali i borli se za pretposlednje mesto i ti nadjes njih da poredis sa firmom koja ima svoj renome i na stazi i van staze a Jaguar ima lep istorijat kako stvari stoje to im je jedino i ostalo

      ...o Bembari mozemo da pricamo ne bezim od toga ima stvari gde su oni bolji ima stvari gde je Alfa bolja,ono sto mogu da ti napisem da je i bilo koja zujalica tipa Kawasaki ili Honda na 2 tocka stabilnija na vlaznom kolovozu u odnosu na bembaru...oni koji su vozili po kisi malo zesce znaju o cemu pricam narocito u krivinama, o Alfi na vlaznoj podlozi imam samo rechi hvale kako se auto poslusno ponasa pri ostroj voznji naravno,komande prima direktno i nema zanosenja.

      Da tehnologija nije problem Alfa je dokazala sa 147 GTA-m kad je sa prednjom vucom imala bolje vreme na stazi od M-a P911 S-type Honde i da ne nabrajam imala je 9-10 vreme ukupno iznad su bili smo najachi Ferrariji,Lamboi,AMG i Carrera najnovija,sve nedostatke prednje vuche anulirali su pomocni sistemi koje je Alfa implementirala u taj auto..to su cinjenice brick osim ako ti ne kazes da to nije bila Alfa sa prednjom vuchom nego dosli neki marsovci na stazu i bili brzi sekundu od M-a po krugu

      Molim neka neko zakachi ako ima sliku one tabele kad Jeremy pokazuje koga je o****la sve 147-ica GTA-m 3.7 by Autodelta

      Sto se pada cene tiche silno gresis 156ice i te kako drzi cenu ne racunam kante koje imas za 5 soma u ocajnom stanju ako je auto ocuvan ima svoju vrednost,samo nemoj da mi poredis sa WW koji kod nas posle 5 godina vise vredi nego kad je bio nov i da mi kazes da oni "znaju zasto drze cenu" mislim budimo realni

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Originally posted by 156V6
        J

        ono sto mogu da ti napisem da je i bilo koja zujalica tipa Kawasaki ili Honda na 2 tocka stabilnija na vlaznom kolovozu u odnosu na bembaru...oni koji su vozili po kisi malo zesce znaju o cemu pricam narocito u krivinama, o Alfi na vlaznoj podlozi imam samo rechi hvale kako se auto poslusno ponasa pri ostroj voznji naravno,komande prima direktno i nema zanosenja.
        Pa ocigledno postoje neki predrasudi o zadnjoj vuci.
        Kao prvo sto si spomenuo, ni jedan MC na 2 tocka nece moci po drzanju nikad ni blizu da pridje autu na 4 tocka na suvom a pogotovu po kisi kako si naveo, ne vezano za BMW. Znaci klasa-klasa, vrh ponude-vrh ponude.

