Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    #76
    Originally posted by Miljan3
    Cak i pre turba M5 je kostao $38,000. Mustang je kostao $17,000.
    hmm ja nema M5 imam M3 a koliko je kostao brigame posto sam ga ja platio 7000$,i nenam sta ga ovoliko uporedjujes posto mustang nece nikad stic do BMW klase

    [quote:10gjcmb3]Oces reci da imas $100,000 ulozenih u BMW?
    imam koliko imam to nije vazno zasto pitas?nerazumem

    Mozda na ovom forumu niko ne gleda koji je auto best buy, ali onaj ko ustvari kupuje te aute i te kako gleda. Mislis da je Porsche bolji od 'Vette samo zato sto je Porsche. Gde ce Chevrolet napraviti bolje auto nego Porsche, jel tako?
    Hmm ja sam ti dole objasnio sto je porse bolji i necu da ponavljam,sta mislis znaci ljudi ovde na forumu nemaju para pa ne kupuju ta auta??
    ljudi koji kupuju ta auta gledaju da uzmu sta im odgovara oce brzinu/sigurnost/izgled....
    samo da ti avedem jedan primjer od neku vece kad smo se vozali sa korvetom ZO6 i porscheom 911 twin turbo,znaci malo se zezali oko chicaga i potezali na autoputu normalno ubijali korvetu citavim putem i izadjemo na jedan izlaz mozda oko 120-130-mph(oko 200-210kmh)i dole semafor mi polako pocnemo kocit stanemo normalno,a ovaj sa Zo6 na kocnicu tamo vamo nije mogo zakocit proleti na trotoar i jedva stane da ne izleti na ulicu (ako ne vjerujes dovescu ti ljude sa obadva auta to su mi veoma dobri prijatelji,nasi ljudi) [/quote:10gjcmb3]

    1. Zar je neko rekao da ce Mustang biti u klasi BMW? Ti si poceo da ih poredis, ne ja.

    2. Pa rekao si da koliko si ulozio u svog BMW da si mogao kupiti 6 novih Mustanga, pa samo pitam koliko si to ulozio u njega.

    3. Verujem ti, ALI ti si rekao da 'Vette nema sanse protiv ijednog Porschea. Sad mi spominjes samo one najbolje. Cak i da jeste losija od bilo kog Porschea - to opet nije sramota.

    Comment

    • Miljan3
      CBC Veteran
      • 10.12.2005
      • 156
      • under my car

      #77
      no vrati se na moj prvi post i vidi ja sam reko za novu ZO6 ona je bila na stazi u njemackoj na Nurburgu (sp?) i tamo su je radili znaci tuning i suspenzija je radjeno u njemackoj i pokazala se dobra nekolika sekunda sporija od porsche GT2 pa sam ja zato to spomeno
      A to da nema sanse protiv ijednog porsea pogresno si razumio posto sam i ja brzo piso pa sam i koj gresku napravio,bolja je normalno od boxera i od ovih jeftinih non turbo verzija.
      ja nisam poredio sada u globalu mustang i BMW nego sam nako naveo primjer iz svakodnevnog zivota ,i da kad sam reko 6 mustaga nisam mislio nove posto ja retko sebi kupujem novo auto jer ako ga kupim svakako mu odma radim masinu i suspenziju pa mi je isto uzet sa 50000milja i sa 0 milja isto mu se pise
      05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
      03' inf. G35-Greddy TT narucen
      95' M3 turbo-Prodat
      97' M3-4 vrata automatik
      95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        #78
        E sad se vec slazemo u odgovorima.

        Comment

        • Miljan3
          CBC Veteran
          • 10.12.2005
          • 156
          • under my car

          #79
          eheheh da da odo sada zavrsavat poceo sam napokon opet na M3 radit poslje dva-tri mjeseca lezanja
          05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
          03' inf. G35-Greddy TT narucen
          95' M3 turbo-Prodat
          97' M3-4 vrata automatik
          95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

          Comment

          • Skyline GT-R
            CBC Senator XXL
            • 13.02.2005
            • 806
            • Chicago - My Kind Of Town

            #80
            U jeee....nema me jedno popodne, i vec se ispisale 2 strane.

