Ukida se starosna granica za polovnjake

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nikola
    CBC Senator XXL
    • 29.09.2004
    • 975
    • Indjija/Vojvodina

    Originally posted by fantastik
    ja sam sve slusao i nisam cuo za prvog vlasnika i za havarisana vozila uslov je samo bio euro3 standard
    Ubih se da nadjem vest na netu onakvu kakvu sam je ja cuo ali evo je:
    http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?sou ... ews=134549

    [b]Ministar za privredu i privatizaciju Predrag Bubalo najavio je da će s liberalizacijom uvoza stranih vozila, automobili koji se proizvode i montiraju u kragujevačkoj 'Zastavi' biti oslobodjena dela dažbina.

    Time će kupci biti motivisani da kupuju domaća vozila koja će biti jeftinija, rekao je Bubalo na konferenciji za novinare.

    Uredba o uvozu stranih automobila bez ograničenja doneta je u okviru harmonizacije domaćeg zakonodavstva sa zakonodavstvom Evropske unije, ali i zbog smanjenja spoljnotrgovinskog deficit za više od 13 odsto, istakao je Bubalo.

    Prema njegovim rečima, iako nema ograničenja starosti vozila pri uvozu, ona neće moći da budu starija od šest godina s obzirom na to da je motor EURO 3 počeo da se proizvodi 1999.

    Vozila će moci da se uvezu samo od prvog vlasnika, u voznom stanju, ali ne i havarisana.

    Ima i video zapis da se skine, sa gore navdene lokacije
    .:Cuore Sportivo:.
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

    Comment

    • fantastik
      CBC Senator XXL
      • 28.07.2005
      • 417
      • Novi Sad

      da ovo je izjavi bubalo posle dinkica verovatno su se malo pobunili ovi iz zastave pa ovaj brze bolje dao izjavu da mora od prvog vlasnika i kao da nema euro3 standard mladji auto od 99

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        Prvi je javnosti, koliko se secam, Bubalo preneo odluku Vlade i napomenuo uslov o kupovini od prvog vlasnika, a posle njega je Mladja rekao to isto, samo ne pomenuvshi ovaj drugi uslov.

        Naravno, kao i uvek neuskladjene izjave i nejasnoce, tradicionalno...

        Nego, sve je to lepo, dobro je da jednom dochekasmo i taj dan, ali... Realno je problem, shto se potencijalnih kupaca bar tiche, drugachije prirode. Naime, problem je u enormno visokim carinskim stopama (najvishim u Evropi!) i porezu koji se placa na osnovicu vec ocarinjenog vozila. A ovde se govori o vozilima chija je cena retko ispod 7 k evra, ne rachunajuci dodatne troshkove transporta i administraciju... Pa onda carina na kataloshku vrednost, koja je, naravno, uvek veca od one stvarne, i onda na sve to PDV.

        Evo vec par sati kopam po mobile.de - iole dobar auto sa Euro 3 motorom je minimum 6500-7000. Tako ce za taj auto koji je procenjen na, recimo 8000 evra, carina biti 1600 evra. Na novu osnovicu od 9600 evra ide PDV od 18% pa dobijamo 11328 evra. Sa troshkovima odjave u inostranstvu, transporta, carinjenja, taksama i ostalim dazbinama se lako probija cifra od 12000 evra. Chak i da se "odbije" ralika u kataloshki procenjenoj vrednosti auta koji se carini i realne cene koja je placena, suma je preko 1100 evra, shto je vec cena za koju se ovde mozhe pazariti veoma solidan, "glanc" nov auto, sa sve garancijom i besplatnim odrzhavanjem od par godina! Tako da smo opet jako blizu pochetka cele priche...

        Ako sadashnja uredba potraje, za relativno male pare cemo moci uvesti i ocariniti auto tek za par godina, kad im cena na zapadu drastichno padne i dodje na nivo danashnjih polovnjaka iz '95-'96 godine. Ovako, za solidan auto i sad treba debelo preko 10 k evra, a ne znam koliko je ljudi u mogucnosti da odvoji toliki novac danas...

        Dakle, pre svega treba drastichno smanjiti visinu carinske stope za ta vozila jer su uslovom Euro 3 ta vozila limitirana na ona ne starija od 5-6 godina, a cene takvih vozila su po carinskom katalogu za procenu vrednosti OGROMNE, pa onda PDV...

        Tako da, po meni je mnogo povoljnije bilo smanjiti carinske stope nego ovo... Pa josh zahebancija sa prvim vlasnikom, sve kako bi stvar shto vishe zakomplikovali... A realni efekat - minimalan...

        "Tresla se gora - rodio se mish"
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Wiz
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3104
          • Nish

          Evo vec par sati kopam po mobile.de - iole dobar auto sa Euro 3 motorom je minimum 6500-7000.
          nisi gledaoopel imas Omegu sa E3 za manje od 2000e

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            Originally posted by fantastik
            da ovo je izjavi bubalo posle dinkica verovatno su se malo pobunili ovi iz zastave pa ovaj brze bolje dao izjavu da mora od prvog vlasnika i kao da nema euro3 standard mladji auto od 99
            Opet su skloni lupanjima i "bubanjima" ovo je izjava meseca ako ne i jace,znaci neces moci da kupis auto na placu recimo,i sto nemogu uvesti recimo Omegu koja je 96god a Euro 3 =]

