Ukida se starosna granica za polovnjake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bojan
    CBC Senator
    • 29.08.2005
    • 232
    • novi beograd

    #31
    Originally posted by CikaKure
    Originally posted by bojan
    kako sam cuo vazeca uredba o zabrani uvoza vazi do 1.oktobra ili 1. novembra (nisam siguran) jer sama uredba po sebi vazi godinu dana a posle toga se ukida,pa s obzirom da je pocelo da se "suska" o uvozu starijih polovnjaka logicno je da vise nece biti produzivanja!
    Ovo je jedan od retkih suvislih postova u ovoj temi. Oprostite, ali morao sam reci. Krene prica o jednom, a dodje se na drugo. Lose, jako lose. Izvinjavam se jos jednom.

    Koliko mi je poznato, uredba vlade R. Srbije kojom je zabranjen uvoz polovnjaka starijih od 3 godine je vremenski ogranicena (vreme vazenja uredbe), i trebala bi u narednom periodu da prestane da bude vazeca.
    Pa tebi je poznata ali mozda drugima nije i nije lose to spomenuti!Tema je dosta siroka tako da ne vidim zasto se ne bi moglo pisati o tome sta je neko cuo,sta misli ili sta pretpostavlja da ce se desiti!Niko jos iz vlasti nije javno izasao sa informcijom da ce biti uvoza od oktobra ili septembra pa dok toga ne bude mi samo mozemo da nagadjamo!
    A tema je vezena za uvoz polovnjaka tj. ukidanje starosne granice na uvoz,ja sam o tome i napisao post tako da ne vidim gde sam skrenuo sa puta.Mozda je trebalo levo kod Albukerkija!

    Comment

    • CikaKure
      CBC Senator XXL
      • 14.08.2005
      • 668
      • Beograd

      #32
      Ne bih da se upustam u offtopic, mada ne znam kako su mi povukli neciji programeri 20% sa racuna firme, a da to ne znam, pa sve jos vratili, ni da to ne znam, a sve to da bi prikazali da vlada ostvaruje suficit. Nekako imam problem da prihvatim ovo objasnjenje kao i sadrzaj sledece recenice: "a samim tim uvodjenje nove uredbe o zabrani uvoza automobila starijih od 3, tj vracanje na stari rezim uvoza pada u vodu."
      Malo je kontradiktorna misao, zar ne?

      @bojan: Sad videh dok sam pisao post da si dodao svoj. Slazem se s tobom, nisam te prozvao u negativnom smislu, naprotiv! Tvoj post je bio jedan od kreativnijih. I treba pisati ali probati da pre pisanja "isfiltriramo" informacije i ocenimo koliko su verodostojne, a itekako imati poverenje u izvor te informacije (recimo, sta god cujem od rodbine - nista ne verujem ali zato znam par sjajnih ljudi koji mi nisu nit-rod-nit-pomozi-bog, pa zbore razborito).

      I moram da dodam da podrzavam liberalizaciju uvoza, bez obzira na starost, koja bi obavezno bila pracena rigoroznim poostravanjem kontrole tehnicke ispravnosti (sto znaci kraj za mnoge tehnicke preglede kod nas koji neodgovorno rade svoj posao) i rigidnim taksama koje bi odvratile narod od kupovine starih automobila koji ugrozavaju zivotnu sredinu i nemaju savremene sisteme aktivne i pasivne bezbednosti. Znam da se mnogima ovde nece dopasti ovaj stav, ali avaj...

      Comment

      • TETAK
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 3034
        • Čačak, Srbija

        #33
        Jedina logična opcija je vraćanje na uredbu koja dozvoljava uvoz vozila do 6 godina starosti.Po meni je ova opcija i jedina normalna u ovoj našoj situaciji u svetlu potpisivanja ugovora Zastava-Fiat.Naravno treba nešto konkretno uraditi i sa divljim uvozom vozila preko CG, koji je potpuno van kontrole!
        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

        Comment

        • vranic_a
          CBC Član
          • 01.09.2005
          • 39
          • Ladjevci

          #34
          Yugo 55 '91 kosta 1100 e na autopijaci u kraljevu.
          To je auto koji je star 14 godina i to yugo, on vlasnika moze da sluzi jos jedno 5 godina najvise i tada je za otpad.
          Golf 2 '88 kosta jedno 1800e i to je auto 17 godina star, koliko kosta taj auto na zapadu.
          Cinjenica je da su auta kod nas skuplja za 300 do 400% nego na zapadu a da ne govorimo o kupovnoj moci gradjana koja je manja nego na zapadu za 1000% , mislim da treba da dozvole uvoz polovnjaka sa E3 standardom samo sa carinom a bez poreza, a da ostali imaju i carinnu i porez, sto ce da dovede do opadanja cene novijih vozila i samim tim pristupacnije cene, i da se napravi ravnoteza izmedju cena na zapadu i kod nas.