            Horsepower.....druze...ti ocigledno ne razumes neke stvari.Zapucao si sa tim amerima koji k***u ne vrede.Jedina stvar sa kojom se hvalis je 1\4mile.I kad ti neko spomene BILO sta od DRUGIH prednosti koje svaki auto poseduje a koje ameri nemaju u ponudi, ili kao imaju ali DALEKO losije nego li drugi ti se odmah hvatas za cenu.Koliko puta..evo da ponovim - "koliko para, toliko muzike".Jedan M3 recimo, moze da se pohvalite izuzetnim dizajnom, jako dobrim kocnicama, udobnoscu, JAKO MOCNIM motorom (atmo motor 100hp po litri - za amere jos uvek u domenu SF-a), funkacionalnoscu, STABILNOSCU (i ako je i kao ameri RWD)...i NARAVNO da sve to - IMA SVOJU cenu.
            Originally posted by Horsepower
            1. Imaju sve u jednom ukljucujuci i cenu od $50,000+. Nadji neko normalno auto koje mi obicni smtrnici mozemo kupiti (tu do $25,000).
            Opet da kazem - "koliko para, toliko muzike".Ameri nemaju ni jedan auto koji parira gore navedenim.A da imaju, mislis da bi kostao 20k $$$?

            Originally posted by Horsepower
            2. Zivim u suburbu istog grada gde ti zivis Idem u downtown svaki dan dva puta zbog skole i ne pamtim kad sam Sti video na ulici. Na trke ne idem, posebno ne na one gde se okupljaju ljudi koji voze importe (bez uvrede).
            Izvini..a gde se to okupljaju "muscules cars".Od kad su to podeljeni japanci, nemci, amerikanci.Na ulicama moze da se vide sve marke, ali japanci apsolutno dominiraju.

            Originally posted by Horsepower
            4. Chevrolet Corvette koju sam naveo je 2006 godiste, nosi Z06 oznaku (ima obicna Corvette i ima Corvette Z06), motor je 7.0L V8 sa 505 hp. Cena je $64,000.
            Naravno, na Z06 sam i mislio.Samo, ja nevidoh nigde takav podatak.Uglavnom se cifre vrte oko 12.5sec@1\4mile.Daj mi nekoliko linkova gde je ubrzanje ono koje si dao.Za Viper se spominju vremena 12.1-12.3 , a vette je slabija od Viper-a na 1\4mile.

            Originally posted by Horsepower
            GT-R nikad nije stigao u Severnu Ameriku jer ga niko nebi kupio
            Znaci, ovo ti je najveca izvala.Da li ti znas BILO STA o Skyline-u.Da li si svestan da je Skyline tehnoloski 2 DECENIJE ispred BILO KOG americkog auta.Skyline ne kupuje svako.Zna se shvrha Skyline-a.Ja sam bio na NEKOLIKO US foruma i ljudi BUKVALNO kukaju zasto se SKyline ne prodaje u US-u.Ja ne kazem da kad bi se prodavao, da bi ga svaka porodica kupila, ali ljudi medju trkackim automobilma - NEMA MU RAVNOG.Japanci jednostavno (iz samo njima poznatog razloga) nisu dozvolili da se prodaje sirom sveta.I pored toga..ima ga svuda, uvoze ga "na crno" i na sve moguce nacine.To ti valjda govori o statusu tog auta kad ljudi i pored toliko muke i para koje treba da daju gledaju da dodju do njega.

            Originally posted by Horsepower
            To je nekad bilo da su izvlacili toliko hp. Sad vec imas Fordov 3.5L koji izvlaci 250 hp. Znaci manji motor nego kod mene u Mustangu
            Zamisli...sad vec toliko.Pa dobro napreduju...to su Evropljani (nemci) izvlacili pre 20godina.Sad se uveliko vec ide sa preko 100hp po litri.S2000 vec odavno postoji sa 120hp po litri, a Hondin Mugen je vec na sajmu perzentovao masinu sa 4L i 600hp, naravno - atmosferac Nova supra ce takodje biti sa preko 100hp po litri..itd itd.A ameri i dalje da bi dobili konajzu moraju da sire blok.Kad su hteli Vette da povecaju sa 400 na 500hp, razbusili su blok sa 6 na 7 litra, kad su viper-u hteli da dodjau 50hp (sa 450 na 500hp), razbusili su blok sa 8 na 8.3L daj nemcima i japancima motor od 8L da vidis sta ce da bude

            Poredjenje Vette i porsche, takodje, nema nikakvog smisla.Mozda ti opet gledas onaj tvoj drag ali...mi koji gledamo malo (mnogo) vise od toga znamo da je vette daleko iz jednog porsche-a.Ako si gleda GIS 6, mogo si da vidis kako se u trci po ulicama porsche sa 100hp manje od Viper-a, bukvalno igra sa njima.Pusta gas da ga ne bi udario od pozadi.

