Ukida se starosna granica za polovnjake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #46
    Originally posted by BOOST
    SAAB 9-5 1998 godiste prodavan od 06/1997 sa motorima
    B205 i B235 dakle 2000ccm i 2300ccm verzije, na trzisti samo kao TuRbo modeli sa :
    205 sa 150 i sa 185KS
    235 sa 170 i sa 200KS
    ========================

    Cena na trzistu u Swe:

    5.500-12.000? i zavisnosti od modela , nivoa opreme, odrzavanja i svesti prodavca koliko je njihov auto pao u ceni.

    Realna vrednost 6-7.000?
    ========================

    Nek se upise neko sa sledecim modelom auta , sa citatom ovoga posta, pa cu posle na kraju da uredim temu.
    Volvo s40 sigurno ima euro 3 od 97-98, samo treba proveriti...

    Opelovi ecotec, isto oko 97-98, samo koji?

    Mercedes isto oko 98, samo koji,

    Reno Laguna restajling od 1999, svi benzinski motori
    1.6 16v euro 3
    1.8 16 euro 4
    2.0 16v euro 3

    VW, audi, seat, skoda, ford, bmw NEMAJU do 2000!
    Japanci kako sam gledao nemaju, nisam samo siguran za Mitsubishi Carismu sa gdi motorom.

    To bi bilo to kada sam ja malo rovio po oglasima...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      #47
      ima bmw 99 godiste euro 3

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #48
        Originally posted by opel site
        The 2.0 litre X20XEV (DOHC) engine, introduced in 1994 as a replacement for the C20XE. This engine is the 'ECOTEC' type, designed to meet strict EEC exhaust gas limits for 1996 and has Simtec injection/ignition.

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          96 je bila vazeca Euro 2 norma, taj Opelov je euro 2 najverovatnije.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Wartburg
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2005
            • 663

            #50
            Proverio. Euro 3.

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #51
              Nije kod opela mora da ima prvo slovo Y za euro 3 normu

              Comment

              • TheDoctor
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 299
                • Keekendah City, Dukesland

                #52
                da
                www.twowheelkings.de.vu

                Comment

                • NemaN
                  CBC Senator XXL
                  • 29.11.2004
                  • 1560
                  • munze

                  #53
                  Ako treba da budem otpad evrope i da uzmem od njih Hondu V-tec
                  1.6 94 god za 1500e nema problema HOcu VRLO rado!!!!!!!

                  ja sam ovo cuo odavno to je i razlog zasto sam prodao yuga pre 3 meseca jer sam znao koliko ce da vredi ako se ovo obistini....e sad jedan
                  lik(koji se dosta razume) kod mene isto kaze da pustaju uvoz od nove godine .....on je prodao Boru TDI i isto ceka....

                  nema sta....daj boze
                  I'm not caucasian, I'm championship white

                  Comment

                  • don
                    CBC Senator XXL
                    • 13.04.2005
                    • 483
                    • Beograd

                    #54
                    Da li je neko mozda kupio novu reviju SAT-a, ako jeste sta pise o onom cudu u vezi uvoza, plin vs euro 3 ili tako nesto
                    Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                    Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                    Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                    Comment

                    • MOSLER
                      CBC Senator XXL
                      • 27.05.2005
                      • 1064
                      • Niš

                      #55
                      Naslov u reviji SAT glasi:"Moze li se pomocu plina do euro 3" ali clanak nema nikakve veze sa tim jer su oni samo ispitivali koliko izduvni gasovi Logana i Juga sa ugradjenim plinom sadrze ugljen monoksida a koliko sa benzinom.Euro norme nisu merili je naravno nisu imali cime.
                      Pokusaj da se zanimljivim naslovom proda veci tiraz nista vise.

                      Comment

                      • don
                        CBC Senator XXL
                        • 13.04.2005
                        • 483
                        • Beograd

                        #56
                        Tako sam i mislio, prevaranti
                        Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
                        Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
                        Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

                        Comment

                        • boolero
                          CBC Veteran
                          • 07.10.2004
                          • 175
                          • Beograd

                          #57
                          Koja je granica CO2 g/km za EURO3 standard???
                          OTS

                          Comment

                          • Wartburg
                            CBC Senator XXL
                            • 01.02.2005
                            • 663

                            #58
                            U SAT+ pise da se koriscenjem gasa smanjuje emisija stetnih gasova ,ali da to nije euro 3.

                            Comment

                            • -Vedran-
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 3255
                              • Beograd

                              #59
                              Chini mi se da je neko skoro napisao na forumu (mozda Brick) da je to i vishe od euro 3...
                              Power of dreams !!!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #60
                                uz dobro ugradjeni sekvencijalni gas (sa lambda kontrolom naravno) LPG je negde po pravilu izmedju Euro3 i Euro 4 norme, glatko.

                                osnovni produkti sagorevanja LPG su voda i Co2 uz veoma malo CO. cvrstih cestica je 0 (nula), sumporne i sumporaste kiseline je 0 (nula), pepela je 0, asfalta je 0, benzena je 0, olova ili kositra (kao bustera za oktanski broj) je 0.

                                cak i dizel uz dodatak LPGa postaje takav da zadovoljava kalifornijske propise, a to je nesto veoma blisko Euro 4 (mozda cak i nesto jace, strozije).

                                jedini problem sa LPGom potencijalno je porast temperature sagorevanja u motoru i time porast NOx sastojaka.

                                medjutim ako auto poseduje i katalizator to postaje lako resivo.

                                dakle, po pravilu auto na LPG bez katalizatora je u rangu Euro 3 eko standarda, sam po sebi usled nacina na koji sagoreva gasovito gorivo kao stoje butan/propan ili metan.

                                tu proizvodjac i model auta gotovo da ne igraju bitnu ulogu, velika vecina auta je na LPG ekoloski veoma cista.

                                uostalom, to je jedan od razloga sto LPG auto moze u Londom ili Rim da udje i da se koriste i kada je svim drugim autima zabranjen pristup, cena gasa je oslobodjena poreza unutar EU do 2008. godine, a u mnogim zemljama drzava subvencionise naknadnu ugradnju auto gas uredjaja...i to solidnim parama.

                                za LOG auto ne postoji par - nepar sistem (Atina), ne postoji antismog zabrana koriscenja leti (Rim, Milano, itd) niti posebna taksa za ulaz u grad (London)- neki primeri.

                                kad eto cak i prastari Yugov motor pri prelasku na LPG postaje ekoloski prihvatljiv i gubi status masovnog trovaca.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X