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #35
            @Tetak: Kad sam cuo jutros za potpisivanje ugovora, shvatio sam da ce otprilike biti tako kao sto kazes. Sa druge strane, mislim da ce se resenje problema uvoza kola preko CG desiti kroz evolutivni proces-prostim razdvajanjem u dve drzave, i to u narednih godinu dana (bar mi danas tako izgleda). Da ne idem u offtopic, trenutna (re)akcija prema onima koji voze CG table bi u Podgorici verovatno izazvala buran odgovor, obzirom na vec dobro zategnute odnose, pa mi se cini da se srpske vlasti ne usude delovati po tom pitanju (a uzgred budi receno, ima mnogo vaznijih pitanja i neresenih problema u Srbiji od toga da li odredjeni postotak ljudi vozi automobile uvezene preko CG).

            @vranic_a: Nikako ne mogu da se slozim da su kola kod nas 300-400% skuplja nego na zapadu. Mani ti krseve koji su po 20 godina stari, to nije za poredjenje. Polovan, ne tako star, auto, koji ovde ima tatu i mamu, koji je u dobrom stanju itekako kosta - ti otvori oglase pa odi i vidi sta se to nudi po njima (il jos bolje pravac Bubanj-potok) pa onda odi recimo u Nemacku (zasto za mene govore da sam germanofil?!) pa pogledaj malo automobile koji stoje parkirani na ulici, cisto da se ne mucis da ides do handlera i ne trosis dragoceno vreme za pijenje piva i jedenje kobasica, i jasno ces uociti razliku u ponudi, i shvatiti da ako ovde nadjes takav auto, on slicno kosta i gore, mozda nesto nize. Ceo trik je u tome da su kola koja su dosla ovamo uglavnom birani krsevi u inostranstvu koji su zbog loseg stanja i neophodnih ulaganja (ili nekog treceg motiva, ko je rekao nesto o broju predjenih kilometara?) prodata nasim uvoznicima, a oni su ukalkulisali svoje troskove, davanja drzavi na ime carine i poreza,kao i masan profit (koji je najcesce neoporezovan od strane drzave) te ih prodaju po znacajno visim cenama od onih koje ti mozes da nadjes kao npr. minimalne na internet sajtovima sa ponudom stranih automobila.

            I kako to misils da ukinu porez, da se kola uvoze samo sa carinom?! To nema ni u jednoj normalnoj zemlji. Metod kojim se administracije bore protiv toga na sta ciljas je obicno nametanje dodatnih opterecenja na godisnjem nivou (uz registraciju) - mnogo je efikasnije nego jednokratno umanjenje/povecanje dazbina prilikom uvoza. To je i metod kojim se dolazi do toga da polovan jugo iz '91 na autopijaci u Kraljevu nece vise kostati 1100 EUR. To donosi i posao nekim drugim bransama (auto opadi, postrojenja za recikliranje), a nekim ga odnosi (polupriuceni majstori, oni koji su ispustili da se nadgrade novim znanjima i vestinama pa nisu sposobni da servisiraju nove modele) sto opet tera zemlju u neke, ako smem reci normalnije tokove, gde ce i ovlasceni serviseri poceti da se bore za musterije kvalitetnijom uslugom, a mi cemo imati uredno overene servisne knjizice, osiguranjima ce biznis procvetati - povoljnosti, pogodnosti, kasko kao normalna pojava, ispravna-korektna-efikasna naknada stete... Uh, utopija

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #36
              I kako to misils da ukinu porez, da se kola uvoze samo sa carinom?
              Mislio je verovatno obrnuto,najpostebija granica je 10god i tacka

              Comment

              • TheDoctor
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 299
                • Keekendah City, Dukesland

                #37


                danasnji ili jucerasnji kurir (mrzi me da ustanem i da ga opet pogledam )
                www.twowheelkings.de.vu

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #38
                  I to ogranichenje sa Euto3 normom ce jednog dana da otpadne

                  Znachi, 97 98 godista postaju aktuelna...
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    #39
                    E, kad je vec tako, a obzirom da ce zainteresovanih za "obnovu voznog parka" itekako biti, i da, kao shto reche Boost, za uvoz postaju aktuelna vozila godishta od '98. godishta, bilo bi veoma interesantno da ovde napravimo svojevrsnu listu svih Evro 3 automobila koji vrede ulozhenih para!

