Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #31
    Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

    Ja stvarno ne razumem šta vi očekujete, za te pare svemirski brod? Da se preskoči 50 godian zaostatka od akumulacije kapitala do tehnološke ere i da se odmah prodaje Porše za tri soma evra?
    Za nas sve je bilo kakav nov auto dobar auto, kakvi se krševi voze po ulicama to nije normalno. Izgleda da vlada mišljenje da svi vole da voze krševe, eto baš im se hoće...

    Odelo ne čini čoveka su smislil oni što nemaju odelo...
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Type_R
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2007
      • 900
      • Valjevo

      #32
      Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

      ima donekle istine za te "krseve"

      ja licno cu pre da vozim civic `90-to nego novog punta, iz vise razloga, od kvaliteta pa do toga da nisam materijalno u mogucnosti da odrzavam punta
      3SG(T)E EXPERT

      MAN service

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #33
        Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

        Vi ne shvatate neke stvari koje vladaju po svetu ali uporno vadite samo ono što vama valja.

        Novo je u prednosti jer:
        1. Prolazi eko test
        2. Ima beneficije prilikom registracije
        3. Nema dodatnog održavanja sem redovnog servisa
        4. itd..

        Staro je u gabuli jer:
        1. Da bi prošlo eko test mora da se dovede u red a to košta
        2. Ima povećanje cene registracije i kraći period registracije (kak ogde ovo poslednje)
        3. Ima dodatnog održavanja (to što vi ne radite ne znači da nema)
        4. itd...

        Čim se ovde primene bar pravilo 1 i 2 videću sve što se kunu u dvojku dizela kako je rentabilana auto...

        Prva i druga pravila ne mogu biti izmešana a kod nas jesu i zato ove priče bolej star auto od 20 godian nego nov od juče. To je stvar ukusa a auto ej stvar koaj treba. Većini ljudi treba za otići na posao.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • nemanya
          CBC Veteran
          • 29.03.2008
          • 199
          • Beograd

          #34
          Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

          Nije problem u limu,farbi,gumi,itd..
          Nego što taj auto neće biti sastavljen kako treba.
          A da bi bio sastavljen na taj način,to košta...a ovaj za SrBsko tržište ne sme da košta (bar u početku,dok traje akcija đoranja)!

          Ali ako ima nade da Delta dobije (veličanstvenu) konkurenciju u prodaji rez. delova i ceni servisa,ja navijam svim srcem da se tih puntića što više proda!!

          Apropo ovoga koliko je novo u prednosti, ne verujem da će u ovoj državi imati ikakve beneficije pri registraciji (nisam čuo čika Dinkića da je spomenuo to),a za dodatno održavanje - ta teorema tek treba da se dokaže u primeru Zastave.
          "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

          Comment

          • Type_R
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2007
            • 900
            • Valjevo

            #35
            Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

            Originally posted by Marko001
            Niko ne osporava kvalitet honde, al treba imati u vidu da je drasticna razlika u starosti izmedju honde od 19 godina i punta koji je nov- 2009. godiste. da bi bilo adekvatno poredjenje morao bi i punto da ima 19 godina i verujem da bi bio u losijem stanju od civika sa toliko godina.
            Da, razlika je u ceni, recimo da je sada honda 3500eur a punto 5999

            za 5 godina ce i taj punto vredeti 3500 a i honda ce vredeti isto toliko, a razlke u godinama ce i dalje biti
            3SG(T)E EXPERT

            MAN service

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #36
              Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

              Wrongetina, za 5 godina (sko se uopšte počne praviti) taj Punto će vredeti mnogo manje a u tom slučaju ta Honda neće vredeti ništa jedino ako bude redak primerak. Zašto bi inače balavil iza onim autima od 300 do 400 evra na mobile.de i sličnim skautima... Ok, ovo je generalno, dobar civic nije ni tamo te pare ali je daleko od bilo kog auta starog 5 godina.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • JAPANX
                CBC Senator XXL
                • 10.08.2006
                • 2159
                • Beograd

                #37
                Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                ja isto vise volim mog accorda '91 godiste nego nekog tamo punta ali treba uvek igrati po pravilima a pravila ce biti takva da ce usi boleti ako budes hteo da sredis auto koji je toliko mator..