            Comment

            • fantastik
              CBC Senator XXL
              • 28.07.2005
              • 417
              • Novi Sad

              overspeed nije bas tako skupo opel vectra sa euro3 motorom 98god 3500+500 dovozenje=4000 + carina= 4800 + pdv izadje oko 5800e solidan auto

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                MEne dovozenje kostalo uvek oko 800,nije ti losa racunica samo sto na carini uzimaju kataloske cene pa onda moze ta Omega biti carinjena i manje recimo na osnovici od 3000e a moze i na vise recimo na 5000e kako kom se zalomi i kako koga znas,za skuplje aute moze biti jos veca ralika jer i sama kataloska cena i ona nabavna znaju mnogo da variraju

                Comment

                • Nikola
                  CBC Senator XXL
                  • 29.09.2004
                  • 975
                  • Indjija/Vojvodina

                  Cim je jedan ministar pomenuo uslov da mora biti prvi vlasnik, onda nesto tako verovatno i pise u uredbi...
                  E sad kako su smislili da to utvrde, nemam pojima, verovatno nisu mislili. Ne bi im bilo prvi put...

                  Sacekajmo ponedeljak, i sve ce lepo da pise u sl. glasniku.
                  .:Cuore Sportivo:.
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 103HP 96`

                  Comment

                  • overspeed
                    CBC Senator XXL
                    • 24.05.2005
                    • 2779
                    • Kosovska Mitrovica

                    Da naglasim:

                    Evo vec par sati kopam po mobile.de - iole dobar auto sa Euro 3 motorom je minimum 6500-7000.
                    Nije da imam neshta protiv Omege, ali sam, obzirom na boldovani deo rechenice, imao na umu malko drugachije automobile... Ne nuzhno drugi brend, vec opshte stanje... Nije reshenje kupiti Euro 3 motor, uvesti i registrivati sve za 6000 evrica a on 350000 km na satu...

                    Moj, vec pominjani, zet je proshle godine u D uzeo Vectru 2,0 DTI iz 2000. godine za 7800 evra i 98000 km na satu. A mogao je da prodje i za 5000 evra, samo da je hteo auto sa preko 300000 km
                    http://www.bmw.tv

                    Comment

                    • fantastik
                      CBC Senator XXL
                      • 28.07.2005
                      • 417
                      • Novi Sad

                      nekog forda ili punta

                      Comment

                      • Wiz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3104
                        • Nish

                        Imas Omega sa ispod 200k za sasvim pristojnu cenu

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          mogu da utvrde preko brifa jer na njemu pisu svi prethodni vlasnici
                          samo da dopunim, to (uskoro) prestaje da se primenjuje u Nemackoj, i vise se ne ce pisati svi vlasnici vec samo poslednji.

                          u paketu sa zamenom saobracajnih dozvola u Nemackoj za nove euro tipa.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • ada
                            CBC Senator XXL
                            • 04.06.2005
                            • 2375
                            • Novi Sad
                            • Svasta nesto

                            mala ispravka! auto nemora biti od prvoga vlasnika i koliko sam cuo od lika za registraciju carina ce biti samo 1 %!!!! ako on laze mene i ja lazem vas! ali ceka tacnu informaciju tek u utorak u sluzbenom listu!!!!!
                            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              A sta se desava sa onom bajkom da ce u evropi zabraniti euro 3 dizele od nove godine??

                              Ako je to tacno ispunio bi se srpski san, da vozimo dizele za male pare
                              nije nikakva bajka. tacno je zakonom obavezno da se zabranjuje prodaja svih novih Euro 3 automobila, pa u skladu sa tim i dizela.

                              ne znam samo odakle ideja da su novi dizeli po euro 3 nesto sto spada u male pare.
                              a mozda i par desetina hiljada evra i jesu male pare, zavisi od ugla gledanja...
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                enormno visokim carinskim stopama (najvishim u Evropi!)
                                otkud ti to ?

                                odavno vec barem 15 godina to nije tacno, nije ni danas.

                                ima i vecih carina, samo to nam i nije uteha


                                Dakle, pre svega treba drastichno smanjiti visinu carinske stope
                                ne verujem da ce to uopste biti na dnevnom redu sve dok ne pocne usaglasavanje sa STO zahtevima, a to po procenama (relevantnih u svetu i domacih) se ocekuje negde oko 2.009te najranije.

                                znaci jos jedno 3 godine recimo...

                                ali nije poneta u visini carine, poenta je u slobodnoj trgovini bez ikakvih ogranicenja zemlje porekla, starosti, modela, cene, bilo cega.

                                to o prvom vlasniku je neodrzivo i ako jeste takav zamisao Vlade brzo ce morati da bude promenjena jer je potpisan ugovor sa EU precizan i tacan i tu nema takve niti slicnih klauzula.

                                ali, ima pominjanja prestanka diskrimintarskih trgovackih pravila a u tom kontekstu niti Zastava nece smeti da prodaje niti jedan jedini auto koji nije euro 3 najmanje.

                                to znaci da Jugo i Florida prestaju da se prodaju (legalno) u Srbiji strogo tumaceci pravila koja su dogovorena sa EU u procesu stabilizacije i asocijacije a koji je u toku od pre 2 meseca i formalno.

                                prva sledeca faza se odnosi na status proizvoda iz EU kao domaceg proizvoda pa je potpuno nebitno kolika je carina posto za auto cija je zemlja porekla EU nece postojati nikakv mogucnost naplate carine.

                                a rokovi i za tu fazu price vec teku.

                                samo malo strpljenja i sve ce samo resiti narednih meseci i godina...u pravom smeru
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X