        Kao drugo ja znam zesce o cemu pricas o voznji po kisi i ne vidim kakvih tu problema ima po krivinama. Ne znam dal konkretno navodis BMW-a sto nema neke direktne veze, ocigledno imas strah od zadnje vuce i ne vidim sta to stvara problem po krivinama u odnosu na auto sa prednjim pogonom.
        To sto se neki polupaju sa bembarama jer stalno vezbaju i divljaju a ne znaju pa se to prenosi onako laicki kao "MA ZADNJA VUCA" desava se svakodnevno sa ljudima i klincima sa prednjom vucom gde se razlog navodi ne prilagodjena brzina i neiskustvo. To isto vazi i za zadnju vucu pa makar to bilo i po kisi. Ako udjes prebrzo po kisi auto ce se u vecini slucajeva ponasati kao i prednja vuca tj. proklizavati preko nosa. Ako zelis imaces tu srecu da mozes gasom da zaneses zadnji kraj ili vracanjem u nizi stepen prenosa uz klizanje i iskusno izvlacenje krivine na pravac. Gledaj to kao povlacenje rucne autu sa prednjom vucom. Znaci to nervozno plesanje nemoj vezivati sa starim rekordima i dotrajalim granadama, bmw-ima, volvoima, gde je po koncepciji los raspored tezine na osovine.
        Znaci pricam o tehnicki ispravnom autu citaj "poluispravnim amortizerima i oslanjanjem"
        A ako uzimamo te alfe kao primer uzimajmo i automobile te generacije sa zadnjom vucom gde nema ne predvidivih situacija, nego samo neiskustvo ili iznenadjenja na putu.
        Krivo mi je sto sad jedan moj drugar "SA ZNANJEM"(iskustvom) nije u mogucnosti da te provoza u
        jednoj starinskoj petici i to po kisi sa skroz celavim gumama, ne bi ti palo na pamet da vise pricas o nervoznom ponasanju BMW-a kroz krivinu i ne bi verovo sta je u stanju da prodje auto sa zadnjom vucom i sa kojom brzinom kroz krivinu gde i dosta iskusni vozaci prolaze sa 10-20km/h nizom brzinom i gde ti se cini da je to krajnji vrh. Samo bi se krstio i rekao da je to nemoguce i da ima neka skrivena fora.
        Inace stalno je u crvenom polju i svaki put kad sednem s njim iscudjavam se u to kako je moguce da ga toliko natera u krivini. Jednom smo isli po mrklom mraku i poplavi uz kisu kao da su bogovi plakali, tad sam stvarno zaplakao i molio ga da uspori po prvi put jer mi je to delovalo ne realno, mislio sam da sanjam
        Da tehnologija nije problem Alfa je dokazala sa 147 GTA-m kad je sa [b]prednjom vucom
        Nemoj mesati trkacke automobile i timove sa std. jer imaju malo veze sa istim sem vizuelnog oblika.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          Da li si svestan da si upravo poredio prednji pogon protiv zadnjeg?

          da, i to namerno. sistemski postoje bitne razlike u ponasanju prednjeg i zadnjeg pogona koje su uvek takve, samo je pitanje koliko se uspesno maskiraju mane i prednosti jednog od ta dva koncepta.

          sto se tice onoga o cemu je prica- lezanju na putu zadnji pogon je bez premca u odnosu na bilo koji prednji. barem je tako bilo u dosadasnjoj istoriji automobilizma.

          Alfa je postala ime zahvaljujuci zadnjoj vuci, i sjajnim resenjima tog pogona u svoje doba.

          zakoni prirode su protiv prednjeg pogona. uostalom auti koje se prave da budu neutralno stabilni, rasni sportski su svi redom sa zadnjim pogonom ili novija podvarijanta pogon 4x4 sa preteznim zadnjim pogonom i pomocnim prednjim.

          auto sa zadnjim pogonom moze da bude preupravljiv, podupravljiv i neutralan po zelji kako se podesi.
          auto sa prednjim pogonom je uvek podupravljiv sa manje ili vise izrazenim tim efektom (manom za ponasanje na putu ako je preveliki uticaj, a prevelika podupravljivost je OSNOVA prednjeg pogona i urodjena mana).

          ne postoji magija kojom mogu da se izmene neke zakonitosti dinamike masa na vozilu u voznji, samo vesto prikirvanje i umanjenje generalno loseg prednjeg pogona.

          jedan od metoda koji se primenjuje je zadnje vesanje sa promenljivim uglovima pri bocnom opterecenju cime se imitira ponasanje zadnjeg pogonai donekle kompenzuje ali vrlo ograniceno otklizavanje prednjeg kraja prednjeg pogona.

          o tome i zasto je tako su napisane knjige i knjige, disertacije, potvrdjeno nebrojeno mnogo puta u praksi slaganje sa teorijom a i dan danas auta koja se u svetu smatraju sa sportskim ponasanjem u voznji su skoro sva sa zadnjom vucom, bez obzira na borj konja motora.

          tipican predstavnik je bas Jaguar takvog resenja a koji je vanredno i stabilan i udoban istovremeno.
          ili Lotus kao suprotnost, mali i neudoban ali reper dobrog ponasanja cak i danas.

          od nama bliskih marki i dostupnijih za obicne smrtnike Tojota i BMW su najblizi takovj postavci. pri tome mislim na Tojote sa zadnjim pogonom koje se i danas prave kao top modeli u ponudi.