            Te debilne kubike i Nm-e sto ameri izvalce NEZNACE nista bez izbalansiranosti.500 ili 700 ili 1000hp u ameru vs isto toliko u japancu - nece nista ostati od amera.

            Originally posted by Horsepower
            Mislis da je Porsche bolji od 'Vette samo zato sto je Porsche
            NE.Nego zato sto citamo\ucimo\informisemo se o svim automobilima.Ja jesam zaludjen japancima i to je zato sto me interesuje extrem tuning a japanci su nenadmasni u tome.Ali UVEK volim da pogledam novitete iz AMG-a, Lorinser-a, Alpine, Hamman-a, RUF-a, pa cak i od USA automobila....

            Comment

            • Skyline GT-R
              CBC Senator XXL
              • 13.02.2005
              • 806
              • Chicago - My Kind Of Town

              #81
              Originally posted by Horsepower
              Nego sta je nego izvucen uglavnom maksimum? Ili ces mi reci da sa par sitnih modifikacija i sa malo $$$ mozes napraviti Sti i Evo da budu jos puno brzi?
              Ja te pitah da li si cuo za Mitshubishi EVO FQ400, ali izgleda da nisi.

              Evo ti onda jedna Impreza (koja je vec bila predstavljena ovde na forumu) - http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2180560
              Ona "slabasna" I4 masina , 2 turbochargera i 1 supercharger (i ko zna sta jos)...

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #82
                Originally posted by Horsepower
                Originally posted by DejanV
                Opaska da su sjani za dreg je za mene besmislena, kao sto je i sam pojam drega besmislen; trke za maloumne. Roknes mu raketni motor da dobijes kratko vreme za 1/4 milje, i to je to. Bas veliko umece, znanje, itd, a posebno tehnika. I tako nalik normalnoj voznji, kada ionako svi vozimo tako, po pravom parcetu piste. Od morona kao sto su Amerikanci drugo se i ne moze ocekivati. Gori od njih su samo oni koji ih imitiraju, jer imitiraju najgluplje sto su mogli da nadju.
                Kad je toliko jednostavno sto Japanske i Evropske kompanije ne prave takve aute za Americko trziste? Mozda nije popularno u Evropi ili Japanu, ali jeste u Americi, a oni prave aute za Americko trziste.
                Isuvise su zauzeti praveci ozbiljna vozila.

                Da se razumemo, nema potpuno crnog i potpuno belog. Licno sam, zarad svoje mladosti, emocionalno vezan za Mustanga, jer sam jos bio klinac kada su Americki vojnici u Ankari, Turskoj, poceli da kupuju prve ikada Mustange 1964 godine. I vozao sam se u njima, i nista mi nije falilo, sto jeste jeste.

                Medjutim, ja sam tada imao 11 godina, a danas imam 53, malo sam sazreo i danas trazim MNOGO vise od onoga onda. To sto ja trazim americki automobili ne mogu da isporuce, ni jedan od njih, mada ne znam za njihove "high end" firme, kao sto su Panoz, Saleen i slicni.

                Jedino americko vozilo koje je pravi. pravcati original, i koje je sasvim zasluzeno postalo ikona ne samo tamo, nego zahvaljujuci britanskoj firmi AC i u Evropi, je Shelby Cobra. To je jedno - iznad svega - posteno vozilo, nema lazi, nema prevare, njemu na braniku pise "Ja sam brutalan!" Ako se shvati kao takav, ne mozes da pogresis kupujuci ga, jedina sustinska konkurencija koju ima je britanski TVR. Sve ostalo, i te kako ukljucujuci i Ferrari, Lamborghini, Maserati i slicne, je naprosto razvodnjeno. Lepse, udobnije, sxy, ali razvodnjeno.

                ZNAM da ovo sada zvuci sasavo, da bi to covek razumeo mora licno da se provoza u Cobri i u Ferrariju. Oba idu kao metak, ali je Ferrari ipak za bogatune i pokazivanje statusa, a Cobra je za one koji hoce da voze. VELIKA razlika.