                ako hocete u evropsku uniju, moracete da se odreknete automobila bez katalizatora jer je trend u svetu da se smanjuje emisija stetnih gasova po sporazumu iz kjota u evropskoj uniji je ta misija primarna.. takodje ce biti energija iz obnovljivih izvora i eko gorivo(biodizel) u odredjenom procentu.. nije to badava i treba se pripremiti na to... mislim da ce do kraja godine u zavisnosti koliko je azurna vlada, izglasati to da se registracija drasticno povecava onima koji vise zagadjuju kao i svuda u evropi vise nece moci da se prolazi registracija na "dam ti saobracajnu a ti mi zavrsis za soma sve" nego ce i tehnicki pregledi gubiti licence...

                naravno, nije smak sveta, ako imate vise para, kupite civic-a 2001 god koji je malo rabljen, vozila ga baba na pijacu jer ima druga kola, nikad zimu vid'o nije, ulje se zuti ko dukat ali na kraju krajeva kad sve saberes mislim da ipak treba biti normalan i pomoci ovoj drzavi da se vrati u kolosek kakav i zasluzuje... a to je jedino kupovinom domacih proizvoda...

                Comment

                • nemanya
                  CBC Veteran
                  • 29.03.2008
                  • 199
                  • Beograd

                  #38
                  Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                  Nema ništa od svega toga.
                  Italijani neće da ulože,država svoj deo finansija usmerava na drugu stranu.
                  Yugo će verovatno oživeti (Đekna još nije umrla...),Delta će i dalje carovati!
                  "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

                  Comment

                  • banebg81
                    CBC Veteran
                    • 26.06.2008
                    • 195
                    • Beograd

                    #39
                    Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                    Pozdrav

                    Prvo, neću u EU jer to mislim da nije moj interes a verovatno ni mnogih ovde, ali to ima veze uglavnom sa nekim drugim stvarima.
                    Biće to po sistemu DALA BABA DINAR DA SE UHVATI U KOLO, SADA BI DALA DVA DA IZAĐE.

                    To što vi sada pišete, posebno je čudno. Evo na primer, ta ista zastava je i koštala toliko koliko košta zato što su BILI OBAVEZNI DA KUPUJU DELOVE KOJI SE PRAVE U DOMAĆOJ PRIVREDI! Pa je instrumet tabla od TELEOPTIKA skuplja nego da su je naručili u KINI ili KOREJI ili TURSKO ili INDIJI a tamo bi bila i 6 puta kvalitetnija i 6 puta jeftinija a na kraju NIŠTA OD SUBVENCIONISANJA TELEOPTIKA jer NIJE VREDEO ili je nekome lokacija u Zemunu bila interesantnija pa procenio da će više da zaradi ako sazida zgrade ...
                    Isto je tako i sa MILION DELOVA.
                    E to je onda pravi LIBERALNI PRISTUP POSLU i tada bi yugo tj zastava mogla da funkcioniše ili nebi mogla i to je kraj priče.
                    Da se razumemo, nisam za apsolutni liberalni pristup, posebno u oblastima ENERGETIKE, SOCIJALE, POLjOPRIVREDE i sl gde su naše komparativne prednosti IZRAŽENE a za sve ostalo IZVOLITE TRŽIŠTE pa regulišite.
                    Šta mi ima da se trtimo i da pravimo televizor kada ga prave svi !? Hoćete da Ei pravi televizor, nema problema, UPRAVNI ODBOR (to su oni što primaju plate od 11 000€ - uglavnom - pa opet iz budžeta) odredi dobar menadžment, rezultati za 2 godine ako nema rezultata, ključ u bravu pa onda subvencioniši PRODAJU TRAKTORA i višak radnika ili će da bude prosjak u Beogradu ili gazda u svom selu.
                    Za 5 - 10 godina bi ista ta EU želela da ima jednu bogatu članicu, ovako, super smo im robovi, 8 000 000 ljudi koji puše malboro, piju viski, voze auto a rade UGLAVNOM za 200 - 250 € dok je normalna plata u zapadnoj evropi oko 2000 € !?
                    Kada čujem gospodna FIAT ministra, prosečna plata je 400 - 450€ u Srbiji stvarno mi bude muka, mnogo manje od 1000 € besplatnih akcija i 300 000 automobila godišnje za 2 godine, jer juče uđem u maxi i tamo u neku priču sa ženom koja radi na kasi (iznervirala je neka baba koja ima penziju 21 000 dinara) kaže znate li komšija kolika je moja plata !? NEMAM POJIMA - 16 000 dinara i nije podizana 5 godina !? Boli nju uvo da subvencioniše KRAGUJEVAC i gosn gradonačelnika Verka koji prima platu i kao poslanik i kao gradonačelnik a to može jer SVI MI SUBVENCIONIŠEMO YUGA tj PUNTA. E muka mi je od toga.
                    Plus što je neko dodao da će kooperanti istu stvar da rade sa rezervnim delovima jer država i kada subvencioniše ne plaća na vreme, pa opet ista priča KAO SA YUGOM.
                    A što se tiče tehnologije u novom PUNTU u odnosu na yugo, slažem se, bolji je, noviji je ... Ali kada su nam već dali nešto, što nam nisu dali nešto ljudski, novu tehnologiju JTD ili nešto tako, nego smo dobili 1.2 benzin koji ima celih 60 ks a to je MANJE NEGO yugo 1.3 sa dvogrlim karburatorom i sa duplim izduvom a košta u najboljem slučaju duplo manje nego taj 1.2
                    Dobro, ekologija, treba čuvati okolinu, pa zašto onda nema zakona o zaštiti životne sredine koji se bavi recikliranjem otpada? ZATO ŠTO SE ČEKA KO ĆE TAJ POSAO DA PREUZME i KAKAV ĆE OTPAD EU DA POŠALJE U SRBIJU NA RECIKLIRANJE.
                    Bolje da vozimo i yugo nego da nam uvale NUKLEARNI OTPAD U OKOLINU PLANINE CER, - TEKERIŠ i okolinu, SRPSKU RAĐEVINU.
                    Pozzz