          to nema veze sa samom Alfom, ili Audijem ili bilo kojom markom ili inzenjerima- to su jednostavne zakonitosti mehanike kretanja iz udzbenika tuniranja vesanja vozila.

          isto kao sto je i pogonska trakcija nesto sto se javlja kao problem kod prednje vuce kako raste obrtni momenat motora, a sto je nepoznato kao problem kod zadnjeg pogona.

          naravno dobro balansirani 4x4 pogon je jos bolje resenje kojim se mogu kompenzovati mane obe pojedinace vrste pogona elegantno u toku voznje prenosom pogonskih sila nazad (i pomalo) napred vec kako zatreba.

          sto se mene tice ovo su izucene stvari sirom planete i verujem da jeste tako jer se i moja iskustva poklapaju potpuno.
          da ne bude nesporazuma, ja mislim da Alfa jeste jedan od najboljih prednjih pogona danasnjice ali to je i kraj- limit u odnosu na druge modele. jednostavno protiv zakona nauke se ne moze...
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Re: Idemo opet... Alfa - lezhanje na putu

            Originally posted by brick
            a mesto koje najvise voliim je uspon na Venac sa kamenicke strane, odlican brdski autoput sa svim elementima za uzivanje u voznji.
            .


            i Saabo voli brate
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Originally posted by M-power
              Nemoj mesati trkacke automobile i timove sa std. jer imaju malo veze sa istim sem vizuelnog oblika.
              Uporedio je GTA sa serijom M (i ostalima), tebi je M std... Oprosti, ali onda su "serije" stvarno preskupe...

              @156V6: Dzabe pricha - brick ce reci; Alfu 147GTA je vozio "trkach"..."prosechan vozach... serijski automobil..." itd, itd... (vracamo se na staru prichu koju svaki papagaj zna)

              @M-Power: Poenta i jeste u tome da se FWD ne mozhe porediti sa RWD, a brick je to opushteno uradio u gornjem odgovoru.

              Generalno, shta se uopshte zheli dokazati? Da smo zaludjeni? -Jesmo.

              Brickov Volvo guta krivine pri 80km/h, kao dobar dan. Mislim shta prichati dalje? Brickov Volvo sa tehnologijom od pre 20 i kusur godina je zakon? -Vazhi, mozhda ali samo njemu.

              M-Powerov BMW najbolje ide po kishi, RWD je zakon za kishu... Mozhda, ali samo njemu.

              Ccc, samo vas gledam... Moj tata ovo, moj tata ono. Lepo je Stefan rekao; dajte sve te automobile na crtu - pa cemo uporediti. Stvarno, naslushao sam se pricha Alfisti ovo - Alfisti ono, nije BRE u nama problem - mi smo samo zaludjeni i priznajemo to.

              A shta je sa vama?
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                ti nadjes njih da poredis sa firmom koja ima svoj renome i na stazi i van staze a Jaguar ima lep istorijat kako stvari stoje to im je jedino i ostalo
                i Jaguar i Alfa su ime stekli mnogo davnim modelima i tipicnim resenjima sa ZADNJIM pogonom. kao ni Jaguar tako niti Alfa nema sta da trazi u F1, kao ni bilo koji auto sa prednjim pogonom. ja ne znam koji je to model u F1 sa prednjim pogonom ikada ucestvovao ili postigao nekakav uspeh, pa molim za takav podatak ako se to ikada dogodilo.

                Alfa je takodje kao i Jaguar bankrotirala odavno i nije samostalna fabrika a ime je slavno ne po danasnjim modelima. naprotiv modeli iz 80tih i90tih su ocrnili Alfu kao nikada u istoriji i naterali Alfu da pobegne sa americkog trzista a koje je gladno kvalitetnih evropskih sportskih proizvoda.

                kao i pomenuti Jaguar Alfa je ime stekla tokom 60tih i 70tih godina sa cuvenim konstrukcijama koje su tada bile u svetu avangardne i ekstra tehnoloskih resenja.

                to je ono sto je stvorilo veliko ALfa Romeo ime, ne danasnji proizvodi.