                Nedavno sam imao diskusiju sa jednom nasim tipom o pickupima i zasto ih Evropske kompanije ne prave. On tvrdi da je zato sto nikoga u Evropi ne zanimaju pickupi. To je mozda i istina, ali u Americi zanimju mnoge. Pickup trziste ne postoji ni u Japanu, pa opet sve Japanske firme imaju svoj pickup u Severnoj Americi.
                Ne znam da li si primetio, ali za evropske pojmove, pickup je bas veliko vozilo. Ni malo pogodno za gradove tipa Amsterdama, gde je frka parkirati i Renault Clio, a kamo li takve garogane.

                Ne znam da li si primetio, ali u Evropi je gorivo bitno skuplje nego u Americi; zato se Evropa i bavi motorima toliko, dok Ameri prave jedne te iste vec okruglo 55 godina. V8, OHV, nabijes mu 6+ litara zapremine, i eto ti snage. Jeste, imaju snage, ali nije ni malo svejedno KAKO je isporucuju.

                A to sto se proizvodjaci prilagodjavaju trzistu, znas kako, to je normalno ako imas racuna. Svi su oni u tom poslu da zarade, pa ako tyrziste trazi auto upakovan u svilene cipkaste gace rezeda boje, to ce im se i ponuditi.

                I razmisli malo zasto americki proizvodjaci imaju takve gubitke, praveci takva vozila - verovatno jer su toliko dobra, ekonomicna, dizajnirana, itd.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #83
                  Kljucni nesporazum ovde se vrti oko dve stvari. Jedno je ukus, a drugo je cena.

                  Horsepower sve gleda kroz cenu. To je OK, to mnogi rade, a lagao bih kada ne bih priznao da i ja i te kako gledam cenu prilikom odlucivanja. Nije mi kljucni faktor, ali jeste vrlo bitan.

                  Ono sto on ispusta iz vida je da se za vise para dobija mnogo toga vise i bolje odradjeno. Samo poslednji idiot na planeti, koji nije video ni bicikl a kamo li automobil, moze da posmunja da Ford ne bi mogao da napravi vozilo koje bi zarilo i palilo - potsecam prisutne da je Cosworth 100% vlasnistvo i deo Forda.

                  Kada bi napravili recimo neki Mustang u tom smislu, on bi se ravnopravno jurio sa kime god hocete - ali vise ni u ludilu ne bi kostao ispod $18K, nego bi i on kosta $40+ K. Setite se starog Escorta; pesacko vozilo kako god ga pogledali, GT verzija 85KS iz 1,6 litara. I onda naidjete na Escort-Cosworth, street legal verzija 122 KS iz 1,6 litara, Rally verzija 165 KS iz 1,6 litara, brzinska 185 KS iz 1,6 litara. Takav auto 99,9% proizvodjaca ni dan-danas ne bi umela da napravi. A Ford GT je, potsecam, tri godine uzastopce bio prvak Rally Monte Carlo i pojedinacno, i grupno. Ubi Ferarrija na mrtvo, pocistili ih. Ko zna sta bi bilo da neki imbecil u Fordu tada nije odlucio da njima ne trebaju sportska takmicenja.

                  Americka auto industrije je predugo zivela divno od domaceg trzista i bila toliko samozadovoljna da nije primetila kako ih polako ali sigurno sa njihovog trizsta isteruju Evropljani i Japanci. Danas imaju vozila koja su i u Americi sve manje trazena, o cemu recito svedoce njihovi enormni gubitci upravo u SAD, a koja su toliko koncepcijski i tehnicki zastarela da cak i nas Yugo deluje mladalacki svez prema njima; ipak, on se pojavio 1983, a tehnika u americkim autima je postavljena jos krajem 40-ih godina.

                  Druga stvar je ukus. Horsepower voli americki trip vozila, velika zapremina, mala specificna snaga, motor se vrti do 4.000 o/min, u sportskoj verziji i do celih 5.000 o/min (malo karikiram), i to je to. Ma sta neko od nas mislio, to je stvar ukusa, covek tako voli i tu nema diskusije. Ja ga sasvim razumem, jer sam na pola puta izmedju dva tabora. Imam Daewoo Nubiru, koja ima Opel 2XE motor, 2 litra, DOHC, 16V, oko 147 KS (chip tunovan) i vuce od 1.000 o/min milina jedna. Mekano, udobno, ima sve od klime do muzike, UBILO se za porodicnu voznju.