                    Comment

                    • srdjanissan
                      CBC Senator XXL
                      • 20.11.2008
                      • 720
                      • beograd

                      #40
                      Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                      Reci mi sta je to sa radjevinom i cerom,iz tog sam kraja da kazem ali nisam upucen,kakav otpad kakva kontaminacija?
                      kad koči,cepa gume i prevrće se!
                      papiri cisti ko suza ,oprani sa farmerkama 2 puta

                      Comment

                      • neshaoct
                        Banovan
                        • 18.08.2007
                        • 1754
                        • Beograd, Rakovica

                        #41
                        Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                        Originally posted by banebg81
                        ...Evo na primer, ta ista zastava je i koštala toliko koliko košta zato što su BILI OBAVEZNI DA KUPUJU DELOVE KOJI SE PRAVE U DOMAĆOJ PRIVREDI! Pa je instrumet tabla od TELEOPTIKA skuplja nego da su je naručili u KINI ili KOREJI ili TURSKO ili INDIJI a tamo bi bila i 6 puta kvalitetnija i 6 puta jeftinija a na kraju NIŠTA OD SUBVENCIONISANJA TELEOPTIKA jer NIJE VREDEO ili je nekome lokacija u Zemunu bila interesantnija pa procenio da će više da zaradi ako sazida zgrade ...
                        Isto je tako i sa MILION DELOVA.
                        Ali, zašto se ne potrudiš, i malo saznaš o materiji o kojoj želiš da pišeš ?
                        Evo, već bar drugi, treći put apelujem da to uradiš...
                        Da si sakupio informacije, onda bi saznao da je baš instrument tabla koja je isla u keca iz Koreje, pa je i Laki ( u vremenu dok je još imao svog keca ), hteo da vidi može li nekako da je nabudzi u svoj auto, itd..itd...
                        Nikakvu obavezu Zastava nije imala. I motore je kupovala od Peugeot-a u vreme dok je još mislila da može negde da izveze Yuga.

