Punto iz Kragujevca :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #31
    Originally posted by zverko sampion
    dobro ljudi malo preterujete...

    znam da je nekad bilo tu lopovluka, a verovatno ima i sad... i sve je tako crno bilo a i sad je ali ipak to sa fiatom ne sme bas tako da se radi... ipak je tu veliki novac u pitanju, vleiki udeo...

    mislim da ce biti ozbiljni ovog puta....
    Tome smo se vec nekoliko puta nadali, i samo jednom su opravdali to poverenje, davne 1971. godine kada su drugu Titi poklonili prvi (najprviji) 101 koji je ****o sa pokretne trake.

    ALI, to su bila vremena kada je dirketor Zastav, ing. Prvoslav Rakovic, imao direktnog pristupa Il Dottore-u (Anjeliju), kada su se inzenjeri Zastave obucavali kod FIAT-a, itd.

    Posle - svaki put su obecali pa omanuli.


    pustite vreme da pokaze svoje... budite malo optimisti...

    poz
    Veruj mi, ja od sveg srca zelim da ti budes u pravu i da ja gresim, placam veceru da proslavimo gresku ako ja gresim.

    Ali znas kako se kaze - pesimista je optimista sa iskustvom.

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #32
      Originally posted by Darko_NS
      Posle se raspitam kod prijatelja u Kragujevcu, i stvarno, Bosch vise nece da isporucuje DMB/Zastavi - sve dok ne plate dugovanja!
      ja sam kupio verovatno poslednjeg efija koji je izasao sa zastavine trake
      mada mislim da nije zbog dugovanja, bosch ne isporucuje vise DMB-u Motronic sisteme jer je prestao sa proizodnjom istih zbog zastarelosti,mada moguce da su im i duzni (ne bi me cudilo)... iznenadjenje je da je DMB sam sa svojom tehnologijom i znanjem proizveo SPI (single point) sistem koji ce ici umesto tih boschovih (naravno ako zastava bude imala sluha i volje da ih uzima) i video sam da je predstavljen ove godine
      na sajmu automobila u bg

      (euro2)
      Licno sam JAKO skeptican, ali priznajem da mi je ipak bilo nekako drago kada sam procitao tu vest. Voleo bih da uspeju, utoliko pre sto bi to napravilo prostora jednom mom drugaru, koji trenutno vodi jedan projekat u Stutgartu, Bosch Fuel Injection Systems, program Advanced Systems, da se vrati i uradi i ovde nesto (vise nego sada, komadno, ja imam njegov EFI u mom Yugu, a ima ga i nekoliko trkaca u Hrvatskoj, Sloveniji i Nemackoj).

      Nama nikada nisu nedostajali ljudi i znanje - to se uvek nekako naslo, i to bas onako, kapitalno, ali nam je uvek nedostajalo organizacije, upornosti i novaca da organizujemo i sprovedemo neki ozbiljan projekat do kraja. Tu i tamo - recimo, tenk T84, koji zari i pali i dan-danas. Ali, to su uvek bili izuzetci koji su potvrdjivali pravilo.

      A Srbi vode odeljenje razvoja Porsche-a, pa odeljenje razvoja motora Opel-a, pa je Srbin dizajnirao te novi Rolls-Royce, te Venturi Fetisch u Francuskoj ...

      Ma, Srbiji nedostaje samo jedna, jedina stvar - odgovornost. Kada bi se ovde znalo ko sta radi i ko za sta odgovara, ne bi nam sada bilo ovako, nego neuporedivo bolje. I to obavezno poceti od politicara - SVIH! Dokle god oni mogu da se zezaju bez kazne, nikuda mi ne idemo. A riba od glave smrdi.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • DejanV
        CBC Senator XXL
        • 19.07.2005
        • 682
        • Beograd

        #33
        Originally posted by Darko_NS
        ja sam kupio verovatno poslednjeg efija koji je izasao sa zastavine trake
        mada mislim da nije zbog dugovanja, bosch ne isporucuje vise DMB-u Motronic sisteme jer je prestao sa proizodnjom istih zbog zastarelosti,mada moguce da su im i duzni (ne bi me cudilo)... iznenadjenje je da je DMB sam sa svojom tehnologijom i znanjem proizveo SPI (single point) sistem koji ce ici umesto tih boschovih (naravno ako zastava bude imala sluha i volje da ih uzima) i video sam da je predstavljen ove godine
        na sajmu automobila u bg
        Zaboravih ...