                na srecu meni se cini da su se opametili i da prave sve bolje automobile sa svakom novom serijom, ako se model 159 pojavi sa zadnjim pogonom kao sto je najavljeno napravice pravi bum i Alfa ponovo biti u trci za neko od najboljih mesta u auto industriji. ali to tek treba da se dogodi pa cemo videti...
                ja drzim palceve da se nikada vise ne ponovi nesto kao sto je Alfa modeli Alfa Sud, Arna, 33 ili slicno, niti u ideji a kamoli u realizaciji. nije vredno tog imena iz istorije a Alfa jeste nekada bilo veoma veliko ime.

                kada pricas o bembari i mokroj podlozi ne znam da li si ti to ikada probao, i osetio da tako nesto postoji ili si cuo/vozili te. zadnja vuca je mnogo zahtevnija po znanju od vozaca i potrebno je iskustvo da se vozi na limitu koji je UVEK veci od prednje vuce bas po mokrom.
                ne postoji auto sasamo prednjim pogonom koji po mokrom ne vuce preko nosa van od krivine, a to ukljucuje i danasnje Alfe.
                pa tu manu potpuno ogoljenu manu je prikazao Klarkson u Top Gear-u i to i na serijskoj i na zestoko tuniranoj Auto Dleti.
                na snegu je jos gore po prednju vucu TOKOM voznje. jedina mana zadnjeg pogona zimi je kretanje iz mesta, potencijalno.

                ja sam vozio starije Alfe sa zadnjim pogonom (Djulija) i to su zaista jako dobri automobili i za danasnje pojmove. ono iz doba velikog imena Alfe a sto se danas retko uopste srece na ulici.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  147 GTA-m kad je sa prednjom vucom imala bolje vreme na stazi od M-a P911 S-type Honde i da ne nabrajam imala je 9-10 vreme ukupno iznad su bili smo najachi Ferrariji,Lamboi,AMG i Carrera najnovija,sve nedostatke prednje vuche anulirali su pomocni sistemi koje je Alfa implementirala u taj auto..to su cinjenice brick osim ako ti ne kazes da to nije bila Alfa sa prednjom vuchom nego dosli neki marsovci na stazu i bili brzi sekundu od M-a po krugu
                  sve je to tacno a gde ti tu vidis argument o STABILNOSTI i ponasanju na putu ! ?

                  odavno je poznato da su najbrzi moguci prolazi na pisti kod automobila koji su netabilni/zivahni a koji zahtevaju specijano trenirane vozace da bi uopste opstali na putu a ne zavrsili u prvom jarku ili banderi.


                  o pisti i vremenima nije ni bilo price...ta 147GTA klizi preko nosa kao blesava i po suvom a po mokrom se i ne moze maltene voziti. ali jeste vraski brza i vraski nestabilna, tako je i podesena specijalno za pistu.

                  ja pricam o putu koji je za javni saobracaj, o serijskom autu iz fabrike bez posebne pripreme a tu 147GTA nema sta da trazi protiv jedne pomenute S2000 npr. da ne pominjem bembaru koja je za sve u svetu etalon/mera za poredjenje.

                  i tu ne vidim krivicu ALfe, prosto to tako mora da bude, bilo je odvajkada i bice...odnos osobina prednjeg vs zadnjeg pogona.
                  bilo koja firma da je u pitanju.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    eh M- potpisujem.
                    zadnja vuca jeste nezgodnija za voznju, zato je prednja (uz cenu jeftinoce izrade) prevladala u danasnjoj produkciji auta za opstu prosecnu upotrebu, a takvi se zaista lakse voze (i moraju sporije na istom putu u odnosu na zadnju dobru vucu).

                    kao sto si opisao zadnji pogon ima upravljanje putanjom kroz krivinu putme pedale gasa, nesto sto je nepoznato na autu sa prednjom vucom gde dodavanje gasa samo pogorsava situaciju i uvodi u izletanje sa putanje.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #11
                      killi ponovo zauzimas poziciju kao da si ti napadnut. Licno tebi se barem ja nisam obracao a replika je bila upucena na 156-ticin text da je motor brzi od BMW-a u krivini i da se ovaj po kisi ne moze voziti, ne bitno, znaci tebi niko nista ne objasnjava nego onom ko ima krivi uvid u situaciju i koji je to spomenuo.
                      Moj BMW- ne drzi najbolje po kisi jer ga ni nemam trenutno i nisam pricao o njemu