                  A imam i mog Yuga, koji je susta suprotnost. Motor 1,3 litra izveden iz 1,1 litra produzavanjem hoda, custom ubrizgavanje, Bosch Motor Sport brizgaljke, Valeo alternator i hladnjak za ulje, Ferodo vazduhom hladjene diskove napred, FIAT diskove pozadi, TRW-Lucas plocice pozadi, TRW-Lockheed plocice napred, gibanj sa 4 lista pozadi, itd, itd, itd. Taj mali lepo vuce do oko 3.500 o/min, a onda pocinje da luduje sve do limitera na 7.500 o/min. A jos nije gotov ...

                  Pa kada mi je za udobno, ja u Nubiru, kada mi je do ludovanja, ja u Yuga. Najbolje iz oba sveta. Preporucujem kao metod.

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    #84
                    Originally posted by Skyline
                    U jeee....nema me jedno popodne, i vec se ispisale 2 strane.

                    Horsepower.....druze...ti ocigledno ne razumes neke stvari.Zapucao si sa tim amerima koji k***u ne vrede.Jedina stvar sa kojom se hvalis je 1\4mile.I kad ti neko spomene BILO sta od DRUGIH prednosti koje svaki auto poseduje a koje ameri nemaju u ponudi, ili kao imaju ali DALEKO losije nego li drugi ti se odmah hvatas za cenu.Koliko puta..evo da ponovim - "koliko para, toliko muzike".Jedan M3 recimo, moze da se pohvalite izuzetnim dizajnom, jako dobrim kocnicama, udobnoscu, JAKO MOCNIM motorom (atmo motor 100hp po litri - za amere jos uvek u domenu SF-a), funkacionalnoscu, STABILNOSCU (i ako je i kao ameri RWD)...i NARAVNO da sve to - IMA SVOJU cenu.
                    Originally posted by Horsepower
                    1. Imaju sve u jednom ukljucujuci i cenu od $50,000+. Nadji neko normalno auto koje mi obicni smtrnici mozemo kupiti (tu do $25,000).
                    Opet da kazem - "koliko para, toliko muzike".Ameri nemaju ni jedan auto koji parira gore navedenim.A da imaju, mislis da bi kostao 20k $$$?

                    Originally posted by Horsepower
                    2. Zivim u suburbu istog grada gde ti zivis Idem u downtown svaki dan dva puta zbog skole i ne pamtim kad sam Sti video na ulici. Na trke ne idem, posebno ne na one gde se okupljaju ljudi koji voze importe (bez uvrede).
                    Izvini..a gde se to okupljaju "muscules cars".Od kad su to podeljeni japanci, nemci, amerikanci.Na ulicama moze da se vide sve marke, ali japanci apsolutno dominiraju.

                    Originally posted by Horsepower
                    4. Chevrolet Corvette koju sam naveo je 2006 godiste, nosi Z06 oznaku (ima obicna Corvette i ima Corvette Z06), motor je 7.0L V8 sa 505 hp. Cena je $64,000.
                    Naravno, na Z06 sam i mislio.Samo, ja nevidoh nigde takav podatak.Uglavnom se cifre vrte oko 12.5sec@1\4mile.Daj mi nekoliko linkova gde je ubrzanje ono koje si dao.Za Viper se spominju vremena 12.1-12.3 , a vette je slabija od Viper-a na 1\4mile.

                    Originally posted by Horsepower
                    GT-R nikad nije stigao u Severnu Ameriku jer ga niko nebi kupio
                    Znaci, ovo ti je najveca izvala.Da li ti znas BILO STA o Skyline-u.Da li si svestan da je Skyline tehnoloski 2 DECENIJE ispred BILO KOG americkog auta.Skyline ne kupuje svako.Zna se shvrha Skyline-a.Ja sam bio na NEKOLIKO US foruma i ljudi BUKVALNO kukaju zasto se SKyline ne prodaje u US-u.Ja ne kazem da kad bi se prodavao, da bi ga svaka porodica kupila, ali ljudi medju trkackim automobilma - NEMA MU RAVNOG.Japanci jednostavno (iz samo njima poznatog razloga) nisu dozvolili da se prodaje sirom sveta.I pored toga..ima ga svuda, uvoze ga "na crno" i na sve moguce nacine.To ti valjda govori o statusu tog auta kad ljudi i pored toliko muke i para koje treba da daju gledaju da dodju do njega.