        A sta je sa onim motorm od 1,3 litra, DOHC 16V, ciji projekat i modele DMB i Zastava imaju od - paz sada! - 1989 godine, koji ponekada prikazu na sajmu automobila?

        Zasto taj motor nije nikada napravljen? Sta ih je sprecavalo da razviju varijante motora iz postojece game, hajde da zanemare 128 blok, ali imaju 138 blok? Sta, ja sam izmislio toplu vodu sto sam produzio hod sa 55,5 na 63,6 mm? Ma nece biti! Uradi to i eto tebi tacno 1.499 ccm.

        Sta ih je sprecilo da razviju DOHC 16V glave? Pobogu, pa ja sam to vozio jos davne 1967. godine u Engleskoj, a prave se od 30-ih godina proslog veka. Rusi razvili za Ladu za 5 godina, a DMB ne moze za 45 godina?

        Nema razvoja, to je to, nece da rade, a ocigledno im nije ni trebalo, islo je nekako i bez toga.

        Gde nestade Zastavino sportsko odeljenje? Ono sto je pravilo Yugo sa 1,4 litra i 120 KS? Zasto je to bila najcuvanija tajna Zastave? Zasto ih po beogradu ima svega 2-3 (bar koliko sam ja video)?

        Mnogo pitanja, malo odgovora - i niko ni za sta ne odgovara.

        Pozdrav,
        DVV
        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

        Comment

        • zodiac
          CBC Član
          • 25.07.2005
          • 40
          • Beograd

          #34
          Ha, trazio klimu i podizace na Jugu, dobro ti nije rekla da moze da isporuci za cetiri godine, umesto cetiri meseca. Salu na stranu, Zastava vec toliko dugo ne radi po uslovima trzisne ekonomije, da nije ni cudo sto se ovakve stvari desavaju. Klasican sindrom drzavne propale firme.

          Ako Italijani zaista udju u Zastavu, to ce ih jako mnogo kostati. Mislio sam da su pametniji. Ali, ako se to ipak desi, sasvim je iluzorno ocekivati da ce za zajebancije sa kvalitetom i nivoom usluge vise biti mesta. Iz prostog razloga sto oni tu dolaze da zarade, a ne da trose, pa ce onu bandu neradnicku i svercersku tako da utegnu da ce gace da im spadaju.

          Samo zamislite to: nema vise socijalistickog samoupravljanja, kradje delova, radnog vremena po sopstvenom nahodjenju, strajkova, polutki, fuseraja najgore vrste i pijancenja na radnom mestu. I, sto je najbitnije, nema vise plata i socijalne pomoci iz dzepa poreskih obveznika, nego da se skinu konacno sa drzavnih jasli. Ucinice nam dobru uslugu Italijani ako pristanu da ponovo sklope dil sa Zastavom, pa makar kragujevacki Punto kostao i 10 soma... Ja ipak mislim da je cela prica prenaduvana i jako daleko od realizacije. Voleo bih da gresim...