                      Kad vec spominjes trkacku alfu sa M-om ja ne znam gde je to alfa brza

                      Ja mozda ne pricam dovoljno argumentovano ali brick sigurno prica i najkompetentniji je ovde.
                      Pitas, sta je s nama?. Mi smo stalno tu na toj crti koju spominjes a vas alfiste nisam ni jednom video tako da cekamo vas
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        killaz, samo opusteno

                        moze, ideja ti nije losa- pronadjes neku ALfu staru 20 godina serijsku i mozemo na crtu.
                        rezultat znam unapred, izgubice Alfa.

                        ako uzmes danasnju Alfu bilo koju i moj 25 godina stari model, uvec ces pobediti sa Alfom.

                        hej, 25 godina razvoja konstrukcije, malo li je ?

                        i tacno si pogodio, Alfa 147 Auto Delta nije serijski auto i nije auto iz fabrike i nije uopste pogodan za voznju po putevima i ulicama. to mu i nije namena.

                        naravno da su RWD i FWD bitno razlicitih osobina, o tome i jeste prica i sustina. a te osobine su fiksirane zakonima prirode i njih ne mozemo promeniti ma koliko da smo zaludjeni ili da imamo jake zelje.

                        stabilnost na putu je urodjena prednost zadnjeg pogona, jedino ako proizvodjac auta bas nesto strasno pogresno napravi taj auto ce biti nestabilan. a onda je jaaako nestabilan.

                        to sto je BMW etalon ponasanja na drumu nije stvar sto je neko zaludjen, to je realnost koju svi u svetu prihvataju, ukljucujuci i italijane.

                        pa ALfa kopira ponasanje BMW i uopste RWD pogona u podesavanju svojih modela uvodjenjem posebnih konstrukcija na tu temu.

                        ako BMW setup ne valja, sto j epredmnet kopije.

                        a identicno BMWu je Volvo imao isti setup samo pre 20tak godina- 50-50% raspored masa i neutralno ponasanje vozila u odnosu na bocna ubrzanja sa veoma (veoma) malim podupravljanjem.

                        nesto sto je i u teoriji dinamike konstrukcioni ideal.

                        nije meni i M-u tako postavljen temelj auta to posledica nekakve zaludjenosti, za takvu postavku svi u svetu se slazu da je najbolja moguca, i po tom receptu se prave rasni sportski automobili bilo koje marke. ukljucujuci i F1 bolide.

                        ali da ne bi bilo "moj je veci" sto je smesno za ozbiljniju diskusiju , molim za argumente kojima objasnjavas (te) stav da je koncepcija prednjeg pogona i Alfi danas najbolja.
                        i u cemu se ogleda ta bolja stabilnost na putu.

                        samo molim ne price o trkacki preradjenim koje niko nije ni video uzivo, niti ikada ima sanse da vozi u redovnom saobracaju, bilo koje marke.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #13
                          eh boost, lagano ravno prilaz standardnim putem onako low profile, a onda grom iz vedrog neba...mogu da zamislim kako se proveo sa tobom u drustvu
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Ha.. kad je sve proslo, pocheo je opet da dishe , ali, mislim da je ostalo malo posledica, kad spomenem trasu svaki put on zamuca
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Alfacrazy
                              CBC Veteran
                              • 21.01.2005
                              • 125
                              • Kragujevac

                              #15
                              Originally posted by M-power
                              Kad vec spominjes trkacku alfu sa M-om ja ne znam gde je to alfa brza
                              www.autodelta.co.uk
                              Pogledati deo News & Films, sa desne strane je link o Top Gear testu Alfe 147GTA Autodelta, na kraju priloga se vide postignuta vremena.
                              When Henry Ford saw an Alfa go by he used to lift his hat in salute, so should BMW owners!!!

                              Comment

                              Working...
                              X