Punto iz Kragujevca :-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lix
    CBC Senator XXL
    • 17.12.2004
    • 875
    • Panchevo, Serbia; Moscow, Russia

    #91
    Nista ne brinite braco draga, nece nas Zastava ni ovaj put osramotiti, a nakon obuke radnika punto ce se potpuno proizvoditi kod nas.
    Da bi se priblizio obicnom kupcu, iz Zastave se se spremaju na par modifikacija:
    Izbacivanje, pre svega nepotrebnih detalja za nasu prosecnu porodicu,

    - Elektricni servo
    - Airbag
    Ubacivanje, preko potrebnih elemenata, koje ce nasa prosecna porodica umeti da ceni:

    - Domaca tkanina na sedistima
    - Domaca (pucketava) plastika u salonu
    - Obzirom da Zastava vec poseduje moderne motorre koji ispunjavaju EURO2 norme, eto jeftine zamene za Yugo.


    Ah, da. Zamalo da zaboravim, nakon ovih modifikacija slede godisnji saloni automobila na kojima ce se (jednom godisnje, jel' te) prikazivati novi modeli:
    NEGO 60 (NEw yuGO) 2006
    NEGO 75 2007
    NEGO innocente 2008
    NEGO KORAL 2009
    NEGO CIAO 2010
    Dalje, 2011 predvidja se da ce DMB uspeti da nagura svoje motore u EURO3 normu pa se predvidja proizvodnja svih modela sa novim motorom.
    Napokon, 2015 na salonu automobila u Beogradu, bice predstavljen NEGO Cabrio, nakon cega se sklapaju poslovne prilike i novi posao veka za Zastavu, (novi vek je ovaj nas, 21 za razliku od proslog, 20-og), izvoz NEGA u USA....

    I ko posle kaze da se tocak istorije ne okrece?


    kez
    Što više za što manje

    Comment

    • 75ts
      CBC Senator XXL
      • 28.04.2005
      • 651
      • Beograd-Mirijevo

      #92
      Ljudi dajte imajte malo srca prema Zastavi...ipak ko zna mozda nam plate skoce toliko da camo Z10 (zvuci ko da vozim BMW-a) kupovati sa lakocom ko da kupujemo Yuga....... =]

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #93
        Koja glupost ko da ih samo italijani uvoze pa ih sklapaju,ovakvu notornu glupost jos nisam cuo.PA TI AUTI SE PROIZVODE U ITALIJI
        koliko ja znam, Punto Mk2 se vise ne proizvodi u Italji, zastareli model, vec je preostala proizvodnja jos u Poljskoj (za Evropu) a u Italiji se samo srafciger montazom finalizuju gotovi automobili dopremeljni u rasklopljenom stanju iz Poljske.

        Fiat je napustio tu generaciju Punta, vec je u prodaji grande Punto, to se pravi sada u Italiji, ovo Zastavino je vec predvidjeno polako za muzej u narednih nekoliko godina.

        taman koliko Zastava "osvoji" nesto nalik na proizvodnju, taj Punto (euro 3) nece moci da se nikome prodaje jer ce biti van zadatih normi za novo proizvednena vozila- euro 5 koji se priprema da uskoro postane i oficijelna norma za trziste Evrope.

        za par meseci Euro 3 auti se zabranjuju za prodaju kao novoproizvedeni.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          #94
          Originally posted by brick
          Koja glupost ko da ih samo italijani uvoze pa ih sklapaju,ovakvu notornu glupost jos nisam cuo.PA TI AUTI SE PROIZVODE U ITALIJI
          koliko ja znam, Punto Mk2 se vise ne proizvodi u Italji, zastareli model, vec je preostala proizvodnja jos u Poljskoj (za Evropu) a u Italiji se samo srafciger montazom finalizuju gotovi automobili dopremeljni u rasklopljenom stanju iz Poljske.

          Fiat je napustio tu generaciju Punta, vec je u prodaji grande Punto, to se pravi sada u Italiji, ovo Zastavino je vec predvidjeno polako za muzej u narednih nekoliko godina.

          taman koliko Zastava "osvoji" nesto nalik na proizvodnju, taj Punto (euro 3) nece moci da se nikome prodaje jer ce biti van zadatih normi za novo proizvednena vozila- euro 5 koji se priprema da uskoro postane i oficijelna norma za trziste Evrope.

          za par meseci Euro 3 auti se zabranjuju za prodaju kao novoproizvedeni.