          Comment

          • srle1
            CBC Senator XXL
            • 08.02.2005
            • 320
            • Beograd

            #35
            Priča je daleko od realizacije za 11,2 miliona evra...Ako vlada pljune kintu posao se radi,a ako ne nikom ništa
            Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

            Comment

            • zverko sampion
              CBC Član
              • 24.06.2005
              • 27
              • Banovo Brdo

              #36
              xa xa dejane faco...!



              pazi sve sto si rekao je tacno! apsolutno ****no tacno!

              svaka cas'


              sve sto ostaje je da vidimo ko placa veceru !


              p.s. pesimista je optimista sa iskustvo - eksta! XA!

              poz

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #37
                Originally posted by zodiac
                Ha, trazio klimu i podizace na Jugu, dobro ti nije rekla da moze da isporuci za cetiri godine, umesto cetiri meseca. Salu na stranu, Zastava vec toliko dugo ne radi po uslovima trzisne ekonomije, da nije ni cudo sto se ovakve stvari desavaju. Klasican sindrom drzavne propale firme.
                Jeste, potpuno si u pravu. Ali, problem se tu ne zavrsava, jer ne samo sto ta zastava radi kako si rekao, nego se bas trudi da smeta i drugde. Uzmi samo ogranicenja nametnuta u tzv. "nacionalnoj klasi". Pa ono ne samo sto je sramota, to je glupost kakvu je naprosto nemoguce objasniti bilo kom ne-Srbinu.

                Sami sebi skacu u usta. Umesto da stimulisu NK iz sve snage, jer ona ce prodavati vozila, oni se ubise da je uguse. Umesto da sve svedu na prostu formulu od dva clana: 1) zapremina maksimalno 1.150 ccm, i 2) zabranjen su turbo punjac i NoS, oni namecu uslove sa kojima nema ozbiljnih trka. Pa ti kreteni ne shvataju da je njima u interesu da ljudi rade ludila sa njihovim motorima! Sve ostale fabrike u svetu se polomise da zainteresuju ljudi, bog te maz'o cak i Daewoo napravi onu Nubiru za trke, 2 litra i 280 KS bez turba, a Zastava samo sto jos ne lomi noge trkacima da ne mogu da stisnu gas. Neshvatljivo!

                Ako Italijani zaista udju u Zastavu, to ce ih jako mnogo kostati. Mislio sam da su pametniji. Ali, ako se to ipak desi, sasvim je iluzorno ocekivati da ce za zajebancije sa kvalitetom i nivoom usluge vise biti mesta. Iz prostog razloga sto oni tu dolaze da zarade, a ne da trose, pa ce onu bandu neradnicku i svercersku tako da utegnu da ce gace da im spadaju.
                Ne znam bas ... ni svoju Siciliju nisu sredili, a sad ce Kragujevac ...

                Samo zamislite to: nema vise socijalistickog samoupravljanja, kradje delova, radnog vremena po sopstvenom nahodjenju, strajkova, polutki, fuseraja najgore vrste i pijancenja na radnom mestu. I, sto je najbitnije, nema vise plata i socijalne pomoci iz dzepa poreskih obveznika, nego da se skinu konacno sa drzavnih jasli. Ucinice nam dobru uslugu Italijani ako pristanu da ponovo sklope dil sa Zastavom, pa makar kragujevacki Punto kostao i 10 soma... Ja ipak mislim da je cela prica prenaduvana i jako daleko od realizacije. Voleo bih da gresim...
                Erotski snovi - nema vise socijalizma! Jaoj, kamo lepe srece! Ali, praksa je pokazala da jedan dobar crv izede celu korpu dobrih jabuka. Neko u FIAT-u je bas kockar, oni u g***** do guse, a sada bi i sa Zastavom da rade. Gase pozar sa benzinom od 100+ oktana.

                ALI, ako bi drzava prvo ljoljnula onih 11,5 miliona evrica da aktivira posao, pa onda rekla nema vise jaslica, ili poslujte ili propadajte, e, onda bi to zaista mozda i moglo u nesto da se pretvori. I kada bi FIAT drzao bar 51% deonica ...

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #38
                  Originally posted by zverko sampion
                  xa xa dejane faco...!