                    Obzirom da ce "jagma" tek da nastane, bilo bi lepo kad bi na CB forumu postojao svojevrsni "katalog" modela koji, uzevshi u obzir sve, pa i cenu, preporuchuju "eksperti auto zanata", kako lepo i pishe u header-u internet stranice CannonBall!

                    Dakle, svojevrsna "lista" best-buy modela Euro 3 automobila!

                    Pozz
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • TheDoctor
                      CBC Senator
                      • 09.05.2005
                      • 299
                      • Keekendah City, Dukesland

                      #40
                      nije losa ideja
                      www.twowheelkings.de.vu

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        SAAB 9-5 1998 godiste prodavan od 06/1997 sa motorima
                        B205 i B235 dakle 2000ccm i 2300ccm verzije, na trzisti samo kao TuRbo modeli sa :
                        205 sa 150 i sa 185KS
                        235 sa 170 i sa 200KS
                        ========================

                        Cena na trzistu u Swe:

                        5.500-12.000? i zavisnosti od modela , nivoa opreme, odrzavanja i svesti prodavca koliko je njihov auto pao u ceni.

                        Realna vrednost 6-7.000?
                        ========================

                        Nek se upise neko sa sledecim modelom auta , sa citatom ovoga posta, pa cu posle na kraju da uredim temu.
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #42
                          Originally posted by BOOST
                          SAAB 9-5 1998 godiste prodavan od 06/1997 sa motorima
                          B205 i B235 dakle 2000ccm i 2300ccm verzije, na trzisti samo kao TuRbo modeli sa :
                          205 sa 150 i sa 185KS
                          235 sa 170 i sa 200KS
                          ========================

                          Cena na trzistu u Swe:

                          5.500-12.000? i zavisnosti od modela , nivoa opreme, odrzavanja i svesti prodavca koliko je njihov auto pao u ceni.

                          Realna vrednost 6-7.000?
                          ========================

                          Nek se upise neko sa sledecim modelom auta , sa citatom ovoga posta, pa cu posle na kraju da uredim temu.

                          I ja sam za tog Saaba-realno je toliko moze se naci za 6000,prosecno 7000,ovi sa malo kilometrazom oko 7500-8000,a nalazio sam malo cuknute cak i Aero modele za oko 8000 i to 2000god,zar u tu gupu ne upada 9.3 i on je euro3

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #43
                            9-3 dobija E3 sa pocetkom prodaje 09/1999 model za 2000 godinu.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              #44
                              SAAB 9-5 1998 godiste prodavan od 06/1997 sa motorima
                              B205 i B235 dakle 2000ccm i 2300ccm verzije, na trzisti samo kao TuRbo modeli sa :
                              205 sa 150 i sa 185KS
                              235 sa 170 i sa 200KS
                              ========================

                              Cena na trzistu u Swe:

                              5.500-12.000? i zavisnosti od modela , nivoa opreme, odrzavanja i svesti prodavca koliko je njihov auto pao u ceni.

                              Realna vrednost 6-7.000?
                              ========================

                              Nek se upise neko sa sledecim modelom auta , sa citatom ovoga posta, pa cu posle na kraju da uredim temu

                              Obzirom da sam imao vozachkog iskustva sa Vectrom 2,2 DTI, mishljenja sam da bi izbor Astra/Vectra sa ovim motorom zaista predstavljalo jedno od boljih solucija, uzevshi u obzir sve faktore ali i cenu. Naime, Opel se u Nemachkoj, konkretno, ne smatra za kvalitetan brend (u poredjenju sa ostalim domacim proizvodjachima), pa cene Opelovih automobila imaju najbrzhi pad trzhishne vrednosti. Zet ima jednu iz 2001 (Vectra B restyling) i apsolutno je zadovoljan! Kupio je u D za 7000; naravno da su one iz 1998/99/00 jeftinije u proseku za 2000 evra.
                              Ovde je servisna mrezha sasvim korektna, cene odrzhavanja podnoshljive, a kvalitet Opela je, za nashe pojmove, visoko iznad proseka. Uzevshi u obzir i dosta povoljnu nabavnu cenu Opela u Nemachkoj, po meni jedan veoma racionalan izbor "polovnjaka". Naravno, sa motorom:

                              2.2 DTI ECOTEC, 2172 cc, 92 kW / 125 hp (Euro 3)

                              Pozz

                              'Ajmo, ljudi, predlozi...
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #45
                                Svi Opeli su best-buy samo mislim da taj motor i nije i to jedno zbog poreskih haraca na sve preko 2l

                                Comment

                                Working...
                                X