                    Originally posted by Horsepower
                    To je nekad bilo da su izvlacili toliko hp. Sad vec imas Fordov 3.5L koji izvlaci 250 hp. Znaci manji motor nego kod mene u Mustangu
                    Zamisli...sad vec toliko.Pa dobro napreduju...to su Evropljani (nemci) izvlacili pre 20godina.Sad se uveliko vec ide sa preko 100hp po litri.S2000 vec odavno postoji sa 120hp po litri, a Hondin Mugen je vec na sajmu perzentovao masinu sa 4L i 600hp, naravno - atmosferac Nova supra ce takodje biti sa preko 100hp po litri..itd itd.A ameri i dalje da bi dobili konajzu moraju da sire blok.Kad su hteli Vette da povecaju sa 400 na 500hp, razbusili su blok sa 6 na 7 litra, kad su viper-u hteli da dodjau 50hp (sa 450 na 500hp), razbusili su blok sa 8 na 8.3L daj nemcima i japancima motor od 8L da vidis sta ce da bude

                    Poredjenje Vette i porsche, takodje, nema nikakvog smisla.Mozda ti opet gledas onaj tvoj drag ali...mi koji gledamo malo (mnogo) vise od toga znamo da je vette daleko iz jednog porsche-a.Ako si gleda GIS 6, mogo si da vidis kako se u trci po ulicama porsche sa 100hp manje od Viper-a, bukvalno igra sa njima.Pusta gas da ga ne bi udario od pozadi.

                    Te debilne kubike i Nm-e sto ameri izvalce NEZNACE nista bez izbalansiranosti.500 ili 700 ili 1000hp u ameru vs isto toliko u japancu - nece nista ostati od amera.

                    Originally posted by Horsepower
                    Mislis da je Porsche bolji od 'Vette samo zato sto je Porsche
                    NE.Nego zato sto citamo\ucimo\informisemo se o svim automobilima.Ja jesam zaludjen japancima i to je zato sto me interesuje extrem tuning a japanci su nenadmasni u tome.Ali UVEK volim da pogledam novitete iz AMG-a, Lorinser-a, Alpine, Hamman-a, RUF-a, pa cak i od USA automobila....
                    Buraz, hvalim se sa 1/4 mile jer je to jedino vazno u Severnoj Americi (zar nije?). Znam da su stvari u Evropi, Aziji u Australiji drugacije, ali u Americi cilj je da sportsko auto sto brze predje taj 1/4 mile, ne kako ce se pokazati u krivinama, jel tako?

                    Kazes Japanci apsolutno dominiraju. Da, Japanci tipa Honda Civic, nju mozes videti na svakom koraku.

                    2004 'Vette Z06 sa 405 hp je radila 12.1 sec na 1/4 mile. 2006 'Vette Z06 ima 100 hp vise. Evo link


                    Skyline necu komentarisati, ti imas svoje misljenje, ja imam svoje. Ali jos nisam cuo nikoga da se zalio zasto ga nema u S. Americi.

                    Licno nevidim poentu toga "hp po litri" jer sa tim ne dobijas bas nista, auto samo manje ima torque. Auto je tebi to impresivno - super za tebe, ali meni licno nije. Meni je svejedno dali auto izvlaci 200 hp iz 1.8l ili iz 5.0l motora.

                    O 'Vette se dovoljno pisalo u poslednjih 50 godina kako je daleko bolja nego velik broj auta koji je daleko skuplji. Dalje necu komentarisati.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #85
                      Originally posted by Skyline
                      Originally posted by Horsepower
                      Nego sta je nego izvucen uglavnom maksimum? Ili ces mi reci da sa par sitnih modifikacija i sa malo $$$ mozes napraviti Sti i Evo da budu jos puno brzi?
                      Ja te pitah da li si cuo za Mitshubishi EVO FQ400, ali izgleda da nisi.

                      Evo ti onda jedna Impreza (koja je vec bila predstavljena ovde na forumu) - http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2180560
                      Ona "slabasna" I4 masina , 2 turbochargera i 1 supercharger (i ko zna sta jos)...
                      Rekao sam "uglavnom", ne definitivno. Kad imas $$$ mozes ti izvuci koliko hoces iz nje, zar ne?