                  Pa da znas da i jesam, svih 115 kg mene! Sada bar znate zasto mi treba pojacan Yugo.

                  pazi sve sto si rekao je tacno! apsolutno ****no tacno!

                  svaka cas'
                  Na zalost, znam da jeste. I ne nerviram se zbog sebe, ja cu se vec snaci, ali sta ce moj sin? I vi mladji ovde? Kome ste vi sta zgresili da nasledjujete takav pampas koji se u sali naziva "drzava"?


                  sve sto ostaje je da vidimo ko placa veceru !
                  A na meniju - sendvic sa vazduhom hladjenim diskom, premaz Dot 4 crno ulje, rolovan silikonskim razvodnim kablovima.

                  Ma nije bitno ko placa, samo da se dobro klopa. Svaki izgovor je dobar! Mozemo i da slavimo, i da zalimo!


                  p.s. pesimista je optimista sa iskustvo - eksta! XA!

                  poz
                  Jos bolja je ona Ajnstajnova:

                  Samo dve stvari ne poznaju granice, kosmos i ljudska glupost. Za kosmos nisam siguran.

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #39
                    ako su iItalijani u zavrsnoj kontroli prozivoda
                    koliko mogu da ispratim pricu Italijani nemaju ama bas nikakve veze sa Puntom iz KG sto se tice proizvodnje, dakle ne postoji niti bilo kakva kontrola proizvodnje. radi se o licenci, znaci prodaja papira/ autorskih prava.

                    Fiat NE kupuje fabriku u KG i ne ulazi ni u kakvu proizvodnju u Srbiji u svoje ime i za svoj racun. jeste da ce Fiat biti prisutan kao domaci proizvod ali ja to gledam (realno ?) da ce domace biti vazduh, mozda gume, akumulatro i pokoja sijalica eventualno...dakle zanemarivo malo da bi se nesto nazvalo proizvodnja.

                    a kao sto smo do sada mogli da vidimo u KG jos nisu savladali ni tehnologiju 60tih godina (Jugo i 101) do faze da naprave ispravan auto da izadje iz fabrike pa mi Punto ali ispravan iz KG deluje kao naucna fantastika.

                    e kada bi hipoteticki tamo u KG sedeli Ameri, Nemci, Svedi ili cak Japanci kao organizatori, upravljaci i kontrolori kompelt proizvodnje onda bih promenio misljenje na hipoteticku mogucnost da iz KG i izadje neki u svemu ispravan novi auto koji ce moci da izdrzi garanciju od 24 meseca bez kvarova. mada, kada se probudim to je jako daleko od sadasnjih prica...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • zverko sampion
                      CBC Član
                      • 24.06.2005
                      • 27
                      • Banovo Brdo

                      #40
                      xaxa





                      jebiga... to ti je surova realnost... ko zna sta cemo mi "mladi" da nasledimo.. ali sta god daje izguracemo mi to...

                      samo jebiga moja mana je sto sam veciti optimista...

                      i rispekt za ajnstajnov citat!

                      nija nisam za kosmos siguran ali za ljudsku glupos' -> DEFINITIVNO!

                      poz

                      Comment

                      • overspeed
                        CBC Senator XXL
                        • 24.05.2005
                        • 2779
                        • Kosovska Mitrovica

                        #41
                        Hmmm, sve je to na svom mestu, ali... Potpisivanjem ugovora o "sklapanju" iliti montazhi Fiat-ovog Punta je CZ definitivno preuzela i "mali milion" obaveza koje ce morati da isposhtuje. I nije u sav projekat ulozheno 11,2 miliona Evra ili koliko vec; tu se radi o dugu koji CZ duguje Fiatu vec dve decenije, a zasniva se na saradnji dve fabrike josh iz vremena "stojadina"... Prva rata od 500000 Evra je isplacena, shto je bio preduslov sklapanja (potpisivanja) ugovora.