          Jos veci nonsens,kupujemo od Italijana kojima poljaci proizvode automobile,a onda na zabari to sklapaju,pa zar nije bilo lakse to "sklopiti" u poljskoj mislim bar zbog transportnih troskova,e sta ce ta nam prirede ovi glupani jos

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #95
            sto veci broj ruku i posrednika to veci bizMismeni

            a kako je pocelo mogli bi da pocnu i Corsu tako da"sklapaju", ioanko je isti auto u pitanju izuzimajuci kozmeticke razlike.

            tako je nekada u samom pocetku Delta M uvozila Uno iz Poljske po jednoj ceni a onda ovde "dodavala" opremu poput antene na krovu, ratkapni i jos mozda ponecega i (pre)prodavala isti Uno po 60% uvecanoj neto ceni, pa onda jos i porez.

            imao uvid u ulaznu i izlaznu fakturi i carinsku deklaraciju, spletom okolnosti tamo negde 96 ili 97me godine.

            ovo sada mi lici na kopiranje samo sa 10tak godina zakasnjenja

            srecom, pa procesi tranzicije i vreme neumitno rade svoje pa ce i ovo brzo postati bespredmetno.

            jos je veca fora sama kupovina, ako se dodje sa kes parama e onda ne moze, prvo drzavne firme putem pretplate sa parama unapred a isporuka jednoga dana...

            za gradjane prodaja ce poceti...hm pa jednoga dana kada se i to dozvoli ( za sada kazu nije predvidjeno ma sta to znacilo).
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Sasha
              CBC Senator XXL
              • 04.10.2004
              • 4126
              • Novi Sad

              #96
              U toku pregovori ?Zastave? sa nemačkom fabrikom automobila

              U Kragujevcu i ?astra? i ?punto?

              Fabrika automobila ?Zastava? ozbiljno pregovara sa ?Opelom? o proizvodnji ?astre?, koja bi se prodavala na tržištu Balkana. Velika je verovatnoća da će do kraja decembra biti potpisan ugovor sa nemačkom kompanijom o sklapanju jednog od modela ?astre? u pogonima kragujevačke fabrike, po istoj tehnologiji kako je ugovoreno sa ?Fijatom?.

              Miodrag Savićević, predsednik Upravnog odbora ?Zastave?, kaže za ?Blic? da bi u ?Zastavi? trebalo da se sklapa neki od starijih modela ?astre?. Ukoliko ugovor bude potpisan, u prvoj godini saradnje u Kragujevcu bi se proizvodilo 3.000 vozila, a kasnije taj broj bi mogao da dostigne i 5.000.

              - Tehnologija proizvodnje ?opel astre? bila bi ista kao i kod ?fijat punta?, što znači da bi se u Kragujevcu sklapala vozila od originalnih delova koji bi stizali iz Nemačke - kaže Savićević.

              Nezvaničnu potvrdu da ?Zastava? ipak pregovara i sa ?Opelom ? i da je saradnja vrlo moguća dobili smo i u nadležnim državnim institucijama. Konkretnijih podataka za sada nema.

              U ?Opelovom? PR centru koji ima uvid u poslove u regionu kažu da oni nemaju informaciju o montaži ?astre? u Kragujevcu.

              Iako je prvi čovek UO ?Zastave? obelodanio poslovne planove, Zoran Radojević, generalni direktor ove fabrike automobila, nije želeo da imenuje nijednu kompaniju sa kojom se pregovara dok se ne potpišu konkretni ugovori.

              - Pregovaramo sa mnogim kompanijama iz Evrope i van nje, ali ne možemo govoriti o konkretnim partnerima sve dok sa njima ne potpišemo ugovor. Takođe, ne zavisi samo od nas sa kim ćemo ubuduće sarađivati - ističe Radojević i dodaje da je sada u centru pažnje nedavno potpisan ugovor sa ?Fijatom? i da je interesovanje građana za kupovinu modela ?zastava 10? veoma veliko.

              - Rezervacije za ovaj automobil već su počele na Novosadskom sajmu automobila koji je otvoren pre dva dana. Planirana godišnje proizvodnja je 16.000 automobila, ali očekujem da će narednih godina biti još veća - kaže Radojević.

              Priča o ?Opelu? otvara i dva nova pitanja, da li je uopšte moguća montaža ?Zastavinih?, ?Opelovih? i ?Fijatovih? automobila na jednom mestu i da li je saradnja sa ?Fijatom? samo kratkoročna. Odgovore na ova pitanja moramo još pričekati.

              Prema osnovnim odredbama ugovora, proizvodnja, odnosno sklapanje ?punta? u Kragujevcu počeće za 12 meseci, a do tada će biti obnavljana tehnologija i obučavani radnici. Automobil ?punto? sa znakom kragujevačke kompanije - ?zastava 10?, do trenutka kada fabrika u Kragujevcu ne bude potpuno osposobljena, biće sklapan u Torinu. Već tokom idućeg meseca, prva grupa ?Zastavinih? radnika trebalo bi da ode u Torino gde će biti na obuci za predstojeći posao u vezi sa sklapanjem ?desetke? u Kragujevcu.

              Planira se da na novoj liniji u Kragujevcu bude angažovano oko hiljadu radnika. Trenutno u ?Zastavi? radi oko 1.400 stalno angažovanih radnika i oko 2.000 povremeno angažovanih na proizvodnji postojećih modela - ?jugo koral?, ?skala? i ?florida?.