                        Npr. stakla na Puntu su tanja od stakala na Yugu, i domaći kooperant nije u stanju da ih napravi sa postojećom opremom koju ima u svojim halama. Nije reč ni o kakvoj zaveri da se ne kupuju domaći delovi, već se u normalnom svetu odavno više ne prave automobili sa tehnologijom iz 70-tih godina prošloga veka, pa zato naša prateća industrija nije u stanju da to proizvede.
                        Sa druge strane, ima firmi u Srbiji koje odavno već izvoze komponente za Peugeot, Mercedes...
                        Mali detalj : Kad otvoriš haubu Maybacha, ona guma što ide svuda okolo motornog prostora se pravi u Rumi.

                        Poenta sa dolaskom Fiata nije da on sve motore, menjače, staklariju, itd..itd... dovlači iz Italije, već da njegovi partneri poput Magneti Marelli i ostalih takođe nađu neki prostor u Srbiji da naprave svoj pogon, ili da neku postojeću domaću fabriku kupe, i ulože kako bi mogli da snabdevaju Fiat u Srbiji.

                        Naravno, njihov interes je znatno jeftinija proizvodnja u Srbiji.
                        Fiat sada ima više problema sa svojim fabrikama po Italiji, nego van nje.


                        Originally posted by banebg81
                        E to je onda pravi LIBERALNI PRISTUP POSLU i tada bi yugo tj zastava mogla da funkcioniše ili nebi mogla i to je kraj priče.
                        Da se razumemo, nisam za apsolutni liberalni pristup, posebno u oblastima ENERGETIKE, SOCIJALE, POLjOPRIVREDE i sl gde su naše komparativne prednosti IZRAŽENE a za sve ostalo IZVOLITE TRŽIŠTE pa regulišite.
                        Kad neka firma pravi krpe, onda je stvar takva kako ti pišeš.
                        Ali, kad je u pitanju automobilska industrija bilo gde u svetu, ona baš zbog svog značaja po privredu cele države NIKADA neće propasti, i za nju NIKADA neće važiti čisti tržišni principi. Za nju će domicilne države uvek naći pare, i odrešiće kesu u milijardama eura kako ne bi propale. Uostalom, pogledaj koliko sve razvijene države u svetu trenutno pomažu svoje automobilske industrije, pogledaj kakve stimulanse daju za kupovinu novih automobila od Nemačke, Italije, do USA...ali, po tebi, svi su oni ludi što to rade, već samo treba da puste tržište da odradi svoje...
                        Takav kapitalizam, gde se tržište pušta da odradi svoje u svakoj situaciji, napušten je još 30-tih godina prošloga veka...

                        Oko SRPSKOG proizvoda, SRPSKOG automobila...
                        Npr. Slovačka proizvodi oko 1.000.000 automobila godišnje, nekoliko različitih marki. Ali, ustvari, oni su baš glupi što toliko izvoze automobila, zapošljavaju toliko ljudi, jer nijedan od tih automobila nije Slovački...

                        Bilo bi dobro da ubuduće ograničiš svoju priču na automobile, njihovu proizvodnju, a ne da spominješ sve redom što ti padne na pamet...od Aviana, nuklearnog otpada, kasirke iz Maxi diskonta, itd...itd...

                        Comment

                        • banebg81
                          CBC Veteran
                          • 26.06.2008
                          • 195
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                          Jeste, sada je tabla iz koreje (bila je) ali dok nisu zatvorili teleoptik, bila je iz TELEOPTIKA.
                          Kada je tako dobro, zašto onda države moraju da dotiraju proizvodnju automobila??? Nema više, ili imaš ili nemaš, to ti je što ti je... CELA PLANETA IMA EKONOMSKE PROBLEME a naši pametnjakovići oživljavaju ZASTAVU ! Da nije možda jeftinija radna snaga u Srbiji nego recimo u KINI? Ili možda u INDIJI? Da nije možda pera i žika stručniji od tamo nekog mau ce tunga? NARAVNO DA NIJE.
                          Poenta posla je bila da se izvozu u Rusiju, međutim to nešto ne ide.
                          Druga stvar, kada fiat zarađuje MILIJARDE €, što je onda problem da uplati 200 000 000 € i završi priču za narednih godinu dana? Zato što neće, zato što ih boli D za zastavu, cela je priča bila predizborna.
                          Šta Srbija može da ima ako uveze ceo OPEL ASTRA klasik u srbiju i tu ga sklopi a mi poreski obveznici doplatimo plate radnika koji to rade? Nema ništa, ali ima VLAST koja kupuje mir tako što SVE PRODA, upumpa u budžet a onda to lepo daje takvim gubitašima i dok se sve ne proda, biće ovako kako jeste, a kada ne bude bilo doćiće ta TRŽIŠNA EKONOMIJA - LIBERALNA i onda će ova GRAD - DRŽAVA SRBIJA da se raspadne jer realne prihode od usluga ne može da ostvari u tolikoj meri a PRIVREDE JEDNOSTAVNO NEMA.