                        Chinjenica je da danas CZ, njihov razvojni segment, ekonomska politika, pomenuti "sportski segment", organizacija kompanije uopshte, a pre svega poslovna politika (ako je uopshte imaju...) nije ni za komentar... Medjutim, Fiat, ma koliko bio u krizi (ako je ...) nije za potcenjivanje i nije raspolozhen da ulazi u bilo kakav posao koji ce im doneti pre svega loshu reklamu, jer je to shto ima najmanje treba u situaciji u kojoj se nalaze, a koja nije bash zavidna... Dakle, situacija je definitivno prethodno detaljno analizirana, i po misljenju onih koji su je sproveli, a shto je ochigledno menadzment Fiata konachno i usvojio - "otvara" se mogucnost dobrog poslovnog ugovora i proshirenja prodaje (pre svega ne teritoriju istochnog Balkana) i kakve-takve (ne velike) zarade. Medjutim, ono shto je mnogo vazhnije jeste prilika da se iz "umiruce" generacije jednog automobila (ukljuchujuci tu i svu "outdated" tehnologiju izrade, motore, delove, proizvodne trake itd) ipak "iscedi" josh malo, kako u smislu "suve" zarade, tako i u smislu zarade od prodaje chitave proizvodne tehnologije Zastavi. Naime, u toku je prenos chitavih proizvodnih traka iz Torina u Kragujevac, odredjen kadar iz CZ je vec u Italiji na obuci, dakle, automobili ce biti sklapani po Italijanskoj tehnologiji, na italijanskim proizvodnim trakama, od italijanskih delova a od strane jeftinije radne snage, i definitivno ce morati biti isposhtovani Fiatovi kriterijumi kvaliteta izrade, makar se i o obichnoj montazhi radilo... Vec ovo recheno treba da ulije koliku-toliku dozu poverenja u ceo projekat, shto ce, na kraju krajeva, biti i predmetom garancije na novo vozilo.

                        E sad, koliko ce Zastavin Punto biti kvalitetan je druga stvar; on svakako nece biti etalon kvaliteta po nakmodernijim stadardima zapadne Evrope, ili Evropske unije, ali svaka roba ima svoga kupca. Jedan primer: naravno da jedan Mercedes autobus sklapan u "Otoyol" fabrici u Turskoj nikad ne mozhe biti istog kvaliteta kao onaj iz Nemachke, ali je i razlika u ceni isto toliko ochigledna. Naravno, svaki od njih je namenjen za odredjeno trzishte, i u Nemachkoj (i u ostatku zapadne Evrope, ogromne vecine Evropske unije uopshte) nikad necete sresti jedan MB autobus sa oznakom "Otoyol" - ali cete ih zato sresti svuda drugde... Pogledajte samo vozne parkove nashih auto-prevoznika (Autprevoz Chachak, auto-prevoznik iz Kraljeva i sve ostale koji u voznom parku imaju i MB autobuse) - svi su iz Otoyol fabrike... Ali zato MB ipak saradjuje sa Otoyol fabrikom vec duzhe od 15 godina, i svako je srecan - MB jer zaradjuje prodajuci svoj brend i onima koji nisu sposobni da plate za "first class" i "oslobadjajuci" se zastarele tehnologije koju isporuchuje Otoyolu, a Otoyol jer uposhljava svoj kadar i izvozi "robu" za chiji razvoj, projektovanje ili osmishljavanje nije platio "ni prebijenu banku". Shto bi se CZ razlikovala u ovom smislu? Ja mislim da je problem samo u mentalitetu, trenutno "oronulom" odnosu zaposlenih prema njihovom poslu izazvanim decenijama losheg menadzmenta i svega ostalog shto se desilo svih ovih godina, poslovnoj politici i uopshte odnosu zaposlenih prema CZ, ali nikako ne mogu da prihvatim da u CZ nema sposobnih ljudi koji znaju da odrade dobro neki posao, tim pre shto se ne govori o "rehabilitaciji" Yuga i "mamuzanju mrtvog konja", vec o jedinom razumnom poslu koji je najavljen iz Kragujevca poslednjih deceniju i kusur...