              Poslovodstvo ?Zastave? ističe da je saradnja sa Italijanima na prvom mestu i zbog tradicije duge 50 godina, jer je sama fabrika automobila u Kragujevcu 1955. godine počela da proizvodi po licenci ?fiću?.

              ?Vojvođanska banka? najavila je kredite za ?Zastavu 10? građanima Republike Srbije u iznosu od 2.000 do 4.000 evra na rok do 60 meseci.

              Izvor Blic
              www.arcs.org.rs/forum

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                #97
                Ok lepa tema samo mislim da se treba preseliti odavde

                A koliko ce drzava i poreski obveznici biti ostecena ovom papazjanijom od uvoza Punta iz Poljske?

                Dali nasi radnici to sklapaju u Italiji?Zar nebi bilo jeftinije da to rade u Poljskoj?

                kad ce uopste poceti sklpanje i montaza ovde i dali ce to biti ekonomski isplativije razunajuci i proizvodnu liniju od uvoza iz Poljske(Italije)

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #98
                  Pa ako može Logan, praktično bez carine, može valjda i Punto!Biće mi zaista žao ako Puntu izbace onaj fenomenalni elektro servo!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #99
                    Pa ako može Logan, praktično bez carine, može valjda i Punto!

                    ne moze, zakon je kristalno jasan.
                    uz to, Logan jeste rumunski proizvod i time automatski i domaci proizvod jer smo mi u carinskoj uniji sa Rumunijom.

                    sa Italijom ili Poljskom, sto je EU nismo u carinskoj uniji i ne vaze ista pravila.

                    kada i ako jednoga dana budemo clanica EU onda ce moci bez problema da Punto ili sta vec bude uvozeno iz Italije ili bilo odakle iz EU.

                    ovako, Zastava i Fiat imaju neproporcionalno privilegovan polozaj cime se krsi osnovno pravilo da su svi privredni subjekti ravnopravni pred zakonom.


                    btw, u prenetom clanku vrvi od netacnosti.

                    Astra Klasik se ne proizvodi u Nemackoj odavno, niti tamo danas sklapa.

                    i ovde je zemlja proizvodnje Poljska.

                    cela ta ujdurma sa Puntom pada u vodu za najkasnije 2-5 godina kada ce potpuno nestati carine prema svim proizvodjacima iz EU, kako je vec ugovoreno u sporazumu iz 2003.godine.

                    taman dok zaista nesto pocne da se proizvodi u KG, Zastava nece moci da prezivi konkurenciju a nece vise imati drzavnu sisu kada god zatreba...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      Nemoj tako Brick, ako Vlada kaže da je to domaće vozilo zašto im ne verovati, pogotovo što je ta odluka u korist naših novčanika!Nama Srbima izgleda ne valja ni kad nešto pojeftini....
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        ada12

                        Originally posted by TETAK
                        Nemoj tako Brick, ako Vlada kaže da je to domaće vozilo zašto im ne verovati, pogotovo što je ta odluka u korist naših novčanika!Nama Srbima izgleda ne valja ni kad nešto pojeftini....
                        voleo bi da mi pojasnis sta je pojeftinilo??? Mislis to sto su skinuli carinu???!!!! objasni mi kolika je plata italijana a kolika je nasa i jos 1 zilion razloga zasto i sta je pojeftinilo?????
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          A sto nam nebi Rumuni sklapali Punto

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            ako Vlada kaže da je to domaće vozilo zašto im ne verovati, pogotovo što je ta odluka u korist naših novčanika!
                            a ako Vlada kaze da je voda crne boje a Sunce svetli samo nocu , zasto im ne verovati.

                            postoji li razum da proveri verovati ili ne verovati u nesto

                            ne vidim kako je odluka da se krade u korist nasih novcanika ?

                            zasto da svi placaju tu Zastavinu ekstra beneficiju kroz uvecani porez ?

                            da li je Vlada sebi umanjila plate tacno za onoliki iznos za koliko su dali beneficiju Zastavi kao firmi direktno, i za onoliko koliko su vise zavukli ruku u moj i tvoj dzep ?

                            ako Zastava ne plati carinu sta misli ko ce platiti te pare da nadoknadi posto se budzet nije zbog toga umanjio
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              E ako je budžet spao da zavisi od carine(koja je uzgred savezna kategorija) onda smo nahebali!Mislim da je bolje da se nešto(bilo šta) oslobodi od carine nego da se ne oslobodi a PDV je i onako PDV, šta tu ima uvećano!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • don
                                CBC Senator XXL
                                • 13.04.2005
                                • 483
                                • Beograd

                                Zna li neko nesto o tome, da ce se u Zastavi sklapati Astra, juce sam cuo da se neki pregovori vode sa Opelom, pa ne znam koji je ishod
                                Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                                Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                                Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                                Comment

                                Working...
                                X