Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bane R
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2006
    • 1769
    • Beograd

    Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

    Originally posted by Gavra
    Nije malo.....koji je najskuplji sport na svetu?
    Nekome je auto sport. Nekome je auto sloboda. Generalno, 99% zakona služi kako bi se ljudima ograničila osnovna prava na život i slobodu, a ovaj zobs je samo još jedan dokaz. Samo ljudi koji ne poznaju istoriju mogu da misle da je kopiranje evropske civilizacije dobra ideja... ali ne bih da širim tolko priču, ali smo uzeli najgore kulture, narode i standarde na svetu po kojima ćemo da se ravnamo...

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

      Cekaj, delimicno mozda i jeste tako, ali ili se ravnamo prema nekome, ili izmisljamo sami - posto sami da izmislimo ocigledno ne znamo ili obicno use**mo, onda mora da se ravnamo prema nekome pogresnom, mada ja nemam ideju prema KOME bi trebali ako je sve na sve strane tako lose.

      Auto je nekome sport, i taj zna koliko to kosta i nema primedbi na to da mora papreno da plati. Nekome je auto sloboda ili potreba - a oni se od ovih "sportista" razlikuju po tome sto smatraju da je takva sloboda besplatna i da niko ne moze da je ukine. A nije tako, itekako je skupa. Vozi ti auto iz potrebe i slobodarskih razloga, ali nemas pravo da vozis neopevani krs zato sto mislis da niko ne sme da ti ugrozi slobodu naredjujuci ti da izbijes neke pare iz dzepa da ga dovedes u pristojno stanje. Pa, moze i mora.

      Vidim ima i komentara da, eto, ima u drugih razloga zasto je bezbednosno stanje na putevima karastrofalno, pa tehnicki 2x godisnje nece pomoci zato sto su putevi sr**e - pa cekajte, mora se poceti od NECEGA, svaki problem adresirati svojim resenjem. Ne verujem da postoji univerzalno resenje koje ce resiti i problem starih auta i losih puteva i svesti vozaca. I to sto su putevi losi ne znaci da ne treba da pokusamo resiti problem lose tehnicke ispravnosti - poboljsanje tehnicke ispravnosti nece resiti problem puteva, ali ce skloniti krseve sa ulica. A poboljsanje puteva i drugi problemi su vec druga prica.

      Generalno jako se cesto razmislja u tom pravcu, eto ima 10 problema, resavanje samo jednog od njih nece resiti ukupno problematicno stanje. Da, resavanje samo jednog nece, ali od jednog se pocinje, pa jedan po jedan...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

        Duboka je to tema, a mi ovde ništa nećemo postići...

        Mene interesuje stavke pregleda na tehničkom, odnosno ono bez čega neće moći da se prođe. Kočnice, farove, gume i izduvne gasove je lako proveriti. Šta ima još? Hoće li biti nečega za amortizere? Provera curenja ulja tu i tamo. Blago oštećen auspuh? Zna li se kompletna procedura od tih pola sata?

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

          U principu, sve kao i do sada, ne znam 100% ali mislim da se sama procedura ne menja bitno, u smislu da se dodaju rigoroznije i temeljnije kontrole - makar ne za sada, a slazem se da bi mozda trebalo.

          A i do sada ti je trebalo nekih 30 minuta za pregled, sa sve kucanjem papira, samo sto je sad receno da ne sme da traje manje. Objektivno, pregled sa ovom listom provera i nije moguce uraditi valjano za manje vremena.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Zloca
            CBC Senator XXL
            • 21.12.2005
            • 510
            • Novi Sad
            • Astra bertone turbo

            Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

            Evo procitao sam sve i moj zakljucak je sledeci: generalno svi su za da se krsevi sklone sa ulice, tj. da se vlasnici neispravnih vozila primoraju da poprave3 svoje limuzine, ...
            Zato mislim da su suvisni komentari kada se neko buni oko novog tehnickog da mu se odmah nabacuje kako podrzava da auto bez kocnica i slicno ide ulicom. Dakle, hajde da se procisti vozni park po Srbiji, da vidimo sta valja a sta ne. Da li je potrebno da stariji automobili idu dvaput na tehnicki? Mislim da nije. Ako nije cilj punjenje budzeta zasto se najavljuju cene od 3-4000, tj. npr. 40eur, ako, neko rece, u Austriji kosta 20eur? Sta, imacemo bolju opremu? Skupa oprema pa mora da skoci cena? Sta to mene boli uvo, sto ja da kupujem drugome opremu, u svakoj delatnosti je skupa nova oprema, npr. za pravljenje hleba, pa je opet cena hleba ista.
            Prica se kako ce novi tehnicki da ukloni neispravne automobile, neosvetljene, bice vise parking mesta, svez vazduh... a postojeci tehnicki nece? Hocete da kazete da sada na tehnickom ne moze da se utvrdi ispravnost kocnica, trapova, amortizera, signalizacije, pa i podesenost farova, curenje ulja, obavezne opreme, istrosenosti guma, trulezi i ko zna sta jos? Auto koji prodje ovakvo testiranje, verujem da se slazete, ne predstavlja opasnost po bezbednost u saobracaju. Bez ikakvih skupih uredjaja, kamera, umrezavanja sistema. Da li je autu koji prodje ovakav tehnicki neophodan isti za 6 meseci? Pa i nije. Tesko da ce bas da propadne za tako kratko vreme. A sto kaze 206 moze da mu crkne nesto posle mesec dana, pa moze, zato bi i trebali saobracajci da bace pogled pri rutinskoj kontroli na auto, pa ako nesto kaplje, lupa, grebe kad je zaustavljao, pa ako im bas sumljivo neka posalju na vanredni, koji bi po meni trebao biti besplatan osim ako se ne utvrdi neispravnost vozila. I sve to moze po staroj ceni tehnickog. A sve sto treba je da svako radi svoj posao savesno i odgovorno. Uvesti iznenadne i nenajavljene kontrole i slicno, pa kaznama naterati da svi rade svoj posao. A komentari tipa: Ko ne moze da da 2-3000 din na pola godine, neka ide peske, su totalno neumesni. Onaj ko zivi odvojeno od roditelja, sam placa svoje racune i dazbine, ima porodicu, decu, njemu nije svejedno gde odlaze pare.
            Ako vec treba da se uvede TUV kod nas, zasto ne uvesti red u obavljanju tehnickog pregleda o kom sam pricao, par godina, cisto da se svi nateraju da poprave svoje automobile i da se stvori neka kultura odrzavanja i odgovornosti prema vozilu, pa onda preci na fazu izduvnih gasova, pa korozije (ne trulezi) i drugih finesa? Svi pricaju o svetskoj krizi, ljudi ostaju bez posla, opada proizvodnja, prodaja, a onda totalna kontra, daj novi zakon da uvedemo red, naravno 2-3 puta skuplji po nas. Ovako ljudi dolaze u situaciju da u veoma kratkom vremenskom roku moraju sve da ispopravljaju (ovde ne racunam osnovnu ispravnost), ubace katalizator (koji 80% njih nema a fabricki ima), prefarbaju ga i zive u strahu da li ce proci tehnicki, ili ce morati jos da pozajme para da ga dorade.
            MESTO ZA VASU REKLAMU!

            Za samo 1000 din mesecno! :-)

            Comment

            • X9
              CBC Senator XXL
              • 28.06.2005
              • 3179
              • Wien-Sabac
              • RX-8 i X-9

              Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

              opet masate poentu izmedju sadasnjeg tehnickog.ne radi se pravilno,nema video nadzora,nema direktne veze sa SUP-om,nema kontrola tehnickih servisa.sa ovim novim ce to sve da bude.napisah pre par postova da je cena tehnickog u Austriji od20 eura pa navise.nigde ne pise da mora da bude toliko.neki servisi to rade i za DZ.ali chik drzni se da das nekom "pickerl"(nalepnicu,koja potvrdjuje da si ispravan),a da neka kontrola naleti na auto.ode licenca.moj rodjak je radio u Peugeot Wien,glavni diler u Bechu Pezo automobila.neki idiot je dao na kvarnjaka nekom drugom "pickerl".policija vrsila kontrolu bilo im sumnjivo,vanredni tehnichki,lako se utvrdi da auto za tako kratko vreme ne moze da ima taj defekt i sta se desilo-kompletan lanac servisa izgubio licencu!ima i ovde nasih pametnjakovica koji otvaraju servise i rade par godina sa tim na crno,ovde kosta 150 eura da ti auto ne vidi servis.ali ne traje dugo.i uvek biva kaznjen i jedan i drugi.i sam tehnichki u Srbiji je jos uvek ne tako rigorozan.napisah i pre par postova da nam fali rentabilnosti.zasto voziti auto koji vredi 500 eura,a koji kada se pokvari kosta te jos toliko da se popravi?ma ne mi cemo da ga vozimo dok moze ili dok ne naleti neki idiot pa cemo mu ga uvaliti,a on ni ne zna sta je kupio.e zato je isto dobro imati tehnichki koji se za stare aute radi dva puta godisnje.evo prosao na tehnickom,nema lazi ni prevare.ali nekako nam je sladje kada moze da se mulja.neko pomenu koroziju.pa sta?zna se sta je teski defekt sa korozijom.kada je neki noseci deo truo.korozija na braniku kod tochka nije tehnicki defekt.ne treba se bojati svega i svachega.evo da vam ja prenesem sta se ovde trazi:
              pregled kochnica
              izduvni gasovi(postoje auti sa kat i bez,ovi bez placaju veci porez drzavi pri osiguranju)
              izduvni sistem-dihtovanje-korozija
              lageri na tochku
              kochiona creva
              amorti
              upravljacki sistem
              svetlosna grupa
              gume
              stakla(da li imas pukotine i do kojeg prechnika)
              znachi samo neke osnovne stvari,i normalno pracenje da li si nesto svojevoljno izmenio od onoga sto je propisala fabrika
              i niej neki bauk http://www.youtube.com/watch?v=uFr3a...eature=related
              izvinjavam se morao sam
              "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