                        Na kraju krajeva, u Sarajevu se ponovo proizvode vozila iz VW koncerna, nije Golf u pitanju, ali TAS odavno proizvodi Skoda Fabiu jeftiniju za nekih 25 % od one iz Cheshke republike. Zashto potcenjivati CZ, ili dovoditi u sumnju potencijal te fabrike. Na stranu razlozi sadashnje situacije u tom koncernu, ali potencijal ipak postoji - treba ga samo iskoristiti!

                        Dakle, samo malo dobrog menadzmenta i ne znam zashto ovaj posao ne bi mogao da profunkcionishe?! Chak nasuprot - mislim da ce se iz ovoga ipak izroditi jedan od boljih poslova za CZ, shto ce, nadam se, znachiti i malo izvoza i "bolju ekonomsku krvnu sliku" drzhave uopshte.

                        I, sa tim u vezi, samo jedno poredjenje: Punto iz Kragujevca ce biti u cenovnom rangu od nekih 8000 Evra, a danas se isti nudi za 10600 (1,2 Active), odnosno 13200 (1,2 16V Dynamic), sa osnovnim nivoom opreme. Razlika nije mala, narochito u drugom sluchaju. Po meni, mislim da ce razlika u ceni ipak biti veca nego razlika u konachnom kvalitetu izmedju Punta iz Torina i ovog domaceg... Ako nishta drugo, a ono sam nepopravljivi optimista.

                        I josh jedna stvar: Logan se danas nudi sa klimom, CD-om i elektro-paketom, ali ne ispod 9000 evra (i bez ABS-a!). Mislim da ce se u proizvodnji Punta u Kragujevcu uvesti isti paketi opreme i da ce cena opet biti slichna. E, sad, ako sutra budem morao da biram Logan ili Punto - izabracu Punta; ako vec moram da biram - verovacu vishe domacim inzhenjerima i domacoj "pameti" nego rumunskoj. Malo iz optimizma, a malo vishe iz principa... Osim toga, i za sluchaj da mi na put sutra ne izleti neki "severni jelen", chuo sam da se Logan neshta ne slazhe dobro sa njima...

                        Pozz
                        http://www.bmw.tv

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          #42
                          Originally posted by overspeed_1976
                          Hmmm, sve je to na svom mestu, ali... Potpisivanjem ugovora o "sklapanju" iliti montazhi Fiat-ovog Punta je CZ definitivno preuzela i "mali milion" obaveza koje ce morati da isposhtuje. I nije u sav projekat ulozheno 11,2 miliona Evra ili koliko vec; tu se radi o dugu koji CZ duguje Fiatu vec dve decenije, a zasniva se na saradnji dve fabrike josh iz vremena "stojadina"... Prva rata od 500000 Evra je isplacena, shto je bio preduslov sklapanja (potpisivanja) ugovora.

                          ...

                          I josh jedna stvar: Logan se danas nudi sa klimom, CD-om i elektro-paketom, ali ne ispod 9000 evra (i bez ABS-a!). Mislim da ce se u proizvodnji Punta u Kragujevcu uvesti isti paketi opreme i da ce cena opet biti slichna. E, sad, ako sutra budem morao da biram Logan ili Punto - izabracu Punta; ako vec moram da biram - verovacu vishe domacim inzhenjerima i domacoj "pameti" nego rumunskoj. Malo iz optimizma, a malo vishe iz principa... Osim toga, i za sluchaj da mi na put sutra ne izleti neki "severni jelen", chuo sam da se Logan neshta ne slazhe dobro sa njima...

                          Pozz
                          Slazem sa svime sto si napisao, tako otprilike i ja mislim, ali, ...

                          Problem Zastave je u vlasnickoj strukturi - pravno, u stvari se ne zna cija je ona. I svi se prave ludi, jer ocigledno da svima to bar donekle odgovara, makar i samo malo vise nego suprotno.