                      Jos sam i spomenuo da se radi o sitnim modifikacijama za malo $$$. Supercharger i turbocharger nisu sitne i jeftine modifikacije

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        #86
                        Originally posted by DejanV
                        Originally posted by Horsepower
                        Originally posted by DejanV
                        Opaska da su sjani za dreg je za mene besmislena, kao sto je i sam pojam drega besmislen; trke za maloumne. Roknes mu raketni motor da dobijes kratko vreme za 1/4 milje, i to je to. Bas veliko umece, znanje, itd, a posebno tehnika. I tako nalik normalnoj voznji, kada ionako svi vozimo tako, po pravom parcetu piste. Od morona kao sto su Amerikanci drugo se i ne moze ocekivati. Gori od njih su samo oni koji ih imitiraju, jer imitiraju najgluplje sto su mogli da nadju.
                        Kad je toliko jednostavno sto Japanske i Evropske kompanije ne prave takve aute za Americko trziste? Mozda nije popularno u Evropi ili Japanu, ali jeste u Americi, a oni prave aute za Americko trziste.
                        Isuvise su zauzeti praveci ozbiljna vozila.

                        Da se razumemo, nema potpuno crnog i potpuno belog. Licno sam, zarad svoje mladosti, emocionalno vezan za Mustanga, jer sam jos bio klinac kada su Americki vojnici u Ankari, Turskoj, poceli da kupuju prve ikada Mustange 1964 godine. I vozao sam se u njima, i nista mi nije falilo, sto jeste jeste.

                        Medjutim, ja sam tada imao 11 godina, a danas imam 53, malo sam sazreo i danas trazim MNOGO vise od onoga onda. To sto ja trazim americki automobili ne mogu da isporuce, ni jedan od njih, mada ne znam za njihove "high end" firme, kao sto su Panoz, Saleen i slicni.

                        Jedino americko vozilo koje je pravi. pravcati original, i koje je sasvim zasluzeno postalo ikona ne samo tamo, nego zahvaljujuci britanskoj firmi AC i u Evropi, je Shelby Cobra. To je jedno - iznad svega - posteno vozilo, nema lazi, nema prevare, njemu na braniku pise "Ja sam brutalan!" Ako se shvati kao takav, ne mozes da pogresis kupujuci ga, jedina sustinska konkurencija koju ima je britanski TVR. Sve ostalo, i te kako ukljucujuci i Ferrari, Lamborghini, Maserati i slicne, je naprosto razvodnjeno. Lepse, udobnije, sxy, ali razvodnjeno.

                        ZNAM da ovo sada zvuci sasavo, da bi to covek razumeo mora licno da se provoza u Cobri i u Ferrariju. Oba idu kao metak, ali je Ferrari ipak za bogatune i pokazivanje statusa, a Cobra je za one koji hoce da voze. VELIKA razlika.


                        Nedavno sam imao diskusiju sa jednom nasim tipom o pickupima i zasto ih Evropske kompanije ne prave. On tvrdi da je zato sto nikoga u Evropi ne zanimaju pickupi. To je mozda i istina, ali u Americi zanimju mnoge. Pickup trziste ne postoji ni u Japanu, pa opet sve Japanske firme imaju svoj pickup u Severnoj Americi.
                        Ne znam da li si primetio, ali za evropske pojmove, pickup je bas veliko vozilo. Ni malo pogodno za gradove tipa Amsterdama, gde je frka parkirati i Renault Clio, a kamo li takve garogane.

                        Ne znam da li si primetio, ali u Evropi je gorivo bitno skuplje nego u Americi; zato se Evropa i bavi motorima toliko, dok Ameri prave jedne te iste vec okruglo 55 godina. V8, OHV, nabijes mu 6+ litara zapremine, i eto ti snage. Jeste, imaju snage, ali nije ni malo svejedno KAKO je isporucuju.

                        A to sto se proizvodjaci prilagodjavaju trzistu, znas kako, to je normalno ako imas racuna. Svi su oni u tom poslu da zarade, pa ako tyrziste trazi auto upakovan u svilene cipkaste gace rezeda boje, to ce im se i ponuditi.

                        I razmisli malo zasto americki proizvodjaci imaju takve gubitke, praveci takva vozila - verovatno jer su toliko dobra, ekonomicna, dizajnirana, itd.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Kad budem tvojih godina - mozda i budem trazio nesto vise od auta. Sada, licno mi se ne svidja nijedan luksuzni auto osim Mercedesa, ali verovatno sada ni njega nebi kupio. Da ima $50,000 nebi ih potrosio na jedno dobro auto nego bi kupio 2 malo slabija.