              No ROTOR no MOTOR...

              Comment

              • Probisvet
                CBC Senator XXL
                • 07.06.2005
                • 423
                • FRANCUSKA

                Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                Iznervirao sam se kad sve ovo citam, bogamu pa nismo mi ovce koje bleje a oni na vrhu intelegentni. Oni su cobani to stoji ali mi nismo ovce
                Uostalom nije tacno da oni sa neispravnim automobilima voze kao ludi vec naprotiv oni koji imaju jake masine i nove makine. Koliko sam puta, kad dodjem na odmor doziveo onu desetinku sekunde na semaforu A na auto putu trecina misli da auto put ima onu prvu traku rezervisanu za njih pa se ne skidaju sa nje dok ne stignu na izlaz. A da ne pricam za one koji misle da je treca zaustavna ustvari za preticanje svih onih ****** u prvoj i drugoj, ili skretanje za izlaz GSB autobusa sluzi za obilazak u vecem krugu svi onih ****** koji veze i postuju propise u prvoj i drugoj traci. Pa posto ima mnooooogo sano duso vozaca koji misle da ima mnoooogo onih koji su ne vozaci ili ti sano duso, dok se svi oni ne usaglase drzava ce da se zeki tako sto ce da nam rebne takse na tehnicki pa za benzin pa za parkiranje papapa sve dok dok ne zna se????

                Comment

                • Alekre
                  CBC Senator XXL
                  • 12.09.2005
                  • 780
                  • Smederevo

                  Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                  Kako to rade krsteni:
                  Sve za predviđanja za utakmice i oklade, visoke koeficijente, trke konja i još mnogo toga na jednom mestu!
                  Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                  Comment

                  • alexa05
                    CBC Senator XXL
                    • 23.07.2006
                    • 1769
                    • Smederevo
                    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                    Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                    Kako kolega rece ovde su koliko i ja vidim svi za to da ono sto ne valja i ne treba da se kotrlja putevima. Tu znaci nema rasprave.

                    Ono oko cega se raspravljamo je cena i provera 2x godisnje.

                    Da, taj tehnicki od 4-5000 jeste skup. Narocito za one "juzno". Ko ne veruje nek malo pogleda 2 Dnevnik.

                    Tehnicki 2x godisnje ekvivalent debilizmu. Ima li potrebe - NEMA. Sta fali jednom pregledu (u pravom smislu te reci) u toku godine? Apsolutno nista ako je odradjen kako treba. Aha, a ima nekih kuca koje su gledale kroz prste, e pa izvini stoko sad ce krdo vas sa vremesnim automobilima da plati za to!

                    Sad nam treba video nadzor, direktna veza itd. Ko je kriv sto do sada nije bilo neke rigoroznije kontrole rada Tehnickih pregleda kad se vec toliko gine?

                    Ja imam tri klinca i pre ove Vectre B vozio sam kadeta a pre njega stojadina i nikad nisam seo sa porodicom u neki od njih a da kocnice, trap i signalizacija nisu bili kako treba. Nije ovaj narod blesav kako ga neki predstavljaju, a to sto klincurija i oni sto ne znaju od besa sta ce voze kao u filmovima i prave pizdarije po putevima e to je problem. A drzava naravno nesto mora da iskoristi, preokrene onako kako njoj odgovara i namlati jos para da bi na kraju narod ipak saznao kroz zutu stampu ko je kako i koliko procerdao i da je sve o cemu pricaju u stvari jedna sarena laza.

