Prve godine neće biti sklapanja u Kg već će samo lepiti oznake na orginalni Punto mede in Italy.Tako da ko želi pored cene i kvalitet imaće priliku da se ponovi u narednih godinu dana.Posle neka nam je Bog u pomoći!
Punto iz Kragujevca :-)
Collapse
X
-
Ako bude koristio i Punove motore, necemo se bas usreciti. To su vrlo "undersqaure" motori, sto znaci da im je precnik manji od hoda, a dugi hodovi nisu bas pogodni za tjuniranje.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Originally posted by DejanVAko bude koristio i Punove motore, necemo se bas usreciti. To su vrlo "undersqaure" motori, sto znaci da im je precnik manji od hoda, a dugi hodovi nisu bas pogodni za tjuniranje.
Pozdrav,
DVV
Inace, prvih 7000 kom. ce biti sklapano u Italiji. Prodaja pocinje na sajmu "Auto show" u Novom Sadu (11.-16.10.) ali u pocetku samo za pravna lica. Po sistemu pretplate, nakon toga, ce se primati i rezervacije za fizicka lica (izvor: BKTV, Japi, 10.10.2005.)
Comment
-
-
ne znam zasto bi uopste i bio carinjen
nista od toga auta nije pravljeno u KG niti bilo gde bilo koji deo u Srbiji.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
"Sklapaju se u Italiji"
Koja glupost ko da ih samo italijani uvoze pa ih sklapaju,ovakvu notornu glupost jos nisam cuo.PA TI AUTI SE PROIZVODE U ITALIJIkazem vam ja licemeri iz vlade,i zvvace se Zastava samo da se nebi placala carina,ajd onda ne ukinu i porez na njih,ionako smo ima ga dosta davali za odrzavanje zombi logora,mislim da ce posle pocetnog uvoza tih ITALIJANSKIH Punta ceo posao propasti
Comment
-
-
U Italiju se sastavlja a ovi mu samo prikace znak Zastave stvarno sramota.
Comment
-
-
Ma taj Puniša je odlična opcija.Ja kao što znate već od 2001 godine vozim jednog crvenog(odlično mu stoji) sa motorom 1,2 16V i mogu vam reći da je odličan.To je jedini auto gde je izjednačena potrošnja benzinca i dizela koji se ugradjuju u isti model.Inače prava max brzina mu je preko 170 kmh, pokretljiv je i spretan a mislim da je odlična varijanta za našu prosečnu porodicu.Još samo da naša prosečna porodica može da ga kupi....Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Ma ljudi, ko moze i kome treba, neka ga odmah kupi. Razmislite samo sta ce da bude kada se "domaca industrija" ukljuci u "proizvodnju" ...
... pa plastika bude iz Nove Pazove, krta, skripi i posle par godina puca ...
... a sve skripi, "crvrcaka" dosta za povecu livadu. U kvalitetu sklapanja, po sistemu par srafova manje kao "usteda", da i ne govorim. Poznanik kupio ganc novog Keca, pokupio ga u AK Vozdovac, i 4-5 km dalje, na Gazeli, ispadne mu motor. Takve stvari.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Po mome misljenju, JEDINA stvar koja moze da bude dobra jeste da neko iz vlade lepo kaze gospodi iz Zastave da im je ovo poslednja sansa i ako i nju prokockaju, nema im spasa, idu pod led.
Ali, da stvarno tako i misle, a ne da budu prazne price. Znaci, imate "grace period" od recimo 2 ili 3 godine da uhodate posao, a posle toga, cao, nema vise. Jer ako i posle toga nista ne uradite, onda i niste za opstanak.
Pozdrav,
DVVBrzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
Comment
-
-
Questa settimana, la vecchia Fiat "Punto" debutta in Serbia, solo che si chiama "10" ed ? venduta con il marchio Zastava.
Sino alla fine del 2006, la vettura viene assemblata in Italia e spedita in Serbia con il nome e il logo modificati; in seguito, l'auto sar? costruita nell'impianto di Kragujevac con componenti provenienti per la maggior parte dal nostro Paese.
La "10", destinata al mercato serbo e, forse, anche ad alcuni di quelli limitrofi, dovrebbe costare circa 8000 euro ed essere equipaggiata come la "gemella" italiana: servosterzo, airbag frontali, alzacristalli elettrici e climatizzatore sarebbero di serie. L'accordo firmato fra le due Case prevede la fornitura del solo motore a benzina di 1.2 litri da 60 CV, ma c'? la possibilit? di estenderla anche ai turbodiesel di 1.9 litri (senza superare l'1% delle vendite complessive).
La Zastava ha intenzione di partire con la produzione di 500 "10" al mese, per raggiungere le 18.000 all'anno entro i prossimi quattro anni.
i prevod na engleski ,pomocu software translator
This week, old Fiat "Point" toes make one's debut in Serbia, solo that
calls "10" and?enduta with the Zastava.Sino brand to the end of 2006,
the car comes assembled in Italy and sent in Serbia with the name and
the logo modified; later on, the car sar?ostruita in the system of
Kragujevac with coming from members for the greater part from our
Paese.La "10", destined R-al.mercato Serbian and, perhaps, also to
some of those limitrofi, would have to cost approximately 8000 euro
and to be equipped like the "Italian binoculars": power steering,
airbag frontal, alzacristalli electrical workers and climatizzatore
would be of series. The agreement signed between the two Houses
previews the supply of the single motor to benzine of 1.2 liters from
60 CV, but?a possibilit?i to extend it also to the turbodiesel there
of 1.9 liters (without to exceed 1% of the sales complessive).La
Zastava has intention to leave with the production of 500 "10" to the
month, in order to catch up the 18,000 to the year within next the
four years.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
Comment