                          Drzava bi i da bude vlasnik, i da ne bude - ako jeste, onda mora da ih izdrzava, jer je vise nego jasno da niko nema tri ciste da povuce bilo kakav radikalan potez, ovako ili onako.

                          Radnicima odgovara jer mogu da vuku drzavu za rukav za dotacije, umesto da se bore za radna mesta. Socijalizam na kvadrat i dalje zivi tamo (i ne samo tamo), radno mesto se i dalje smatra pravom stecenim rodjenjem, a ne privilegijom za koju se mora boriti svaki dan. I dalje bi svi da imaju nemacke plate za srpski rad, jos uvek nisu shvatili da to nece moci nikada i nigde.

                          Zastava, nastala iz topolivnice, je zbog oruzija bila na drzavnoj sisi od kada postoji, nekih 150 godina; ljudi, to su 4 GENERACIJE radnika, njima su dotacije presle u DNK, oni smatraju da imaju urodjeno PRAVO na njih. Nije realno ocekivati da se taj mentalitet brzo promeni; pa pogledajte samo sta se desava u firmama gde su uvele alko test, sve su na ivici srpskih ustanaka protiv dahija. Oni ce nama brane da dolazimo nacvrckani na posao, ma ko im @#$%^&* ...

                          Dalje, evo Yuga prave vec 22 godine, i? Ako su i napravili neke dobre, ti su otisli za izvoz, a srecnika kao sto sam ja bio, da dobijem auto koji me NIKADA nije ostavio na drumu, odnosno, da su u Zastavi samo napravili onu cuvenu tabelu odrzavanja, sa navedenim intervalima zamene nekih delova, nikada me ne bi ostavio na drumu (rucica razvoda geknula na 55.000 km, pise da joj je vek 40.000 km), ima JAKO malo, i izgleda da ih je sve manje. Posle toliko godina ne savladati tehnologiju jednog modela, ne uvesti izbor motora veci od 2, ne uvesti pakete opreme, nemati spiskove dodtane opreme, i uopste, proizvoditi bilo koji model 22 godine, sve to bas ne uliva pouzdanje u neki nagli, maltene preko noci razvoj takvog mamuta.

                          Poredjenje sa Daciom, po meni, nije umesno - Daciju je kupio Renault, tu je drzava ostala sa manjinskim paketom akcija, odnosno, tamo se jako dobro zna ko je gazda. Ovde - niko pojma nema, a svi bi da budu gazda.

                          Po meni, to je ono sto ce ih sprecavati da budu ista ozbiljno dok se ta pitanje ne rese. Ipak se kuca od temelja zida.

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • @lix
                            CBC Senator XXL
                            • 17.12.2004
                            • 875
                            • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

                            #43
                            Pa sta da radimo? Da srusimo pa da zidamo na istom mestu?
                            U krajnjem u pravu si. Dok se Zastava ne isprivatizuje uvek ce biti fuseraja kao i do sada. A opet ne moze da vrati dug (pa ne moze ni da se isprivatizuje jer nece niko da je kupi sa dugovima) ako ne pokrene proizvodnju. Izgleda da se vrtimo u krug. A da je ipak srusimo?
                            Što više za što manje

                            Comment

                            • fantastik
                              CBC Senator XXL
                              • 28.07.2005
                              • 417
                              • Novi Sad

                              #44
                              neznam samo sta ces da rusis kad nema vise nista i sto je bilo stukao led

                              Comment

                              • zverko sampion
                                CBC Član
                                • 24.06.2005
                                • 27
                                • Banovo Brdo

                                #45
                                MA sve sto treba jeste da dodju neki novi ljudi, da se izvrsi reorganizacija, da se SVI uozbilje i krene ozbiljno napred!

                                a to bas i nije "samo"...

                                Comment

                                Working...
                                X