                    PS 206 rece od necega mora da se krene. Pa 'de bas od nas!? Pa valjda je logicno prvo da se srede putevi pa onda da se ti apsolutno ispravni automobili kotrljaju po njima? Svaki iole dobar trap ce posle par meseci na nasim putevima biti zreo za majstora. Pa valjda prvo kvalitet goriva treba da se dovede na neki nivo, pa onda da se proveravaju izduvni gasovi, itd?

                    Sve je ovo brate samo ne drzava.

                    Preuzeto od kolege sa drugog foruma: "Evo ja predlazem da se uvede i porez na zastarelost kojim bi se dodatno oporezivala sva vozila starija od 7 dana, i to po progresivnoj stopi, sto stariji automobil to veci porez, a da se za ove bezobraznike koji voze starije automobile od 15 godina i uporno odbijaju da kupe novi automobil uvede i porez na skrtost kojim bi se punio fond iz kog bi se isplacivale nadoknade za dusevni bol vozacima cija vozila kostaju vise od 50.000e sto moraju da gledaju te starudije na putu. Takodje, one koji trenutno ne poseduju automobil treba jednokratno kazniti sa minimum 300.000 din, a protiv onih koji u poslednjih 3 godine uopste nisu posedovali sopstveni automobil treba po hitnom postupku pokrenuti krivicne postupke kako bi se ostatku drustva dao ispravan primer kako savesni gradjani treba da se ponasaju."
                    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                    Comment

                    • Darko
                      CBC Senator XXL
                      • 29.03.2005
                      • 528
                      • Beograd

                      Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                      I posle 6 strana pisanja sve se svede na 2 stvari koje su spomenute na pocetku:

                      1. Auto nije socijalna kategorija. Ako imas novaca vozis ga i odrzavas ako nemas ne vozis ga i tu se prica zavrsava svidelo se to nekome ili ne. Koliko god to nekom surovo bilo ali protezes se koliko mozes...

                      2. Da, stariji automobili su podlozniji kvarovima nego novi i zbog toga treba cesce da idu na kontrole. To sto 5% ljudi koji imaju stara kola ih odrzavaju kako treba je mizeran broj u odnosu na vecinu koja vozi slicne...

                      Red mora da se uvede i od nekud mora da se pocne. A to sto se nekima ne svidja sto nece moci na nevidjeno da prodju tehnicki i sto ce morati da odvoje par stotina eura da srede auto je neka sasvim druga prica... Uvek nesto drugo je problem i uvek neko drugi je kirv a mi svi savrseni...

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                        niko ne osporava to
                        relano se gadni lomovi vuku ulicama

                        ali ne mogu da nam uvaljuju patku i 4 puta ili vise dizu cenu tehnickog, jer i cena skace i interval se duplira (jer mora se kupi nova, savremenija oprema za tehnicki iako ne mora, ili ministrima treba nova vikendaja, ko ce ga znati) pod parolom da je mnogo stradalih na putevima

                        realno, kada ste videli da je neko sa raspalim, trulim Yugom 45, kome su farovi puni rdje, a kociono crevo zadnjeg desnog tocka pravijeno motorcanglama da ne pusta ulje, jer je zardjalo i puklo, vozio 120, manijacio po gradu, sekao krivine.....?
                        kada ste u novinama ili tv-u videli u crnoj hronici da je neko sa takvim Yugom izazvao udes sa tesko povredjenima ili nastradalima, jer je preticao kolonu ili se kretao prevelikom brzinom?

                        slazem se da neispravne kocnice ili signalizacija na jednom od ucesnika udesa nekada bude uzrok, ali mnogo redje nego sto su to alkohol, droga, brzina, losi putevi, neiskustvo, losa obucenost vozaca, saobracajna nekultura....
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • renoar
                          CBC Član
                          • 26.01.2008
                          • 71
                          • Nis

                          Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                          U jednom broju komentara se kaze da treba da se uvede red i da od neceg treba da se pocne. Odavno mi imamo zakone po kojima je trebalo poceti ali je problem u tome sto se ne sprovode i ne radi se po njima. Verujem da ce tako biti i sa ovim.
                          Ako ne podjes ne mozes ni stici