                        Americko trziste trazi pickupe, cak i Honda sada prodaje po 50,000 pickupa godisnje iako im se svi smeju kakav im je pickup (Ridgeline), iako ljudi govore da ima slab motor (samo V6) i da je preskup (pocetna cena $27,000). Znaci cak i u takvim uslovima oni su uspeli prodati 50,000 primeraka (taj broj nije nikakav u poredjenju sa 900,000 Ford F-Series ili 820,000 Chevrolet Silverado). Sto znaci da svaki pickup u Americi ima svog kupca. Citam pre neki dan da ce i Suzuki praviti pickupa.
                        Znaci Evropske firme nemaju ama bas nikakav izgovor da neprave pickupe u Severnoj Americi. Osim ako mozda nije tako jednostavno kao sto izgleda?

                        Amerikanci, i pored gubitaka, opet su ispred svih u S. Americi. Primera radi, prodaja GM-a padne sa 8.5 mill na 8 mill i svi govore kako im lose ide, kako ovo kako ono ... Sa druge strane prodaja Honde skoci sa 1 mill na 1.5 mill i odjednom svi govore kako Hondi super ide, kako joj bolje ide nego GM-u ... Japance je sada strah vise nego ikada. Zasto mislis da Toyota povecava cene svojih vozila i to zato kako oni kazu "Da bi pomogli GM-u". Zasto bi Toyotu bilo briga da pomogne najvecem rivalu (GM)? Zato sto ih je strah, jer znaju da Americki kupci iz principa mogu kupiti Forda ili Chevroleta pre Toyote, da iz principa mogu prestati kupovati Japance.

                        Da ti navedem jos 1 primer: trenutno u skoli radim financije za Ford Motor Company u prosloj godini: zatvaraju 14 fabrika, otpustaju 30,000 radnika, prodaja je za skoro 5% manja - i pored toga zaradili su $2 biliona prosle godine.

                        Comment

                        • boolero
                          CBC Veteran
                          • 07.10.2004
                          • 175
                          • Beograd

                          #87
                          Originally posted by Horsepower
                          Buraz, hvalim se sa 1/4 mile jer je to jedino vazno u Severnoj Americi (zar nije?). Znam da su stvari u Evropi, Aziji u Australiji drugacije, ali u Americi cilj je da sportsko auto sto brze predje taj 1/4 mile, ne kako ce se pokazati u krivinama, jel tako?
                          Pa kako su bolji ako od japosa gube i na dragu i na krivini???

                          Originally posted by Horsepower
                          Licno nevidim poentu toga "hp po litri" jer sa tim ne dobijas bas nista, auto samo manje ima torque. Auto je tebi to impresivno - super za tebe, ali meni licno nije. Meni je svejedno dali auto izvlaci 200 hp iz 1.8l ili iz 5.0l motora.
                          Kod vas ne postoji registracija i osiguranje kola???
                          OTS

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #88
                            Originally posted by boolero
                            Originally posted by Horsepower
                            Buraz, hvalim se sa 1/4 mile jer je to jedino vazno u Severnoj Americi (zar nije?). Znam da su stvari u Evropi, Aziji u Australiji drugacije, ali u Americi cilj je da sportsko auto sto brze predje taj 1/4 mile, ne kako ce se pokazati u krivinama, jel tako?
                            Pa kako su bolji ako od japosa gube i na dragu i na krivini???

                            Originally posted by Horsepower
                            Licno nevidim poentu toga "hp po litri" jer sa tim ne dobijas bas nista, auto samo manje ima torque. Auto je tebi to impresivno - super za tebe, ali meni licno nije. Meni je svejedno dali auto izvlaci 200 hp iz 1.8l ili iz 5.0l motora.
                            Kod vas ne postoji registracija i osiguranje kola???
                            U drag-racing ne gube sigurno. U krivinama mogu izgubiti, ali u Americi nikog nije briga za tim jer niko od Amerikanaca i ne vozi takve trke.

                            Postoji i registracija i osiguranje kola. Sta je tvoja poenta?

                            Comment

                            • HotDog
                              CBC Senator XXL
                              • 06.05.2005
                              • 965
                              • BSG 75 (011)

                              #89
                              Boolero je pomislio verovatno da bi kod nas bilo potrebno raditi pola godine za prosecnu platu za registraciju i osiguranje tako necega

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                #90
                                Meni je registracija za Mustanga $50/godisnje. Za F-150 jos uvek neznam kolika mi je registracija jer ga imam samo 7 meseci (kupio sam ga novog a registracija je bila ukljucena u cenu).
                                Osiguranje je $160/mesecno za 4 auta u familiji koje imamo. S obzirom da sam ja dobio speeding ticket nedavno to ce sigurno skociti.

                                Comment

                                Working...
                                X