                          NI GORE VLASTI, NI TEŽIH VREMENA.
                          Neka ne ulažu pare tamo i nema problema, ima bar 20 stavari koje mogu da pokrenu privredu u dužem i kraćem roku ali pošto je auto nešto što svi imaju i svi pričaju o tome, dobra tema da se zamažu oči a da se ne vide pravi problemi.

                          Originally posted by srdjanissan
                          Reci mi sta je to sa radjevinom i cerom,iz tog sam kraja da kazem ali nisam upucen,kakav otpad kakva kontaminacija?
                          Već duže vreme se priča, pošto je ne naseljen područje a prilično pogodno za odlaganje otpada da se tu doveze što - šta pa da se KONTAMINIRA U Srbiji obično kada se nešto priča nije zalud ...

                          Zašto su napali Kusturicu za Mokru goru?
                          Zato što je tamo pronađena neka ruda (ne znam tačno šta) ali da bi se mogla da vadi puno sumpora mora biti upotrebljeno za "čišćenje" tj odvajanje te rude a to bi uništilo taj ceo kraj.
                          Sreća pa se nisu pitali eksperti B.Đ (tetkino dete, ljubi ga tetka), M.D (svirač, skijaš,automobilista....) a ni ostali slični njima, svi dobro infiltirani bez obzira ko je na vlasti u upravnim odborima i na drugi način situirani.
                          TUGA

                          izvinite za off

                          Comment

                          • Dora
                            Nadzornik!!!
                            • 24.10.2004
                            • 17451
                            • Novi Sad
                            • FIAT

                            #43
                            Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                            Bane, ideš Brickovim stopama, tema nije društveno uredjenje sa osvrtom na svetsku ekonomiju i dodatkom za ekologiju...
                            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                            https.autogas.rs

                            Comment

                            • kuntalo
                              CBC Senator XXL
                              • 02.03.2007
                              • 342
                              • Predgradje

                              #44
                              Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                              Originally posted by banebg81
                              Generalno na tom puntu najslabija karika je MOTOR je sa 1.2 motorom nisu ni morali da se pojavljuju na tržištu, imali su i snažniji i jeftiniji motor koji manje troši, jeftiniji za održavanje ... Pričam o motoru 1,3 na koji kada se stavi efi troši garantovano manje nego taj u puntu a i košta manje.
                              Razumem šta pokušavaš da kažeš ovom pričom i liberalizaciji, gašenjem usled nelikvidnosti, trla_baba_lan_svetskom_ekonomijom_itd, iskreno, mislim da ste i Ti i NeshaOct u pravu, ali ne bih o tome- samo bih da Ti ukažem da ovo gore nema veze sa životom.

                              Što se 100_Ojra_rata_za_Punta tiče, ja bio ubeđen da normalan svet tako (samo povoljnije naravno) kupuje automobile već dooobrano vreme- koliko smo bedni (da li smo sami za to krivi ili ne- takođe ne bih o tome) i koliko su nas ojadili (sa tendencijom da nastave tako), pokazuje opšta fasciniranost ovom ponudom.
                              Save the Panda!

                              Comment

                              • ada
                                CBC Senator XXL
                                • 04.06.2005
                                • 2375
                                • Novi Sad
                                • Svasta nesto

                                #45
                                Re: Staro za novo- Punto iz KG za 5999€ na 7 godina

                                drzite se tema a menite se politike i proizvodnje.
                                Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                                Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                                Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                                Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                                Comment

                                Working...
                                X