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                            Originally posted by skyline
                            ...slazem se da neispravne kocnice ili signalizacija na jednom od ucesnika udesa nekada bude uzrok, ali mnogo redje nego sto su to alkohol, droga, brzina, losi putevi, neiskustvo, losa obucenost vozaca, saobracajna nekultura....
                            Nista od gore navedenog nije relevantno za ovu pricu i predmet je druge diskusije odnosno Zakona koji ce se odnositi na adresiranje tih problema. Nijedan se ne moze resiti navedenim Pravilnikom, ali tehnicka ispravnost se moze poboljsati. Da li je moralo da bude 2x skuplje pored sto je 2x cesce ne znam, i na kraju je NEBITNO za celu pricu, jer nekome bi bilo skupo i da je 100 dinara zato sto mora da se odradi kad mu neko naredi, a ne kad on misli da treba, a to je nikad. Bitno je da ce, koliko god mozda manjkav bio, pravilnik po mom misljenju ipak u odredjenoj meri smanjiti broj opasnih automobila na ulicama.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • Lanee
                              CBC Senator XXL
                              • 30.11.2006
                              • 488
                              • Beograd

                              Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                              Originally posted by skyline
                              realno, kada ste videli da je neko sa raspalim, trulim Yugom 45, kome su farovi puni rdje, a kociono crevo zadnjeg desnog tocka pravijeno motorcanglama da ne pusta ulje, jer je zardjalo i puklo, vozio 120, manijacio po gradu, sekao krivine.....?
                              kada ste u novinama ili tv-u videli u crnoj hronici da je neko sa takvim Yugom izazvao udes sa tesko povredjenima ili nastradalima, jer je preticao kolonu ili se kretao prevelikom brzinom?
                              A zar ne mislish da je takav jugo, standardna svakodnevna scena sa ulica svih gradova, ipak ugrozava saobracaj jer je kao tempirana bomba ?

                              zashtosuje jednom u krivini shto kaze 206, upadne u rupu koji naravno ima, upadne amort kroz truo kosh i uleti u suprotan smer...

                              Slazem se da ce on mozda biti obazriviji u voznji, jednom, dva puta, 100 puta, ali ce ga idalje voziti svaki put kad se za to ukaze potreba a svakom tom voznjom stavlja i svoju glavu u torbu i tudju. E tu zakon ulazi nadelo, ako si to loood slobodno sebi oduzmi zivot, ali ako hocesh josh nekoga da povedesh na to putovanje a nisi ga pitao e onda zakon mora da te ukori da se ne bi taj jugo zalivadio u nekoga i ozledio ga na ma koji nacin...

                              p.s. nije vozio 120, vozio je 60, pa onda je on na autoputu cist hazard i opet predstavlja problem po opshtu bezbednost za sve ucesnike u saobracaju
                              Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                              To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Re: Tehnicki 2x godisnje za kola starija od 15 god.

                                Originally posted by skyline
                                realno, kada ste videli da je neko sa raspalim, trulim Yugom 45, kome su farovi puni rdje, a kociono crevo zadnjeg desnog tocka pravijeno motorcanglama da ne pusta ulje, jer je zardjalo i puklo, vozio 120, manijacio po gradu, sekao krivine.....? kada ste u novinama ili tv-u videli u crnoj hronici da je neko sa takvim Yugom izazvao udes sa tesko povredjenima ili nastradalima, jer je preticao kolonu ili se kretao prevelikom brzinom?
                                Cekaj, je'l sad ti tvrdis da takva vozila ne predstavljaju rizik zato sto, navodno, ne divljaju po putevima sa njima? Sve i da ne divljaju, a to se itekako desava, samo njihovo prisustvo na putevima je opasna pretnja po bezbednost - ne njihovu jer je njima izgleda svejedno vec MOJU, a za to se vec brinem. Ako nece te krseve sa ulice da sklone zbog sebe, neko drugi ce ih naterati da ih sklone zbog mene, onda.

                                Koliko sam samo puta video Juga starog 20+ godina kako se vuce levom ili cak desnom trakom autoputa (jer mu je desna dzombava, pa ce da sleti sa puta...), 60 na sat, sa sve dimnom zavesom iza sebe i u permanentnom driftu jer mu je cela jadna sasija i trap kriv od boga pitaj koliko cukanja i razvarenih punktova na truloj sasiji...I neko hoce da mi kaze da takav treba da prodje tehnicki? Pa osim sto ce biti skuplji i cesci, tehnicki ce biti i rigorozniji, pa da vidim ko ce da ga pusti na lepe oci i 2 crvene...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X